gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 bendes voor E&S

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyvr apr 22, 2011 2:20 pm

oke een rs voor emma en mij

oke in een magice stad leven 2 bendes die elkaar niet kunnen luchtige of zien, de hele stad leid onder hun ruzie's een bende heet witte stars en de andere de black moon de stars zijn de rijkere en elegantere groep de moons zijn de armere en stoerdere groep
ze hebben ook krachten maak niet uit welke alles mag

sorry heb niet heel erg veel inspiratie gewon een beetje bazis gedaan.
we doen met dubbel rollen neem ik aan.

vul maar in

naam:
achternaam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
bende:
sterkste punt:
zwakste punt:
verleden:
extra:
door;

rollen

naam:Lincoln
achternaam:Burrows junior
bijnaam:Lj
leeftijd:19
uiterlijk:komt
innerlijk:hij is een koppige jongen en doet meestal zijn eigenwil, wat hem vaak in benarde sytuaties brengt, hij heeft meestal weinig gedult en een heel kort landje waardoor hij nogal snel boos word en makkelijk op te jennen is. hij is wel iemand die graag in is voor een feesje als zal je hem geen alchol zien drinken daar kan hij niet goed tegen, en als hij je vertrouwt is hij aardig tegen je als hij je niet moet merk je dat ook
bende:blak moon
sterkste punt:zijn vindingrijkheid
zwakste punt:alchol en zijn dierbare
verleden:hij heeft als wees rond gezworven maar op een dag vond iemand van de bende hem een meisje die net zo oud is als hij of zelfs jonger, toen werd hij daar bij op genomen sinds dien ziet hij ze als zijn familie en hun hem ook, nu is dat zoon 13 jaar geleden geweest
extra:hij heeft een ketting zoon plaatjes ding waar zijn naam en alles op staat, hij zegt tot dat ding geluk brengt en hij doet hem nooit af dat ding is hem heilig
door;steff
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyvr apr 29, 2011 6:55 pm

Ik doe er lekker twee rollen een voor de Stars en een voor de Moons

naam: Sylcus Voririus Mortres
achternaam: Mortres
Bijnaam: Syl( in zijn bende) Mortres (door tegenover bende)
leeftijd:17
uiterlijk:bendes voor E&S 1zqr152
innerlijk: Sylcus is een stille jonge die zich erg op de achtergrond houd. Hij zegt niet erg veel en kan soms erg gemeen uit de hoek komen ookal is dat niet zo bedoeld. Sylcus zegt wat hij denkt en daarbij houdt hij geen rekening met de gevoelens van een ander.
bende:Black Moon
sterkste punt: Sylcus is erg moeilijk van zijn stuk te krijgen en je zal niet gauw een emotie bij hem los krijgen
zwakste punt: Sylcus is door zijn terughoudendheid ook niet erg open in het bespreken van dingen. Hij houdt dingen vaak voor zichzelf daaraan kan hij helemaal kapot gaan.
verleden: Sylcus heeft een moeilijk verleden gehad. Al toen hij klein was mishandelde zijn ouders hem. Al op 4 jarige leeftijd verafschuwde hij zijn ouders en begon hij steeds meer in zichzelf te kruipen. Toen Sylcus 7 was vond hiuj het genoeg en is hij van huis weggelopen. na enkele dagen op straat te hebben gezworven kwam hij bij de Black Moons terecht. Hij werd daar liefdevol opgevangen en hij ziet de bende als zijn familie.
extra: Sylcus weet dat hij anders is dan anderen, maar wat anders aan hem is weet hij niet.
door; Alicû-Chan

naam:Chihiro Senn
achternaam:Yamanako
Bijnaam: Senn, Chi ( In de Stars) Yamanako (Bij de Blacks)
leeftijd:16
uiterlijk:bendes voor E&S Xaz94w
innerlijk: Chihiro is een ontzettend vrolijk meisje. Ze ziet in iedereen wel iets goed en probeerd om de bendes wat vriendelijker over elkaar te laten denken. Ze probeerd dan ook om vriendschappen te sluiten met mensen uit de andere bende, maar dat loopt niet altijd even goed af. Chihiro is wel erg snel emotioneel en kan er nite tegen als haar pogingen straal worden genegeerd.
bende:White Stars
sterkste punt: Chihiro blijft altijd vrolijk ookal is ze diep van binnen diep ongelukkig
zwakste punt: Chihiro vertrouwd mensen heel erg snel wat soms tot vervelende situaties leid
verleden: Chihiro is opgegroeid in een liefdevol gezin, maar toen haar kleine zusje werd vermoord door de Black Moons besloot Chihiro om zich aante sluiten bij een bende. Ze vond dat ze de band tussen de bendes moest verbeteren. Ze was niet boos op de Black Moons want ze vertrouwde erop dat het niet met opzet was gedaan.
extra: Chihiro voelt aan hoe mensen zich voelen en kan met energie anderen zich beter laten voelen.
door; Alicû-Chan



Laatst aangepast door Emma op za apr 30, 2011 2:28 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyza apr 30, 2011 1:17 am

oke beginnen. en mijn dubbel rol komt nog. al ga ik die niet rond dit tijdstip maken:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyza apr 30, 2011 2:29 pm

Leek me juist een goed tijdstip xD
Juist harstikke perfect toch? ben jeook lekker wakker enzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyza apr 30, 2011 7:46 pm

nee joh ik was dood op en wilde nog even kijkenXD
en mijn dubbel rol maak ik nu dadelijk wel

try zat in hun huis of beter gezegt huizen, de 2 huizen naast elkaar daar hadden ze 1 huis van gemaakt voor de bende van de black moons, en hij zat op de venster bank zijn vertrouwde plek, daar viel hij heel vaak in slaap en soms sliep hij er wel de helenacht, maar nu was hij wakker en staarde naar buiten waar de regen op de grond kletterde, ze hadden dan niet veel maar ze zaten ten minste droog
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyza mei 07, 2011 9:20 pm

Sylcus ging ergens rustig in een hoekje zitten met een van zijn favoriete boeken. Hij had het misschien al wel 30 keer gelezen maar het bleef hem boeien. Waardoor dat kwam wist hij niet maar het boek had gewoon iets bijzonders voor hem.


Chihiro rende haar huis uit richting de grote villa van de White Stars. Het was nog vroewg maar ze wou er zo vlug mogelijk zijn om te helpen met het huis klaar te maken vor de zwerfers die ze vandaag zouden opvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyza mei 07, 2011 9:30 pm

try keek van de raam weer terug het gebouw in en zag een aantal mensen zitten en somige binnen komen, het werd hem hier soms wel eens wat tedruk en zeker als het regende werd het snel wat drukker hier binnen en hij stond op en zag sylcus een boek lezen eentje die hij altijd las en hij grijsnde even voordat hij de deur uit liep

oke ik heb geen zin om een rol te maken zeg even iets korts maak de rollen dadelijk wel :p
---
gabi 10 jaar zusje van try

en dacota 16 zit bij de white stars
----

gabi lag te slapen op een deken op de grond in het huis ergens in een rustige hoek

dacota was in het huis bezig en wachte op chihiro
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 6:34 pm

Sylcus hield zijn blik op zijn boek , maar hij kon zich niet goedgenoeg concentreren om echt te lezen. Er waren te veel mensen binnen. Sommige kende hij nieteens. Hij zag uit zijn oog hoek dat Try naar buiten liep. Sylcus stond op en liep achter try aan.

Chihiro kwam hijgend binnen vallen in het luxe huuizencomplex van de white stars. Daar zag ze Dacota staan wachten. Chihiro grijnsde en zei: : Hé Dacota! Sorry ik mocht nog niet weg van mijn ouders."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 7:01 pm

try liep rustig door en stapte naar buiten de regen in en hij keek om als hij achter zich iets hoorde en ziet sylcus. is het je ook te druk daar....vraagt hij kort en hij bleef even staan om zijn antwoord af te wachten. hij zelf zou dadelijk weer eens wat gaan rond zwerven.

dacota keek op en grijnsde, nee je bent op tijd de rest hier licht toch nog te slapen dus. wij gaan al vast beginnen en trouwens der hoeft toch nog maar een kamer gedaan worden en dat kunnen wij best, glimlacht ze naar chihiro
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 7:47 pm

Sylcus glimlachte vaagjes naar Try. "Ja ik kon me helemaal niet concentreren op mijn boek. Ik dacht dat ik misschien buiten een geschikt plekje kon vinden." Sylcus drukte het boek strak tegen zich aan alsof het een schat was.

Chihiro begon te lachen."Ik dacht serieus dat ik te laat was! Ik heb hartstikke hard gerend." Chihiro begon eindelijk weer op adem te komen en ze ging rechtop staan. "Welke kamer moet nog?"Vroeg ze Dacota vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 7:53 pm

buiten regent het, dus daar maak je ook niet veel kans tenzij je ergens beschut gaat zitten, stelt try voor die gewoon nog in de regen stond, ik ga een ommetje maken. zegt hij dan en keek achter om naar sylcus, ik zie je straks wel weer rond de avond of zo. zegt hij als volgt en begon te lopen, hij zwierf graag rond,

dacota grinnikte, ik zie al voor me hoe je door de straten rende, grinnikt ze en dan tilt ze de pot verf en de kwasten op. de logeer kamer boven moet nog gedaan worden, zegt ze terwijl ze de trap op ging, trouwens heb je nog wat gehoort over de moons ze houden zich aleen paar dagen erg rustig...niet tot onze bende veel op pat is de laataste paar dagen

(ik wil graag tot rabb dadelijk gepakt word, kan hij even lekker rebeleeren:P)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 8:02 pm

Hij heette toch Lincoln? daarna werd het Try en nu Rabb xD

Sylcus keek Try na en bleef in de stromende regen staan. Ineens dacht hij aan zijn boek en stopte het snel onder zijn shirt. Vlug rende hij weer naar binnen, misschien kan hij op zijn kamer wat rust vinden. Maar waarschijnlijk zat het daar ook al helemaal vol.

Chihiro bloosde licht. Ze kon er niet tegen als mensne om haar moesten lachen. Daarna pakte ze ook wat potten verf en liep achter Dacota aan de trap op naar boven. "Nee ik heb al een tijdje niks meer gehoord. Wel vreemd dat ze al zo lang rustig zijn." Zei Chihiro en ze liep in gedachten naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 8:11 pm

oeps ja sorry te veel rssen namen door elkaar, oke het is Lj afkorting voor lincoln
ps tot hoelaat blijf je on:p
---

Lj liep rustig door de straten die heerlijk rustig en verlaten waren omdat het regende, en hij luisterde tevreden naar druppels die op de stoep of autos vielen, wat een heerlijk geluid dacht hij, en hij negeerde volkomen tot hij zijk en zij nat werd van de regen.

dacota liep de trap op terwijl ze er oo over na dach en ging de logeer kamer in. ach voor nu houden wij ons maar bezig met verven, glimlacht ze en ze maakte een pot open en ging met een kwas door de verf waarna ze op de muur begon te verven

wil jij die gene spelen die Lj te pakken krijgt:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 8:17 pm

Ja is goed xD
Ik doe ook wel een jongen voor bij de Stars...
Alois~17~Stars

Sylcus liep zijn kamer in en zag daar zijn kamer genoten liggen over de bedden. Ze hadden weer alle ruimte in beslag genomen en hij wist dat hij ze voorlopig niet wakker zou kunnen krijgen.

Chihiro stapte de Logeerkamer in en stroopte haar mouwen op. er was hier al een tijdje niks gedaan dus zouden ze wel even moetne door werker.

Alois liep verveeld door de straten. Hij liet de regen over zich heen stromen en keek rond of hij misschien iemand zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 8:23 pm

dacota keek rond en zuchte, waarna ze begon te verven. en ze luisterde naar de regen buiten, weetje ik val altijd zo lekker in slaap als het regent zegt ze onder het verven door

Lj liep rustig door de straten en zag verder op tot een bakker open was en hij liep er heen en haalde zijn laatste beetje kleingeld uit de tas en haalde daar een vers broodje van, daarna liep hij verder in de regen terwijl hij het broodje op at, hij had al een tijdje niks vernomen van de stars en hij heild zich voor tot dat rijk gespuis niet in de regen zou rond lopen

jalou werd wakker en ston op en sylcus, hey...zoek je een rustig plekje vraagt ze dan aan hem, ze was het zusje van Lj en ondangs tot ze wit haar hat zag je in het gezich de gelijkenissen, je mag mijn kamer gebruiken, ookal is het de bezem kast..glimlacht ze vriendelij
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 8:32 pm

Chihiro keek naar buiten. "Ja heb ik ook, maar ik voel me altijd zo raar als het regend. alsof ik zelf ook word weggespoelt.

Alois zag iets verder op een jongen lopen. Hij leek wel een beetje op die jongen vand e Moons waar hij altjid ruzie mee had. Hij versnelde zijn pas om dichter bij hem te komen.

Sylcus lachte vaagjes. "Dankje Jalou." Zei hij en hij liep de bezemkast in.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 8:37 pm

dacota keek chihiro aan terwijl ze door vervde, dat heb ik dan weer niet, al lijkt het wel even tot nis meer bestaat dan de regen, zegt ze en ze dopte de verf kwast in de verf en vervde rustig door

Lj liep nog altijd rustig door en had nog altijd niet in de gaten tot hij gevolgt werd en hij ging een steeg in wetent tot die door liep maar wel tot er een afdakje was en hij liep tot onder het af dak daar on hij even schuilen en heerlijk genieten van de rust om hem heen en hij ging tegen het muur aan staan

geen dank, glimlacht jalou en ze hulpelde weg over de gang en ging naar beneden om daar met een andere leeftijds genootje te spelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 9:38 pm

Chihiro luisterde naar het ritmische geluid van de regen tegen het raam. "Weet je ik ben blij dat we hier zijn bij de Stars en niet bij de Moons. Ze hebben het daar slecht weet je."

Alois liep nog harden. hij had inderdaad gelijk. Het was die jongen Lj.

Sylcus kroop in de bezemkast en sloeg zijn boek open. hier was het een stuk rustiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 9:43 pm

dacota keek chihiro aan en knikte, ik ook, en jah ze hebben het slecht, soms vind ik het wel erg voor ze...maar ze blijven wel mijn rivalen al wens ik ze wel betere omstandigheden om in te leven toe, geeft ze toch aan haar toe en ze vervde door het begon eigelijk best op te schieten.

Lj keek op toen hij voet stappen hoorde en zag iemand aan de ingang van de steeg staan hij kon niet zien wie het was door de regen die nu wat hareder uit de lucht kwam vallen en hij deed zijn handen in zijn zakken waar hij een zakmesje in had zitten altijd voor het geval dat, aangezien hij vaak alleen op pad was

jalou speelde met een kind:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 9:53 pm

Chihiro keek naar beneden en stopte even met verfen. "Ik wou dat we gewoon naast elkaar konden leven, vrienden konden zijn. Ze hebben mijn broertje vermoord, maar ik ben niet boos op ze. Ik heb medelijden met ze." Zei Chihiro zacht.

Alois bukte zich en pakte het mes wat hij altjid verborgen had onder in zijn broekspijp. Hij liep naar Lj toe. Hij zou wraak nemen voor de doodt van Chihiro's broertje. een moord vor een moord.

Sylcus las door xD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptyzo mei 08, 2011 9:58 pm

dacota keek chihiro aan, dat maak jou nou zo bizonder weetje,zegt ze eerlijk al vond zij het moeilijk om ze te vergeven ze wilde ook geen ruzie maar ze zou zich zelf verdedigen en haar bende als het moest. en ze legde oo haar kwast neer en ze keek naar buiten waar een licht flits de lucht verlichte

Lj zag de jongen bukken en wist genoeg het was een van de stars en hij haalde het zak mes te voorschijn toen die op hem af rende en hij ontweek hem op het laatste moment en hij haalde zelf ook uit en nu zag hij tot het alios was
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptywo mei 11, 2011 8:51 pm

Chiriho pakte haar kwast weer op en begon de muur weer te verven: "Ik heb medelijden met ze. Ze hebben het slecht en kunnen er niks aan doen. Ik vind dat we geen ruzie met ze zouden moeten maken." Zei Chihiro. Ze snapte wel dat Dacota er anders over dacht, maar niemand zou haar van gedachten kunnen doen veranderen.

Alois schrok toen LJ ineens op hem afkwam en sprong opzij. Meteen draaide hij zich weer om en rende achter Lj aan met zijn mes in de aanslag. Hij zou die jongen voor altijd van de aardbodem afvagen. Misschien zouden Chihiro en Dacota dan eindelijk naar hem op kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptywo mei 11, 2011 8:57 pm

dacota keek Chiriho aan en schudde haar hoofd. iedereen heeft een eigen mening en dat respekteer ik, maar ik twijfel of ik met ze door een deur kan en zij met mij, geeft ze toe en ze schildert dan verder terwijl ze er aan dacht

Lj keerde zich om en haalde weer vijandig uit met het mes en schopt dan richting alois knie hij wilde gewoon weg aangezien hij niet echt in de stemming was om te vechten. en hij keek even vluchtig rond en zag een ladder tegen een huis aan staan en hij rende daar op af en begon de lader op te klimmen zo kon hij idiaal weg komen

(mag hij ook gevangen genomen worden?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptywo mei 11, 2011 9:27 pm

Tuurlijk zou ik hem niet laten vermoorden xD
-------------------------------

Chihiro keek naar de beweging van de kwast. Ze dacht terug aan de dag dat de politie was komen vertellen dat Haku dood was. Ze was niet boos geweest op de Moons, toen al niet. Ze was naar buiten gegaan en had, zonder te weten waarheen, gelopen. Ze was toen bij de Stars naar binnen gelopen. Ze weet dat nog als de dag van gisteren. Ze wist er zelf niet eens meer zoveel van. Het was meer wat anderen hadden verteld. de Stars hadden tegen haar gepraat, maar ze had niet geantwoord. Ze bleef, maar Haku's naam herahalen.
Daarna was ze flauwgevallen. Pas de volgende dag had ze weer zelf na kunnen denken.

Alois kon de slag nog nét ontwijken. Hij was uit zijn evenwicht gebracht en wankelde naar achteren. Woedend zag hij hoe Lj weg rende. Zodra hij weer zijn evenwicht had gevonden, rende hij achter Lj aan. Hij moest hem te pakken krijgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Emptywo mei 11, 2011 9:34 pm

dacota moest zelf ook denken aan de dag tot haku gedood was en onder tussen vervdeze afwezig door. maar toen een heldere ichtflits de hemel verlichte slaakte ze een kreetje van schrik en liet de kwast bijna vallen

Lj klom op het dak en duwde even kort aan de ladder om hem om te krijgen maar toen hij alois zag komen zette hij het meteen snel op een lopen hij wilde niet gepakt worden hij wist te veel van de bende af en hij zou daar niet zo gou weg komen en hij rende snel en soepel over het dak heen dat spek glad was van de regen maar dan een heldere lichtflits en dat leide hem even af en hij zette een stap verkeert en hij gleed weg over de natte dak pannen naar onder toe en hij probeerde de regen pijp vast te pakken en het lukte.....maar hij voelde een helse pijn in zijn schouder maar hij heild vast

(oke)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





bendes voor E&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: bendes voor E&S   bendes voor E&S Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bendes voor E&S
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bendes rpg (R&S)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: