Onderwerp: Re: ღ † The Seven † ღ ma nov 15, 2010 10:31 pm
Ik heb altijd eerste twee uur vrij, en dan alleen 3e uur les op dinsdag. ;D
En haha cake bakken is bij mijn beste vriendinnen en mij een metafoor voor you know what. Omdat je daar niet openlijk over praat, en en nouja het is ook een beetje raar om over te praten. Maar Fleur heeft een vriendje en Larissa had er ook een, en we hadden een keer een vet serieus gesprek, en toen kwam dit eruit. Zodat niemand begrijpt waar we het over hebben. XD
Cake bakken.
Ik: Moet je wel een ovenwand gebruiken, anders krijg je mini cakjes. xD
En nouja, brownies zijn neger cakjes, en HAHA
Edit: het komt trouwens omdat fleur iets wits op haar broek had en larissa zei: Wat heb jij nou weer gedaan? Fleur: ik was met wander larissa: ... Fleur: Nee we hebben cake gebakken! Larissa: en wat is dat dan Fleur: Cakemix Larisas: zijn cakemix?
Onderwerp: Re: ღ † The Seven † ღ di nov 16, 2010 2:58 pm
;D
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: ღ † The Seven † ღ di nov 16, 2010 5:05 pm
Naam: Riven Leeftijd: Ziet eruit als 17 Engel/Duivel:Engel - Fortitudo - Moed Uiterlijk: Lange donkerbruin golvend haar, lichtbruine ogen, lichte huid Innerlijk: Moedig (Duuh), ze is een dromer Wapens: Een witzilverer zwaard Xtra: Ze is vermoord, haar leven van voor ze engel werd was koud, liefdeloos en zwaar. Toch is ze altijd goed gebleven. Ondanks ze niemand had die om haar gaf, die voor haar zorgde, die haar hielp. Door: Anniek
Onderwerp: Re: ღ † The Seven † ღ di nov 16, 2010 6:42 pm
go maaike
Naam: Lilith Emaros Crosswell Leeftijd: ziet er uit als 18 maar ik velen jaartjes ouder Engel/Duivel: lust - duivel Uiterlijk: vleugels Lilith Innerlijk: sluw, eigenwijs, koppig, kil, speels, best wel flirterig Wapens: 2 scherpe dolken met op de kop van het handvat een zwarte roos en een paar werpsterren Xtra: ..... kipsaté ! Door: Sanne
Onderwerp: Re: ღ † The Seven † ღ di nov 16, 2010 6:48 pm
Naam: Castiel Leeftijd: Ziet eruit als 20, is een stuk ouder natuurlijk Engel/Duivel: Duivel/Trots Uiterlijk: Zie Castiel (Supernatural) Innerlijk: Castiel is verbitterd geworden door zijn lot, en verschrikkelijk trots. Hij zorgt dat niemand hem in de weg komt, en laat zich door bijna niemand de les lezen. Wapens: - Xtra: Hij behoorde eerst tot één van de engelen, maar nadat hij zich verzette tegen god's wil werd gestradt. Hij werd gemaakt in één van gevallen engelen, en volgt Lucifer sindsdien. Door: Sifra
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: ღ † The Seven † ღ di nov 16, 2010 6:49 pm
Naam: Yund Leeftijd: 18 Engel/Duivel: Duivel - Avaritia - Hebzucht Uiterlijk:Zwart warrig haar, sluwe grijze ogen, Innerlijk: Hij is ontzettend sluw en altijd op zoek naar mogelijke slachtoffers, ondertussen laat krijgt hij meestal alles voor elkaar wat hij wil. Wapens: Een dolk Xtra: Door: Anniek
Onderwerp: Re: ღ † The Seven † ღ di nov 16, 2010 6:54 pm
Naam: Arianna Leeftijd: 17 Engel/Duivel: Engel/hoop Uiterlijk: Bruinrode krullen, ze heeft groene ogen met een bruin randje. Ze is slank, en klein. Ze heeft een vriendelijk gezicht. Innerlijk: Arianna is vriendelijk en zorgzaam, ze houd altijd de hoop in het goede. En ze gelooft dat het allemaal goed zal komen uiteindelijk. Wapens: ...uuh Xtra: Geen idee ;D Door: Maaike
Naam: Gaberial / Gabe Leeftijd: 21 Engel/Duivel: Duivel/Woede Uiterlijk: donkerblond warrig haar, grijsblauwe ogen, best lang en breed. Innerlijk: Gabe heeft een enorme woede in zich zitten. Dit komt allemaal door wat er met hem gebeurd is. Wapens: ...........ikweetniet. Xtra: Niks in ben inspiratieloos. Door: Maaike