gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Amulets (RPG)

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

Amulets (RPG) Empty
BerichtOnderwerp: Amulets (RPG)   Amulets (RPG) Emptyza apr 30, 2011 2:37 pm

Dit Rpg is gebaseerd op een strip van mij en Ruuz xD
Het gaat officiëel over twee kinderen met een indentieke ketting. Toch kennen ze elkaar niet. De een is een prinses de ander een zwerfer. Beide hebben ze een diertje wat altijd bij hun is. Ze hebben een vijand, waarvan ze beide het bestaan niet wisten zijn naam is Artemis. Eigenlijk is het een vrouw, maar ze lijkt heele rg op een man en zo doet ze zich ook voor.de prinses ontsnapt en komt de jongen tegen. Ze worden gevangen genomen en dan begint het ware avonttuur.

Nou hierop wou ik een Rpg gaan maken. Ik zat eraan te denken om wel te behouden dat de twee kinderen alleen zo'n amulet hebben, maar dat ze nog hulp krijgen van anderen die zich bij hun aansluiten. Hoe lijkt jullie dit idee?


Naam (Volledig):
Bijnaam:
Soort:
Diertje:
Leetijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Extra:
Door:


Naam (Volledig): Zamira Chihiro Mortres
Bijnaam:Zam, Zamira
Soort: De prinses xD
Diertje: een konijntje, Deze stotterd heel erg en kan niet normaal praten.
Leetijd: 15
Uiterlijk: Daar komt nog wel een plaatje van xD
Innerlijk: Zamira is een roekeloos persoon en doet alles zonder er bij na te denken. ZAe is weggelopen en wil niks meer met haar familie te maken hebben. Toch uis de zwerfer die ze heeft ontmoet heel erg belangrijk voor haar en ze ziet hem als een echte vriend. Zamira zal ej niet snel in de steek laten.
Extra: Zamira is op de vlucht, daarom kan ze soms zomaar verdwijnen
Door: Undertaker (Emma Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Amulets (RPG)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: