gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anniek & Sifra

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydi jan 25, 2011 10:15 pm

Rachelle trok een geirriteerd gezicht. 'Begin alsjeblieft niet over die idioot,' zei ze met een zucht.
Chris grijnsde. 'Misschien speelt ze wel hard-to-get.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydi jan 25, 2011 10:17 pm

"Ze speelt het niet, ze is het" zei James maar hij grijnsde ook. "Laten we het maar niet over haar hebben verder oke? Dat is echt niet gezond."

"Sorry, ik kon het gewoon niet laten" zei Julia grijnzend en ze liep de winkel uit. "Jammer dat je hem echt niet ziet zitten. Waarom vind je hem zo irritant?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptyvr jan 28, 2011 9:47 pm

Christopher wreef met een hand door zijn warrige haar en keek zijn vriend grijnzend aan. 'Waarom is dat niet gezond?' vroeg hij geamuseerd. 'Je kunt het gewoon niet hebben dat er een meisje op de wereld bestaat dat niet voor je charmes valt.'

Rachelle haalde haar schouders op. 'Ik weet niet precies, hij is gewoon.. vervelend. En arrogant. Het werkt op mijn zenuwen,' zei ze bedachtzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptyvr jan 28, 2011 11:08 pm

"Volgens mij doet hij harstikke zijn best om in de smaak te vallen" lachte Julia. "Maar ik zal er over ophouden. Als je het niet over hem wil hebben"

"Nee dat kan ik inderdaad niet uitstaan" zei James nors. "Want dat maakt haar alleen maar leuker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptywo feb 09, 2011 2:46 pm

Gefeliciteerd! flower

'Je hebt de smaak flink te pakken dan.' zei Christopher op plagende toon en grijnsde.
Rachelle knikte. 'Mooi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptywo feb 09, 2011 8:09 pm

Thanks:D great BDay present:D:D

--

James lachte. "Jaja wat jij wil."

Julia glimlachte en liep richting de kroeg zodat ze hun fietsen maar weer hadden.


Zullen we een keer een tijdsprong maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptywo feb 09, 2011 9:12 pm

wat heb je gehad? Very Happy

Christopher grijnsde.
Rachelle liep achter Julia aan.

ja doe maar ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptywo feb 09, 2011 11:49 pm

Dat feest?

Julia stond ongeduldig voor de deur van Rachelle te wachten tot ze zover was. "Kom op ik wil gaan!" zei ze lachend. Ze hoopte dat Christopher er ook zou zijn.

James zat in de woonkamer met een biertje. Zullen we doen dat Chris bij hem is?

--

Heb camara gekregen! eindelijk foto's maken en verwijderen als ze lelijk zijnxD (en accesoires zoals tasje en sdkaart) en een stemapparaat voor mijn gitaar want ik krijg het niet voor elkaar hem op gehoor te stemmen. Een wat sieraden en mooiheiddingen:D Het boek Fallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 1:55 pm

is goed ^^

Rachelle deed deur open en keek Julia aarzelend aan. 'Hoe zie ik eruit?' vroeg ze en keek naar zichzelf. Ze had het nieuwe jurkje aan.
Christopher liep de woonkamer in en plofte neer op een stoel. 'Ik heb een leuk idee,' zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 6:23 pm

Julia glimlachte en bewonderde de outfit van haar vriendin. "Je ziet er werkelijk geweldig uit" zei ze grijnzend.
James keek op. "Laat maar horen dan" zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:02 pm

Rachelle glimlachte. 'Gelukkig. Jij ook trouwens!' zei ze en sloot de deur achter zich.
Christopher haalde zijn schouders op. 'Het is misschien wel helemaal niets voor je. Maar er is blijkbaar een feest aan de gang,' zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:06 pm

Julia glimlachte. "Bedankt!" zei ze en ze liep met Rachelle richting het feest. Het was bij iemand thuis en maar een paar straten verder dus een fiets meenemen was niet echt nodig. "Ik heb er echt zin in!"

James grijnsde. "Je weet toch dat ik altijd in ben voor een feest, waarom vertel je het nu pas?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:09 pm

Rachelle knikte. 'Ik ook! Ik heb zin om helemaal los te gaan,' zei ze lachend terwijl ze haar arm door die van Julia haakte.

'Ik hoorde het zelf pas net, iemand stuurde net een smsje. Drink je biertje op, dan kunnen we gaan,'zei hij terwijl hij weer overeind kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:12 pm

Julia glimlachte en liep door. "Ik stel voor dat we gaan zuipen tot we kruipen" zei ze met een serieus gezicht maar na een paar tellen schoot ze in de lach.

James grijnsde en dronk zijn bier leeg en kwam ook overeind. "Waar ergens is hij?" vroeg hij terwijl hij naar de deur liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:14 pm

Rachelle barste in lachen uit. 'Soms zeg je echt rare dingen,' zei ze giechelend.
Christopher trok zijn jas aan. 'Ik weet zo ongeveer waar het is, ik heb een adres gekregen. Maar feestje's kunnen haast niet missen,' zei hij en opende de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:16 pm

"Gewoon op het geluid af" zei James grijnzend en terwijl hij de straat op ging trok hij zijn jas aan.

Julia glimlachte en liep naar het huis waar het feest gehouden werd. "Oke, spreken we af dat we één keer totaal los gaan?" vroeg ze grijnzend voor ze naar binnen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:18 pm

Rachelle knikte. 'Mee eens, zolang we maar samen naar huis gaan,' zei ze met een knipoog.
Christopher sloot de deur en begon te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:21 pm

Julia glimlachte en haalde haar fototoestel uit haar tasje. "Oke even lachen, ik heb besloten dat ik veel foto's ga maken van alles wat we doen vanaf nu" zei ze en ze maakte een foto van hen 2.

James liep met hem mee. "Denk je dat de meisjes er ook zullen zijn? Rachelle en Julia?" vroeg hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:27 pm

Rachelle glimlachte toen de foto gemaakt werd. Vervolgens sleurde ze Julia mee naar binnen.
Christopher liep de hoek van de straat om en wees naar het huis waar het feest was. 'Misschien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:30 pm

Julia borg het toestel weer op en ging met Rachelle mee de massa dansende mensen in. Er kwam iemand voorbij met een dienblad met sterke drank. Ze pakte twee glaasjes en duwde er in in Rachelles handen. "Op een geweldige nacht" zei ze grijnzend.

James keek tevreden en zag van buiten al dat het druk was Hij trok Christopher mee de mensenmassa in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:33 pm

Rachelle pakte het glasje aan en tikte het tegen die van Julia aan. 'Ja, wat jij zegt,' zei ze lachend en sloeg de inhoud in één teug achterover.
Christopher keek verbaasd rond. 'Ik had niet gedacht dat het zo druk zou zijn,' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:37 pm

"Misschien is het uitgelekt" zei James grijnzend. "Wat maakt het uit? Kom gratis drank!"

Julia sloeg ook haar glaasje achterover en wiegde wat heen en weer op de muziek. "Ik zou nooit zo'n feest geven" zei ze lachend. "Al die troep in me huisxD"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:41 pm

Rachelle grijnsde. 'Ik wel, als het van mijn ouders zou mogen!' zei ze. Ze keek over Julia's schouder omdat ze James en christopher dacht te zien, maar toen ze beter keek waren ze al weg. Verbaasd schudde ze haar hoofd.
Christopher baande zich een weg door de menigte en pakte 2 glazen bier uit iemands hand weg. Hij gaf er eentje aan James.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:47 pm

"Ga je alles na de hand ook opruimen dan?" vroeg Julia terwijl ze nog een drankje pakte. "Ik kom liever bij een anderxD"

James grijnsde en dronk wat van zijn bier. "Brrg wat een goedkoop bier" klaagde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Emptydo feb 10, 2011 7:48 pm

Rachelle keek bedachtzaam. 'Ja oke, laat maar zitten,' zei ze en lachte. 'Weet je, ik dacht dat ik Chris en James net zag.'
Christopher grinnikte. 'Niet zeuren, je hoeft niet te betalen,' zei hij en keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek & Sifra
Terug naar boven 
Pagina 13 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra en Anniek redden de wereld:)
» sifra en feniks
» Sifra en steff
» Sifra & Ruuz
» Maaike & Sifra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: