gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Orpg Darcy & Maaike

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptydo nov 04, 2010 9:59 pm

Het onderwerp natuurlijk hoe kan het ook anders Harry Potter.

Naam: Elenore 'Ella' Zwarts
Leeftijd: 16
Uiterlijk: Ze heeft lang pik zwart haar en smaragd groene ogen, ze is vrij slank. Ze lijkt precies op haar moeder.
Innerlijk: Vriendelijk, Aardig ,Behulpzaam, Komt op voor haar vrienden, Best slim, Vind leuk om af en toe geintjes te maken. Maar is meestal koelbloedig en emotieloos, ze laat weinig merken van haar positieve eigenschappen. Alleen bij haar vrienden is ze vriendelijk, aardig enz. Bij de rest helemaal niet.
Familie: Liza Potter en Sirius Zwarts (overleden)
Afdeling: Griffoendor
Geschiedenis: Elenore is de dochter van Liza en Sirius Zwarts, Haar neef is Harry en kan redelijk met hem opschieten.
Speciaale dingen: Ze heeft een Witte uil genaamd Winter en een zwarte kat genaamd Sluipvoet, ze heeft die kat naar haar vader genoemd. Omdat haar vader een fanaut was.
Overige:/
Gespeeld door: Darcy Duvessa
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptydo nov 04, 2010 10:07 pm

Oh dus ik moet nu een jongen maken? :X Hadden we dat niet beter even kunnen overleggen Razz want ik wil eigenlijk niet zo graag een jongen maken. Of we maken allebei dubbelrollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptydo nov 04, 2010 10:10 pm

hahaah.... xD Ja sorry [a] Nou dat kunnen we ook wel doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptydo nov 04, 2010 10:11 pm

Dan doen we dat wel (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptydo nov 04, 2010 10:16 pm

ok. Maar ik kan wel vertellen ik ben slecht in rolle maken over jongens xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptydo nov 04, 2010 10:34 pm

Haha oke.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptydo nov 04, 2010 10:41 pm

Naam: Damian Noot
Leeftijd: 17
Uiterlijk: Heeft kort zwart haar en blauwe ogen. Is best gespierd.
Innerlijk: Hij is erg Medogenloos, Sluw, Kil, Koel, Hard, deinst voor niemand.
Familie: Theodoor Noot en Alyssa Silver
Afdeling: Zwaderich
Geschiedenis: Damian is net zoals zijn vader een Dooddoener, zijn moeder weet ervan en vind dat helemaal niet goed. Maar ze kan haar man niet tegenspreken.
De moeder van Damian is een zeemeermin. Bij elke vollemaan veranderd ze erin.
Zijn vader verracht zijn moeder en maakt haar leven zo zuur mogelijk en dat doet hij ook.
Speciaale dingen: /
Overige: /
Gespeeld door: Darcy Duvessa
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 5:47 pm

Naam: Arianna Wemel.
Leeftijd: 16
Uiterlijk: Arianna heeft rood/bruine krullen, en groene ogen met een bruin randje, ze is best klein, en slank.
Innerlijk: Arianna is een vriendelijk, maar verlegen meisje. Ze probeert altijd het goede in mensen te zien, en hierdoor kan ze af en toe naïef zijn.
Ze is een gezellige meid, die veel voor haar vrienden over heeft.
Familie: Arianna is de dochter een of andere wemel. (:
Afdeling: Griffoendor
Extra: Arianna heeft een uiltje, hij is wit en piepklein, genaamd: Mister Pickles, Ookwel: Meneer Augurk - Augurk.
Gespeeld door: Maaike

Naam: Gaberial 'Gabe' - achternaam -
Leeftijd: 17
Uiterlijk: Gaberial heeft donkerblond warrig haar tot over zijn oren. Hij heeft grijsgroene ogen, en hij is best lang en breed.
Innerlijk: Gaberial is een vriendelijke, zorgzame jongen. Hij kan echter heel kil en gemeen overkomen, dit komt omdat hij bijna niemand vertrouwd. Gelukkig voelt hij zich thuis op zweinstein en in griffoendor, hij heeft goede vrienden waartegen hij wel erg aardig is. Hij houd van grappen maken en is ook zo'n jongen die iedereen een beetje loopt te plagen.
Als hij iemand niet kent kan hij nogal kil, achterdochtig en ook gemeen zijn.
Familie: Twee onbekende mensjes waarvan de vader een dooddoener was.
Afdeling: Griffoendor.
Geschiedenis: Gabe/Gaberial is een jongen waarvan zijn hele familie had gedacht dat hij in Zwadderich zou komen, toch zit hij in Griffoendor. Zijn familie (Zijn vader zat in zwadderich) is hier erg verbaast over.
Gespeeld door: Maaike


Laatst aangepast door Maaike op ma nov 08, 2010 5:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 5:51 pm

Mooie Rollen Maaike Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 5:52 pm

.. Ok dankje ? DX

En waar beginnen we?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:00 pm

Geen idee xD
Laten we gewoon beginnen bij het peron?

Een meisje met lang zwart haar en groene ogen kwam op het peron. Het meisje hete Elenore, maar haar vrienden noemden haar Ella. Ze had dit keer 1 koffer bij zich, want als het aan haar moeder lag? Stond ze hier met 3 koffers. Ze keek of Arianna kwam, maar ze noemde Arianna meestal gewoon Ann. Want dat vond ze veel makkelijker. Ze hoopt alleen dat Gabriel ziek is, of dat hij niet meer op Zweinstein komt en naar een andere school ging, want ze walgde gewoon van hem. Ten eerste vanwege vader en ten tweede, ze vind hem gewoon heel erg gemeen.


Een jongen kwam het peron op, hij hete Damian. Hij liep kil en duwde iedereen opzij die bij hem in de weg loopte. Dit zou zijn laatste jaar zijn en daar was die heel erg blij mee want hierna zou die zijn vader's voetsporen gaan treden. Hij is al een dooddoener, maar heeft nog geen echte opdrachten van de Heer ontvangen. Dat zou spoedig wel gaan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:02 pm

Gabe stond op het perron en zocht naar zijn vrienden, hij vond het vreselijk om bekeken te worden door al die jongen van zwadderich.

Arianna zag Ellenore, glimlachte, en liep naar haar toe. 'he!'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:06 pm

Elenore hoorde wat en keek achter zich meteen betrok ze en gezicht, want ze zag Gabriel eerst, maar algauw kwam er een glimlach toen ze Arianna zag. "Ann!" riep ze blij. "Hoe gaat het? Hoe was je vakantie? Heb je nog spannende dingen gedaan?" Elenore was ze blij om haar vriendin te zien dat ze wel drie vragen achter elkaar meteen stelde.

Damian zag Gabe en snoof ongeintereseerd naar hem. Zijn vader was een dooddoener maar hij niet. Gabe is gewoon een verrader eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:08 pm

Ongeïnteresseerd naar iemand snuiven. X] Die ga ik onthouden.


Gabe zag zijn vrienden, glimlachte en ging in gesprek met hun.

Arianna grijnsde. 'het gaat goed, mijn vakantie was saai, en nee' zei ze lachend. 'En jij? Hoe gaat het met jou, was je vakantie leuk en heb jíj nog iets leuks gedaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:12 pm

"Wat denk jezelf Ann? Nee dus. Nou het gaat lichtelijk goed, geen vakantie en dus ook geen avontuur. Mijn moeder is zo beschermend ik kan daar niet tegen. Heb me het hele jaar verveelt eigenlijk" sprak ze zuchtend. Ze keek weer naar Gabriel die naar bij zijn maten was.


Damian liep Gabe voorbij en ging de trein in en zoek naar een mooi plaatsje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:15 pm

Arianna pakte haar bij haar arm en trok haar mee. 'Kom dan zoeken we een plaats' zei ze, ze had wel geluisterd hoor. In de coupe keek ze haar aan. 'Wat balen van je vakantie' zei ze.

Gabe was naar een coupe gelopen met zijn vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:17 pm

Elenore werd aan haar arm getrokken richting de trein. Ze kon alleen maar knikken. Toen ze eenmaal in een coupe waren zuchtte ze. "Ja heel erg" sprak ze, ze zag Gabe hun voorbij gaan en rolde met haar ogen.

Damian vond een coupe en nam meteen bezit van het hele coupe. Niemand mag erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:19 pm

Arianna lachte. 'Wat heb jij toch tegen Gabe?'

Gabe zat in een coupe en praatte met vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:22 pm

"Helemaal niks!" loog Elenore en ze haalde haar schouders op. Ze mocht hem al niet sinds het eerste jaar. "En wat vind je van Noot, hij is best knap en helemaal jouw tiepe" sprak ze als een grapje tegen Arianna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:24 pm

Arianna barste in lachen uit. 'Ja ik ben enorm verliefd op hem' zei ze droog en ze keek Elenora sceptisch aan.

Gabe praatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:27 pm

Elenore moest even lachen. "Ik moet zeggen Noot ziet er wel knap uit, maar in geen miljoen jaar dat ik hem leuk vind en dat zelfde geld voor Gabriel" sprak ze. Ze mocht beide jongen helemaal niet. "Maar genoeg over liefdes" zei ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:31 pm

Arianna lachte. 'Dus je vind wel dat Noot en Gabe knap zijn?' vroeg ze lachend. Ookal was ze het wel met haar vriendin eens. 'Trouwens ik snap ook wel dat je niet op hem valt nee, maar Gabe valt wel mee, hij is eigenlijk best aardig.' zei ze lachend. "Alleen nogal arrogant af en toe'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:36 pm

"Ja ze zijn best wel knap" zei ze nonchalant. "Gabriel? Mee vallen? Kom op, ik mag hem helemaal niet. Ja hij is arogant, maar ook gemeen eigenlijk. Zijn grapjes zijn het lachen niet eens waard. Aardig? Ik heb hem nooit aardig zien doen" zei Elenore even later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:40 pm

Arianna keek haar aan. 'Sommige grapjes zijn wél leuk' zei ze. 'En ja, hij is aardig, tegen zijn vrienden, tegen mij.. Kom op hij doet ook aardig tegen jou. Hij kan er ook niks aan doen dat zijn vader zo is' mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa


Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 34

Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Emptyma nov 08, 2010 6:44 pm

"Hmf... Ja hoor aardig tegen mij? Heb anders de afgelopen vijf jaar niks van vernomen. Ja sommige, maar de meeste zijn gewoon niet leuk. Nou ik vind van wel, want door dat dooddoeners gedoe is juist mijn pa overleden" sprak ze. De laatste zin was een beetje erg fel en een beetje boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg Darcy & Maaike Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg Darcy & Maaike   Orpg Darcy & Maaike Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg Darcy & Maaike
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wie wil ORPG met Maaike?
» ORPG - Maaike en Ruuz
» Maaike en Isa in tha house! |orpg|
» Hunt Me Down [Darcy & Ruuz]
» Anniek en Maaike <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: