gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The Real Crazy Life

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptyma mei 30, 2011 10:20 pm

Nou ik ben er weer en ik vind het de hoogste tijd voor een leuk Real Life RPG:D Jaja over studenten met allemaal hun eigen gekke verhaal. Ik denk dat we alles het beste zelf kunnen invullen. Ik geef slechts de zakelijke info.

  • Ze zitten allemaal in het 5e of 6e jaar van hun opleiding

  • Leeftijd ligt ongeveer tussen de 16 en de 20

  • Het speelt zich af in New York


Meer kan ik al niet bedenken, lekker simpel

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Hobby's:
Wensen en verlangens:
Verhaal:
Door:

Rollen:

Naam:Katherina Regina Juliette Renalds
Leeftijd:18
Innerlijk:Katherina gaat altijd haar eigen weg en probeert zich niet afhankelijk te stellen van andere. Maar als ze om iemand geeft waar ze de aandacht niet van kan krijgen zal ze toch langzaam afhankelijk kunnen worden. Ze heeft haar eigen ideeën en leefde die na. Elke keer weer op zoek naar nieuwe antwoorden. Want elke keer als ze haar doel bereikt is er weer iets nieuws waar ze voor vecht.
Uiterlijk:Katherina heeft lang donkerbruin golvend haar. Haar ogen zijn lichtgroen met een donkere rand om de irissen. Ze heeft lange wimpers en maakt haar ogen graag wat donkerder op. Ze heeft de lengte van 1.70m. Ze kleed zich vaak stoer maar is ook niet vies van een (stoer) jurkje.
Hobby's:Ze is dol op zingen, muziek en theater. Eigenlijk alles wat te maken heeft met kunst. Waarom? Ze vind het leuk, maar ze hoort ook graag van andere mensen dat ze het goed doet, ze vind het fijn als andere haar bewonderen.
Wensen en verlangens:Katherina is erg ambitieus en wil graag veel bereiken in haar leven. Misschien komt het door haar opvoeding, haar ouders willen het beste eruit halen. Door haar ambitie neemt ze vaak teveel op haar vork. Haar veeleisende hobby's kosten veel tijd en ze neemt alles aan wat ze krijgen kan. Zo komt ze in lastige situaties. Ondertussen wil ze er ook zijn voor iedereen in haar omgeving.
Verhaal:Katherina komt uit een rijk gezin. Er is een behoorlijke druk voor hoge cijfers en daar streeft Katherina dan ook naar. Ze ziet haar ouders zelden, ze zijn vaak veel te druk met hun werk.
Door:Anniek

Naam: Pablo Mozella
Leeftijd: 20
Innerlijk: Koppig, Opstandig en hij doet waar hij zin in heeft. Ondanks dat is hij geen slechte jongen. Hij heeft alleen een zware tijd doorgemaakt waardoor hij in het verleden studievertraging heeft opgelopen en verkeerde beslissingen heeft gemaakt.
Uiterlijk: Hij heeft wat langer haar in een stoer los kapsel, en hij heeft een hele lichte 2dagenbaard. Zijn haarkleur is zwart. Zijn ogen zijn bruin en hij is mooi gespierd. Hij heeft een lichtbruine gezonde tint op zijn huid.
Hobby's: Pablo is graag op straat, speelt basketbal en hij is goed in koken
Wensen en verlangens: Pablo wil in zijn toekomst wel iets bereiken. Al moet hij nog leren hoe hij ervoor moet vechten. Hij hoopt diep van binnen ooit een eigen restaurant te runnen.
Verhaal: Pablo is geboren in Italië en op zijn 10e is hij met zijn gezin naar Nederland verhuist. Zijn vader zou een Italiaans restaurant beginnen. Helaas ging er al vrij snel iets mis met de huur waardoor ze failliet gingen en zwaar in de schulden kwamen. De spanning in de thuissituatie steeg hierdoor en er kwamen steeds meer heftige ruzie's. Pablo zocht zijn toevlucht op straat en kreeg oudere vrienden, geen van alle had hun school afgemaakt. Maar ze konden Pablo uit zijn zorgen helpen door verdovende middelen, drugs, alcohol. In ruil hiervoor heeft hij jaren gedeald. Toen hij 17 was ging het gigantisch mis door verkeerde xtc en is hij een maand in coma geraakt. Hij heeft heel veel geluk gehad dat hij dat overleefd heeft. Sindsdien is hij clean. Al word hij nog best veel lastig gevallen door de bende. Omdat hij zijn puberteit niks bereikt heeft en er vaak tegen hem werd gezegd dat hij niets bereiken zou durft hij bijna niet te dromen.
Door: Anniek


Laatst aangepast door Anniek op di mei 31, 2011 6:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 4:59 pm

hoe gek is gek? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:01 pm

Sifra schreef:
hoe gek is gek? XD

Van niet zo gek tot heel gek, alles kan, iedereens leven is gek want anders zou het niet leuk zijnxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:03 pm

oke ik ga kijken of ik iets kan verzinnen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:07 pm

Snel denken dan! Want ik heb behoefte aan een fijn RPG me examenopdracht heb ik eindelijk ingeleverd en ook de NL examens zitten erop dus ik heb weer tijd:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:10 pm

ik eigenlijk nog niet, maarja XD

oke, ik weet niks, help me! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:13 pm

Sifra schreef:
ik eigenlijk nog niet, maarja XD

oke, ik weet niks, help me! Razz


Rijk, Arm, Mishandelt, Lui, Ruzie, Wanhopig verliefd, kunstenaar, bindingsangst, dramatisch, muzikant, zwerver, weet ik veel:P haha misschien denk je bij deze woorden ergens aan


ik maak ook nog even een jongenxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:14 pm

hahaha, ik ga wel voor wanhopig verliefd en muzikant, een jongen en een meisje dan XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:35 pm

Yeey Anniek Very Happy!
Ok ik maak ook een jongen en een meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:55 pm

Mooizo:) Sorry had eerder moeten reageren maar ik ben gezakt voor mijn leesexamen, like wtf dat kan echt niet:O
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:57 pm

oh balen! o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:58 pm

Jaa ik wil van een brug springen of door de grond zakken! Ik kan echt niet gezakt zijn:O het was facking makkelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:58 pm

Naam: Emily
Leeftijd: 17 jaar
Innerlijk: Emily is van nature erg spontaan en uitbundig. Ze ontmoet graag nieuwe mensen en doet graag leuke dingen. Haar enthousiasme zorgt er wel voor dat ze soms wat onhandige dingen doet.
Uiterlijk: Ze heeft goudblonde lange haren die een beetje krullen en reebruine ogen. Ze is meestal casual gekleed en haar make-up is subtiel. Verder is ze slank en van gemiddelde lengte.
Hobby's: Ze houd ervan om buiten te zijn of actief bezig te zijn, maar dingen zoals tekenen of lezen doet ze graag.
Wensen en verlangens:
Verhaal: Emily komt uit een redelijk rijk gezin waarin ze meestal kan krijgen wat ze wilt, toch stelt ze zich niet verwend op. Het enige waar ze nooit succes mee heeft zijn jongens. Ze kan prima met ze opschieten, maar zodra ze op iemand verliefd word, word ze verschrikkelijk verlegen en doet ze alles fout.
Door: Sifra

Naam: Jacob
Leeftijd: 18 jaar
Innerlijk: Jacob is best rustig. Hij houd zichzelf liever wat op de achtergrond zodat hij mensen kan bestuderen, en hij heeft dan ook veel mensenkennis. Toch kan hij ook gezellig zijn en hij stelt zich altijd vriendelijk op tegenover mensen. Behalve als iemand over zijn thuissituatie begint is , dan schiet hij namelijk nogal snel uit zijn slof.
Uiterlijk: Lichtbruin warrig haar en grijze ogen. Hij is best lang en atletisch gebouwd, maar loopt er meestal in saaie/simpele kleding bij omdat zijn familie niet veel geld heeft.
Hobby's: Muziek is zijn passie; maar wat hij het liefste doet is gitaar of piano spelen. Toch is hij ook wel sportief
Wensen en verlangens: Hij droomt ervan om een professioneel muzikant te worden, maar kan dat niet waarmaken door een gebrek aan geld en kansen.
Verhaal: Hij komt uit een arm gezin en moet in zijn vrije tijd baantjes erbij nemen zodat hij deze school kan betalen. Hij praat echter liever niet over zijn situatie en wil vooral niet dat mensen medelijden met hem krijgen.
Door: Sifra
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 5:58 pm

Kun je het herkansen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:04 pm

Ja over anderhalve week.. En diezelfde dag moet ik ook spreken herkansen. Daarvoor ben ik ook gezakt.. Maar dat had ik verwacht, ik vind het lastig om een overtuigende presentatie te geven..

Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:07 pm

Wat balen!! :C
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:07 pm

Nou zet hem op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:10 pm

Ik ga mijn best doen:)

Nou als Maaikes rollen af zijn kunnen we beginnen:D
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:15 pm

Meeh, is het erg als ik ook iets met muziek doe :C? (Dan hebben we dag alle 3) maar ik kán gewoon niet anders hahahah
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:17 pm

Maaike schreef:
Meeh, is het erg als ik ook iets met muziek doe :C? (Dan hebben we dag alle 3) maar ik kán gewoon niet anders hahahah


Maakt niet uit, ik zie net ook dat sief en ik allebei een rijke en arme hebben hahaxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:19 pm

haha ja XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:30 pm

Razz Tja
Maar die van Sief heeft geen wensen of verlangens


Naam: Gabe (van Gaberial)
Leeftijd: 21
Innerlijk: Gaberial is een ongelooflijke verantwoordelijke zorgzame jongen. Hij woont in een rijk gezin maar is vaak buiten.
Hij is duidelijk, en kan streng zijn. Daarnaast kan hij ook erg lief, vrolijk en spontaan zijn. Hij kan goed omgaan met jonge kinderen, maar ook met leeftijdsgenoten. Hij is sterk en hij zal altijd iedereen willen beschermen.
Uiterlijk: Gaberial heeft donkerblond warrig haar wat voor zijn ogen valt. Hij heeft diepe grijsblauwe ogen, en een leuke lach. Hij heeft een knappe uitstraling, rustig, maar tegelijkertijd ook wel grappig/lollig. Hij is erg lang en breed (als in gespierd) en hij ziet er uit als een spontane vrolijke jongen. Als hij echt kwaad is kan hij echter angstaanjagend zijn.
Hobby's: Gabe speelt elektrische gitaar en zit in een bandje. Alleen zijn ouders vinden dit niet de juiste toekomst voor hem. In de kunst/creatieve wereld vind je namelijk nooit een baan. Hij wordt niet gesteund hierin. Ook sport hij graag. Hij is erg slim en zijn ouders willen dat hij advocaat word, of dokter. Maar dit wil hij zelf niet.
Wensen en verlangens: Weglopen en het maken in de muziekwereld. Toch zal hij dit niet doen omdat hij van zijn familie houd.
Verhaal: .. staat zo'n beetje hierboven eh.
Door: Maaike



Naam: Emma
Leeftijd: 17
Innerlijk: Emma komt over als een lief, bescheiden, beschaafd stil meisje. Niets is minder waar. ze kan erg onbeleefd en bot zijn als ze wilt, juist om het verschil te maken tegenover haar ouders. Ze is stoer, en opstandig. Haar ouders hebben haar opgevoed alsof vrouwen alleen maar thuis horen, en ze is fel tegen dit idee. Ze is vaak buiten te vinden, en wordt in al haar dromen tegengehouden door haar vader. Ze kan best arrogant zijn.
Uiterlijk:Emma heeft bruine krullen die langs haar gezicht vallen, ze is klein, en heeft een bleke huid. Haar ogen zijn bruin/zwart en groot. Ze heeft lange zwarte wimpers en een ovaal gezicht, met wat vollere lippen. Ze is erg slank en klein.
Hobby's: Emma's ambitie is schrijven. Ze wil graag journalist worden en is erg slim. Helaas is het haar vader's idee dat ze achter het fornuis gaat.
Wensen en verlangens: Een bekende journaliste worden en in opstand komen tegen haar vader, vrouwen hebben ook rechten, vooral Emma. ><!
Verhaal: ja goed lezen dan snap je het
Door: Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:35 pm

tijd om te beginnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:36 pm

Aan Anniek de eer.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Emptydi mei 31, 2011 6:37 pm

inderdaad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Real Crazy Life Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Real Crazy Life   The Real Crazy Life Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Real Crazy Life
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Real life. :: Real life.-
Ga naar: