gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gladiator rpg wie wil?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 18  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 8:35 pm

Marc ontspande langzaam toen ze zag tot ze ging zitten. En hij zag haar naar buiten kijken.´Ooit zijn we vrij, geloof me...ooit´Zegt hij zachtjes en hij twijfelde even of hij het haar moest vertellen, Maar hij besloot het toch te doen en hij stond op en liep naar haar toe en ging langzaam en pijnlijk zitten.´weetje waarom ik me nog zo gedraag...ik ben de leider van een opstand onder de slaven die ik ben aant regelen.´fluistert hij dan tegen haar.

oke
ga ikke even met mijn hondje lief
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 8:58 pm

Luce keek om naar Marc. 'Van hier?' vroeg ze zachtjes. 'Ben bent gek.' vervolgde ze. 'Als ze het merken. Als er ook maar 1 is die zijn mond niet kan houden of die gemarteld word om het te vertellen ga je eraan!' siste ze zacht. Ze keek hem aan. Doordringend. 'Je moet je stil houden Marc. Beloof me dat!' Ze wist niet waarom maar ze wilde niet dat hem wat overkwam. Of dat hem wat overkwam doordat iemand anders hem verraadde. Het was veel te gevaarlijk. Zeker in de cel met zoveel bewakers om je heen. Zeker met de Lanista in de buurt. Het was een machtig man, een meet veel connecties.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:17 pm

Marc kon het niet laten te grijnzen. geloof me ik ben erg voorzichtig. en weet wie ik kies. zegt hij dan zachtjes, en ik pronk er niet mee.´sist hij zachtjes en hij stond op en heild een hand op de wond die deed pijn, en hij leunde tegen de tralies bij het raam, en hij glimlachte als hij aan de opstand dacht en hoeveel mensen er al bij hem aangesloten hadden. maar hij kijkt meteen op als de deur open gaat en ziet een paar bewakers binnen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:19 pm

Lucindia stond meteen op en deed een paar stappen in de richting van de muur. Ze keek de bewakers wantrouwig aan. Ze ging met haar hand naar haar rug. Onder de band van haar 'rok' had ze nog altijd de briefopener die ze kon gebruiken als moordwapen. Die ze van plan was te gebruiken als moordwapen op de jongen die net had kunnen doen wat hij wilde doen maar niet verder gingen voor haar. Ze vond het nog altijd raar en vertrouwde hem vooral niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:26 pm

Marc zijn houding werd aanvallend en rebels. en een bewaker keek hun rustig aan.´De lanista wilt jullie spreken, en hij verwacht tot jullie je gedragen. hij heeft een gast.´Zegt de bewaker en de andere bewakers kwamen dichter bij. en marc haalde uit maar de bewaker was nu sneller en draaide zijn hand op zijn rug en duwde zijn vrije and op zijn wond, en marc kreunde pijnlijk. en dan pakte nog eentje hem vast en hij werd al mee genomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:30 pm

Luce rolde met haar ogen. 'De vorige keer dat hij een ''gast'' had liep het had liep het uit op een dubbele moord en vervolgens de pijnbank en een verkrachting.' mompelde Luce. 'Waar loopt het dit keer op uit?' Ze mepte de hand van de bewaker weg en liep achter de bewakers en Marc aan de kamer uit. Toen ze een schijnbeweging naar rechts maakte om weg te rennen werd ze bij haar haar gegrepen en tegen gehouden. Ze schreeuwde het uit van de pijn en werd ruw naar voor geduwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:34 pm

Marc werd mee genomen maar toen hij de schreeuw van luce hoorde maakte hij een zeer soepele beweging en hij wist zich los te krijgen en hij mepte zonder gendade de bewaker neer, en hij stond naast luce toen de bewakers zich weer op hen richte, en marc hijgde, hij was nog niet herstelt. en hij haalde weer dreigent uit,
maar toen trok eentje luce weg bij hem en tilde haar op en nam haar al mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:36 pm

Lucindia bonkte met haar vuisten op de rug van de bewaker. 'Blijf. Met. Je. Gore. Poten. Van. Me. Af.' Elk woord siste ze dreigend en behoorlijk kwaad. 'Of ik vermoord je ter plekke en dan kan het met geen moor schelen dat ik val. Je hebt met je handen van me af te blijven!' Ze bleef hard op de rug van de bewaker bonken met haar vuisten. Dat zou een mooie blauwe plek worden. Dat wist ze wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:40 pm

De bewaker negeerde haar gekwaak.´ als je mij dood zal de lanista pas echte maatregelen gaan nemen.´zegt hij dreigent. en hij liep met haar door na de zaal
Marc werd niet veel later ook gepakt en naar de zaal gebracht en hij keek rond en zag luce en dan ziet hij de lanista en camiel aan de tafel zitten, de lanista oke, maar camiel wilde hij helemaal niet zien.
de lanista keek op en glimlachte. ze hebben gekregen wat hun straf was heer. maar u wilde zien of het genoeg was ga u gang. zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:45 pm

Camiël stond op. Hij knikte naar de Lanista en liep toen naar de bewakers die Marc goed vast hielden. Hij keek Marc aan. Rustig en beheerst. Hij keek naar een van de bewakers die Marc vast hielden. 'Laat me zijn wond zijn.' zei hij rustig. Hij had tijdens het gevecht gezien dat Marc een flinke wond had opgelopen. Als hij goed op de pijnbank had gelegen zou die nu wel open zijn en flink gebloed hebben. Dat wilde hij zien. Dat was zijn bewijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:49 pm

Marc probeerde los te komen maar de 2 bewakers hadden hem steviger vast dan net normaal kon hij 2 makkelijk aan maar door die wond en het gebloed en al niet, en hij keek camiel woedent aan, en hij voelde hoe de lanista het shirt omhoog rok en je zag tot de wond goed open was en duidelijk rood er rond was van eritatie. Marc zijn spieren spande zich ze mochten er niet aan komen, -en hij bleef verzet tonen

een bewaker zette luce neer op de grond en heild haar armen op haar rug en keek toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 9:53 pm

Camiël snoof. 'Weetje. Eigenlijk had ik je moeten laten vierendelen voor wat je met mijn vader hebt gedaan.' zei hij rustig. 'Je verdient het niet om nog te leven terwijl je hem het leven hebt genomen. Het is alleen jammer dat ze je hier niet kwijt willen omdat je zo een goede vechter bent. Anders had ik je al lang met je armen en benen apart aan 4 paarden gebonden en die dieren de mooi laten rennen. Ik denk dat dat veel publiek getrokken zou hebben.' Zijn ogen glinsterde van kwaadheid.

'Lafaard!' riep Luce toen ze dat hoorde. 'Je vader was net zo laf als jij. Grote praatjes om je hoger op te krijgen maar zelf dingen doen ho maar.' Ze spuugde op de grond. 'Je bent de titel van Heer niet waard. Net zomin al je vriendjes van rijke afkomst. Verwend en egoïstisch maar ik denk dat wanneer je een dag in de wildernis moet leven je het niet volhoud. Nog geen uur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 10:02 pm

Marc keek camiel aan, ik ben niet bang voor jou nog voor de pijn of dood.´antwoord hij rustig maar rebels en hij keek hem vijandig aan.´en als ik hier ooit weg kom volg jij je vader achter na, rijkeluis zoontje.´sist hij. maar dan schieten zijn ogen naar luce, en hij schrok even ze had niks moeten zeggen...
Hoe durf jij voor je beurt te spreken jij vuil ongedierte.´sist de lanista tegen haar en hij liep op haar af en sloeg haar hart in het gezicht waardoor ze op de grond viel omdat de bewaker ook los liet. en hij trapte tegen haar gewonde hand.
Marc kreeg een aderaline stoot en keek camiel evenmet een onheilspellende blik aan en voor de bewakers het in de gaten hadden had hij ze gevloert, en hij rende op de lanista af en vloerde hem dan ook met een soort voet bal beweging.´nee jullie hebben geen manieren,´sist hij dan en zijn hele lichaam trilt van de druk die hij niet aan kan, maar zijn wil was sterker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 10:08 pm

5 bewakers snelde naar Marc toe en doken op hem om hem tegen de grond te houden totdat hij wat gekalmeerd was. Een 6de bewaker snelde zich naar de Lanista toe om hem overeind te helpen en een 7de liep naar Camiël toe om te kijken of hij helemaal in orde was.
Lucindia kromp in een en greep naar haar hand die een luide knak liet horen. Tranen van de pijn sprongen in haar ogen toen ze het voelde gebeuren. Ze bleef op de grond liggen met haar goede hand als een soort beveiliging om haar gewonden pols heen. Deze bonkte verschrikkelijk en Lucindia haar gezicht trok wit weg van de pijn die door haar heen ging maar ze schreeuwde niet. Ze huilde alleen maar zachtjes. Bang voor nog een trap of een mep. De handafdruk op haar wang gloeide lichtjes maar dat wist ze te negeren.
Camiël zijn gezicht was betrokken van de pijn. Hij liep naar de Lanista toe. 'Kan ik u even alleen spreken?' vroeg hij rustig. Die Marc moest leren waar zijn plek was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 10:14 pm

Marc voelde hoe hij overmeestert werd en kon er niet veel tegen doen en hij voelde de koude vloer tegen zijn gezicht drukken en hoe zijn handen op zijn rug werden gedwongen en vast geketent. en hij keek naar luce.
de lanista was opgestaan en wit heet van woede, maar toen camiel vroeg om te praten knikte hij, en hij keek marc even aan met jij bent nog niet jarig. eenmaal op de gang keek hij camiel aan, sorry daar voor, hij is onhandelbaar ik heballes geprobeert en doden kan ik hem niet, ik moet ook aan het volk denken die weet tot hij niet gedood mag worden tenzij hij vecht in de arena...maar wat wilde u zeggen heer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 10:22 pm

Marc mag blij zijn dat er nog geen halsbanden bestaan die stroomstootjes geven wanneer hij te druk word Razz
--------------------
Camiël keek de Lanista aan. 'Is er niet iets dat hem straft zodra hij zijn spieren ook maar aanspant? Iets van een band met spijkers? Die tegen zijn huid drukken maar zodra hij zich spant zich in zijn huid boren. Desnoods met een verdovingsmiddel erop. Maar hij is zo te gevaarlijk. En ik hoef nog niet dood.' siste hij. Camiël was het allemaal zat. Zijn verjaardag was uitgelopen naar een hel.
Luce lag nog op de grond. Zachtjes te snikken, lijkbleek van de pijn en ineengedoken. De bewakers hielden haar wel in de gaten maar bleven van haar af. Eigen schuld. Ze zouden pas wat doen wanneer de Lanista hun opdracht gaf haar naar de ziekenboeg te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 10:29 pm

De lanista dacht diep na en dat kon je duidelijk aan hem zien, niet tot ik wet mijn heer. geeft hij eerlijk toe en hij dacht nog steeds na, maar dan zag je een grijns op zijn gezicht komen, ik kan een drankje laten maken die de aderaline tempert bij mensen, zegt hij dan en keek camiel aan. dat is het geen wat hem zo sterk en onverspelbaar maakt zijn aderaline. zijn lichaam zal eerst dood ziek worden en daarna zal hij makkelijk in toom kunnen gehouden worden, zegt hij
marc voelde hoe hij overeind werd getrokken en een mes tegen zijn keel kreeg. en zijn blik bleef op luce gericht en hij wilde haar helpen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 10:34 pm

'Ik geef je een maand om hem tot bedaren te brengen.' zei Camiël rustig. 'Lukt dat niet. Dan koop ik hem en dood ik hem alsnog. Je klanten kunnen me dan niets schelen.' zei hij rustig. 'Begrepen?'
Luce ging zitten en hielt haar arm voor haar. Beschermend tegen elke schop of mep die ze zou ontvangen van de Lanista wanneer die terug kwam. Ze keek naar de grond, niet naar de bewakers en niet naar Marc. Ze voelde zich zwak, misselijk en gekleineerd...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 10:42 pm

de lanista knikte hij zal bedaren heer ik beloof het. zegt hij en dan gaat hij terug de zaal in en zegt wat tegen een bewaker die dan de andere wengt die marc ook meenemen, en die keek even om naar luce, maar dan werd hij naar de zieken boeg gebracht en de stoppen sloegen alarm bij hem en hij vloekte en schreeuwde alles bij een en probeerde verzet te tonden zolang hij maar niet op het bed belande.

de lanista keek de bewakers na en hij liep naar luce toe. je hebt me ten schande gemaakt door je gedrag en dan ook nog die rebel voor je winnen, sist hij en hij knielde bij haar neer en pakte haar bij haar haren beed en duwde hard handig ophaar pols als hij een gaatje zag om er bij te komen.

wil jij even die gene spelen die hem het gifgeeft, via spuit of drankje maakt niet uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 10:49 pm

Luce kreunde zachtjes toen de Lanista haar bij haar haren greep maar schreeuwde het uit toen hij haar op haar pols duwde. Tranen begonnen over haar wangen te lopen. 'Alsjeblieft. Hou er mee op.' zei ze zachtjes tussen de snikken door. 'Ik vind alles best maar laat iemand er naar kijken.' snotterde ze. Het deed verschrikkelijk pijn.

Een vrouw kwam de kamer binnen. Ze keek kalm naar de bewakers. 'Bind hem op het bed vast. Ik wil niet dat hij zich kan verzetten wanneer ik hem behandel.' zei ze kalm. Ze liep naar een tafel en begon daar dingen voor te bereiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 10:54 pm

de lanista keek haar woedent aan en hij duwde nog eens harder er op., de volgende keer krijg je meer pijn. sist hij en gebaarde een bewaker, breng haar naar de zieken zaal en laat alleen de pols behandelen

de bewakers wisten marc met wat moeite op het bed te krijgen en het vast binden was snelgebeurt met zo vee man, marrc schreeuwde allerlei vervloekingen in een andere taal tegen de bewakers, dat deed hij altijd als hij kwaad was, maar zijn blikbleef al snel op de zuster hangen en hij kreeg een naar voor gevoel
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 11:03 pm

nieuw uiterlijk Luce is mijn avatar. Wel nogsteeds die kleuren van eerst Wink
-----------------------
Luce keek naar de Lanista. Ze knikte dankbaar en liep met een bewaker mee naar de ziekenboeg terwijl ze haar gewonde pols nog altijd vast hielt om de pijn zo min mogelijk te voelen. De Lanista had haar behoorlijk hard getrapt. Ze was bang voor een erge blessure omdat ook de wolf haar al tot het bot toe verwond had. Ze liep met grote passen door.

De zuster pakte iets en liep daarmee naar Marc. Ze keek niet op of om van zijn vervloekingen en tegen gestribbel maar pakte simpel zijn arm vast en injecteerde de naald in zijn bovenarm. 'En nu maar hopen dat dit je wat gekalmeerd houd.' siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 11:10 pm

de bewaker liep met luce de zieken boeg binnen en hij wes tot ze moest gaan zitten. en hij paate kort een paar woorden tegen een zuster en die knikte en liep naar luce toe en ging op een stoel zitten en reikte haar hand naar de pols en keek luce aan, tot ze hem moest geven, maar ze kon zo zien tot die gebroken was en gespalkt moest gaan worden

marc vloekte met een sisent acsent vervloekingen naar de zuster. en hij probeerde los te komen en dan ziet hij de injectie. NEE...schreeuwt hij dan maar hij voel de spuit in zijn arm en hoe een vloeistof zijn aderen in werd gespoten,wat is dat. brengt hij argwanent uit, en hij voelde een branderich gevoel ijn zijn arm dat naar zijn schouder begon te trekken.
----------

dieis zo schattig XD
ik post nog 1 keer voor ik ga slape
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 11:16 pm

De zuster kwam overeind en keek naar hem. 'Iets om je te kalmeren.' zei ze rustig. Ze keek naar de bewaker die hem hier naar toe had gebracht. 'Het moet even 10 minuutjes intrekken. Daarna kan je hem terug brengen naar zijn cel. Als het goed is zou het morgen helemaal ingetrokken moeten zijn en werkt het. Doet het dat niet. Dan moet je hem terug brengen. Dan proberen we wat anders.' zei ze rustig waarna ze naar haar kamertje liep.

Luce dacht even na maar bewoog de arm toen voorzichtig naar de zuster. Ze beet op haar lip om de tranen, die gelukkig gestopt waren, tegen te houden en pijn kreten te smoren. Ze wilde zich hier niet zwak tonen. Al was ze dat momenteel wel. Ze zou wel een tijdje buiten gevechten blijven. Zoniet, dan was de Lanista echt onmenselijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Emptyzo okt 09, 2011 11:24 pm

Marc keek de zuster dodelijk aan en dan bezorgt naar zijn arm, iets om hem te kalmeren,dat betekende foute boel. en hij probeerde zich los te maken en hij voelde het nu ook branden in zijn nek en zij zei hij merkte tot het razend snel met zijn bloed mee ging, en hij voelde zich suffer worden, en een misselijk gevoel ontstaan. dit was heel erg fout, besloot hij toen en hij kneep zijn ogen dicht
de bewaker knikte

de zuster nam de arm aan enbekeek het zorgvuldig en duwde op een vinger top, het is gebroken en moet gespolkt worden, je mag de hand minstens een week niet gebruiken, en je moet antibiatica krijgen voor die beet, zegt ze en ze pakte 2 plankjes en ze knikte naar de bewaker die luce haar arm stevig beet pakte en haar andee hand buiten hand berijk plaatste, de zuster zag tot ze aan de slag kon gaan en begon het bot op de juste plaats te duwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gladiator rpg wie wil?
Terug naar boven 
Pagina 7 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: