gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 End Of The World - Pirates.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 2:23 am

Ja iedereen kent het geloof ik wel. Ik weet dat HP het eerste RPG was. MAAR volgens mij zat ik daar niet écht bij. Ik kan End Of The World als een van de eerste herinneren, en daarna HP, maar ik weet niet of dat fout is. Haha, ik kan me alleen niet echt herinneren dat ik nog veel met Yvanka heb gerpgt, en die zat wel bij het HP rpg toch?
Ach boeiend, of het nou de 1e of 2e was. Het is lang geleden. (3 jaar!)

DUS: iedereen moet meedoen!!

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Extra:
Door:


Naam: Arianna Gasparini
Leeftijd: 17
Innerlijk: Arianna is een druk, enthousiast meisje. Ze kan soms erg bazig zijn, maar dat komt omdat ze alles gewoon goed wilt hebben.
Ze is erg dapper, en sportief, en ze zal alles doen voor haar vrienden.
Toch laat ze mensen niet erg dicht bij komen, ze is wel erg aardig, sociaal en open, tenminste dat lijkt ze. Wie té dicht bij haar komt, gaat te ver. En die laat ze dus eigenlijk niet binnen. (Vooral de mensen waar ze echt van houd, laat ze buiten.)
Uiterlijk: Arianna heeft lange roodbruine krullen. een lichte huid, en amandelvormige groene ogen met een bruin randje. Lange wimpers en volle lippen. Verder is ze erg klein en slank.
Extra: Arianna is gaan varen, of gaat varen, omdat ze iets van haar leven wilt maken. Haar ouders zijn allebei overleden toen ze jong was. En toen is ze op straat gaan zwerven. Ze heeft een tijd in een weeshuis gezeten, en wilt nu graag wat meer van de wereld zien.
Door: Maaike


Naam: Gaberial (Gabe)
Leeftijd: 21
Innerlijk: Gaberial is een verantwoordelijke zorgzame vrolijke jongen. Hij staat open voor nieuwe mensen, en is bereid om iedereen te helpen. Hij is erg verantwoordelijk omdat hij in een groot gezin is opgegroeid.
Het leiderschap zit in zijn bloed, want zijn vader is een kapitein op een schip. (Maar helaas is Gabe niet zo ontzettend zeker van zichzelf, ookal laat hij dit nooit merken.)
Hij is (bijna) altijd vrolijk, en hij maakt veel grapjes. Hij probeert altijd het goede in te zien van het leven.
Uiterlijk: Gaberial heeft donkerblond warrig haar tot net over zijn oren. Hij heeft grijsblauwe ogen, met redelijk lange wimpers voor een jongen. Hij heeft kuiltjes in zijn wangen als hij lacht (en hij heeft natuurlijk een awesome lach, zoals alle knappe jongens hebben, lol)
Hij is redelijk lang en redelijk breed/gespierd.
Extra: Gabe is opgegroeid in een enorm groot gezin, zijn vader was kapitein dus hij werkte en hielp zijn moeder om zijn 6 broertjes en zusjes op te voeden. Nu zijn vader 'met pensioen' is, kan hij eindelijk de wereld ontdekken, en kijken of alle verhalen van zijn vader idd zo leuk zijn als ze klinken. xD
Door: Maaike

Naam: Riven
Leeftijd:17
Innerlijk:Zorgzaam, fel, avontuurlijk
Uiterlijk: Lang donkerbruin golvend haar, grijze ogen
Extra:Op zoek naar haar oudste broer(jaa dat hoort erbij:D)
Door:Anniek

Naam:HUGOOOOO
Leeftijd: 21
Innerlijk:Moedig, koppig, dom (herinner me dat hij toen iets kreeg met een van de meisjes (Selma ofzo) en dat hij superdom deedxD
Uiterlijk:Bruin warrig haar, groene ogen,
Extra:Riven beschermen
Door:Anniek

Naam: Kira Natsuno Suede
Leeftijd: 19
Innerlijk: Aardig, zorgzaam, koppig, fel, rustig.
Uiterlijk: Kira
Extra: Familie verloren.
Door: Ruuz

Naam: Niche(spreek uit: Nie-tjie) Ayanami
Leeftijd: 17
Innerlijk: Aardig, soms nogal kattig, betrouwbaar, fel, dapper.
Uiterlijk: Niche
Extra: -
Door: Ruuz

___
Haha het vriendje van mijn zus leest fantasy boeken.
En Jolieke vroeg welk boek het was, voor mij (: omdat ik graag fantasy lees.
En ze kwam gister in mijn kamer. "Maaike ik weet niet of je er wel eens van gehoord hebt, maar Reijer leest een fantasy boek en het is heel erg dik, het heet: The Wheel Of Time"
LOL


Laatst aangepast door Maaike op vr dec 31, 2010 2:43 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 1:54 pm

Jeaaah, maar deze hebben we meerdere keren gedaan:) Wieeh een succesvol RPG wat ik bedacht heb:) Toen speelde ik altijd Daphne! En daarna werd het Katherina geloof ikxD Of zat er nog een naam tussen?


Naam: Riven
Leeftijd:17
Innerlijk:Zorgzaam, fel, avontuurlijk
Uiterlijk: Lang donkerbruin golvend haar, grijze ogen
Extra:Op zoek naar haar oudste broer(jaa dat hoort erbij:D)
Door:Anniek

Naam:HUGOOOOO
Leeftijd: 21
Innerlijk:Moedig, koppig, dom (herinner me dat hij toen iets kreeg met een van de meisjes (Selma ofzo) en dat hij superdom deedxD
Uiterlijk:Bruin warrig haar, groene ogen,
Extra:Riven beschermen
Door:Anniek
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 2:04 pm

Volgens mij was Riven toen zwanger geraakt door mijn poppetje XD Of was dat iemand anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 2:10 pm

Toen was het nog KathxD dat was niet de eerste maar het is ook ergens een keer gebeurt. Maar volgens mij was het door Esthers poppetje? En was jij de kapitein die besloot dat het kind mocht blijven? Of was jij zo'n viezerd die zichzelf bezatte en gemeen was voor Kath zodat ze uit pure wanhoop je je zin gaf?Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 2:11 pm

Naam: Kira Natsuno Suede
Leeftijd: 19
Innerlijk: Aardig, zorgzaam, koppig, fel, rustig.
Uiterlijk: Kira
Extra: Familie verloren.
Door: Ruuz

Naam: Niche(spreek uit: Nie-tjie) Ayanami
Leeftijd: 17
Innerlijk: Aardig, soms nogal kattig, betrouwbaar, fel, dapper.
Uiterlijk: Niche
Extra: -
Door: Ruuz


Hahaha XD Nee, ik weet het niet meer, maar volgens mij was het toch Esther ;P En ik was die kappi ja Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 2:37 pm

Wie het ook was, het was lang geledenxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 2:39 pm

Het was een dronken vieze kapitein, waardoor die jongen ook dronken werd en dingetjes deed bij Daphne die ze niet leuk vond! En Huug had idd met Selma. Hihi. Al die namen die bij ons voorbij zijn gekomen.
Ik kan me ook herinneren dat Sasuke erbij was in de eerste End Of The World, hihi. Alleen toen zat hij alleen maar hoog in het schip, en was je niet veel online :C

Ok genoeg gekletst, ik zet jullie rollen erbij!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 4:38 pm

Ik wil beginnen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 4:42 pm

Dan beginnen we!
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 4:44 pm

Oke!

Arianna liep over straat, ze had geen idee wat haar te wachten stond, en in laats van zo druk als ze normaal was, was ze nu best zenuwachtig. Ze hoopte dat ze nieuwe vrienden kon maken, maar niemand leek haar aardig te vinden altijd. Ze zuchtte.

Gabe stond al op het schip en keek uit over de haven, hij glimlachte, eindelijk zouden zijn dromen uitkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 4:53 pm

Riven had een lange zwarte mantel aan en liep over de straten. Ze was heel vroeg in de morgen uit huis geslopen op weg naar de haven. Ze wilde niet dat iemand wist dat ze vertrok. Ze had een briefje achter gelaten voor haar familie. Ze zouden het pas lezen als ze lang weg was. Niemand zou haar tegenhouden.

Hugo kwam in de woonkamer en zag een briefje op tafel liggen. Hij vloekte toen hij het las en hij pakte snel wat spullen en begon te rennen naar de haven. Zijn zusje was doorgedraaid, ze wist dat ze Jim wou gaan zoeken. Dat was belachelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 4:55 pm

Arme Riven en ook arme Hugo. XD



Gabe wachtte tot er mensen zich zouden komen aanmelden, terwijl hij rustig met iemand praatte.

Arianna stond aarzelend te wachten in een hoekje bij een huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 4:59 pm

Riven rook de zoute zeelucht terwijl ze langs de kade liep. Ze glimlachte, ze zag het schip in de verte al staan. Ze begon sneller te lopen en klom met een brede glimlach op haar gezicht aan boord. Ze had het gered.

Hugo rende over de duinen richting de hoofdstad. Hoelang was ze al weg? Hij ging zo snel hij kon in de hoop haar in te kunnen halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 5:10 pm

Arianna zag verschillende mensen het schip opgaan, en haalde diep adem. Ze klom aan boord. En keek om zich heen.

Gabe zag nieuwe mensen aan boord komen en bekeek ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 5:24 pm

Riven keek om zich heen naar de andere mensen op het schip. Ze zette haar tas met enige waardevolle bezittingen ergens neer en klom in de mast.

Hugo rende de haven in en sprong aan boord. Zoekend keek hij rond of hij Riven zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 5:36 pm

Arianna zag een jongen op het schip, en keek naar de andere mensen, sommige keken blij, sommige bang, of onrustig.

Gabe bestudeerde iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 8:29 pm

Riven keek uit over de grote zee. Het was prachtig, en Jim zou daar ergens zijn. Dat wist ze zeker.

Hugo zocht op het schip. Ze moest hier toch ergens zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 8:43 pm

Arianna zakte tegen de reling van het schip aan en keek voor zich uit, ze moest even rustig blijven, zodat ze een normale eerste indruk kon maken.

Gabe was druk in gesprek met mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 8:56 pm

Hugo vloekte luid toen hij Riven niet vond en hij ging weer van boord.

Riven bleef uitkijken bovenin de mast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 9:00 pm

Arianna zag een jongen van boord gaan, hij had gevloekt en leek duidelijk gestresst. Ze sloot haar ogen, en besloot dat ze zich er maar niet mee ging bemoeien.

Gabe fronste en keek naar Hugo, hij liep achter hem aan. 'Kan ik je ergens mee helpen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 9:47 pm

Hugo keek naar Gabe. "Nee sorry, mijn zusje is weggelopen, ik had gehoopt dat ik haar aan dit schip zou vinden. Ze wil de zee op maar dat mag niet. Maar ik kan haar hier niet zien." zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 9:48 pm

Gabe knikte. 'Het is het enige schip wat hier nu vertrekt' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 9:50 pm

"Heb jij dan een meisje, met lang krullend donkerbruin haar gezien? Waarschijnlijk heeft ze een zwarte mantel aan." zei Hugo
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 9:56 pm

Gabe knikte. 'Ik heb wel iemand met een zwarte mantel gezien' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Emptyvr dec 31, 2010 9:57 pm

"Waar ging ze heen!?" vroeg Hugo snel.

Riven zat boven in de mast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





End Of The World - Pirates. Empty
BerichtOnderwerp: Re: End Of The World - Pirates.   End Of The World - Pirates. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
End Of The World - Pirates.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Monochrome World - The Shadows

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: