Aantal berichten : 230 Registratiedatum : 24-10-10 Leeftijd : 27
Onderwerp: Even voorstellen [a] zo okt 24, 2010 8:42 pm
Beste RPG mensen,
Ik ben Olivier, zoals sommige van jullie kunnen weten. Ik zit in de Musical groep van Maaike, en zij is de eerste die ik ooit heb ontmoet die RPGd. Dit doe ik zelf ook al heel lang [a] En toen wilde ik me ook registreren voor haar site, en ik vroeg of dat mocht: En dat mocht. En nu ben ik hier, en ik dacht ik stel me even voor :3 Ik ben de eerste jongen hier, en ik ben niet specifiek een meisjes jongen ofzo, maar ik denk niet dat het een probleem kan worden (?). Lang verhaal, boeit jullie niet maar ik wilde toch nog 2 dingen zeggen voordat ik uitgebreid met RPGen ga beginnen:
~ Ik ga heel veel topics openen (Ja zo ben ik xD) ~ En Maaike zei dat ik Mod mocht worden [a]
Ik heb veel zin om met jullie te gaan RPGen en ik hoop dat het geen probleem gaat worden dat ik een jongen ben [a]
Met Vriendelijke Groet, Olivier.
Darcy Duvessa
Aantal berichten : 355 Registratiedatum : 17-10-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: Even voorstellen [a] zo okt 24, 2010 8:46 pm
Welkom Olivier ik wens je veel plezier met Rpgen en ben erg benieuwd welke rpg topics je allemaal gaat openen
Olivier
Onderwerp: Re: Even voorstellen [a] zo okt 24, 2010 8:50 pm
Dankje ;D
Btw. Ik gebruik nooit smilies uit de smilies lijst. Ik heb er echt een hekijl aan [a] No offense, jullie moeten ze vooral gebruiken (;
Darcy Duvessa
Aantal berichten : 355 Registratiedatum : 17-10-10 Leeftijd : 35
Onderwerp: Re: Even voorstellen [a] zo okt 24, 2010 8:54 pm
He Ollie Ik ben het Salami van Klammfels. Of beter gezegt Serena Malfidus ;P Ik herkende het door je ava
Onderwerp: Re: Even voorstellen [a] ma okt 25, 2010 12:13 am
Haha vast wel, en wat grappig dat jullie elkaar kennen! Dat had ik nou helemaal nooit verwacht!
Olivier
Onderwerp: Re: Even voorstellen [a] ma okt 25, 2010 9:12 am
Ik had echt al zo'n een voorgevoel ofzo... Toen ik Duvessa's account zag dacht ik gelijk aan je account op klammfels xD Weird ;o
Nou nu ben ik dus Mod. I kan jullie oren afvragen "Waarom? Waarom ik niet?". Nouja, ik vroeg gewoon of het mocht (ghehe xD) en ik ben niet een rpger zonder ervaring ofzo. En de grootste reden is, is omdat ik het vroeg. Dusja :3 Btw. Dit betekent NIET dat jullie nu Maaike kunnen stalken. We're watching you... [a]