James fronste. 'Waarom zegt iedereen wat anders' zei hij zuchtend. 'Ze doet een stuk rustiger en aardiger tegen mij dan de meeste' zei hij toen. 'En als ik haar moet geloven, wat ik op het moment ook doe, dan ging ik vroeger wel met haar om.'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: do dec 09, 2010 6:30 pm
Lily beet op haar lip. "Wat heeft ze tegen je gezegt?" vroeg ze langzaam.
James keek haar kil aan .'Waarom zou ik dat aan jou vertellen?'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: do dec 09, 2010 6:37 pm
"Waarom doe je zo?" vroeg Lily geschrokken van zijn kille reactie. Haar hart brak van zijn gedrag. Ze deed haar best om zich normaal te houden, maar hij maakte het haar moeilijk.
James zuchtte diep. 'Luister, ik weet niet wie je bent. En ik wil je best geloven als je zegt dat ik je gekend heb. Maar dat was toen. En eerlijk gezegd werk je mij op dit moment op mijn zenuwen, dus wil je me alsjeblieft met rust laten en je niet zo erg met mij bemoeien?'
Anniek
Onderwerp: Re: do dec 09, 2010 6:44 pm
"Voel je dan helemaal niks meer voor me James?" vroeg Lily zachtje.
James keek haar in de war aan. 'Waar heb je het over?'
Anniek
Onderwerp: Re: do dec 09, 2010 7:11 pm
"Als je me ziet? Voel je dan niks? Ben ik voor je gewoon een vreemde? Hoe kan het zijn dat al je gevoel na een zo'n ongeluk weg is?!" vroeg Lily met tranen in de ogen.
James zweeg. Hij had zich inderdaad anders gevoeld bij haar in de buurt, er was iets. Dat wist hij zeker. Maar hij wist gewoon niet wie en wat hij nu moest geloven.
Anniek
Onderwerp: Re: do dec 09, 2010 7:20 pm
"Ik wou dat ik de kracht had om je alles weer terug te geven wat je ooit wist, maar dat heb ik niet. Ik begrijp hoe verwarrend het voor je is en dat doet me pijn. Je moet heel goed naar je hart luisteren en je laten leiden." zei Lily zacht en ze legde haar hand op de plek waar zijn hart zat.
James keek naar haar. Hij wist niet meer wat hij moest voelen of denken. Hij zuchtte, hij pakte haar hand vast en kneep er zachtjes in. Het voelde vertrouwd bij haar in de buurt.
Anniek
Onderwerp: Re: do dec 09, 2010 8:16 pm
Lily glimlachte waterig toen hij haar hand pakte. Misschien voelde hij het toch nog. Ze keek hem aan en wachtte af.
James keek haar aan, zijn gezicht stond gefronst. Hij wist echt niet wat hij moest doen.
Anniek
Onderwerp: Re: vr dec 10, 2010 12:41 am
"James.." zei Lily uiteindelijk. "Misschien kun je het beste opnieuw je vrienden kiezen..Maar laat dit niet beinvloeden in wat je verteld word..." zei ze zacht toen ze besefte dat het niet hielp.
James liet haar hand los. 'Het spijt me' zei hij. 'Ik weet echt niet wie je bent.' hij draaide zich om en liep weg, hij dacht na over wat ze gezegd had.
Anniek
Onderwerp: Re: vr dec 10, 2010 1:22 pm
Lily beet op haar lip en keek hem na. Hopelijk zou hij ooit weer wat voelen zoals vroeger.