gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.

IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

RPG The Wheel of Time

Ga naar beneden 
+4
feniks vlame
Maaike
Sifra
Anniek
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 17 ... 34  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek

Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31

RPG The Wheel of Time Empty
BerichtOnderwerp: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:43 pm

Hallo allemaal, eerst had ik het met Stef over een nieuw rpg en toen herinnerde ik me the wheel of time. Dus ik met Sifra praten met hoe het ookal weer zat en nu hebben we een kleine opzet bedacht:)

Het rad van tijd zorgt dat de wereld in balans blijft, maar een boze man Shai'tan wou de macht dus hij wist bij het rad te komen en maakte er een chaos van. Gelukkig maar dat de 6 geleiders van het rad de boel weer kunnen redden. Deze geleiders moeten elkaar eerst vinden en dan moeten ze samen het rad vinden en de balans herstellen. We weten nog wel ongeveer waar het op neer komt denk ik. Sorry voor mijn nuchtere uitlegxD Er mogen natuurlijk ook mensen mee die de geleiders helpen op hun zoektocht.

Elementen Sieraden Van

Vuur Armband Riven
Water Zwaard Aliena
Lucht Ring Elenore
Aarde Pijl en boog Sherapine
Witte magie Amulet Arianna
Zwarte magie Hoofdband Try
Geest Choker Elliot

Naam:
Leeftijd:
Innerlijk:
Uitelijk:
Element:
Dier:
Extra:
Door:

Naam: Riven Heart
Leeftijd: 17
Innerlijk: Moedig, onvoorspelbaar, fel, liefhebbent,
Uitelijk: Lang golvend donker haar, lichtbruine vurige ogen,
Element: Vuur
Dier: Een feniks
Door: Anniek

Naam:tRy
Leeftijd:18
Innerlijk:koppig, rebels, roekeloos, komt kort en kil over maar als je hem leert kennen is hij best aardig,
Uitelijk:komt
Element:zwarte magie
Dier:geeen
Extra:hij doet alles voor zijn vrienden en dat is zijn zwake en sterktse kant
Door:feniks

Naam: Sherapine Ross
Leeftijd: 18
Innerlijk: Sherapine is een rustig en terug houdend persoon. Ze is eerder te vinden in het bos dan in de stad, wat ook niet zo vreemd is aangezien ze in het bos is opgegroeid. Ze is behoorlijk ''schuw'' en komt niet graag in contact met mensen. Je moet dan ook goed je best doen om haar als je vriend te krijgen.
Uitelijk: ongeveer zo, maar dan is haar haar blond met die kleur groene plukken erdoorheen wat ze meestal in een staart draagt of vlecht. En haar oren zijn niet puntig
Element: Aarde
Dier: Cypher
Extra: Sherapine heeft een rijk versierde zilverkleurige boog. De kleuren van de versiering zijn smaragd groen en er zit op het midden van de boog dan ook een smaragd. De pijlen zijn ook van zilver met adelaars veren.
Door: Sanne

Naam: Elenore 'Ella' Crendal
Innerlijk: Elenore is behulpzaam, ze is altijd kalm en rustig. Ze vertrouwd niet snel mensen, ze is vriendelijk en aardig. Maar ze kan ook soms kwaad zijn en als ze kwaad is kan je beter even uit haar buurt blijven
Uitelijk: Ze heeft lang pikzwart haar en smaragd groene ogen, ze is vrij slank en heeft vleugels. Maar die gebruikt ze alleen als ze gaat vliegen dus ze kan die vleugels intrekken.
Element: Lucht
Dier: Havik
Extra: Ze kan het weer beinvloeden (Zoals Storm in de X-men)
Door: Darcy Duvessa

Naam: Arianna Gasparini
Innerlijk: Arianna is een vrolijk, verlegen meisje. Ze is heel betrouwbaar en zorgzaam. Wel is ze ongelooflijk onzeker, en daardoor ook erg gesloten. Ze is zeker wel moedig en dapper, het komt alleen niet zo snel en vaak naar boven omdat ze bang is.
Uiterlijk: <----
Element: Witte Magie.
Dier: Een klein sneeuwit uiltje met zwarte vlekjes. Meneer Augurk. (JEEJ HE"S BACK)
Extra: Ze is bang voor water. (like duh)
Door:Maaike

Naam: Gaberial - (Achternaam weet hij niet.)
Leeftijd: 22
Innerlijk: Gaberial is een verantwoordelijke zorgzame jongen. Hij is erg open en vrolijk, en wil graag iedereen helpen. Hij is erg dapper, maar hij kan ook een beetje vervelend zijn. Zo'n Fred:heart: en George type.
Uitelijk: Donkerblond warrig haar. Grijsblauwe ogen, hij is erg lang en gespierd/breed.
Element: -
Dier: Een paard, gewoon normaal.
Extra: Hij is een 'helper' als je het zo wilt zeggen. Hij heeft geen familie meer, die is hem afgenomen door Shai'tan, hierdoor heeft hij besloten om de uitverkorenen te zoeken.
Door: Maaike

Naam: Aliena
Innerlijk: Aliena is vriendelijk en behulpzaam van aard. Ze is echter wel een beetje wantrouwend en wanneer ze kwaad is kan ze erg gevaarlijk uit de hoek komen.
Uitelijk: Goudbruin golvend haar, hazelbruine ogen.
Element: Water
Dier: Een kelpie
Extra: Ze kan bloedsturen
Door: Sifra

Naam: Elliot Aurelius Blackheart
Innerlijk: Elliot is ERG koppig en eigenwijs, en luistert nooit naar iemand anders dan zichzelf. In het begin is hij kil en gesloten, maar als mensen hem beter leren kennen is hij erg aardig en betrouwbaar.
Uitelijk: -zoekt plaatje-
Element: Geest
Dier: Een grijze kat met opmerkende paarse ogen. Haar naam is Velvet.
Extra: /
Door: Ruuz

Laatst aangepast door Anniek op zo nov 07, 2010 8:07 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra

Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:44 pm

mag ik water? Smile
Maaike
Admin
Maaike

Aantal berichten : 3406
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:44 pm

SIFRANOUHOEDURFJEENWATMOETIKDANDOENENZOWANTIKBENALTIJDWATERENOMYGODIKBENBLIJDATWEDITRPGOEN.

Witte magie?
http://gsmrpg.lovelyforum.net
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:45 pm

mag ik zwarte magie
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

Aantal berichten : 355
Registratiedatum : 17-10-10
Leeftijd : 35

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:46 pm

Mag ik dan lucht:) Want heb net gezien dat witte magie en zwarte magie bezet is Razz
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:48 pm

ja daar kan ik ook niets aan doen want anniek had vuur al! XD
Sanne

Sanne

Aantal berichten : 1285

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:49 pm

maaike jij jat mijn magie!!! SadSadRazz

dan maar aarde he Razz
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:51 pm

hahaha.... Ik had liever witte magie Smile Maar zag net dat Maaike die al had en toen ik Zwarte magie wou doen zag ik dat Feniks die had. Dus nu neem ik dus lucht xD
Sanne je bent niet de enige die Witte magie wou hebben, maar jammer genoeg is Maaike eerste:P
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:52 pm

Ik vind vuur ook het leukst:) Hallllloo zuko is ook vuur ja!(A) Maargoed mag allemaal!
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:52 pm

Darcy Duvessa schreef:
hahaha.... Ik had liever witte magie Smile Maar zag net dat Maaike die al had en toen ik Zwarte magie wou doen zag ik dat Feniks die had. Dus nu neem ik dus lucht xD
Sanne je bent niet de enige die Witte magie wou hebben, maar jammer genoeg is Maaike eerste:P

wij hadden altijd standaard magie bij dit rpg Razz iedereen had altijd dezelfde vandaar dat ik dat zei
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:53 pm

JA MAAR SIFRA HAD MIJN WATER Sad
Darcy Duvessa

Darcy Duvessa

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:55 pm

hahah.... Oke xD Maar gelukkig heeft iedereen een element
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 8:57 pm

Maaike schreef:
JA MAAR SIFRA HAD MIJN WATER Sad

EN ANNIEK MIJN VUUR! XD

oke, even mijn rol maken ^^
feniks vlame

feniks vlame

Aantal berichten : 4585
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:03 pm

Naam:tRy
Leeftijd:18
Innerlijk:koppig, rebels, roekeloos, komt kort en kil over maar als je hem leert kennen is hij best aardig,
Uitelijk:komt
Element:zwarte magie
Dier:geeen
Extra:hij doet alles voor zijn vrienden en dat is zijn zwake en sterktse kant
Door:feniks
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:03 pm

ANNIEK VALSSPELER.

nee Anniek heeft altijd vuur Sifish.
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:04 pm

Sanne ik was ook heel vaak water of vuur(A) Haha maar als Sief of Maaike dat ding aanmaakt is het natuurlijk gelijk ingepikt:P
Sifra

Sifra

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:08 pm

nietes XD wat anniek zegt (A)
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:09 pm

Olivier wil meedoen maar er is geen element meer voor hem.

NIET ik was ALTIJD water. Sad
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:11 pm

Naam: Sherapine Ross
Leeftijd: 18
Innerlijk: Sherapine is een rustig en terug houdend persoon. Ze is eerder te vinden in het bos dan in de stad, wat ook niet zo vreemd is aangezien ze in het bos is opgegroeid. Ze is behoorlijk ''schuw'' en komt niet graag in contact met mensen. Je moet dan ook goed je best doen om haar als je vriend te krijgen.
Uitelijk: ongeveer zo, maar dan is haar haar blond met die kleur groene plukken erdoorheen wat ze meestal in een staart draagt of vlecht. En haar oren zijn niet puntig Razz
Element: Aarde
Dier: Cypher
Extra: Sherapine heeft een rijk versierde zilverkleurige boog. De kleuren van de versiering zijn smaragd groen en er zit op het midden van de boog dan ook een smaragd. De pijlen zijn ook van zilver met adelaars veren. Soms lijkt het of ze met dieren kan praten, of in ieder geval met ze kan communiceren. Zo goed begrijpt ze ze.
Door: Sanne

weetje.. als ik geen witte magie had had ik altijd flora en fauna... geen aarde of hoort dat erbij? -blond-

Laatst aangepast door Sanne op ma nov 01, 2010 9:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Olivier

Olivier

Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 27

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:12 pm

Ik wil geen hulpje zijn ;o
Mag ik alsjealsjealsjeblieft een nieuw element? [a]
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:12 pm

Ja meestal wel maar ik ben in het begin ook wel eens water geweest, meestal vuur jaxD

Verzin er nog maar een element bij danxD
Sifra

Sifra

Innerlijk: Aliena is vriendelijk en behulpzaam van aard. Ze is echter wel een beetje wantrouwend en wanneer ze kwaad is kan ze erg gevaarlijk uit de hoek komen.
Dier: Een kelpie

wat kan water als dier hebben? ik dacht eerst aan een waterduivel, maar dat is misschien een beetje.. evil XD

Laatst aangepast door Sifra op ma nov 01, 2010 9:25 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Maaike
Admin
Maaike

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:14 pm

Sifra schreef:
Dier:

wat kan water als dier hebben? ik dacht eerst aan een waterduivel, maar dat is misschien een beetje.. evil XD

EEN VIS, OF EEN ZEEMEERMIN. <3
Sanne

Sanne

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:15 pm

Sifra schreef:

dat is best wel schattig XD
Anniek

Anniek

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Emptyma nov 01, 2010 9:15 pm

Een visxD
Of een zeehondxD
Of een kikker:D Ofofof een dolfijnxD
moeilijk hoor... een salamander?
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: RPG The Wheel of Time   RPG The Wheel of Time Empty

RPG The Wheel of Time
Terug naar boven 
Pagina 1 van 34Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 17 ... 34  Volgende