gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gardians

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 7:52 pm

Rose knikte. "Ja, het is prachtig" zei ze zacht en ze keek naar de Guardian. "Dat zou fijn zijn." zei ze respectvol.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 8:03 pm

rabb knikte ook, hij durfde zijn vleugels niet in te trekken niet wetent wat dan met die wond ging gebeuren en hij volgde de gardian en bleef bewonderent rond kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 8:05 pm

Rose bleef dicht bij Rabb in de buurt terwijl ze mee liep naar een groot kasteel. Ze voelde zich zo ontzettend klein en onervaren hier. Ondanks het feit dat ze zich altijd juist heel sterk had gevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 8:15 pm

rabb voelde zich ongemakkelijk zeker omdat hij geen een andere engel met zwarte vleugels zag maar hij probeerde niks te laten merken en hij liep door tot ze binnen waren en bij een kamer stopte en daar naar binnen gingen en ze moesten gaan zitten, en ze werden na gekeken en zo goed mogelijk verzorgt,
rabb bleef op rose laten, aangezien hij dit die vriendelijkheid en...die vrijheid niet meer gewend was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 8:17 pm

Rose keek dankbaar naar de jongen die haar arm heelde. "Dankje" zei ze blij dat de snijdende pijn verdwenen was. De jongen knikte vriendelijk naar haar en Rose keek naar Rabb om te kijken hoe het met hem ging. Ze vroeg zich af hoe de raad zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 8:25 pm

een vrouw was rabb zijn vleugel aant helen je zag wel tot het haar moeite kosten, maar na een geruimen tijd was het haar gelukt,. rabb bedankte de vrouw en hij stond op en keek rose aan en glimlachte, nu naar de raad zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 8:29 pm

Rose knikte. "Ja" zei ze. "Ben je zenuwachtig?" vroeg ze terwijl ze achter de andere aanliep. Zelf hield ze het bijna niet van spanning.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 8:32 pm

rabb keek rose aan en hij trok zijn vleugels in, tuurlijk, ik ben bang voor voor oordelen, en tot ze ons niet zullen geloven, zegt hij eerlijk en hij keek de andere gardian aan, die had het gelukkig niet gehoort en ze wenkte hen op een afstand tot ze moesten komen, en rabb bengon te lopen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 8:54 pm

Rose knikte en ze liep onder begeleiding van de guardians de raadzaal in en werd neergezet samen met Rabb. Ze wachtte gespannen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:02 pm

rabb zag een grote circel vormige zaal en de mensen die naar hun keken.
goed...ik weet tot jullie willen rusten na deze zware reis over de zee, maar eerst willen wij..de raadt jullie verhaal horen., begon een jonge vrouw wet lcht grijs haar.
rabb schraapte zijn keel en begon luid en duidelijk, en vooral eerlijk te vertellen wie er voor vrantwoordelijk was, wat ze deden, en waarvoor ze het deden,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:07 pm

Rose luisterde naar zijn verhaal. Hij wist veel meer dan zij zelf wist dus het leek haar beter als hij aan het woord bleef. Ze keek gespannen naar de raadsleden. Sommige hadden een uitdrukking op hun gezicht alsof ze het niet geloofde. Maar misschien zag ze dat verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:15 pm

ik weet wat u nu denkt....in iedergeval de meesten van jullie. hij liegt...hij is niet te vertrouwen, of te geloven. zegt hij dan veller. maar mijn geloof wat ook het enige wat ik daar had tot jullie mij en de rest daar konden helpen,. zegt hij en hij keek evn na de grond. en ik kan laten zien tot het echt is...zegt hij dan
de vrouw keek haar echtgenoten aan en dan weer naar rabb en rose. je mag zo....wil jij nog wat zeggen meisje vraagt ze aan rose
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:20 pm

Rose keek naar de vrouw en schudde haar hoofd. "Ik ben twee dagen geleden gevangen genomen en de woodley forest. Ze hebben me meegenomen en ik kon geen kant op. Maar ik weet niet meer te vertellen over deze mensen.. Ze zijn gevaarlijk. We zijn ter nauwernood ontsnapt.. maar het is haast een wonder dat we het gehaald hebben naar jullie."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:25 pm

dat geloof ik zegt de vrouw en ze keek naar rabb ga je gang. laat ons zien wat je wilt zien, maar waag het niet aan te vallen zegt ze dan. het was dan wel wat confrontrerent maar ze zei het wel eerlijk
rabb knikte, ik ga jullie herinneringen van mij laten zien, wees allenmaal stil ik moet me consentreren, zegt hij dan en hij sloot zijn ogen en plaatste een hand op zijn slaap en een hand voor zich en hij fluisterde dingen. en niet veel later ontstond een grijse bol die beelden liet zie toen hij zelf daar aan was gekomen hoe ze werden behandelt ectra
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:28 pm

Rose keek naar de beelden. Sommige waren een stuk heftiger van wat zijzelf had meegemaakt die dag dat ze vast zat. Ze beet op haar lip, ze kon zich niet voorstellen wat het zou zijn om jaren vast te zitten. Echt onvoorstelbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:33 pm

rabb ging nog even door maar toen stopte hij herinneringen laten zien en laten opruizen koste veel energie, en dan lost alles in een zwarte rook op en meteen begon iedereen in de zaal te roezen mouzen. rabb negeerde het geroezemoes en hij probeerde sterkt te pijven en ruistig te ademen, maar zijn ademhaling ging snel bijna hijgent hij was er dood op van.
ik denk tot iedereen jullie verhaal wel geloof, ik en mijn man doen dat zeker en ik wil tot jullie gaan rusten nu wij gaan verder vegaderen, zegt ze dan tegen hen
rabb knikte en boog lichtjes en keerde zich om en liep snel de zaal uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:39 pm

Rose boog ook. "Bedankt" zei ze zacht en ze liep met Rabb mee de ruimte uit. "Goed gedaan." zei ze zacht toen de deur achter ze geslopten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:43 pm

rabb knikte, hij was dood op en hij zag de gene voor zich ook antwoorden maar dat hoorde hij al niet meer want hij viel op de grond hij was uitgeput hij had zijn krachten lang niet zoveel gebruikt laat staan op een dag
de gardian keek rose aan en knielde neer bij rabb. is is alleen uit geput, zegt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 9:47 pm

Rose keek bezorgd naar hem. Ze ging door haar knieen en tilde samen met de guardian Rabb op en bracht hem naar zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 10:00 pm

de gardian legde hem neer, je mag bij hem blijven of naar jou kamer of naar jullie gezamelijke woonkamer gaan, ik moet nu terug naar de vegadering als er iets is kom je me halen wel kloppen bij de ingang zegt ze, en ze liet de woon kamer zien en wees de deur recht tegen over die van rabb. dat is jou kamer zegt ze en daarna verdween ze
rabb sli¨p
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 10:14 pm

Rose bedankte haar en gign bij Rabb zitten. Ze had zoveel aan hem te danken. Door hem was ze nu hier. Maar ze was zelf ook ontzettend moe dus ze stond op en liep naar haar iegen kamer om daar even te kunnen slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 10:19 pm

slieping
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 10:22 pm

Rose viel ook in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 10:37 pm

volgende dag

rabb werd langzaam wakker en zag de zon in zijn kamer schijnen en vond het heerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Emptyza okt 22, 2011 10:44 pm

Rose lag opgerold onder de dekens in diepe slaap. Ze was nog steeds niet helemaal uitgerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gardians      - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gardians    Gardians      - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gardians
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: