gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 voor ruuz en steff

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptyzo jan 02, 2011 1:10 am

sue knikte, oke als er iets is of als ze wakker worden roep me dan, zegt ze en ze staat op en ging verder met dingen doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptyzo jan 02, 2011 1:49 am

Niche ging rustig op een stoel zitten en leunde achterover. Ze keek op toen Luka zachtjes begon te kreunen en zijn ogen open deed. Luka ging langzaam rechtop zitten, maar viel gelijk weer terug. Hij was nog steeds moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptyzo jan 02, 2011 4:33 pm

Lj light gewoon nog te slapen hij was dood op van de krachten die hij gebruikt had
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptyma jan 03, 2011 6:15 pm

Luka knipperde een paar keek met zijn ogen en keek toen naar Niche. 'Niche, wat doe jij hier?' vroeg hij. Niche keek nog steeds naar Luka. 'Ik heb geholpen om jullie hier te dragen. En ik moet op jullie letten.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptyma jan 03, 2011 7:12 pm

Lj werd langzaam wakker en kreunde vermoeit en knipert even met zijn ogen tot hij de stem van niche hoord en hij schiet hij overeind, wat je hoeft niet op me te letten zegt hij dan tegen haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptywo jan 05, 2011 5:08 pm

'Orders van het schoolhoofd.' zei Niche en sloeg een van haar benen over de andere heen. Ze legde haar handen op haar bovenste knie, en keek met haar blauwe ogen naar Lj. Haar blik was serieus, en Luka wist zeker dat ze hier niet weg zou gaan. Hij zuchtte diep en draaide zich op zijn zij. 'Hoe gaat het met je, Lj?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptywo jan 05, 2011 7:49 pm

Lj's gezicht werd zuur en hij ging ook weer liggen maar nu wat verscholen onder de dekens,wel oke alleen nog steeds koe en wat last van mijn schouder,legt hij uit aan luka. en met jou, vraagt hij er snel achter aan hij wilde niet tot hij iets ernstig had op gelopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptydo jan 06, 2011 9:03 am

Luka knikte. 'Met mij gaat het wel... Ik ben alleen nog steeds moe...' zei hij. Hij rolde zich op onder de dekens, en keek toen stilletjes naar de grond. Niche keek van Lj naar Luka en weer terug, en zuchtte diep. 'Je maakt je zorgen om die demonen he?' vroeg ze toen aan Luka. Luka keek haar aan, en knikte lichtjes. 'Level 2 demonen waren al sterk... hoe zouden de andere demonen dan zijn?' zei hij. Er klonk een beetje angst in zijn stem. 'De levels gaan maar tot 4, en als je genoeg traint zul je zelfs de demonenkoning aan kunnen. Niet in je eentje natuurlijk. Jullie twee moeten hem samen verslaan. Ik weet dat jullie een zware taak op jullie hebben, en ik zelf vraag ook niet van jullie om die koning te verslaan. Voor mijn part jaag ik mijn hele leven op demonen. Vooral op degene die me dit heeft gegeven.' Ze tilde haar shirt een beetje op, en op haar buik was een groot litteken van een zwaard zichtbaar. Het litteken was niet wit, zoals gewone littekens, maar pikzwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptydo jan 06, 2011 9:54 am

Lj luisterde zwijgzaam en keek naar niche toen ze het litteken liet zien, hij wist hoe ze er aan was gekomen door een van zijn dromen had hij de raam kapot gemaakt toen zei nog bij hem slaapte toen was hij nog niet zo sterk,hij wist alleen haar schreeuw nog voor het schoolhoofd binnen kwam maar het was te laat ze was geraakt, en hij sloeg de dekens meet om zich heen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptyvr jan 07, 2011 6:28 pm

Niche zag wat Lj deed. 'Het geeft niet. Ik was immers zelf ook in geen staat om ons te beschermen. Nu kan ik dat wel.' zei ze en legde haar hand even op de schede waar haar vechtstok in zat. Hij leek heel klein, maar Niche kon hem uitklappen, waardoor die zelfs langer was dan haarzelf.
Luka knikte lichtjes en ging wat meer onder de dekens. Zijn mond en neus verdwenen eronder, en alleen zijn ene oog was zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptyvr jan 07, 2011 6:49 pm

Lj zei niks en bleef liggen en dacht na
dan kwam sue binnen, ah jullie zien wakker zegt ze opgewekt en liep weg en kwam terug met 2 drankjes en geef eentje aan Lj en een aan luka, die woeten jullie opdrinken dat zorgt voor wat meer inergie/
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptyza jan 08, 2011 10:38 pm

Luka knikte en nam het drankje aan. Hij zette het glaasje aan zijn mond en dronk een slokje, maar spuugde het gelijk weer uit. 'Gatver!' riep hij uit en veegde met een zuur gezicht zijn mond af met zijn mouw. Hij zette het glas weer aan zijn mond en dronk alles op, maar op zijn gezicht was zichtbaar hoe goor het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Emptyza jan 08, 2011 10:43 pm

lj keek luka aan en hij keek naar het drankje, en hij zuchte en dronk er langzaam van maar zijn gezicht werd net als die van luka zuur maar hij dronk door en toen hij het op had hoeste hij want hij had zich wat verslikt bij de laatste slokken die hij gulzig hed gedronken.

sue grinnikt, ik had niet gezegt tot het lekker was, maar hoe voelen jullie je
----


kom je ook naar piraten
ps pointbreak is op, met die suvers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voor ruuz en steff
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» Weer Ruuz & Steff
» ORPG RUUZ & steff
» Curse those demons! (Steff & Ruuz)
» Ruuz wil je rs? XD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: