Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: waar kan je muziek gratis downloden wo apr 06, 2011 7:23 am
ik luister nu meestal muziek va youtube maar kan niks om mijn mp3 kan zetten en dat vind ik jammer k had eerst linewerh maar die werk niet meer( en zitten veel firusen in) dus wie kan mij helpen
Onderwerp: Re: waar kan je muziek gratis downloden wo apr 06, 2011 9:25 pm
Het is vrij makkelijk. Je hoeft alleen maar het programma te downloaden, vervolgens zoek je op youtube een liedje wat je wilt en kopiiert de link in het programma, dan download ie het.
Onderwerp: Re: waar kan je muziek gratis downloden zo apr 10, 2011 9:14 pm
iMesh is ook goed! Dat is ook een soort limewire ;P
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: waar kan je muziek gratis downloden zo apr 10, 2011 9:55 pm
Oooww ik had Imesh en ik heb het van ellende verwijdert. Want er stond een hoop rommel op en de helft van wat je downloadde kon niet eens op je ipod... ik vind die helemaal niet fijn eigenlijk..
Je hebt ook frostwire maar ik kreeg die niet geinstalleerd. Limewire heeft de rechtzaak verloren en is de lucht uit (kut want dat was fijn) Ik heb een tijdje supermp3 gehad maar dat werkt ook al niet meer en nu heb ik niks... ik denk dat ik opgeef en ook voor de youtube converter ga.
Onderwerp: Re: waar kan je muziek gratis downloden ma apr 11, 2011 7:43 am
Ik heb nu ook aTube Catcher. Die is gewoon super. Maar het meest download ik mijn muziek met utorrent, en dan zoek ik een downloadlink van het liedje op op www.thepiratebay.org Maarja, ik download ook hele discografieën xD
Emma
Aantal berichten : 62 Registratiedatum : 16-03-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : OP Zweinstein :3
Onderwerp: Re: waar kan je muziek gratis downloden za apr 16, 2011 3:44 pm
Free Youtube downloeder doet het bij mij niet meer ..<