gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Gladiator rpg wie wil?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 2:56 pm

Jah ik ben aant denken. Maar weet evenniksvoor zem
En voel me momenteel best kut eerlij gezegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 3:03 pm

wat dan :O
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 3:28 pm

gewoon. voel me alleen. er is kermis in de stad. zo hoef ik er niet perse heen maar je ziet mensen en jongere samen er heen gaan en tja, dat doet dan pijn omdat ik niet echt vrienden heb zeg maar 2 maar die zie ik niet veel, en eentje weet ik tot die na de kermis is...en jah vb een vraag van ga je mee was wel leuk geweest.
en wil graag van school af heb het helemaal gehad met dit te leren wil gaan doen wat ik al jaren graag wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 3:31 pm

dat ken ik jah Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 3:34 pm

dacht ik al jah
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 3:36 pm

eehm.... ik wil verder Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 3:40 pm

ikke ook ehm eens diep na denken, wat kunnen we voor marc verzinnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 3:45 pm

we kunnen doen dat hij gewoon door moet vechten zeg maar. maar omdat Luce nu rustig aan moet doen moet ze van Harm toekijken ofzoiets
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 3:54 pm

snap die zinnen niet zo goed....

maar ik ben aant denken wat bij marc past, zowiezo door zetten en vechten...maar rebeleren kan die nu niet....
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 3:54 pm

dat bedoelde ik ook. dat hij gewoon doorvecht
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 4:01 pm

oke...

marc zat in zijn cel hij zat nog altijd in de iisoleer cel, maar hij gaf daar geen kik om hij wilde niet tot luce wat zou gebeuren of hun kind.

harm zat in bad tot rust te komen hij had alles geregelt voor luce en dat kind, en hij had wat slape loze nachten er van gehad. en hij besloot het vandaag eens rustig aan te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 4:13 pm

Luce stond, zoals zovaak voor het raam van haar kamer. Ze keek naar buiten terwijl mensen daar druk bezig waren met het klaar maken voor het gevecht van die namiddag. Ze maakte zich zorgen. Het was al weer even geleden dat marc een gevecht had gevochten en ze wist niet hoe het ging lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 4:18 pm

marc wist tot hij moest vechten en tot hij een kwatier voor het gevecht een spuitje ging krijgen zodat hij weer aderaline kreeg, maar hij probeerde zijn best te doen maar zijn lichaam vond die veranderingen toch maar vreemd en soms kreeg hij koorts en dan had hij het weer heel koud, heel afwisselend
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 4:29 pm

Luce liep naar een tafel en pakte haar borstel waarna ze haar haar ging doen. Ze wist dat wanneer Marc wat overkwam in het gevecht ze het moest laten zoals het was. Ze mocht niet reageren alsof ze bang was dat hem wat overkwam. Ze moest Harm tevreden houden....
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 4:37 pm

harm kwam uit het bad en ging zich verder klaar maken hij ging namelijk dadelijk naar het gevecht kijken.

marc keek naar de deur hij was aant wachten hij zou zo gehaalt worden. en niet veel later ging de deur open en hij stond op en liep met 2 bewakers mee. naar de kmer bij de arena daar moest hij zijn vecht kleding aan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 4:42 pm

Luce ging kort over haar buik met haar handen en verliet toen de kamer. Onder begeleiding van 2 bewakers liep ze richting de kamer van Harm waar ze zachtjes aanklopte en wachtte op antwoord om binnen te mogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 4:50 pm

jah, zei de stem van harm toen die zich helemaal had aan gedaan en hij zag er netter uit dan normaal. en hij keek naar de deur

marc was ook klaar met zich klaar maken en wachte, zijn wapen lag klaar in de arena zoals normaal
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 4:56 pm

Luce opende deur en liep voorzichtig naar binnen. Ze keek hem niet aan maar naar de grond. 'Goede morgen heer.' zei ze zacht. Ze hielt haar handen voor zich gevouwen en keek toen langzaam op naar Harm.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 5:08 pm

harm keek luce aan, en hij was benieuwt waarom ze hier was oof tot iemand haar had gestuurt, waarvoor ben je hier schoonheid. vraagt hij een beetje plagent aan haar en hij keek haar nog steeds aan.

marc was aant wachten en was benieuwt de laatste tijd was camiel de gene die hem de spuiten gaf dan kon hij geen verzet beiden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 5:10 pm

'Ik dacht dat u het wel zou waarderen als ik met u mee zou gaan om naar het gevecht te kijken.' Luce keek Harm rustig aan. Ze rilde niet en op geen andere manier was te zien dat ze hem eng vond. Ze moest zich sterk houden. Totdat alles voorbij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 5:19 pm

harm bekeek luce en glimlachte ze zag er netjes uit en verzorgt en het was niet te zien tot ze zwanger was. je mag mee, maar ik wil wel tot je de gasten die bij mij en camiel zitten wat verwent met fruit en drank, en geen onuitstaan baar gedrach, denk er aan, zegt harm waarschuwent en hij bekeek zich in spiegel alles was goed en hij streek een vou recht en liep toen naar de deur

marc hoorde voetstappen en hij ging staan en keek naar de deur en hij deed zijn stukje harnas nog goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 5:24 pm

Luce knikte. 'Zoals je wenst.' zei Luce zacht waarna ze hem volgde. Zolang die gasten niet aan haar kwamen zou ze rustig blijven. En zolang Harm het haar niet te moeilijk maakte zou ze niets doen dat niet mocht. Ze liep rustig door de gangen richting de ere tribune.

Camiël zat al op zijn plek en wachtte totdat harm er was en het gevecht kon gaan beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 5:30 pm

harm ging ook de ere tribune op en ging bij camiel zitten nadat hij de andere gasten had begroet. moetj jij die marc geen op kikker geven of laat je het iemand anders doen...of ga je hem zo laten vechten, vraagt hij speels
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 5:38 pm

Luce ging achter Harm zijn stoel staan en zei en deed niets totdat Harm zei dat ze dat mocht. Luce wilde niets verkeert doen met de angst dat Marc was overkwam. Ze keek naar haar voeten om nu niet naar de arena te moeten kijken.

Camiël nam een druifje en keek toen Harm aan. 'Hij krijgt zo een spuit van een van de bewakers als het goed is. Ik steek mijn handen niet meer naar hem uit tenzij het echt nodig is. Maar hij gedraagt zich netjes sinds jij Luce 24 uur per dag in de gaten laat houden en wat aandoet als hij niet luistert.' zei hij rustig. Hij keek Luce kort aan en verwachtte een reactie maar Luce bleef rustig staan en liet alles maar voorbij komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Emptyzo okt 23, 2011 5:49 pm

ik ga om 6 uur een film kijken tot 8 uur dus kan dadelijk ineens weg zijn.
----

harm knikte en keek ook even en hoorde geen reactie van luce, ik ben wel benieuwt hoe hij het doet geeft hij toe en jah hij en zij luisteren goed nu.

marc zag hoe de deur open ging en ieland met een souit binnen kwam, marc had er nog altijd een hekel aan en hij voelde hoe de bewaker zijn arm vast pake en vervolgens dicht bij zijn hart in de buurt de spuit gaf, zodat die waarschijnlijk sneller ging werken, en hij werd vlug mee genomen richting de arena en eenmaal daar wert hij naar binnen gebuwt, en hij keek even rond en zag het zwaard en raapte die op
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gladiator rpg wie wil?   Gladiator rpg wie wil? - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gladiator rpg wie wil?
Terug naar boven 
Pagina 16 van 18Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: