gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Volturi's Blood Night

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Volturi's Blood Night Empty
BerichtOnderwerp: Volturi's Blood Night   Volturi's Blood Night Emptyma okt 25, 2010 11:16 am

Beste Rpgertjes,

2022. De Volturi is kwaad op de mens. De mythen van vampiers en weerwolven is langzaam door de jaren heen weg gevaagd, terwijl ze nooit echt zeker wisten dat ze bestonden. Niemand dacht er nog aan. De mensheid was meer bezig met Apple computers en Game consoles. De Volturi wilde nooit dat de mensheid zeker was van het bestaan van de Vampiers, maar er moest een mythe zijn die ze levendig hield. Nu dat weg was, waren ze kwaad en klaar om de wereld opnieuw er van te overtuigen dat er een mogelijkheid was. Sterker nog, ze wilden de wereld weer veroveren. Maar dit wilde ze heel geniepig doen, in volledig geheim met een onverwachte aanval. Hiervoor hadden ze alle Vampier troepen van Noord en Zuid Amerika en europa nodig. En om dat voor elkaar te krijgen kwamen ze met het volgende idee: Blood Night. Op de dag dat de zon en de maan elkaars light weer kruisen, zou de nacht beginnen. Ze zouden op die nacht alle tegenwoordige heersers van deze staten om het leven brengen terwijl niemand het zag. Zodra de maan de zon niet meer dekte en de wereld weer kon zien zou er een nieuw tijdperk beginnen. De wereld zou de nieuwe heerser voor het eerst zien... Maar er is een groep vampiers die hier tegen is. Deze probeert te voorkomen dat de Troepen bij de Volturi aan komen en probeerd er alles aan te doen om deze Blood Night tegen te gaan. Hoe loopt dit af?

Oke. Ik weet het. Vaag verhaal. Maar hier kunnen we wel wat leuks mee doen [a] Jullie kunnen het verhaal nog altijd hier en daar uitbreiden en veranderen =)

Ook weer bij deze RPG is het de bedoeling dat jullie je eigen rollen verzinnen. Maar er zijn wel een paar dingen wat we nodig hebben. We hebben leiders van vampier troepen nodig. Bijv. De leider van de Vampier Troep uit Texas, of de leider van de Vampier Indianen Troep etc. We hebben ook leden van de volturi nodig. En we hebben opstandelingen nodig. We hebben ook gewone vampiers nodig, die bij een troepe horen. (Dat zijn ook hele leuke rollen!)

Naam:
Leeftijd:
Familie:
Speciale Vampier Power:
Overige:
Ik hoor bij de Volturi/een Troep/de opstandelingen.
(Bij Troep)
Mijn Troep:
Ik ben de leider/normale vampier bij de troep.
(Bij Volturi)
Rang Bij de volturi: (belangrijk, onbelangrijk etc.)
(Bij opstandelingen)
Ik ben een van de opstandelingen/de leider van de groep.

Veel plezier :3

Met Vriendelijke Groet,
Olivier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Volturi's Blood Night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volturi's Blood Night   Volturi's Blood Night Emptyma okt 25, 2010 11:32 am

Kijk uit, anders maak je Joost nog kwaad :X
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Volturi's Blood Night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volturi's Blood Night   Volturi's Blood Night Emptyma okt 25, 2010 11:54 am

Huh ;o Die snap ik niet xD
Ghehe [a] Ik houd ook niet bepaald van Twilight ofzo, maarja. Ik dacht: Ik voeg hem lekker toe ;P
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Volturi's Blood Night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volturi's Blood Night   Volturi's Blood Night Emptyma okt 25, 2010 11:57 am

Ja, Joost haat Twilight eh, en van mij weet hij het, maar van jou niet. (:


Ik snap het verhaal, maar ik snap niet zo goed welke rol er nou van mij verwacht wordt om te maken..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Volturi's Blood Night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volturi's Blood Night   Volturi's Blood Night Emptyma okt 25, 2010 12:09 pm

Ik haat twilight ook. Maar RPGen is gewoon leuk xD
Nou word een Leider van een troep of een van de Volturi of een opstandeling. De RPG begint met het stuk dat de Volturi kwaad is en dat ze een plan aan het verzinnen zijn. Ik heb echt iets veel te vaags bedacht xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Volturi's Blood Night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volturi's Blood Night   Volturi's Blood Night Emptydi nov 02, 2010 1:22 am

Geen aanmeldingen, geen posts in meer dan een week =

/close
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Volturi's Blood Night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volturi's Blood Night   Volturi's Blood Night Emptydi nov 09, 2010 11:42 pm

Ja dat snap ik wel. (En ik wou het laatste woord hebben 8D)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Gesponsorde inhoud





Volturi's Blood Night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volturi's Blood Night   Volturi's Blood Night Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volturi's Blood Night
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Twilight. :: Twilight.-
Ga naar: