gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

spirits hearts

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra

Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29

spirits hearts - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 9:51 am

Aliena sloot haar hand om haar dol vanonder haar mantel. Ze keek zwijgend naar Dacota.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 9:58 am

2 in een klap dat zie ik, grijnst dacota vals
droom verder we gaan toch niet mee, sist try
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 10:08 am

Aliena zette een paar stappen naar voren. 'Het lukt je toch niet,' zei ze fel.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 10:11 am

dat zullen we nog wel zien...zegt dacota en ze stapt van haar paart af,
dat zullen we zeker zegt try en hij trekt zijn zwaard en haalt uit naar haar maar zij ontwijkt het moeiteloos en haalt uit met een dolkje naar hem maat try ontweek het net, en intussen gooit ze eentje naar aliena
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 10:19 am

Aliena ontweek het met gemak. Ze rende op Dacota af en haalde uit met haar dolk.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 10:24 am

dacota blokkeerde het met een andere dolk en geeft aliena een trap in haar maag, en ontwijkt de aanval van try dan. en ze roept een iluzie op voor hun bijde hun grooste agst die voor hun staat
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 10:30 am

Aliena viel hoesten achterover op de grond door de trap. Haar ogen werden groot toen ze de illusie zag.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 10:44 am

try blees stil staan met het zwaard wat gezaken
dacota grijnst en wacht even af
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 11:33 am

Aliena schudde driftig haar hoofd. 'Laat het ophouden,' fluisterde ze.
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 1:52 pm

Alyssa was door het bos gelopen, ze hoorde opeens iets in de verte. Meteen ging ze opaf en zag drie mensen waarvan ze Ă©Ă©n kende. "Dacota!" sprak ze tegen haar, ze keek haar aan met kille ogen. Ze kende Dacota, want het was een verre familie lid van haar. Ze zag hoe de jongen zijn zwaard liet zakken, ze keek een beetje wantrouwend naar hem en naar hem meisje. "Laat hem niet zakken" zei ze tegen de jongen.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 2:27 pm

try's ogen waren groot van angst.laat haar gaan ze is van mij ze is mij haal haar niet weg, schreeuwt hij dan buiten zinnen en slaat met zijn zwaard rond zich heen.
dacota bleef uit de buurt en keek naar alyssa, bemoei je er niet mee anders neek ik jou ook meteen mee sist ze vast tegen haar en kijkt naar de 2 eerst het meisje dacht ze en loopt op aliena af
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 2:29 pm

Aliena staarde met grote ogen voor zich uit. Er stroomden geluidloze tranen over haar wangen, en ze trilde verschrikkelijk.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 2:34 pm

dacota packte de polsen van aliena vast en zorgde er voor tot ze de dolk liet vallen en dan bind ze haar handen vast op haar rug en ze duwt haar op de grond en laat de illusie op houden. dan kijkt ze naar try die vecht tegen iets wat hun niet zien,
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 2:37 pm

Aliena kwam met een schok terug in de werkelijkheid. Verwoed probeerde ze los te komen. 'Kijk uit!' riep ze naar Try.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 2:43 pm

try hoorde niks niks maar bleef door vechten meliswaar angstig maar hij moest ze mochten haar niet krijgen
dacota ontweek zijn aanvallen maar werd geraakt toen ze een hand vast pakte en hij reageerde er op daar uit te halen richting haar, toen dacota geraakt ging de inluzie ook bij hem weg,en hij zag dacota achter uit gaan en aliena verder op vast gebonden en hij was even de weg kwijt...
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 2:49 pm

Aliena sloot haar ogen en verbrande het touw waarmee ze vast zat. Ze kwam haastig overeind en raapte haar dolk op.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 2:54 pm

dacota zag het en keek naar de 2, 1e was makkelijker dan 2 hier had ze meer hulp bij nodig en ze leid zich zelf verdwijnen met behulp van ilusie.
try viel aan maar ze was toen al weg, dan kijkt hij naar aliena, gaat het, vraagt hij en loopt naar haar toe

wil jij ook nog een slechte rol maken komen ze dadelijk samen terug
;p
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 3:01 pm

Alles gind een beetje te snel voor Alyssa's ogen. Toen Dacota weg was wist ze dat ze snel terug zou komen. Ze keek de twee mensen aan, maar bleef wantrouwend op afstand. Ze zouden toch niet opmerken dat ze er was og wel?
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 3:14 pm

try keek evenen ziet dan een meisje, wie ben jij vraagt hij achterdochtig en richt zijn zwaard op haar

ps darcy kom je naar ons starwars rs
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 3:18 pm

"Wie ik ben is voor geen belang voor jou" sprak ze wantrouwend. "En als ik jullie was? Zou ik zo snel mogelijk weg gaan, want Dacota. Die vrouw zou snel terug komen met hulp. Dus als je niet gepakt wil worden stel ik voor dat jullie vertrekken nu!" zei ze sirieus tegen hun, maar haar ogen spraken kilheid uit.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 3:30 pm

meen je tot ik haar nog nooit ben tegen gekomen dat wist ik onderhand ook wel zegt try verdedigent en rebels en hij keek aliena aan, kom weg hier, zegt hij dan en hij begint te lopen en hij keek even achterom naar alyssa
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 3:33 pm

Alyssa snoof en zag hoe Try weg ging. Opeens hoorde ze iets, iets in haar hart. Ze draaide zich om, ze legde haar hand op haar hart en hoorde haar tijger. Ze zuchtte en legde haar hand weer weg. Ze zoeken het maar uit, dacht ze. Ze wou weg gaan, maar iets weer hield haar. Ze achterom "Je kan die kant maar beter niet op gaan" zei ze.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 3:36 pm

waarom dat niet vraagt try en hij draait zich naar alyssa toe zijn blik was nog steeds rebels, ik moet na de rivier toe, daar kan ik het spoor het beste verdoezelen, legt hij uit...
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 3:43 pm

"Omdat Docata die kant heel goed kent, ze weet dat je daar heen zou gaan. Het zou me niet verbasen als ze daar op je staat te wachten" sprak ze luchtig, maar nog steeds ook achterdochtig. Haar hart zegt dat ze hun moest helpen, amar haar gedachten wou dat gewoon niet.
feniks vlame

feniks vlame

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Emptyza okt 23, 2010 3:46 pm

zeg me eens waarom ik naar jou zou luisteren wie weet werk je wel samen met dacota sist try tegen haar geef me een goede reden waarom je niet aan haar kant staat, dan zal ik die kant niet op gaan. zegt try hij wilde zekerheid niet een val
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: spirits hearts   spirits hearts - Pagina 2 Empty

spirits hearts
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» K ben nu Pandora Hearts aan t kijken <3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum