Sherapine haar blik werd iets vrolijker. 'Ik hoop het. Ik heb je echt gemist.'
Remus keek naar Arianna en toen naar Keith.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: wo dec 01, 2010 9:09 pm
Lily was door de gangen gaan lopen en had Sherapine en James heus wel gezien en gehoort. Waar was die ellendige snol mee bezig? Ze bleef kijken en wachtte tot Sherapine James alleen zou laten.
"Ik ga Cassie zoeken, ze moet op de hoogte zijn van Winter" zei Keith toe. "En als ik Sirius zie zal ik hem ook maar even voor de zekerheid waarschuwen"
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: wo dec 01, 2010 9:34 pm
James leeft zonder geheugen, Sherapine denkt daar mooi gebruik van te kunnen maken en doet alsof ze zijn vriendinnetje is. Lily heeft dit echter ontdekt en gaat zondra Sherapine James met rust laat hem eens even heel goed uitleggen hoe het allemaal zit.
Winter is op Zweinstein aangenomen na een dik gesprek met schoolhoofd en ingedeelt in griffoendor. Jammer dat Arianne Remus en Keith haar niet zo aardig vinden en ze kregen een behoorlijke ruzie waardoor Winter nu zielig bij het haardvuur zit.
Keith liep door de gangen opzoek naar Cassie of Sirius om ze te waarschuwen voor Winter.
Winter straarde naar de vlammen. Ze voelde dat veel leerlingen naar haar keken. Ze zou nergens meer welkom zijn na wat er gebeurt was. Wat had je aan een verbroken eed als iedereen geloofde dat je niet te vertrouwen was?
Sirius liep naar de leerlingenkamer. Hij had zojuist te horen gekregen dat Winter op Zweinstein was. cassie zocht Keith.
Anniek
Onderwerp: Re: wo dec 01, 2010 9:41 pm
Winter voelde zich ongemakkelijk. Ze hoorde de mensen heus wel fluisteren. Maar thuis was zo ook niet meer welkom, Raven was misschien wel aardig maar de anderen zouden haar doden als ze haar zagen. Ze kon nergens anders heen.
Keith zag Cassie lopen. "Hej!" riep hij grijnzend en met een paar grote passen liep hij op haar af en gaf haar een knuffel.
Sirius keek zwijgend naar Winter. 'Goed, en met jou?' vroeg Cassie vrolijk.
Anniek
Onderwerp: Re: wo dec 01, 2010 10:10 pm
"Ondanks irriteerde gebeurtenissen gaat het goed.. Had je het al gehoort van Winter?" vroeg Keith.
Winter keek op en zag Sirius. Haar hart sprong op maar ze wist niet wat hij zou zeggen. Zou hij boos zijn net als de andere. Ze keek hem onzeker aan en wachtte.
Sherapine vond dat het tijd was om hem wat meer in te palmen. Ze ging dichterbij James staan, legde haar hand op zijn wang en gaf hem zacht een kus op zijn wang. Hopen dat hij het zou pakken.
Raven maakte zich zorgen om Winter. Hij vertrouwde het alles niet.
Remus hielt Arianna stevig tegen zich aan.
sorry ik ben echt heel moe dus ben ook weer weg nu..
Anniek
Onderwerp: Re: wo dec 01, 2010 11:45 pm
Ik zal maar net doen of Lily dat niet gezien hadxD
James wist niet zo goed wat te doen. Hij kende het meisje niet, niet echt. En het voelde heel vreemd, onnatuurlijk en zelfs gevaarlijk. Zijn binnenste vertelde hem dat ze misschien wel niet goed was. Toch dacht hij er over na. Ze had gezegd dat zij wat hadden gehad, en hij was zijn geheugen kwijt. Waarom zou hij haar niet geloven? Kennelijk wou ze echt graag bij hem zijn, en meende ze het. Hij glimlachte naar Sherapine. "Kom, laat me wat van het kasteel zien.'
Arianna keek naar Remus en glimlachte. Ze was blij dat hij er zo voor haar was.
Sherapine knikte. 'Kom maar ik zal je een rondleiding geven.' ze dacht er even aan om zijn hand te pakken maar wist dat ze het ook niet te bond moest maken in 1 keer dus deed ze dat maar niet. Ze begon James rond te leiden door het, ondertussen behoorlijk gerepareerde, kasteel en vertelde over alles.
'Ik heb geen idee. Ik was op dat moment in zweinsveld samen met jou. Het was vlak voordat je je geheugen verloor.' Sherapine loog alles bij elkaar maar het klonk toch best echt.