Sirius glimlachte, deze keer gemeend. 'Mooizo,' zei hij tevreden. Cassie legde een hand op Keith's wang. 'Dat gebeurd niet,' zei ze zacht. Ethan ging weer zitten. Hij zuchtte.
Raven kwam overeind en liep naar Winter toe. Hij legde een hand op haar schouder. 'Als hij het ook zo voelde. Zal dit alles anders worden. Misschien kunnen we iets regelen dat je via via met hem kan praten.'
Sherapine verschijnselde op het terrein. Het kasteel was kapot en daarbij ook de schilden van magie. Het kasteel was kwetsbaar... Ze liep langzaam naar het half vernielde kasteel toe.
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: za nov 13, 2010 10:45 pm
"We hadden het erover dat je geweldig vooruit gegaan bentxD" zei Lily en ze gaf hem een duwtje. "Je hebt gelijk, ik wil vanavond in me eigen bedje slapen"
Remus beet op zijn lip. 'Ik eehm... ben toen ik een jongetje was gebeten door iemand..' begon hij langzaam.
Sherapine liep het kasteel in. De staf van Sirius zat in haar gewaad. Ze baalde dat ze haar eigen niet had. En ze baalde dat ze het bij de dooddoeners verknald had. Maar ze had het goede gedaan.
Raven keek Winter aan. 'Misschien wel als je hem alles duidelijk uitlegt.' zei hij zacht.
Arianna's ogen werden groot, maar ze zweeg. Ze wist niet of hij nog iets ging zeggen.
james lachte. 'Ja ik leer snel' zei hij, en hij keek met een kinderlijke grijns naar haar. Toen keek hij om zich heen. 'Hoe krijgen we de afdelingkamers goed?'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: za nov 13, 2010 10:54 pm
"Hetzelfde als de rest" zei Lily. "Gewoon beginne"
"Je begrijpt het niet.. Ik zit vast aan een eed" zei Winter zacht. Ze kon het Raven vertellen, ze kon het alle dooddoeners vertellen. Maar niet aan Sirius, dat was verboden.
Arianna pakte zijn handen vast. 'Ik geeft niet' zei ze zacht. Ze kneep zacht in zijn handen. 'Het is oke'
Anniek
Onderwerp: Re: za nov 13, 2010 11:03 pm
"Het is erg simpel.. Ik moet mijn vader gehoorzamen, doen wat hij me opdraagt en ik mag het niet vertellen aan 'vijanden' zei Winter zacht. Een traan rolde over haar wang. "Ik moet Sirius misschien met rust laten.. Ik heb hem genoeg pijn gedaan, en ik kan er niet voor hem zijn."
Lily keek naar Sherapine en keek haar aan met een glimlach op haar gezicht. "Bedankt, jij deed iets wat wij niet konden" zei ze zacht.
'Het was niks...' zei Sherapine langzaam. Ze gaf de staf terug aan Sirius. Ze had geen idee wie haar staf had? Misschien Jonas? Maar als dat zo was, zou ze het kunnen vergeten hem terug te krijgen. Die was te veel gehecht aan zijn positie bij de heer. Die zou hem nooit zo terug geven.
Remus gaf Arianna een zoen op haar wang. 'Het maakt niet uit. Je had het toch wel te horen gekregen. Kom we gaan de andere helpen.'
Arianna knikte, maar voor ze anderen ging helpen sloeg ze haar armen om hem heen en gaf hem een knuffel. Toen liet ze hem los, glimlachte, en liep naar de anderen.
'Ik heb het voor mezelf verknald...' zei Sherapine zacht. Ze keek naar de grond. 'Ik ben mijn staf kwijt, ik ben de mensen kwijt bij wie ik me thuis voelde en alleen omdat ik zwak was in hun ogen en jou hielp...' Ze durfde Sirius niet aan te kijken. Ze had altijd haar emoties opgekropt zodat niemand ze zou zien en nu dit...
Sherapine haar schouder schokte zachtjes. Ze had een goede vriend dan wel geholpen maar was bang dat ze nu iemand had verloren die haar ook wel eens heel dierbaar kon worden: Ethan.