gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 een R en S rs XD

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptydi apr 12, 2011 5:09 pm

Darren knikte. 'Snap ik. Ik heb ook les van hem gehad en geloof me, als je niet naar hem luistert zal hij je meer pijn doen dan Darth Vader ooit zal doen. Ik had geluk dat ik nog een klein beetje hart over had, want de rest was gewoon... bevroren. Dankzij hem.' zei hij en begon langzaam naar de ziekenzaal te lopen.

'Inoue, kijk toch uit!'
'Hehe, sorry...' zei Allen Inoue schaapachtig, terwijl hij op de grond lag, naast een gebroken standbeeld. Hij krabbelde overeind en klopte zijn kleding af. Hij glimlachte naar de man die hem erop wees om uit te kijken, maar de man keek alleen maar vernietigend terug. Allen ging snel weg van de man, want hij had het gevoel dat het niet meer veilig was daar. Hij liep naar een ruimteschip en ging naar binnen. Hij zou op een patrouille missie gaan naar de Siths.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptydi apr 12, 2011 5:12 pm

jesse keek darren aan en hij knikte, eerst was ik niet bang voor hem..maar hij jutte me helemaal op en toen...toen deed mijn force raar ik wil dat niet nog eens hebben ik weet niet wat er toen gebeurde alleen een explosie zegt hij zachtjes terwijl hij door liep richting de zieken zaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptydi apr 12, 2011 5:23 pm

Darren knikte. 'Tch, die gast lijkt een slechte invloed op onze force's te hebben.' zei hij terwijl hij door liep.

Allen ging op een stoel zitten en deed zijn gordel om terwijl het ruimteschip op steeg en richting de Sith's ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptydi apr 12, 2011 5:26 pm

nee dat zeg ik ook weer niet,...ik denk tot het op ons gevoel in speelt ik was met jou met rainer en og een paar dingen bezig in mijn hoofd en ik probeerde het onder controle te krijgen maar toen ging het mis en de explosie was er. legt jesse vermoeid uit en hij zag de ziekenzaal en hij bleef staan hij vertrouwde die mensen niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 9:50 am

'Als je de force goed wilt gebruiken, moet je je hoofd leegmaken. Daarnet was mijn hoofd helemaal leeg, en daarna kreeg ik die klap tegen mijn hoofd. Mijn force doet echt heel raar de laatste tijd...' zei Darren denkend en kwam de ziekenzaal in. Hij zette Jesse op een bed. Er kwamen verpleegsters aan maar Darren stopte ze en zei dat hij het wel zou doen. Hij wou nu alleen met Jesse praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 9:54 am

jesse zag je even al zijn spieren spannen toe de verpleegsters aan kwamen, maar hij was op gelucht toen darren dat zei...was hij eigelijk gewond hij voelde niks alleen wat duizelig maar verder niks eigelijk, en hij keek darren aan en knikte, heel raar ja, zegt hij dan zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 10:04 am

Darren zuchte diep en legde zijn hand op Jesse's schouder. 'Luister goed naar me, Jesse. Je moet me beloven dat je je goed gaat gedragen hier. Hier heb je de slechtste mensen ooit, en ik wil niet dat jij één van hen wordt. Blijf altijd wie je bent en ga niet zoals mij doelloos mensenlevens afnemen. Dat is voor mij een zonde die ik nooit goed zou kunnen maken, maar bij jou is dat nog geen zonde. Als je je niet zo slecht als mij wilt voelen, moet je mijn advies aannemen. Ookal lijd je de ergste pijnen ooit, ik wil niet dat jij een slecht mens wordt... vader en moeder zijn vast trots op je, in tegenstelling tot mij...'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 10:07 am

darren mam em pap begrijpen het wel tot je het voor mij deed en ik weet tot je het niet makkelijk hebt gehad, zegt jesse en hij sloeg zijn armen om darren heen, ik beloof je ik zal het weer staan hoe dan ook...m..maar als ze jou pijn doen,,,dat wil ik niet, zegt hij dan met een trillende stem en hij heild darren stevig vast
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 10:49 am

Darren sloeg zijn armen ook om Jesse heen en sloot zijn ogen. 'Jess, ik heb al mijn hele leven pijn geleden. Er is niets wat mij nog kan laten lijden...' zei hij zachtjes en ging met een hand door Jesse's haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 11:04 am

jesse bleef darren vast houden en luisterde naar zijn woorden, en hij voelde zich suf en keek darren aan en hij ging met een hand naar zijn hoofd alles duizelde
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 11:30 am

Darren keek naar Jesse en merkte dat hij zich niet goed voelde. 'Ga nu maar slapen. Ik geef je wel een pijnstiller.' zei hij en liet Jesse los. Hij liep naar een medicijnkastje toe en haalde een tablet met pijnstillers eruit. Hij vulde een glas met water bij de wasbak en liep terug. Hij zette het glas op het nachtkastje en gaf Jesse de tablet.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 8:22 pm

jesse pakte het aan en keek er naar, hij vertrouwde darren anders zou hij het nooit in nemen en hij pakte het in en nam vervolgens een slok water, en zette het glas weg en ging toen liggen en viel niet veel later in slaap maar na dat hij had gezegt tot hij van darren heild
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





een R en S rs XD - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: een R en S rs XD   een R en S rs XD - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
een R en S rs XD
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: