Jaaah! Ik be gistere geweest vond hem echt geweldig alleen het einde vond ik echt vlut... ik wilde teddy zien maar die zag je niet, draco was echt een watje en van scorpius zag je alleen het achterhoofd!! Maar verder was het super hoor :p
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: harry potter 7 do jul 14, 2011 11:54 am
teddy miste ik ook. maar verderest was het echt geweldig en albus wat een schatje
Onderwerp: Re: harry potter 7 za jul 23, 2011 3:55 pm
Ik ben nog steeds niet geweest omdat ik op vakantie was
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: harry potter 7 za jul 23, 2011 4:42 pm
Haha die kinderen waren allemaal veel te knap voor hun ouders:P haha echt van die perfect faces! Ik vond het echt dom toen Harry een end aan voldie maakte.. omg hoezo is er niemand die denkt van "Harry fijn dat je nog leeft en fijn dat je die engerd doodmaakt dus ik knuffel je" echt wtf?
feniks vlame
Aantal berichten : 4585 Registratiedatum : 09-07-10 Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land
Onderwerp: Re: harry potter 7 za jul 23, 2011 5:21 pm
jah zo iets had ik ook wel en dat van marcel en die hoed dat had anderster gemoeten met die slang, maar zo in allen opzichten was de film goed