gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wie wil orpg??

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptyzo maa 27, 2011 9:45 pm

Jah zoek hier maar iemand voor een orpg.
Ik beid me trouwens aan Razz:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptyzo maa 27, 2011 10:01 pm

Sorry honey! ik heb er 2 en probeer film te kijken.. dus gaat echt niet lukken:(
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 2:00 pm

np Wink iemand anders??
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 3:36 pm

ik wil welXD
dus bedenk maar wat je wilt, ik wil iets spannends X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 9:37 pm

we kunnen, zoals ik op het rpg forum fantasy al gezegd had dat rpg hier wel heen verplaatsen.. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 9:39 pm

eehm is mij goed
zullen we dan nu zo beginnen en dan maak ik morgen en anders vrijdag mijn andere rollen even kijken hoe het uit komt en heel misschien dadelijk nog eentje:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 9:42 pm

oke ik verplaats de rollen even hierheen en dan beginnen we WinkSmile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 9:42 pm

jeyXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 9:43 pm

De Rollen

Naam + Achternaam: Raven Diminach
Leeftijd: 19
Innerlijk: Raven is een behoorlijk ''aanwezig'' persoon. Hij is niet bang om zijn mening te zeggen en zeker niet om mensen klein te maken. Maar dat laatste doet hij alleen maar als hij je echt niet mag. Hij is hard en niet bang voor gevaren. Ergens diep binnen in hem is hij een rustige, stille jongen met veel gevoel maar die verschuilt hij sinds 3 jaar geleden.
Uiterlijk: Raven
Strigoi/Hoeder/Moroi: Moroi (koninklijk, al is zijn familie een van de kleinste koninklijke families.)
Welk element bezit je: vuur
Zwakkepunt: Het gevoel dat hij buitensluit. Hij doet zich voor als iemand die nergens van terug deinst. Iemand die geen liefde kent, maar dat kent hij zeker weten wel.
Extra: Toen hij 16 was is zijn familie aangevallen door een strigoi. Zijn broer is overleden, even als de hoeder van Raven. Sinds dien is hij hard en laat hij niet echt meer zien wie hij echt is. Tenzij hij zich prettig voelt bij je. Dan doet hij dat wel.
Door: Sanne


Naam + Achternaam: Edan Ross
Leeftijd: 21
Innerlijk: Edan is dus wel echt een harteloos persoon. Hij is dan pas 3 jaar een Strigoi maar moet het niet van andere hebben, nog hoeders nog moroi zijn levend weg gekomen als hij iets van plan was. Al heeft hij wel een paar littekens, zowel lichamelijk als geestelijk door de gevechten die hij al is tegen gekomen.
Uiterlijk: Edan
Strigoi/Hoeder/Moroi: Strigoi
Hoe ben je Strigoi geworden: Edan heeft zijn jongere zusje gedood door haar ''leeg te drinken''. In eerste instantie was het omdat hij geen andere keuze had. Hij was opgesloten met haar en was uitgehongerd. Later had hij geen spijt van zijn keuze.
Zwakkepunt: Het licht, al heeft hij een mens voor hem werken die zijn ogen is in het licht.
Extra: niet meer dan dat er al staat....
Door: Sanne


Naam + Achternaam: Sherapine (fien) Belikov
Leeftijd:17
Innerlijk: Sherapine is een heel rustig persoon, wie zich niet zo makkelijk om de tuin laat leiden. Ze is geconcentreerd als ze een taak heeft, wat haar een goede hoeder maakt. Ze is alles behalve geïnteresseerd in jongens. Haar enige doel is om een goede hoeder te worden en zo snel mogelijk.
Uiterlijk: Sherapine
Strigoi/Hoeder/Moroi: Hoeder
Van wie word je hoeder:wie bied zich aan??
Zwakkepunt: ze is soms iets te oplettend waardoor ze kleine dingentjes toch door de vingers kan zien.
Extra: Sherapine draagt altijd een lange zilvere ketting met een klein kruis dat omringt word door een roos. Ze heeft het van haar moeder gekregen toen ze naar de academie ging en sinds dien nooit meer afgedaan.
Door: Sanne

Naam + Achternaam:ryan arlon born bauers(rabb)
Leeftijd:19
Innerlijk:koppig.rebels.roekeloos al is hij soms niet zo erg licht aan de situatie. hij is ook nogal nieuwschierig, op zich is hij aardig maar nogal wat kortweg als je meer met hem omgaad is hij opener en aardiger. maar als hij je niet moet laat hij dat overduidelijk weten. hij heeft een nogal kort lontje en is makkelijk kwaad te krijgen.
Uiterlijk:zwart halflang haar knap, hij is wat aan de magere kant al merk je het niet door de spieren valt het eigelijk nier op(niet lelijk gespier maar mooi:p)
Strigoi/Hoeder/Moroi: moroi
Welk element bezit je: vuur
Van wie word mijn hoeder:????????
Zwakkepunt:bloed, hij weet niet hoe het komt maar als hij bloed dringt heeft hij groote moeite met stoppen, laat staan als een vrouw in de buurt is dan moet hij zich er echt van weerhouden hen bloed te drinken
Extra:...
Door: feniks


zo hier zijn de rollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 9:45 pm

oke ik begin dan alleen maar met Sherapine en doe zodra jij nog 2 rollen erbij hebt ga ik die andere 2 erook bij nemen Wink

ooh ik doe dat de hoeders bezig zijn met hun "veldpraktijk" Dat betekend dat ze van maandag tot zaterdag de vampier aan wie ze zijn toegewezen moeten blijven volgen en beschermen zeg maar.. Is dat goed??
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 9:51 pm

oke is goed, ik moet even in het verhaal komenxd

rabb stond buiten de college de avond was net gevallen en dan kon hij gewoon lijker buiten zijn zonder ook maar iets last te hebben van die zon. en hij keek toe hij verder een tje een meisje was aant versieren
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 9:56 pm

Sherapine had zich samen met de andere Hoeders in de gymzaal verzameld waar nu nog een luid geroezemoes te horen was. Zodra het hoofd van de hoeders op school echter haar keel schraapte werd het bijna meteen stil en keek iedereen gespannen naar haar. Vandaag zouden ze beginnen met de veldpraktijken. Wat inhield dat ze zodra de moroi wakker werden op maandag zonsondergang tot en met zaterdag zonsopgang een moroi moesten volgen bij alles wat ze deden en ook bij het voeden moesten volgen. Sherapine huiverde bij de gedachten om dat te moeten zien alleen al.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:04 pm

gewoon van maandag tot vrijdag of wat?
-----

Lj gaapte verveel en ging met een hand door zijn haren, hij hag gehoort tot hij binnen kort een hoeder zou krijgen, hij baalder er stiekem van, maar hij wist als geen ander tot hij eentje nodig had aangezien hij nogal een lage grens met bloed had
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:12 pm

zeg maar van maandag tot en met zaterdag en omdat het een avond school is de avonden Wink
de moroi (vampiers) slapen overdag Wink

De hoeder begon namen op te noemen tot ze bij Sherapine Belikov kwam. Sherapine keek op en merkte dat de zenuwen haar de baas werden. 'Ryan Arlon Born Bauers' Sherapine haar huid werd zo ongeveer nog bleker dan een moroi. Waarom werd zij, als enige meisje, uitgerekend aan hem toe gewezen. Ze wist dat er nog al een paar verhalen over hem de ronde deden. Alles wat gebeurde op Sint Vladimir bleef ook niet lang geheim. Moeizaam kwam Sherapine overeind en liep naar voor om een mapje met documenten: voorgeschiedenis, stamboom en rooster van Rabb in ontvangst te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:17 pm

rabb zuchte en begon met handen in zijn zaken terug richting zijn kamer lopen hij moest daar wat pakken, na een tijdje lopen kwam hij op zijn kamer en hij haalde iets uit de ijskast het was een bokaal maar er zat geen water of iets anders in nee er zat bloed in en hij zette het op de aanrecht en pakte een glas en sud er wat in.
----

zag dat stuk net echt voor me hoe die keek
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:20 pm

Sherapine verliet de gymzaal. Ze dacht na. Waarom hadden ze uitgerekend hem als een van de moroi gekozen aan wie de hoeders werden gekoppeld. Aan de ene kant begreep ze het wel. Hij was moeilijk en daardoor werd hij in de gate gehouden. Maar aan de andere kant wilde ze het niet. En al helemaal niet omdat de moroi waar ze nu aan gekoppeld werden ook wel eens die kon zijn voor wie ze later moesten gaan werken.


ooh nog even ter info, er zijn voeders voor de vampiers als die willen drinken zeg maar. niet iets van ''koelkast bloed'' Wink (ik zeg het maar even)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:25 pm

oke:p wat waren die voeders ook alweer precies, gewoon mensen?
---
Lj had net bloed gedronken bij een voeder en zat nu op de venster bank en keek naar de maan hij was dol op de maan helemaal als die een beetje een gele schijn overzich had en hij sloot zijn ogen terwijl hij na dacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:28 pm

jep. mensen die zich vrijwillig aanbieden omdat de beet van een moroi en strigoi een soort drugs voor hun is. Als je een biebabbonement hebt zou ik die boeken trouwens gaan lenen als ik jou was. denk dat je ze wel leuk vind Wink

Sherapine liep door de gangen richting het moroigebouw. Ze was opzoek naar Rabb maar had hem nog bij de kantine nog bij de voeders gevonden. En aangezien zijn lessen nog niet begonnen waren kon hij heel weinig anders dan op zijn kamer zijn. Of hij moest in de bieb zijn maar dat betwijfelde ze echter.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:35 pm

okeXD hoe heten de boeken
----

Lj vroeg zich af wie hij zou krijgen en hij genoot van de rustige nacht die hoogst warschijnlijk niet lang meer rustig zou zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:37 pm

zoals ik het forum heb genoemd bij de origineel Wink

Sherapine vroeg bij de balie na wat de kamer was van Rabb en liep daar toen naar toe. Ze had kort een moment waarop ze zich omdraaide en weg wilde lopen maar haalde toen uiteindelijk diep adem en liep naar de kamer van Rabb. Ze klopte op de deur en wachtte af.


ben heel even weg, verkas naar boven maar mijn laptop valt dan uit dus ben zo terug Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:46 pm

rabb hoorde geklop en hij stond met tegenzin op maar hij wist tot het moest en bij de deur makte hij open en hij had van alles verwacht, maar tot ze uitgerekent hem een meisje sturen had hij niet verwacht, en hij keek wat verbaast maar herstelde zich en hij rook haar geur meteen. sorry voor mijn reactie, het is niet om jou zelf..begon hij beleeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:49 pm

'Luister, ik had het ook niet verwacht.' zei Sherapine rustig. 'Ik schaduw je 6 weken lang. Bescherm je tegen de aanvallen van de officiële hoeders van deze school die voor strigoi spelen. Jammer genoeg ook als je slaapt.' dat laatste mompelde ze maar toen keek ze hem weer aan. 'En daarna is het over en gaan we weer zo met elkaar om als we deden: bijna niet.' Ze haalde haar schouders op. 'Wat vind je ervan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 10:59 pm

ik denk niet tot ik iets heb in te brengen als de officiele hoeders dat besloten hebben. zegt rabb eerlijk en hij gebaarde haar binnen te komen, het was onbeleeft iemand aan de deur te laten staan. en hij haalde geleidelijk adem om zo minder van de geur te moeten op nemen, heb je ook iets om je zelf te beschermen vraagt hij dan als hij de deur sluit
-----

even met de hond uit en dan reageer ik nog even
ps ben je er morge ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 11:02 pm

jazeker, heb maar kort les dus Razz


Sherapine haalde de zilverstaak die ze gebruikte om te oefenen, dus geen officiële, tevoorschijn en liet hem zien aan Rabb. 'Meer heb ik niet. Maar onthoud dat we hebben leren vechten tegen Strigoi, onze sterkste vijand. Ik kan van me afbijten.' zei Sherapine rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Emptywo maa 30, 2011 11:14 pm

ik ook ivm examens weer:p

dat wilde ik graag horen, aangezien ik nooit zo sterk zal zijn als een strigo, zegt rabb. nu wist hij tot ze zich kon verdedige ook als hij haar wat wou doen, gelukkig viel het nu nog mee omdat hij pas gegeten had. en hij ging op de stoel zitten en gebaarde tot ze op de bank mocht gaan zitten, mijn naam is rabb maar dat wist je zeker al. vraagt hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wie wil orpg??  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie wil orpg??    Wie wil orpg??  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wie wil orpg??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie wil er met mij een ORPG :C?
» Nog een S en S orpg
» orpg, wie??
» thy are angels orpg
» Wie wil ORPG met Maaike?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: