Onderwerp: Re: the orde of the phoenix zo okt 31, 2010 10:51 am
hahahaha XD
Nymphadora zat aan de keukentafel de documenten van Olivander door te lezen. Alastor was ergens.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: the orde of the phoenix zo okt 31, 2010 1:32 pm
Lily werd wakker en kleedde zich rustig aan. Ze gaf James nog een kus op zijn voorhoofd en liep terug naar de keuken.Ze ging bij Nyphadora aan tafel zitten. "Wat ben je aan het doen?" vroeg ze glimlachend,
Onderwerp: Re: the orde of the phoenix zo okt 31, 2010 2:49 pm
'Nee, ik en veel te druk bezig met andere dingen,' zei Nymphadora lachend. 'Bovendien ben ik niet echt de soort persoon die zomaar rakelings voor andere mensen valt.'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: the orde of the phoenix zo okt 31, 2010 2:56 pm
Lily glimlachte. "Dat weet ik, dat was ik ook niet. Op het moment dat je iemand vind zal dat de perfecte man voor je zijn dat weet ik zeker"
Onderwerp: Re: the orde of the phoenix zo okt 31, 2010 2:58 pm
'Misschien,' zei Nymphadora lachend, al was ze er zelf niet van overtuigd. Ze leunde met een zucht achterover. 'Die documenten zijn echt verschrikkelijk saai.'
Anniek
Onderwerp: Re: the orde of the phoenix zo okt 31, 2010 3:02 pm
"We kunnen het wel even laten liggen en er een andere keer mee verder gaan, die documenten lopen niet weg. Heb je zin in thee of koffie?" vroeg Lily
Onderwerp: Re: the orde of the phoenix zo okt 31, 2010 3:07 pm
Nymphadora's gezicht klaarde op. 'Sirius gaat het zelf maar uitzoeken. Thee zou fijn zijn,' zei ze met een glimlach.
Anniek
Onderwerp: Re: the orde of the phoenix zo okt 31, 2010 3:11 pm
"Klinkt als een goed plan" zei Lily en ze vulde 2 kopjes met water met met een tuk van haar stok veranderde het in thee. Ze zette de thee op tafel samen met een koektrommel. "Ik denk dat Sirius sowieso beter weet waar hij naar moet zoeken" zei ze toen ze weer ging zitten/