gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 hp voor anniek en steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyvr okt 21, 2011 6:10 pm

Oke anniek weer eentje in de toekomst we kijken even wie hoe wat :p

Rol schrijven we even in een bericht oke

Ps wat voorn rol wil jij anniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyvr okt 21, 2011 8:32 pm

Lily Luna Potter
als we dubbelrol doen ook Hugo Weasley:)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyvr okt 21, 2011 8:48 pm

Oke... Ik wil geen malfoy spelen ik speel een andere griffoendor denk ikke
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 4:08 pm

Haha je hoeft geen malfoy te spelen, maar als jij graag Lily of Hugo hebt moet jet het zeggen hoor! Ik wist niet wie jij wou. Zeg het maar, maakt mij niet zoveel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 6:31 pm

Nee ik heb graag een zelf gemaakte rol. Ga een gemene doen die goed wordt zeg maar twijfel alleen over de afdeling
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 7:21 pm

Oke:)
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 7:26 pm

oke mijn rol is try 16 jaar komt in stromen vanuit kammeflaser en wordt in griffoendor geplaats van in zwadderich, hij is een dd maar zegt er niks van is zeer afstandelijk en de rest merk je wel.

oke beginnen....waar
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 7:31 pm

Op school gewoon?

Lily zat in de grote zaal aan de tafel van griffoendor met haar huiswerk. Ze was druk aan het pennen want ze moest een lang verhaal schrijven voor gedaanteverwisselingen. Het was rustig aangezien de meeste leerlingen buiten waren en genoten van de laatste zonnestralen van het jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 7:37 pm

try zat ook aan de tafel van griffoendor helemaal alleen, en hij prikte wat nutteloos in zijn eten en nam vervolgens futloos een hab. waarom was hij nu hier in gedeelt geworden, dan had hij nog liever huffelpuf of ravenklauw gehad, en niet in het hol van de leeuw, en hij legde met een zucht de vork neer
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 7:47 pm

Lily las bedachtzaam haar opstel nog een keer over. Ze vond dat ze wel tevreden kon zijn, het zag er netjes uit. Hopelijk vond de docent dat ook. Ze was namelijk allergisch voor lage cijfers. Ze ruimde haar inkt en perkament op en schepte wat eten op haar bord.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 7:58 pm

Try keek rong, bah griffoendor en hij stond op en legde zijn tas over zijn schouder en besloot naar de leerlingen kamer te gaan. hij moest van school getrapt worden hij wilde hier niet blijven zijn familie ging rzeand worden omdat hij hier was ingedeelt nu wisten die nog van niks hij moest ze nog schrijven...dat kon hij nu het beste misschien even doen. en eenmaal in de leerlingen kamer plofte hij neer bij de fensterbank met een stuk parkement en hij begon te schrijven

beste vader en moeder
met zeer veel spijt moet ik u meden delen. tot de sorteerhoed me heeft ingedeelt bij griffoendor en niet bij zwadderich, het spijt me zeer...ik snap tot u teleur gestelt bent

vertel me wat u van mij verwacht

jullie zoon

en hij vouwde de brief op en stopte hem in zijn zak
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 8:02 pm

Lily at in rust haar eten op en ze dacht na. Misschien kon ze vanavond met wat van haar vriendinnen gaan doen. Ze glimlachte. Ze verveelde zich ontzettend nu zo'n beetje haar hele familie van school af was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 8:06 pm

try had de brief af en besloot nog even snel naar de uilenvleugel te gaan en hij verliet de leerlingen kamer op een snel drafje en meerde leerlingen keken hem na
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 8:12 pm

Lily liep de gang op om terug naar de leerlingenkamer te lopen. Misschien was daar iemand gezellig. Ze hoopte het maar. Anders kon ze natuurlijk ook nog altijd met Hugo iets gaan doen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 8:21 pm

try liep op een drafje door de gangen heen en toen de trappen af en hij zag een meisje een meisje dat hij duidelijk herkende als de dochter van de beroemde harry potter.,
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 8:25 pm

Lily keek op uit haar gedachten toen ze iemand hoorde en ze zag de nieuwe jongen. Hij was al sinds hij was aangekomen afzonderlijk en het leek haast of hij hier niet wilde zijn. "Hej." zei ze met een vriendelijke glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 8:28 pm

try bleef staan en keek lily aan. ze sprak tegen hem, en hij wist tot het onbeleeft zou zijn om niks te zeggen ikets wat hij het liefste niet deed. hoi. zegt hij dan zacht maar toch wel wat vriendelijk en hij bekeek haar de geruchten klopte ze leek echt op haar groot moeder, daar had zijn opa een foto van gehad...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 8:33 pm

"Ik ben Lily. Jij bent nieuw op school toch?" vroeg ze vriendelijk en ze stak haar hand naar hem uit. Ze wilde deze nieuweling eigenlijk wel leren kennen. Ze was nieuwsgierig naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 8:36 pm

try keek even naar de hand van lily en hij twijfelde en hij pakte toen toch nog aarzelend haar hand. try graceland, zegt hij kort en krachtig en hij leit zijn hand ook wel vlug weer los, en jah ik ben nieuw. zegt hij dan en hij bekeek lippy nog altijd met zijn ogen, je lijkt veel op je groot moeder...alleen je ogen. begon hij ineens hij wist ook niet waarom maar hij moest het zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 8:57 pm

Lily glimlachte want ze vond het fijn om dat te horen. Maar ze was verbaast. "Hoe weet je dat?" vroeg ze zacht. Ze had zelf altijd meer van haar grootmoeder willen weten. Maar de verhalen waren beperkt omdat haar vader ook nooit Lily Evans had ontmoet. Ze moesten het doen met herinneringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 9:07 pm

ik ben geintrezeert in de 2e oorlog, zegt try dan en keek even met een schuinhoofd lilly aan. dat was waar hij wist alles maar dan ook alles over wie hoe en wat in de oorlag, van de slechte maar ook van de goede.´nou ik moet naar de uilen vluegel. zegt hij en hij wilde verder lopen...maar hij wist niet waar die was. zou jij me die willen wijzen als je tijd hebt, vraagt hij beleeft, maar toch afstandelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 9:14 pm

Rose luisterde geïnteresseerd naar zijn verhaal. "Ik loop wel even met je mee." zei Lily en ze begon te lopen. "Dan kan ik je gelijk de andere dingen wijzen waar we langs komen. Waar zat je op school voor zweinstein?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 9:16 pm

klammeflaser. zegt try die lily volgde en de dingen goed bekeek en de wegen goed ontheild hij wilde niet verdwalen maar hij wist tot dat zeker nog ging gebeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 9:23 pm

"Waarom ben je overgeplaatst?" vroeg Lily nieuwsgierig terwijl ze door liep. "Was het niet fijn daar?" ze bekeek hem terwijl ze dat vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Emptyza okt 22, 2011 9:28 pm

try kon een grijns niet onder drukken, nee ik ben er niet afgestuurt, maar overgeplaats, daar konden ze me niks meer leren. zegt hij en hij keek lily aan, dus ze hopen tot ik hier nog wat kan leren vvoor dat ik mijn laatste jaren maak, zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hp voor anniek en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: hp voor anniek en steff   hp voor anniek en steff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hp voor anniek en steff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: