gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 voor sanne en ik

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 5:02 pm

oke we weten waar over

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
extra:
door:

naam:try skywalker
leeftijd:17
uiterlijk:zwart stekel achtig haar licht groene ogen, donkerdere jedi kleding, knap
innerlijk: koppig, rebels, roekeloos, kort londje
extra:kan met de force omtot hij boos word
door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 5:13 pm

naam: Sherapine
leeftijd: 17
uiterlijk: Sherapine
innerlijk: kalm, sluw, eigewijs, koppig, heeft een eigen willetje. Is een trouwe dienaar van Darth Vader. Kan heel speels en verleidelijk zijn als ze zich verveeld, maar het heeft dan geen waarde.
extra: is een Sith maar is als spionne bij de jedi. Heeft een krachtige force en is behendig met haar 2 lightzwaarden die paars zijn.
door: Sanne
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 5:18 pm

oke, en oja de mijne heeft last van dromen ook nog Razz

try zat op een bank met een glas water in zijn hand en neemt er rustig een slok van
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 5:27 pm

Sherapine was in de trainingzaal druk bezig tegen een andere Jedi te vechten om te trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 5:30 pm

try zuchte hij sliep de laatste nachten zo slecht tot hij gewoon futloos iss, maar hij moest toch trainen en hij stond op bergde het glas op en ging richting de trainings zaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 5:32 pm

Sherapine vloerde haar tegenstander en richtte haar zwaard naar zijn keel. Dan zet ze beide zwaarden uit en ruimde ze op aan haar riem. Ze stak haar hand uit naar de Jedi en hielp hem recht. 'Goed gevecht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 5:36 pm

try liep de zaal in en knikte afwesig toch een begroeting en pakte zijn laser zwaard en begon te oefenen toen hij hem aan zette
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 5:38 pm

Sherapine knikte naar Try. Haar blik verharde iets maar dat verborg ze meteen weer achter een masker. Ze liep naar de rand waar ze wat water dronk en het zweet van haar voorhoofd haalde met een handdoek.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 5:45 pm

try trainde door zijn bewegingen waren soepel en gecontroleert, niks leek op vermoeidheid alleen de wallen onder zijn ogen.

ik moet gaan kom straks misschien on en anders morge vroeg pas weer deoei<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 8:35 pm

Sherapine had Try een tijdje geobserveerd. Zijn bewegingen waren goed, hij was snel en behendig. Een goede tegenstander. Het zou nog moeilijk worden als ze tegenover hem zou komen te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 8:41 pm

try stopte even later en ging op de bang zitte en zuchte en pakte zijn drinken en nam een vlinke slok en zag een jedi meisje na hem kijken en hij keek weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 8:47 pm

Sherapine grinnikte zachtjes. 'Sorry, ik zal niet meer kijken.' zei ze rustig waarna ze overeind kwam en haar spullen bij een haalde. Ze sloeg haar mantel om zodat de 2 zwaarden en de rest van haar kleren verdwenen in diens schaduw.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 18, 2010 8:54 pm

try keek na de licht zwaarden en je zag hem na denken, hij had dat eerder gezien dat hand vat vand at lichtzwaard en hij denkt hij.
dan schieten de beelden van een van zijn dromen door zijn hooft die had hij bijna tegen zijn keel gehad en hij zete het drinken neer en pakte zijn spullen en verliet snel de zaal richting zijn kamer, wat was dat toch allenmaal de laatste tijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyma jul 19, 2010 7:35 am

Sherapine keek hem verbaast na. 'Oke...?' zei ze langzaam. 'Zal wel.' Ze pakte haar spullen bij elkaar en liep de zaal uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 4:23 pm

try liep door en dacht nog altijd na over wat hij gezien had en ging zijn kamer binnen en deed de deur op slot en ging op de bank zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 5:59 pm

Sherapine liep terug naar haar kamer waar ze zich ging verfrissen. Ze trok haar kleren weer aan en liep toen naar de tafel waar een klein apparaatje lag. Op het apparaatje zat 1 knop, deze drukte Sherapine in waarna er een holobeeld van een sith lord te zien werd. 'Heer.' Ze boog.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 6:05 pm

try zat een tijdje op de bank en dacht na toen zijn ogen weer dicht vielen, en zijn droom speelde niet veel later weer op
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 6:10 pm

Kom je ook naar Drakenrijders?

Sherapine bracht haar opdrachtgever verslag uit over de Jedi. Wat de dagelijkse bezigheid was, hoe ze de Jedi tempel beschermde, op welke of wat voor een missies de jedi knights en masters worden gestuurd. Dan buigt ze opnieuw en bergt ze het apparaat zorgzaam weg in haar mantel.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 6:17 pm

try zag vanalles en begon te praten in zijn slaap uit uiteindelijk uit liep op schreeuwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 6:30 pm

Sherapine liep naar het raam toe en keek vanaf hieruit naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 6:34 pm

de balkon deur van try stond open die was hij vergeten dicht te maken en van buiten hoorde je hem schreeuwen, dingen van blijft weg sith, ik sluit me niet aan nooit, en dan schreeuw van pijn. en hij was bedenkt met een laagje zweet en hij lag al bijna van de bank af
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 6:42 pm

Sherapine grijnsde licht toen ze het geschreeuw hoorde. Ooit zullen alle Jedi de Sith volgen. Daar was ze zeker van. Ze draaide zich om en leunde met haar onderarmen op de balkonrand.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 6:48 pm

dan shrok try wakker en hijgde, dit was echt niet te doen. en hij stond op en liep naar de badkamer en ging de douce in en probeerde de droom te vergeten, even later toen hij de douce uit kwam zag hij de balkon deur open staan en liep het balkon op om te kijken of iemand buiten was en hem eventuweel gehoort zou kunnen hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 6:49 pm

ben eten. Daarna verander ik mijn bericht en gaan we verder :p
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Emptyzo jul 25, 2010 6:53 pm

oke dan ben ik nu ook even pannekoek eten:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voor sanne en ik Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor sanne en ik   voor sanne en ik Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voor sanne en ik
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: