gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Races is in my bloodt

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Races is in my bloodt Empty
BerichtOnderwerp: Races is in my bloodt   Races is in my bloodt Emptyzo jul 24, 2011 10:25 pm

dit rpg vind zich plaats in engeland, engeland die bekent staat om de paarden races. een paar renstallen staan hoog in hun statusen, maar sommige ook weer niet, onze stal heeft het financieel heel erg moeilijk maar ze doen alles voor de stal en hun paarden, de mensen die er zitten rijden er al jaren en de meesten hebben toch al het een en ander mee gemaakt, het is niet makkelijk maar na alles weten ze tot ze elkaar altijd blijven hebben

vul in

naam±
achternaam±
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
verleden:
extra:
door:

paard

naam:
leeftijd:
uiterlijk:
extra:
eigenaar:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Races is in my bloodt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Races is in my bloodt   Races is in my bloodt Emptyma jul 25, 2011 12:13 am

dit is een rpg naar mijn hart, haha. ik ga gelijk een rol bedenken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Races is in my bloodt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Races is in my bloodt   Races is in my bloodt Emptyma jul 25, 2011 6:18 am

Haha. Ik maak mijn rol als ik straks terugben van werken
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Races is in my bloodt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Races is in my bloodt   Races is in my bloodt Emptydi aug 02, 2011 8:14 pm

oke ik wil al wel een rol maken maar ik kan pas meedoen wanneer ik terug ben uit griekenland.... :O
------------------------------
naam: Silver
achternaam: Rosiante
leeftijd: 21
uiterlijk: XX Haar haar is echter niet groen.... maar gewoon zwart golvend.
innerlijk: Silver is een rustig persoon die niet graag in de aandacht staat. Ze is vriendelijk en behulpzaam en weet behoorlijk wat over kruiden die je kan gebruiken bij paarden. Ze is soms wat terughoudend als je tegen haar praat maar als ze bij Stifros is voelt ze zich alsof ze de hele wereld aan kan.
verleden: Silver is in contact gekomen met paarden toen ze 11 jaar was. Ze was gebeten door eentje en is toen een poos doodsbang geweest voor die dieren. Daarna begon ze echter steeds meer en meer naar ze toe te trekken. Toen ze 17 was vond ze Stifros. Dit was toen nog maar een klein veulentje en zat gevangen in prikkeldraad in een bos dat 20 km van haar huis vandaan lag. Ze kwam er om rust te zoeken en toen ze het veulentje vond moest ze hem gewoon helpen. Sindsdien zorgt ze voor hem. Stifros heeft zijn angst voor haar overwonnen en zij haar angst voor paarden. Ze zit nog niet heel lang in de race wereld maar dat gaat wel goed komen.
extra: Ze komt nieuw op de ranch. Silver is de enige die Stifros kan rijden en bij hem kwam komen omdat de jonge hengst nog vrij bang is voor andere mensen. Silver is dol op springen en lange ritten door bossen, duinen, bergen en over stranden
door: Sanne Very Happy


paard
naam: Stifros
leeftijd: 4
uiterlijk: Stifros
extra: Stifros is nog niet zo heel lang onder het zadel. Hij is bang voor andere mensen dan Silver. Zij is dan ook de enige die hem kan berijden. Het is een goede springer, kan goed racen maar dressuur is niks voor hem.
eigenaar: Silver

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Races is in my bloodt Empty
BerichtOnderwerp: Re: Races is in my bloodt   Races is in my bloodt Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Races is in my bloodt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Real life. :: Real life.-
Ga naar: