gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Star Wars R&S

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 3:20 pm

oke weer star wars

vul in

naam:
achternaam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
kant:
sterkste punt:
zwakste punt:
extra:
door:

----------

naam:harmon (harm)
achternaam:webb
leeftijd:19
uiterlijk:komt
innerlijk:sluw,gemeen harteloos, koppig,moedig, rebels. maardat rebelse hebbenze hem zogoed als dekop uit gedrukt al gebruikthij wel nog vaak genoeg zijn grote mond.hij laat niemandinzijn buurt komen eenomdathij weet tot dat streng verbodenisenaande andere kant vertrouwthij ook niemand, hij heeft een heelkort londje
kant:sith
sterkste punt:
zwakste punt:liefde hij weet niet wat het is
extra:hijwoontalvanaf zijn 5e bij desith enweetniet meer beter
door:feniks


Laatst aangepast door feniks vlame op do aug 25, 2011 3:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 3:30 pm

naam: Tyki (spreek uit: Tie-kie of Tai-kie, wat je ook maar wilt)
achternaam: Kamelot
leeftijd: 19
uiterlijk: Click! Click!
Hij heeft bruin haar maar het is zo donker dat het bijna zwart is. Hij heeft gele ogen en een stigmata op zijn voorhoofd, dat zijn zeg maar kruizen naast elkaar. Zijn huid is grijs in plaats van huidskleurig.
innerlijk: Kalm, kil, beleefd, maar hij is niet betrouwbaar, hij is sluw en hij neemt mensen nooit echt serieus.
kant: Sith
sterkste punt: Hij kan heel goed richten waardoor hij een geweldige schutter is.
zwakste punt: Zijn stigmata. Het bloedt als een rund als het open word gekrast of gesneden.
extra: Hij is een experiment van de Sith's en zit er al sinds zijn geboorte.
door: Ruuz

Ik heb zin in een apart karakter ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 3:36 pm

naam: Yvaine
achternaam: Lux
leeftijd: 16
uiterlijk: Click!
innerlijk: Fel, koppig, betrouwbaar, aardig tegen vrienden, soms té agressief, kort lontje, meedogenloos.
kant: Jedi
sterkste punt: Zwaardvechten. Daar is ze een meester in.
zwakste punt: Rijden. Als je haar laat rijden, neem dan een kotszak mee.
extra: -
door: Ruuz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 3:36 pm

oke beginnen

harm zat opeen stoel verveeldvoor zich uit te kijken hij had nog geen nieuwe missie gekregen. dat zou vast komen omdathij zelf bij de vorige bijnahet lootje had gelecht, niet tothij er wat om gaf. volgens hem betekende zijnleven niks en wat de force met hemwilde maakte hemniks uit
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 3:41 pm

naam:jalou mira asora
achternaam:almeda
leeftijd:17
uiterlijk:komt
innerlijk:koppig. vriendelijk.slim. kalm. maar wel snel bang.
kant:jedi maar ze is een prinses van een planeet
sterkste punt:computersze kan bijna overal in hacken
zwakste punt:fysieke kracht
extra:is een prinsess
door:feniks
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 4:09 pm

Tyki rekte zich uit terwijl hij door de gangen liep. Hij was net terug van een missie, die hij succesvol had volbracht maar nu wist hij niet wat hij moest doen. Hij besloot maar bij Harm langs te gaan sinds hij toch niks beters te doen had. Hij zocht Harm een tijdje, en hij vond hem uiteindelijk op een stoel in de kantine. Hij liep naar hem toe en gaapte even kort. 'Hi, Harm...' mompelde hij en plofte neer op een stoel.

Met een zucht legde Yvaine haar lichtzwaard weg en nam een slok water uit haar fles. Ze was vrij, maar om haar tijd te benutten had ze besloten om te trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 4:16 pm

harm keek op toen hij tyki hoorde en zag hem gapen. hij wist tot hij op missie was geweest.'dus je missie is gelukt'zegt hij dan langzaam en hij draaide zich naar hem toe, rabb praate als enige tegen tyki op een normale niet rebelse manier,morgen mochthij zelf gelukkigookweer op missiezijnwond wasbijnavolledig genezenmaar als hij diejediweer tegen kwam zou ze er van lusten.

jalou liep met 2 bediende door de gang ze haate het als die 2mee moesten van haarvader, maar ze had nu eenmaal geen keuze als prinsess die werden vaker voor je gemaakt. ze kwam de trainings hal waar yvaine was,'gegroet jedi night. zegt ze dan beleeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 4:27 pm

'Ja, maar hij was te makkelijk...' mompelde Tyki en wreef even over zijn achterhoofd. Hij haalde kort daarna een pakje sigaretten uit zijn zak en zette er één tussen zijn lippen. Hij stak hem aan met een zwarte aansteker. 'Heb jij nog missie's gehad?'

Yvaine veegde haar gezicht af met een handdoek, die ze over haar schouder gooide. Ze legde het flesje weer op de grond en wou verder gaan maar zag toen Jalou binnenkomen. 'Gegroet, prinses Jalou.' zei ze en knielde voor haar neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 4:43 pm

harm keek tyki aan. tuurlijk hebben ze me nog niet op missie gestuurt, zegt hij dan verhit als hij weer er aan herinnert word.´morgen mag ik weer gaan onder begeleiding. ze vertrouwen me niet...eigelijk hebben ze dat nooit gedaan. zucht hij en ging met een hand door zijn blonde haren

jalou glimlachte naar haar en stuurde haar bediende weg. en keek yvaine aan.´mijn vader denkt tot iemand hem wilt gaan schanteren...en hij wilt tot iemandmij beschermt, je weet tot ik het niet echt iets moet hebben van het mannelijk geslacht dus ik wou jou graaf vragen of jij over mij wilt waken een weekof 2. vraagt ze beleeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 5:51 pm

'Nog steeds niet?' Tyki haalde zijn wenkbrauwen even op en blies wat rook uit. Niet in Harm's richting maar weg van hem. 'Hm, misschien kan ik vragen of we samen kunnen gaan? Dat zouden ze toch wel goed vinden?' Hij keek hem aan met zijn gele ogen en was enigzins verbaasd dat ze hem niet hadden gestuurd. Hij kreeg altijd de rotklusjes. Nou ja, Harm was een vriend. Dat was niet zo'n rotklus.

Yvaine ging recht staan en maakte haar rode haar los uit de staart om het opnieuw vast te binden. 'Tuurlijk wil ik dat, prinses.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 6:08 pm

Harm keek tyki aan, wat hij voorstelde vond hij fijn aangezien hij hem alleen vertrouwde binnen de sith de rest was anderster' dat ziu fijn zijn weetje. Zegt hij dan tegen hem en hij stond op. Morgen vroeg om 9 uur krijg ik te horwn waar ik heen moet. Ik zal vragen of je mee mag. Zegt hij dam met een kleine glimlach

Dankje ik voel me een stuk beterder als jij bij me bent. Glimlacht jalou en ze keek haar aan. Ik zal het aan de jedi raad vragen of die het ook goed vinden. Zegtze dan

Moet nu trainen straks rond 9 a 10 u wweer on
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 6:34 pm

Tyki glimlachte terug. 'Meld het me als ik mee kan.' zei hij en stak zijn sigaret weer tussen zijn lippen.

Yvaine maakte haar haar weer vast met het zwarte elastiekje en veegde het resterende zweet van haar nek. 'Ik zal u met mijn leven beschermen.' zei ze loyaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydo aug 25, 2011 9:24 pm

Harm knikte. Je zult morgen wel van me horen oke. Zegt hij en hij gaf hem een stoot tegen zijn schouder aan. Daarna stond hij op en liep langzaam de zaal uit hij ging vroeg naar bed om morgen fit te zijn niks mocht foutgaan morgen anders was het prijs. En hij ging naar zijn kamer

Jalou glimlachte. Dat stel ik zeer op prijs en kijn vader nog meer. Zegt ze en ze keek yvaine aan. Morgen ga ik naar een onderduik adares. Rond 9 uur vertrekken we kun je dan bij de vertrek post 2 zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptyvr aug 26, 2011 10:18 pm

Tyki knikte en ontving de stoot maar gaf geen krimp. Hij grijnsde alleen en rookte zijn sigaret rustig verder.

Yvaine knikte alleen. 'Dat is goed. Kan ik tenminste uitslapen.' zei ze met een lichte glimlach. Ze stond altijd om 7 uur op dus 9 uur was een geweldige tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptyvr aug 26, 2011 10:58 pm

eenmaalop zijn kamer plofte harm op zijn bed neer.hij was benieuwt hoe het morgenzou gaan, ach het zou goed komen dat wist hij zeker, en hij sloot zijn ogen en viel niet veel later in slaap.

jij bent een uitslaper. ik vraag me af of je soms niet alsje vrij hebt een heledag in bed licht. glimlacht jalou plagent.maar goed tot morgen dan. zegt ze en knikt naar haar enloopt dan de zaal uit en gaat met haar 2 bedienden terug, en ze vroeg zich heelveeldingen af
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptyza aug 27, 2011 12:30 pm

Tyki stond op toen hij verder niks interessants zag in de kantine en liep naar zijn kamer toe. Hij negeerde de nieuwe Sith's die hem wat raar nakeken. Hij was het wel gewend dat hij extra aandacht kreeg door zijn grijze huid, gele ogen en de kruizen op zijn voorhoofd. Hij zuchtte diep uit verveling en kwam zijn kamer in, waar hij op zijn bed neerplofte nadat hij zijn sigaret in de prullenbak had gegooid. Hij sloot zijn ogen en besloot even te rusten.

'Dat zou ik zó graag willen.' zei Yvaine verlangend en glimlachte. Ze knikte en zwaaide haar uit, waarna ze haar laserzwaard weer oppakte en verder ging trainen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptyza aug 27, 2011 5:16 pm

na een tijdje sliep harm.

jalou ging naar haar appartement
----

volgendedag
---

harm kwam de zaal in en boog.'dag mijn heer. zegt hij dan minder rebels dan normaal.'ik ben gekomen om te vragen wat mijn volgen de op dracht is, en of tyki misschien op mij mag letten tijdens de missie.vraagt hij en hij ging weer recht staan

jalou had een mooie invoudige jurk aan gedaan en zat in haat appartment rustig te wachten terwijl ze haar thee rustig op dronk. zij maakte zich helemaal niet druk in tegen stelling tot haar vader, die liep door de kamer te ijsberen en van alles op te noemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptydi aug 30, 2011 9:55 am

Darth Vader keek naar Harm toen die binnen kwam en luisterde naar wat hij te zeggen had voor hij zijn opdracht kreeg. Hij dacht even na toen hij vroeg of Tyki op hem wou letten, wat helemaal niet zo'n gek idee was. 'Tyki gaat met jou mee. En je opdracht is om prinses Jalou te ontvoeren.' zei hij kort.

Tyki gaapte terwijl hij overeind ging zitten. Het was alweer ochtend. Opnieuw een saaie dag. Hij rolde bijna van zijn bed en nam een snelle douche. Toen hij klaar was kleedde hij zich om en liep zijn kamer uit. Ohja, Harm zou vragrn of hij mee mocht... hij hoopte dat het kon.

Yvaine was op weg naar de verblijfplaats van de prinses. Ze had een donkerblauw geplooid rokje aan gedaan met een wit topje erboven waarover ze haar harnas droeg die haar beschermde tegen laserstralen. Als schoenen had ze lange zwarte laarzen aan en haar haren waren ingrvlochten. Ze had gelukkig al ontbeten. Toen ze aan kwam bij de verblijfplaats van de prinses, klopte ze op de deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptyzo sep 04, 2011 7:44 pm

harm luisterde naar wat dart vader zei en was blij tot tyki met hem mee mocht, darth vader zou zeker ook wel weten tot hij naar hem alleen deed kluistern op darth vader na dan, waar hij meestal wel een vrege mond tegen had, maar nu moest hij toch maar even aardig zijn.dank u meester, zegt hij iets wat hij niet snel zei, en hij luisterde weer verder en hoorde tot hij een prinses moestontvoeren datmoest niet zomoeilijk zijn toch,´goed vanavond heeft u haar meester, zegt hij en hij boog voor hem en liep daarna weg uit de zaal en richting de kamer van tyki en eenmaal daar klopte hij op de deur.

jalou zat rustig te wachten toen ze geklopt hoorde, maar voor ze ook maar kon op staan stond haar vader al bij de deur en maakte hem open.´goede morgen jedi yviane, wat ben ikblij tot u de bescherming van mijn dochter op u neemt, kom binnen´zegt hij wat opgelucht maar toch nog zenuwachtig.
vader...zegt jalou dan en ze staat op en loopt naar hun toe en haar vader liep weg nog steeds op van zenuwen. neem het hem maar niet kwalijk hij neemt het veel te hoog op zich.´zegt jalou
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptyma sep 05, 2011 10:42 am

Tyki ging even met een hand door zijn zwarte haren en kwam Harm tegen in de gang, sinds hij zojuist uit zijn kamer was gelopen. 'Hey, Harm.' zei hij gapend en keek hem toen aan. 'En? Wat zei Darth Vader?'

Yvaine wachtte tot de deur open werd gedaan en zag een man open doen, die er alles behalve ontspannen uit zag. Ze liep de kamer toen binnen en zag de man weer vlug weglopen van de zenuwen. Ze grinnikte even lichtjes om Jalou's uitleg. 'Hij hoeft niet bang te zijn. Tot nu toe heb ik nog nooit verloren van een Sith of ander ongedierte.' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Emptyma sep 05, 2011 6:48 pm

harm zag tyki en hij bleef staan en hij glimlachte wat uitdagent.´je mag mee.zegt hij dan blij en hij keek hem aan, we moeten de prinses jalou ontvoeren. dat kan toch nooit moeilijk zijn. grijnst hij en hij keek op de klok ze moesten nu gaan vertrekken. en hij begon te lopen richting de garage

jalou kon het niet latenom te lachen toen ze ongedierte zei. daar heb je een punt´zegt ze terwijl ze haar hand taspakte, oke ik ben klaar we reizen alleen met zijn 2 in een klein schipdat valt minder op. zegt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Star Wars R&S Empty
BerichtOnderwerp: Re: Star Wars R&S   Star Wars R&S Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Star Wars R&S
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: