gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ~ Steff and Ruuz ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyvr aug 05, 2011 2:24 pm

gabikeek aiko aan ze was best verbaast over wat ze nu vertelde, ze had veel verwacht maar tot hij een broertje had, nee dat niet. o..oke zegt ze als ze wat was bij gekomen van het nieuws. ik vind het erg voor je tot het een jedi is...echt waar. zorg er maar voor tot vader erniet achter komt. zegt ze dan en keek aiko nog steeds aan.

hmm.isnieterg. ik ben al blij totjehem hebt, zegt dark vader, en hij keek naar seto.
papa nee, zegt seto dan en hij kwam met een ruk overeind en je zag de angst in zijn ogen staan en hij zakte nog wat suff tegen de grond weer aan, en hijkeek rond waar was hij, enhij zag allen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyvr aug 05, 2011 2:32 pm

'Dat word moeilijk... Vooral als Darth Vader hem vangt... Ik wil niet dat hij een Sith word.' zei Aiko zachtjes en zuchtte diep.

Allen knielde neer naast Seto en keek hem met twee loodgrijze ogen aan. 'Wakker?' vroeg hij toen hij Seto's ietwat suffe blik zag en gaf hem een tik tegen zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyvr aug 05, 2011 2:40 pm

nouw. zolang die goed, blijft opletten wie die vandaag deed en zo snel blijf. blijft hij wel uit zijn handen zegt gabi tegen aiko, en als ze hem vangen moet je niks laten merken aiko. ik weet tot het hart is maar zo bescherm je hem wel, zegt gabi en ze stond open pakte een glas water en dronk er waat van. ook wat vraagt ze dan.

seto keek naar allen die bij hem neer knielt dat was de jongen in zijn slaap kamer, en hij keek hem rebels aan, jah nu wel, sist hijkwaad tegen hem en toen hij hem die tik gaf kromp hij even angstig in een en de rebelse blik was meteen minder en je zag er duidelijk angs in tot hij hem die tik gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyvr aug 05, 2011 2:45 pm

'Ik hoop het maar...' was het enige wat Aiko zei en schudde zijn hoofd. Hij hield het ijs er weer tegenaan en keek nadenkend naar de grond.

Allen merkte dat hij opeens heel bang deed. Hij keek even met opgetrokken wenkbrauwen omhoog naar Darth Vader, maar keek weer naar Seto. 'En wat mag je naam zijn?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyvr aug 05, 2011 2:48 pm

gabi dronk haar glas verder leeg en zette het op het aanrecht, denk er aan pak een asperintje voor het slapen gaan glimlacht ze naar hem en ze liep naar de deur terwijl weer een kille en harde uitdrukking verscheen op haar gezicht en ze verlietde kamer.

seto keekallen wantrouwig aan en hij volgde zijn blik en hij zag dark vader e hij bleef hem aan kijken tot hij de vraag van allen hoort en hij keek hem aan. micha almeda, licht hij zo goed mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyvr aug 05, 2011 3:25 pm

Aiko knikte stilletjes en stond op om een aspirientje te pakken. Hij pakte er gelijk twee en slikte ze door met een glas water. Vlak daarna ging hij op zijn bed liggen nadenken tot hij in slaap viel.

'Hmm, Almeda... Nog nooit van gehoord. Wat wilt u dat ik met hem doe, mijn heer?' vroeg Allen toen en keek omhoog naar Darth Vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyvr aug 05, 2011 3:31 pm

dark vader keek na denkent naar seto, hij had ooknog nooit van die naam gehoort maar hij zou het nog wel na kijken, kun jij hem een tijdje onder je hoede nemen en kijken wat hij kan en wat voorn jonge het is...dan kan ik kijken wie hem het beste kan opleiden, zegt hij. seto keek allen aan en dan dark vader, nee..ik word geen van jullie...dat weiger ik, zegt hij dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyza aug 06, 2011 9:48 am

Allen knikte instemmend met Darth Vader en hees Seto overeind aan zijn kraag. 'Kom, jochie.' zei hij en liep de zaal uit terwijl hij Seto met zich mee trok. Hij liep naar het cellenblok toe en keek even rond naar een lege cel. Toen hij er één vond opende hij de deur en duwde Seto erin.

Aiko had een naar gevoel gekregen maar hij kon niet verklaren wat het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyza aug 06, 2011 11:36 am

Seto keek nieuwschierig rond. Maar niet enkel uit nieuwschierigheid maar ook om de weg terug te vinden mocht hij ontsnappen. Dan kwamen ze bij de cellen blokken waar hij in ee in een cel geduwt. Laat me eruit. Zegt hij dan koppig en hij keek allen aan.

Gabi was op weg naar haar kamer als ze een paar siths hoort roddelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyzo aug 14, 2011 7:52 pm

'Sorry, maar dat kan ik niet doen...' zei Allen en sloot de deur toen af.

Aiko werd al snel weer wakker en gromde ietwat chagrijnig toen hij niet meer in slaap kon komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Emptyzo aug 14, 2011 7:57 pm

Seto keek wanhopignaarallenen hijliepdan terug en ging op de grond zitten en dacht wanhopig na..wat moest hij doen....het was hier zo groot...als hij al uit de cel kwam washijblij maar de uitweg vinden was een groter karwei.

gabi had genoeg gehoort en ze rent naar de kamer van aiko en ze klopt ongeduldig aan. dit moest aiko weten, ze wist dan niet of het hem was maar als het het jonnegjte was was het fout om niks tegen hem te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Steff and Ruuz ~    ~ Steff and Ruuz ~  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Steff and Ruuz ~
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» voor ruuz en steff
» Weer Ruuz & Steff
» ORPG RUUZ & steff
» Curse those demons! (Steff & Ruuz)
» Ruuz wil je rs? XD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: