gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The lost Princess

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 10:40 pm

ryan knikte, gelukkig, en aan de enne kant bedankt als ze jullie niet haden op gemerkt was ik nu ongeveer in het palies, zegt hij en hij glimlachte lichtjes. nou tot kijk zegt hij dan zacht en hij draait zich om en begint weg te lopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 10:42 pm

James greep Ryan bij zijn schouder. 'Je hebt magie, of niet soms?' zei hij zacht maar dwingend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 10:44 pm

Riven keek naar de twee en beet op haar lip. Ze besefte dat zij zichzelf had verraden door met het vuur te spelen. Ze wachtte af wat Ryan zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 10:47 pm

ik wil tot je me loslaat, sist ryan die er niet van heild tot vreemde hem vast pakken ookal hadden ze magie, en hij verzamelde zijn magie om als het nodig was de hand weg te slaan en hij knikte toch langzaam
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 10:51 pm

James liet Ryan's schoudr vlug los. 'En jij ook?' vroeg hij terwijl hij omkeek naar Riven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 10:53 pm

"Ik gok dat je het zelf gezien hebt." zei Riven en ze keek naar James. "En jij?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 11:01 pm

ryan wacht nu weer af, misschien kon hij bij ze blijven, ze werden immers ook gezogt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 11:02 pm

'Ik niet, ik ben normaal,' zei James schouderophalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 11:03 pm

"Je bent in ieder geval een betere vechter dan mij" zei Riven. "Aan welke kant sta je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyzo feb 20, 2011 11:12 pm

ryan keek na de 2, er gaat iets rond van een legend...ken een van jullie hem...vraagthij dan hij wist tot hij bestond maar weet niet waar over hij gaat
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyma feb 21, 2011 4:48 pm

James negeerde Riven's vraag en keek naar Ryan. 'Ik heb er van gehoord,' zei hij schouderophalend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyma feb 21, 2011 5:41 pm

Riven zweeg enkel en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyma feb 21, 2011 6:28 pm

ik ken hem niet ik weet alleen tot hij er is en de magiers einde is, als je hem kent wil je me hem vertellen, vraagt hij dan zijn nieuwhierig heid was er groot in hij wilde de magier vernietigen
Terug naar boven Ga naar beneden
maaaike
Gast




The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyma feb 21, 2011 8:18 pm

AAAAAAAAAAAAAAHlnaglsndlgkansdglkandslgnlkdans jullie gaan te snelllllll
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyma feb 21, 2011 9:50 pm

maaaike schreef:
AAAAAAAAAAAAAAHlnaglsndlgkansdglkandslgnlkdans jullie gaan te snelllllll

Poelie waar was je?!:O je bent eeuwen niet online geweest:(
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyma feb 21, 2011 10:57 pm

En je bent nog wel vrij! XD

'Dat er uitverkorenen zijn, mensen die nog steeds magie kunnen gebruiken, waarvan beweerd wordt dat ze samen het kwaad kunnen verslaan en vrede in de wereld kunnen brengen,' zei James nadenkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptyma feb 21, 2011 11:52 pm

"Dat is ook wat mij verteld is. Maar ik ben eigenlijk nog niet eerder iemand anders tegen gekomen met magie. Tot vandaag dan" zei Riven.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptydi feb 22, 2011 6:21 pm

ik weet alleen tot er 7 magiers zijn, en meer weet ik niet, bekent ryan, en ik heb meerdere magiers gezien, zegt hij dan meer tegen zichzelf en hij keek de rest aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptydi feb 22, 2011 6:42 pm

James keek Ryan met gefronste wenkbrauwen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
maaaaike
Gast




The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptydi feb 22, 2011 6:48 pm

Ja dat is het hem dus ook, ik ben op vakantie bij mijn opa en oma samen met mijn beste vriendin, dus dan ga ik niet rpgen hahaha, XD Maar leg is uit wat er is gebeurd dan :C Voordat ik te veel gemist heb en niet meer in kan springen
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptydi feb 22, 2011 6:50 pm

ik zei dat zeker hardop he, vraagt ryan dan zacht en keek james aan, en hij twijfelde maar hij moest het vertellen omdat sowizo dat meisje ook een van die 7 magiers was en die jonge leek te willen helpen, en hij zucht, oke ik heb die slechte magier gedient, zegt hij nog zachter en schuldig
Terug naar boven Ga naar beneden
maaaike
Gast




The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptydi feb 22, 2011 6:57 pm

Ik heb het gelezen,en ik weet mijn wachtwoord niet meer. (hij logt me thuis altijd automatisch in :C) En ik heb het al te vaak geprobeerd dus moet ik nu 90 minten wachten, en kennelijk heb ik bij het beheerderspaneel aangeklkt dat de admin haar wachtwoord niet via de mail kan krijgen (FAIL!)
Dus dan maar even zo.


Arianna had de soldaten zien langskomen en was bang weggestapt, ze had het hele gevecht gevolgd, en stond ze nu af te luisteren, er waren er twee met magie, en de jongen zonder wist van de voorspelling. Wat moest ze doen?
Natuurlijk, omdat het uiltje er anders voor niks is, vloog meneer Augurk op hun af, en Maaike moest even denken, maar uiteindelijk vloog hij dan toch tegen Riven's hoofd op. Haleloeija.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptydi feb 22, 2011 7:10 pm

James hand ging automatisch naar het gevest van zijn zwaard, maar hij ging verder niet tot actie over. Wantrouwig keek hij naar Ryan.
Lily keek Gabe vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
maaaikee
Gast




The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptydi feb 22, 2011 7:17 pm

Ze vroeg of hij eten wilde toch Razz!?

Gabe schudde zijn hoofd en glimlachte. 'Nee bedankt.'

Arianna moest nu wel tevoorschijn komen, ze plukte meneer Augurk uit de lucht. Ze was niet bang voor Ryan, ze had hem al ontmoet. Het andere meisje had krachten, en de jongen hielp haar dus was ook niet gevaarlijk, dacht ze in elk geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Emptydi feb 22, 2011 7:37 pm

Riven had verbaast opgekeken van meneer augurk en stond er een beetje overvallen en onvoorbereid bij. Ze moest echt aan haar reflexen gaan werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The lost Princess - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The lost Princess   The lost Princess - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The lost Princess
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: