gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hogwarts [Sifra & Ruuz]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:02 pm

'Ik zeg niet dat je dat bent Harry. Ik zeg alleen dat ze wel proberen om mensen dat te laten denken,' zei Ron een beetje geirriteerd.
'Je bent echt een snoepkont XD,' zei Aliena lachend. 'Het verbaasd me dat je nog geen twintig gaatjes hebt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:06 pm

Harry keek naar de grond. 'Sorry... ik ben nog steeds pissig, door dat gedoe met het Ministerie. En nu dit...' zei hij en keek Ron weer aan.

Elliot lachte en haalde de lolly uit zijn mond. 'Nou, nu je het zegt ben ik wel naar de Tandarts geweest, en ik had er vijf of zo.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:09 pm

Aliena keek Elliot hoofschuddend aan. 'Dat je niet misselijk word van al dat snoep,' zei ze grijnzend.

'Geeft niet man. Maar onthoud wel dat Hermelien en ik aan jouw kant staan,' zei Ron kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:22 pm

Elliot stak zijn tong uit en stopte de lolly weer terug in zijn mond.

Harry knikte en keek weer uit het raam. 'Volgens mij word geen enkel jaar van ons rustig.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:23 pm

'Denk je niet dat het erg saai zou zijn als alles rustig was?' vroeg Ron.
Aliena glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:25 pm

Harry grijnsde lichtjes, maar het was meer een grimas. 'Ik hoop in ieder geval dat we weer Professor Dwaaloog hebben.'

Elliot keek naar haar en knipperde een beetje verbaasd. 'Sjeg... wlaalom lah jle so?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:31 pm

'Waaat? Ik versta je niet hoor,' zei Aliena met opgetrokken wenkbrauwen.
Ron huiverde. 'Ik hoop het niet! Ik krijg de kriebels van hem,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:43 pm

Harry grinnikte. 'Hij was wel de beste leraar die we tot nu toe hadden. Op Professor Lupos na dan.' zei hij.

Elliot lachte en haalde de lolly uit zijn mond. 'Waarom lach je zo? Vroeg ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:48 pm

'Waarom? Omdat je grappig bent,' zei Aliena droog.
'Lupos had tenminste twee normale ogen,' ze Ron met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:54 pm

'Dwaaloog veranderde Malfidus in een fret.' stelde Harry grijnzend tegen.

Elliot trok even een wenkbrauw op en grijnsde dan, waarna hij de lolly weer in zijn mond stopte. Hij haalde zijn hoed van zijn hoofd en propte die in zijn hutkoffer. 'Nu ophoepelen jij. Ik ga me omkleden.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 3:59 pm

'Ja, dat was wel grappig,' gaf Ron met een grijns toe.
Aliena trok een nep verontwaardigt gezicht. 'Tot straks,' zei ze en liep de coupe uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 4:04 pm

Elliot grijnsde en kleedde zich vlug om in de coupe. Hij moest zijn hoed helaas af, maar gelukkig hoefden zijn oorbellen en wenkbrauwpiercing niet uit. Toen hij klaar was en zijn kleding in zijn hutkoffer had gestopt, deed hij de deur open. 'Jouw beurt.'

Harry grijnsde. 'Misschien moeten we ons nu aan kleden.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 4:11 pm

Aliena stapte de coupe in en duwde Elliot eruit. 'Hup hup, eruit,' zei ze en sloot de deur. Ze kleedde zich haastig om.
Ron knikte. Hij kwam overeind om in zijn hutkoffer naar zijn gewaad te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 9:10 pm

Elliot grijnsde en wachtte op de gang tot Aliena zich had aangekleed.
Harry stond op en pakte zijn gewaad uit zijn hutkoffer, die hij vervolgens aan deed, en zijn alledaagse kleding terug in zijn hutkoffer propte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 9:49 pm

Aliena trok haar gewaad aan en stopte haar kleren in haar koffer. Ze deed de deur van de coupe open. 'Je kunt komen hoor,' zei ze tegen Elliot en ging weer zitten.
Ron kleedde zich om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 9:57 pm

'Mooi zo. Ik wil namelijk mijn ogen niet branden aan je geslachtsdelen.' zei Elliot met een grijns en ging zitten.
Harry had zich vlug omgekleed en zat weer op de bank naar buiten te staren. Ze waren bijna bij Zweinstein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:02 pm

Aliena trok een wenkbrauw op naar Elliot. 'Pervert,' mompelde ze.
Ron keek naar Harry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:11 pm

'Grapje, grapje...' zei Elliot en keek naar buiten. 'We zijn er bijna. Volgens mij zie ik Hagrid al in de verte... Nee, wacht, dat was een boom.' Elliot had spijt dat hij die lolly had gegeten. Hij voelde zich een beetje hyper.

Harry keek naar Malfidus toen hij de coupe in kwam en met een grijns naar Harry keek. 'Hey, Potter... Nu de hele wereld je een leugenaar noemt, heb je vast alle aandacht die je zo graag wilt...' zei Malfidus. Harry keek hem kwaad aan, maar ontspande zijn gezicht en keek hem compleet kalm aan. 'Hey, professor Dwaaloog. Wat doet u hier in de trein?' zei hij en keek langs Malfidus. Malfidus keek geschrokken om, maar zag dat hij er helemaal niet stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:13 pm

Aliena keek geamuseerd naar Elliot. 'Ik besef nu pas hoeveel jij en Falcon wel niet op elkaar lijken. Alletwee hyperactief,' zei ze plagend.
Ron grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:21 pm

'Hey, ik vlieg tenminste niet tegen iedereen's hoofd op!' zei Elliot nep verontwaardigd, en net op dat moment vloog Falcon tegen Aliena's hoofd. Falcon kwetterde naar Aliena, alsof hij probeerde te zeggen dat haar hoofd in de weg zat, maar Elliot plukte hem weer uit de lucht en grinnikte.
Malfidus keek Harry aan, met een gezicht rood van woede en liep toen weg, samen met Korzel en Kwast. Harry grijnsde. 'Hopelijk verandert Dwaaloog hem deze keer in een pissebed, en gaat er op staan...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:23 pm

'Dat zou perfect zijn. Malfidus verdient niet beter,' zei Ron grijnzend.
Aliena lachte. 'Nee, gelukkig is het nog niet zo erg met je gesteld.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:28 pm

Elliot lachte en deed Falcon weer in zijn kooi. 'Ik had ook zoals Korzel of Kwast kunnen zijn. Godzijdank dat ik niet zo ben.' zei hij en plofte weer neer.
Harry grijnsde. 'Hopelijk gebruikt Sneep hem dan in een van zijn toverdranken... Zou geweldig zijn om te zien wat er zou gebeuren...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 11:00 pm

Aliena lachte. 'Gelukkig niet nee, dan zou waarschijnlijk niet zo aardig zijn. En een stuk dikker.'
Ron lachte. 'Wat een fantasieen heb je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 11:05 pm

'Wat aardig? Ik zou hersenen ter grootte van die van een muis hebben!' zei Elliot grijnzend. 'Nee, wacht... zelfs die van een muis zijn te groot.'
Harry grijnsde nog steeds en voelde zich wat opgelucht, al wist hij dat dat gevoel snel voorbij zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Emptyma nov 01, 2010 6:23 pm

'Zo erg zijn ze niet! Ik vind ze wel sexy' zei Aliena met een doodserieus gezicht, maar ze barste al snel in lachen uit.
Ron keek uit het raam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hogwarts [Sifra & Ruuz]   Hogwarts [Sifra & Ruuz] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hogwarts [Sifra & Ruuz]
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra & Ruuz
» Sifra en steff
» sifra en feniks
» Maaike & Sifra
» Anniek & Sifra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: