gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anniek en ik weten <333

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:39 am

"Maar dan moet ik nog een tijd wachten voor ik kan werken.." zei James langzaam terwijl hij nadacht. "Als deze kleren zo vreemd zijn kan ik beter gelijk aan de slag.."

Riven beet op haar lip. "Ik weet niet hoe ik hier kom" zei ze zacht. "Ik weet alleen dat ik wakker werd in een bloemenveld en dat ik toen hier terecht kwam." ze keek hem aan. Was ze gek geworden? Waarom werd ze niet gewoon wakker?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:41 am

Arianna keek hem aan. 'Ik weet verder ook niks, ik denk niet dat je verder ervaring hebt ofzo. ' ze kon hem ook niet echt helpen.

Gabe fronste. Hij liep een cafétje in, en ging aan een tafeltje zitten. 'Ok, dus je werd opeens hier wakker, wat kan je je nog herinneren van daarvoor?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:44 am

Riven knikte. "Ik was thuis, ik had een gezellig dag gewinkeld met mijn vrienden en was op tijd gaan slapen. Dat is het laatste wat ik weet.." zei ze zacht en ze keek naar hem. "Ik klink vast als een gek nu?' vroeg ze zacht.

James zuchtte en keek om zich heen. "Misschien kan ik zelf proberen iets te maken" mompelde hij al wist hij dat hij daar niet toe in staat kon zijn. "Oke wanneer zijn die audities?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:45 am

Arianna keek hem aan. 'Over twee dagen is het huwelijk met de zee, dus over drie dagen.' zei ze.


'Nee' zei Falco, ookal was het wel zo. 'Het lijkt alsof je het echt niet weet.. dus ik vind je ook niet gek.' ze was eerder in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:48 am

"Je mag het best zeggen hoor... Ik zou mezelf ook gek vinden als ik mezelf niet was.." mompelde Riven zacht. Waar moest ze in vredesnaam heen? Hoe kwam ze aan eten? Moest ze als een zwerver vannacht onder een brug slapen?

James knikte. "Oke, dan ga ik het gewoon proberen" zei hij toen. "Dan moet ik tot die tijd even kijken wat ik doe.." hij zuchtte, deze situatie was absurbt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:50 am

Falco zuchtte. Hij wist ook niet goed hoe hij haar kon helpen. 'Het spijt me dat ik je niet verder kan helpen.' zei hij.

Arianna knikte langzaam. 'Ja.' mompelde ze. 'Hoe heet je eigenlijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:52 am

"James" zei James en hij keek haar aan. "En wat is jou naam?"

Riven keek hem aan. "Dat is niet jou fout, je hebt al meer dan genoeg gedaan" zei ze zacht. "Ik red me wel.. Misschien word ik wel wakker en blijkt het een droom te zijn geweest.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:54 am

Falco keek haar verbaasd aan. "Waarom denk je dat?' vroeg hij.

'Arianna' zei Arianna, en ze lachte, maar het was niet heel goed te zien door haar masker. (Want dat bedekt hun hele gezicht.) Maar je zag het aan haar ogen, die glinsterde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:56 am

"Omdat het is alsof ik in een heel ander tijdperk ben.." zei Riven zacht en ze keek hem aan. "Je zag mijn kleding toch? Dat komt niet uit hier.. Misschien bestaat dit wel niet." ze zuchtte. Ze wist zelf ook wel dat dit levensecht was.

"Een mooie naam" zei James glimlachend. "Waarom draag je dat masker?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:57 am

Falco keek haar aan. 'Ik snap het ook niet precies, maar ik besta wel'

Arianna glimlachte en keek om zich heen. 'Elk meisje draagt er een vanaf 16 jaar. Tot ze getrouwd zijn.'


Laatst aangepast door Maaike op di feb 15, 2011 11:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 1:59 am

James keek haar verbaast aan, dat was vreemd, maar het leek op het idee van de boerka. "Vind je dat niet vervelend?"

"Dan zal ik een andere manier moeten zoeken om thuis te geraken.." zuchtte Riven en ze staarde voor zich uit. "Als ik die manier ooit vind tenminste..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 2:03 am

Arianna knikte. 'Ik vind het vreselijk.' zei ze zacht. De meeste meisjes vonden het fantastisch, mooie maskers dragen die bij je jurk paste, blabla. Maar zo was zij niet.

Falco glimlachte bemoedigend. 'Vast wel!'


Laatst aangepast door Maaike op di feb 15, 2011 11:27 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 2:05 am

Riven keek hem aan. "Waarom ben je zo lief voor een volslagen onbekend en vreemd meisje?" vroeg ze zacht.

James knikte begrijpelijk. "Is het verplicht?" vroeg hij langzaam. "Vreemde wet.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 11:29 am

Falco grijnsde. 'Ik ben altijd aardig' zei hij. 'En jij bent in de war en verdwaald, natuurlijk help ik je.'

Arianna zuchtte. 'Daar zit een heel historisch verhaal aan vast.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 6:06 pm

"Wil je me het vertellen?" vroeg Jim glimlachend.

Riven glimlachte naar hem. "Bedankt in ieder geval" zei ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 6:11 pm

Arianna knikte. "ja, maar ik moet eerst mijn masker verwisselen, want deze is vervelend.' zei ze. Ze wou het masker dragen wat ze net gekocht had, simpel en zwart, wat alleen haar ogen zou bedekken. 'En eigenlijk moet ik je dan het museum laten zien, en dat is op Torrone.' zei ze.


Falco glimlachte. 'Kom, dan neem ik je mee naar iemand die misschien wel raad heeft voor je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 6:15 pm

"Graag" zei Riven dankbaar en ze stond op om met hem mee te lopen.

James knikte. "Oke, strak plan" zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 6:20 pm

Arianna liep een winkel in, naa rhet toilet, en verwisselde haar masker, toen wam ze terug en keek ze hem aan. 'Ok, als ik het moet vertellen dan moeten we met een mandola naar torrone, en dan naar het museum.' zei ze. Torrone was een van de eilanden.

Falco stond op en liep naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 6:21 pm

Riven liep met hem mee. Hij had haar zeker gerustgesteld. Ze was meer op haar gemak.

James glimlachte en knikte. "Oke, ik ben benieuwt" zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 6:49 pm

Arianna liep naar een Mandola. 'Kom' zei ze, ze gaf de mandolier wat geld, en hij bracht ze naar Torrone.

Falco vertelde ondertussen wat dingen over de stad, terwijl hij naar het klooster liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 7:24 pm

James keek bewonderend om zich heen. Het was werkelijk prachtig hier.

Riven luisterde aandachtig naar wat hij te vertellen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 9:14 pm

Arianna frummelde aan een pluk haar, en keek om zich heen. Ze glimlachte toen ze bij Torrone aankwamen, ze stapte van de Mandola af en liep naar het museum.


Falco liep het klooster in, hij keek om zich heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptydi feb 15, 2011 11:15 pm

Riven keek nieuwsgierig om zich heen. Ze had nooit een klooster van binnen gezien.

James glimlachte en liep met haar mee. 'Wat voor een museum is het eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Broadway

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 12:31 am

Arianna glimlachte. 'Het museum wat Torrone beroemd maakt.' zei ze. 'Er liggen hier veel historische dingen.' zei ze. 'Over de lagune, belezza.. etc.'

Falco bleef even staan zodat Riven het klooster kon bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Emptywo feb 16, 2011 10:39 am

"En wie kan me precies helpen? Ze verklaren me vast voor gek hier" mompelde Riven onzeker.

James deed maar net alsof die namen hem wél wat zeiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek en ik weten <333   Anniek en ik weten <333 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek en ik weten <333
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Ruuz en Anniek~
» Anniek en Maaike <3
» Maaike & Anniek <3!
» Anniek & Sifra
» Anniek + Olivier.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: