gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gladiator rpg wie wil?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyza okt 01, 2011 11:07 pm

Lucindia pakte lint, het enige wat ze in haar cel mocht houden zolang de bewakers het maar zagen hangen als ze in haar cel kwamen, met een rode kleur en bond dat in een hoge staart in haar lange rood bruine haar. Ze deed haar kleren goed en ging tegen de muur aan staan, wachtend tot ze te horen zou krijgen tegen wie, of wat, ze moest vechten vandaag.

Camiël werd wakker en knikte naar de vrouw dat ze mocht gaan nadat deze het gordijn open had gedaan. Hij kwam overeind en nam een slok van de verse sinaasappelsap. Hij keek naar de kleine pakjes die hoogst waarschijnlijk sieraden bevatte en rolde toen met zijn ogen. Het zou ook allemaal wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyza okt 01, 2011 11:16 pm

marc was bijna helemaal op gewarmt zag hij de lanista aan komen en wist tot die hem een of andere preek kwam geven tot hij zich weer eens moest gedragen. en jawel hoor de lanista stopte bij hem en wachte tot marc recht stond. denk er aan dit zijn erg belangrijke gasten voor mij een verkeerde stap en je krijgt3 dagen geen eten en een pak ramel die je nog nooit hebt gehad, sist hij dreigent tegen hem en marc keek hem rebels aan, ja meester. zegt hij dan met tegen zin

juna ging aan het ontbijt met haar vader en moeder die ook al klaar waren achter een klein halfuurtje gingen ze vertrekken en ze was benieuwt hoe hij het cado ging vinden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyza okt 01, 2011 11:26 pm

Luce grinnikte toen ze hoorde wat de meester tegen Marc zei. 'Het zijn hier toch altijd hoge pieten? Ze zijn altijd belangrijk voor je.' Ze schudde haar hoofd. 'Het zal ook allemaal wel.' Ze liep naar het strobed, dat aardig aan vervanging toewas en ging erop zitten met haar rug tegen de ijskoude muur waardoor de wond van de dag ervoor begon te tintelen. Deze was helemaal rood geworden.

Camiël kwam uit bed en riep 2 bediendes die hem in het pak hielpen en hem klaar maakte om naar de arena te gaan. Hier werd een woordje gehouden en daarna zouden er gevechten zijn om de mensen te amuseren.


Laatst aangepast door Sanne op za okt 01, 2011 11:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyza okt 01, 2011 11:32 pm

marc keek zijn meester na en spuugde vervolgens op de grond en ging op zijn bed zitten. het zou niet lang meer duren dan werden hij en nog een aantal andere naar de arena gebracht waar ze werden klaar gemaakt voor het gevecht... na een haluurtje kwam iemand marc halen en marc liep gewillig mee dat zou na het gevecht anderster zijn. en in het voorbij gaan zag hij luce en keek haar aan en zag de rebelsheid en hij liep door.

juna ging toen met haar vader en moeder de jonge hond op halen en ging alsvolgt met de koets naar de arena die bij de gladiator school lag daar gingen ze kijken. en ze keek naar de hond, ik hoop tot hij jou leuk vind, zegt ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyza okt 01, 2011 11:37 pm

Lucindia werd nog in haar cel gehouden maar ze wist wel dat ook zij vandaag aan de beurt was om te vechten, en aangezien haar stemming die ze door gister had gekregen had ze nu al medelijden met de persoon, of het dier, dat met haar moest vechten. Die zou het niet overleven. Ze had Marc kort aan gekeken maar had hem, net als alle mannen, aangekeken of het een smerig insect was. Dat waren het allemaal, vrouwen gebruikende, vieze insecten. En die baas van hun was de grootste.

Camiël stapte in de koets die voor het huis klaar stond. Zijn ouders en jongere zusje, Gabby, zaten al op hem te wachten en begroette hem allemaal met een kus, of in het geval van zijn vader met een stevige handdruk. Camiël sloot de deur en de koets kwam in beweging.


nog 1 bericht en dan ga ik slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyza okt 01, 2011 11:45 pm

marc kreeg zijn bescherming aan die voor zijn borst en schouders, en hij kreeg een schilde maar het zwaard nog niet dat gaven ze hem nooit hier. en marc voelde zijn daderaliene steeds grote worden. nu was het wachten

de lanista kwam aan gelopen en stopte bij luce. jij hebt het 2e gevecht. zegt hij enkel tegen haar en liep toen weer verder door en een bewaker kwam haar halen.

juna zag de arena al en na nog geen 5 min waren ze daar en ze gingen al de arena op ze wsit tot camiel als laatste zou komen dat was meestal en ze aaide de hond over zijn hoofd toen ze plaats nam op een bankje
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyza okt 01, 2011 11:53 pm

Luce verliet haar cel. Ze volgde de bewaker naar de kamer waar alle andere vechters van vandaag ook zaten te wachten. Ze gunde ze geen van alle een blik en ging op een leeg bankje zitten. Haar harnas werd voor haar op de grond gegooid, ze had duidelijk gemaakt dat ze haar niet moesten aanraken als ze haar kleren aan deed en dacht na over wie haar tegenstander zou zijn...

De koets van Camiël en zijn familie stopte voor de arena en ze stapte uit. Camiël wachtte op de meester van de school. Normaal kreeg hij altijd te zien wie er zouden gaan vechten. Hij wist zeker dat dat nu niet anders was, aangezien zijn familie een grote geldschieter was om het hier staande te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 12:02 am

de lanista kwam aan gelopen bij camiel en boog lichtjes en begroete hem eervol. proviciat met u verjaardag heer, zegt hij dan, als u mij wilt volgen... en hij ging hem de weg voor,ik heb een aantal goede gladiatoren uitgezocht waronder een vrouwelijke is, zegt hij en hij wist tot dat niet snelvoor kwam en hij ging hem de kamer voor er waren een 6 tal bewakers en hij gebaarde naar marc en 2 pakte hem stevig vast. de laatste keer had hij heel onverwachts aan gevallen maar zijn meester was toen te snel geweest maar hij nam nu voor zorgs maat regelen.
marc was nog best rusti en keek enkel rebels rond maar toen hij camiel in het oog kreeg werd hij rebelser.
en de lanista begon dingen over iedereen te vertellen tegen camiel zodat hij wat meer wist over hun gevechts toestand.
------------

ik ga slapen. doei en tot morge avond den ik wel xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 9:39 am

Camiël ging voor Marc staan. Hij vertrouwde de bewakers dat die hem goed vast bleven houden. 'Hij ziet er goed uit. Ik verwacht een mooi gevecht dadelijk. Tegen wie moet hij?' vroeg hij terwijl hij Marc zijn lichaam, spieren, controleerde en de kleine littekens bestudeerde. De meeste gladiatoren zagen er erger uit dan hij. Deze had nog geluk.

Lucindia keek niet op of om toen de Lanista binnen kwam met Camiël. Ze stond met haar rug naar hun toe en deed haar arm, been en borst beschermers om. Haar rug was open dus je zag duidelijk de striemen van de zweepslagen. Maar dat maakte haar niet minder trots. Het hoorde erbij. Ze kon ze toch niet voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 2:18 pm

Marc keek camiel rebels en vijandig aan en toen hij wat wilde zeggen gaf de lanista hem een harde klap in het gezicht. Niet voor je beurt praten. Snaut de lanisya tegen hem en hij knikte naar de bewaker. Marc probeerde los te komen maar het lukte niet. En zo gau hij zijn mond open deed kreeg hij een klap van de bewaker.
Nou heer. Ik laat hem eerst tegen een ervaren en oudere gladiator spelen. En daarna laat ik hem tegen het meisje vechten. Hij moet zijn plaats leren kennen. Want na afloop gedraagt hij zich altijd onbeschoft. Snapt u mijn heer. Zegt hij zachtjes zodat hij het alleen hoorde.

Marc wilde graag camiel te lief gaan maar dat ging niet

Juna wacht wat ongeduldig op camiel maar ze liet het niet merken dat mocht niet. Maar ze vond hem leuk en dat wist alleen haar moeder tot nu
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 8:51 pm

Cam keek om naar Lucindia die nog altijd niet naar hen had gekeken. 'Tegen haar?' vroeg hij iets wat ongelovig. Hij schudde zijn hoofd. 'Ik hoop dat je weet wat je doet Lanista. Maar als het geen goed gevecht word raak je ons kwijt. Dat weet je.' Zei Camiël rustig. Hij liep bij Marc weg, liep de andere gladiatoren langs, bekeek ze goed en bleef toen voor Lucindia staan. 'Draai je om.' zei hij rustig.

Lucindia deed net of ze het niet gehoord had en ging rustig door haar harnas goed te doen. Ze kende Camiël goed. Zijn beste vriend was de zoon van haar vorige eigenaar. De jongen die haar leven had verpest. En nu dacht hij haar even te kunnen commanderen? Mooi niet dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 8:59 pm

de lanista knikte en volgde hem daarna en keek naat luce en hij voelde zijn ergernis stijgen en hij wachte nog even en toen ze niet omdraaide greep hij haar bij haar nek en arm en draaide haar zelf ruw om. je hoor te luisteren slavin, sist hij tegen haar en af haar een mep tegen haar achterhoofd. sorry heer ze heeft een nogal vurig terprament, en we hebben haar net een week dus ze moet nog op haar plaats gezet worden, zegt hij tegen hem.
als of jullie je plek kennen. snauwt marc dan en dan hoor je een korte kuch, als marc een stomp in zijn maag kreeg maar hij grijnsde hij had tenminste nog zijn mond kunnen open doen

Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 9:04 pm

Camiël grinnikte. 'Ik begrijp het Lanista. Het maakt niet uit. Ik ken haar gedrag. Ik weet wat ze kan waardoor ik een goed gevecht van haar verwacht.' Hij legde zijn middel en wijsvinger onder Lucindia haar kin en tilde die ietsjes op. Toen deze dat deed tufte Luce hem in zijn gezicht. 'Ga toch samen met je vrienden de maagdelijkheid van slaven afnemen maar laat mij met rust.' beet ze hem toe. Ze sloeg haar ogen ten hemel. Camiël hief zijn hand op maar bedacht zich. 'Lanista. Zou ik jou zo nog even mogen spreken?' vroeg hij daarbij rustig.



ik heb een leuk idee waardoor Marc Luce haar vertrouwen kan winnen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 9:10 pm

oehhhhh vertel X3

marc keek vol haat naar de 2 hij moest hen niet en die camiel. helemaal niet.
de lanista wilde wat doen maar camiel was hem voor. en hij knikte naar hem. jawel mijn heer. en nog maas sorry en hij gaf hem een zatdoek. wilt u mij volgen zegt hij dan en hij begon verder te lopen terwijl hij de bewakers wat gebaarde.

marc keek even naar luce en daarna werd hij weg gebegeleid naar een gang en daar kreeg hij zijn wapen toen de deur dicht ging en hij wachte tot de deur voor hem open ging.

eentje ging naar luce. mee komen al vast jij bent dadelijk hier na. antwoord hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 9:16 pm

Camiël veegde zijn gezicht schoon met de zakdoek. Hij stopte in een gang en keek de Lanista aan. 'Ik zie haar graag aan het einde van de avond aan een paal gebonden met tijgers en of leeuwen om haar heen die niet gegeten hebben de afgelopen dagen. Ik verwacht dat ze wel een paar wonden zal oplopen met haar gevecht tegen Marc. En dat zal die beestjes wel aanlokken. Ik wil wel eens zien hoe ze zich daaruit red.' zei hij kalm. Zijn ogen lieten niets van emotie los.

Lucindia keek de bewaker vel aan. 'Raak me niet aan.' siste ze waarna ze rustig mee liep. Ze had zin om een paar klappen uit te delen. Het liefste nog aan die Camiël maar die zou haar liefde voor hem nog wel voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 9:23 pm

de lanista dacht na maar wist tot hij geen nee kon zeggen. zoals u wilt mijn heer zegt hij dan tegen hem en hij liep verder dan de trappen op de tribune op en ging op zijn plaats zitten tussen de gasten en toen camiel er ook was gaf hij een teken en marc en een andere gladiator werden naar de arena op gestuurt. ze gingen bijde naar het publiek staan de ander hefde zijn zwaard. zij die gaan sterven groeten u. zei hij, en marc spuugde op de grond en keek rebels naar camiel.

de bewaker zij niks en raakte luce ook niet aan tot ze in de gang waren en je kon het andere gevecht zien

juna zag camiel en wilde graag haar cado gaan geven maar dat moest dadelijk maar gebeuren aangezien het gevecht ging beginnen.
----------

snap de bedoeling al. ps wil jij even die andere gladiator spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 9:31 pm

ik doe dadelijk gewoon vechten tegen mezelf als het waren als Luce tegen die tijgers moet Razz vind ik fijner Razz heb je het zelf een beetje in de hand. Kan jij ook makkelijk doen Smile
----------------------------------------------------------------------------------
Camiël nam plaats op de tribune. Keek kort rond opzoek naar Juna en knikte naar haar. Hij glimlachte en richtte toen zijn aandacht op het gevecht dat zo zou gaan beginnen. Hij keek Marc kalm aan knikte kort naar de 2 gladiatoren en wachtte tot het gevecht zou gaan beginnen.

Juna leunde kalm tegen een muur aan en keek naar de grond. Ze keek niet naar het gevecht maar bereidde zich mentaal voor op het gevecht dat haar zelf te wachten stond. Ze wilde het niet. Maar ze wist dat ze geen keuze had.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 9:38 pm

oke.XD
----

june zag tot camiel naar haar glimlachte en ze kreeg een warm gevoel van binnen en dan keek ze terug naar de gladiatoren die begonnen

marc draaide zich om naar de andere gladiator die was aanzienelijk groter en zerker dan hem, maar daar was hij totaal niet bang voor, en toen de gladiator uit haalde parreerde hij het gemakkelijk en dan haalt hij zelf ook snel en soepel uit naar hem maar de gladiator blokkeerde het met het schild en duwde het schild dan naar voren waardoor marc gedwongen werd achter uit te gaan. dan haalt de gladiator uit en mark sprong op zie en haalde uit naar diens arm, de gladiator kreunde even van de pijn haar haalde dan ook weer uit en marc blokkeerde het en grinnikte, oude vent. en hij haalde weer uit maar deze werd geblokkeert en dan voelt hij een steek in zijn been en zag tot hij daar geraakt was door de gladiator, en hij duwde nu met zijn eigen schild de gladiator naar achteren en die duwde op zijn beurt ook en marc ging aan de kant zodat de gladiator bija struikelde en hij gaf een zwiep met zijn zwaar en de gladiator schreeuwde het uit van de pijn in zijn rug en die draaide zich moeizamer op en gooide zijn schild naar marc en die kreeg hem tegen zich aan niet verwachtent op dat en viel op de grond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 9:49 pm

Camiël had Gabby op schoot getrokken. Deze keek zo nu en dan even de arena in en anders zat ze tegen Cam aan geklampt omdat ze het te eng vond om te zien. Camiël kalmeerde haar en keek ondertussen toe hoe de 2 gladiatoren elkaar te lijf gingen. Dit was nog eens een show. Dat moest hij Lanista toegeven. Hij had het goed voorbereid.

Lucindia keek zo nu en dan even naar buiten, door de tralies, naar het gevecht maar wende daarna haar blik weer af en wachtte geduldig af tot het haar beurt was om te gaan vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 10:00 pm

marc gooide de 2 schilden van zich af als hij ineens een ruk aan zijn haren voelt. en hij voelt het zwaart tegen zijn keel en zijn hard leek even stil te staan en hij hoorde het publiek naar adem snakken of ohh roepen. en dan leek even alles heel langzaam te gaan hij gaf de gladiator een ellenboog stoot en hij voelde hij die zich terug trok en het zwaard een stuk van zijn hals en rug open rieten, hij draaide zich om en schopte zo hart hij kon tegen de knie van de gladiator en hij zakte er schreeuwend door heen. en dan haalt hij snel en soepel uit naar diens zei en de gladiator zakte ineen maar ademde nog. en dan loopt hij naar de gladiator toe en heif zijn zwaard naar achteren toe en keek naar het publiek.

juna zag wat bleekjes maar bleef wel kijken, het zou niet netjes zijn niet te kijken ze was er voor uit genodigt namelijk

de bewaker keek naar luci nog even dan mag jij tegen hem vechten. ik hoop tot je gekeken heb en zijn zwakke punt ontdekt hebt. zegt de bewaker grinniktent
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 10:04 pm

Lucindia trok haar wenkbrauw op en keek naar de bewaker. 'Dat is bij al die idioten hier hetzelfde. Het feit dat ze tegen een meisje moeten en dus makkelijk aan doen omdat ze niet moe willen worden.' Zei Luce kalm. 'Kan ik er dan wat aan doen dat ze hun hoofd verliezen?' Ze grinnikte terwijl ze haar schouders op tilde.

Camiël keek kalm toe. Hij deed zijn handen voor de ogen van gabby. Dit hoefde ze dan niet te zien. Hij keek kalm naar Marc. 'Wees dan niet zo lag en doe het gewoon.' zei hij zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 10:18 pm

marc keek rebels naar camiel maar dan stak hij de gladiator dwars door zijn keel heen en trok hem er uit en liet hem op de grond vallen. en hij ging recht staan zijn been prikte maar zijn hals er rug deden meer pijn. sorry maar jullie zijn geen leuk publiek. ik had meer verwacht. zegt hij uit dagent terwijl hij door de arena liep. een echt publiek laat de windende gladiator weten of hij zijn tegen standen moet doden of sparen. zegt hij uit dagent en hij liep terug naar het lijk en hij pakte diens arm en hakte die met zijn zwaard er af en gooide hem richting camiel. een caudo voor de jarige zegt hij dan speels maar vals.

de bewaker zag tot het gevecht gedaan was normaal gingen hij en nog een paar proberen marc te pakken te krijgen maar nu niet nu was het aan lucindia om hem een kopje kleiner te maken hij was nu toch wat verzwakt. en hij maakte de poort open en gaf lucindia haar zwaard. kijk maar eens of dit een idioot is, zegt hij dan en hij sluit de poort
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 10:22 pm

'Pas maar op. Als hij het overleefd ben jij degene die het niet gaat overleven.' zei Luce vel waarna ze zich omdraaide en vol walging naar het roerloze lichaam van de gladiator keek. Ze rolde met haar ogen en keek toen naar marc. 'Je kon het niet laten he.' zei ze terwijl ze langzaam op hem af liep. Ze draaide lichtjes met haar zwaard om haar armen warm te krijgen. Ze keek Marc aan. 'Nu wij.' zei ze zacht en uitdagend.

Camiël smeet de arm weg en troostte Gabby die het op een snikken had gezet toen de arm hun kant op was gekomen. Camiël keek kort vol walging naar Camiël maar ging toch wel wat beter zitten toen hij zag dat Luce in de arena kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 10:27 pm

marc wilde zijn zwaard naar het pobliek slingeren toen hij zag tot in plaats van bewakers luce de arena in kwam en richte zich op haar, dit was hij niet gewend een gevecht beginnen met een gladiator die nog niks had. het is doden of gedood worden zegt hij ijzig, en daarna knikte hij en hij had geen schild maar dat kon hem niks schelen en hij haalde kort en krachtig naar luce uit, en hij vroeg zich af waarom ze hem 2 keer lieten vechten

juna vond het maar niks als er een zo op standig was, ze had zich al eens dood verschrokken bij zoon gevecht toen een gladiator bijna ontsnapt was.

de lanista keek nu ook geamuseert toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Emptyzo okt 02, 2011 10:32 pm

Luce blokkeerde de aanval soepel. Ze grinnikte en duwde Marc zachtjes weg. 'Zachtjes. Zachtjes.' zei ze speels. 'Zo ga je niet met meiden om.' Ze haalde soepel, vliegensvlug en toch elegant naar marc zijn benen uit. Ze bleef hem aankijken, verloor hem geen moment uit het oog zodat ze elke stap van hem kon zien.

Camiël keek toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gladiator rpg wie wil?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 18Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: