James ontweek, en keek hem woedend aan. 'Zie je wel!' riep hij. 'Je bent net zo slecht als hun, net zo als Winter, dit zou je vroeger nooit gedaan hebben. Doe normaal man, en kijk naar jezelf! Je bent verandert, je past nu perfect bij haar, bij de moordenaar!' Hij trok zijn stok, voor het geval Sirius hem opnieuw zou slaan.
Arianna hield haar stevig vast. 'Nee Lily, je bent geen slecht mens, als je echt slecht was geweest, dan had je niet een snaar mij geluisterd!'
Sirius deinsde nu achteruit totdat zijn rug de muur raakte. Hij liet zich op de grond zakken met zijn handen voor zijn ogen. 'Het spijt me. Maar ik ben niet zoals zoals mijn familie,' mompelde hij verbitterd en begroef zijn gezicht in zijn handen. Cassie kwam spartelend weer boven en spatte weer water naar Keith.
James liet zijn stok zakken, hij slikte. 'Dat weet ik ook wel' mompelde hij, nog steeds kwaad. 'Maar waarom zie je niet wat ze je aangedaan heeft, wat ze mij en lily heeft aangedaan? Hoe weetje nou wie ze werkelijk is? En of ze wel de Winter is waar je van houd?'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: di dec 21, 2010 12:19 am
Lily beet op haar lip, ze voelde zich duizelig en helemaal niet goed. Ze was zoeven helemaal doorgedraait. "Misschien heb je gelijk" mompelde ze met tegenzin.
Winter staarde naar beneden. Ze zag twee gedaantes in het meer zwemmen, ze vond het niet eens raar, ze kon niet helder nadenken. Ze had haar besluit genomen, maar moest de moed nog vinden.
Keith lachte en pakte haar opnieuw vast en draaide haar rond. "Niet spetteren" lachte hij.
Arianna glimlachte. 'Ik weet wel zeker dat ik gelijk heb!' zei ze, en ze keek Lily aan. 'Nou doe nou even wat vrolijker, je hebt Winter geen pijn gedaan, én je hebt James terug!'
'Omdat ik van haar hou. En hoe hard ik het ook probeer, ik kan haar niet haten. Omdat ik weet dat ze alles vanuit een wanhoopsdaad deed, een kans om te overleven. Het was een verschrikkelijke fout die ze later heeft proberen goed te maken, omdat ze niet slecht is, maar slecht gemaakt is door haar omgeving. Ze heeft een hart, en ze kan veranderen,' mompelde Sirius. Hij had nog steeds zijn gezicht in zijn handen begraven. Cassie keek Keith glimlachend aan.
James keek een tijdje naar Sirius en toen naar de vloer. 'Je zei dat je niet kon kiezen.. Ik kan dat ook niet. Ik kan er niet voor kiezen om haar opeens anders te zien Sirius, ze heeft geprobeerd me te doden.. En het was haar ook gelukt, als ze niet opeens weer.. van gedachte was verandert. Ik kan niet... doen alsof er niks aan de hand is. Ik hou niet van haar, dus ik zie alleen haar slechte kant, hoe zeer ik ook mijn best zal doen.. Ze heeft Lily verdriet gedaan, en jou.. mijn ouders, ik zal haar nooit vergeven'
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: di dec 21, 2010 12:26 am
Lily knikte bleekjes en probeerde de woorden van Arianne op haar in te laten werken, maar ze was behoorlijk van streek.
Hoe langer Winter er stond, hoe meer de moed in haar schoenen zakte. Ze wilde Sirius niet verlaten. Voor hem wilde ze blijven, als hij haar nog wou. Anders zou ze het makkelijk voor hem maken en verdwijnen. Langzaam liet ze zich op haar knieeen zakken. Ze was zwak.
Sirius hief zijn hoofd op en keek James aan. 'Waarom zou je moeten kiezen? Ik vraag je niet om te kiezen, of om Winter te vergeven,' zei hij. Cassie zoende Keith. Ze sloot haar ogen.
Arianna trok haar de leerlingen kamer uit, om aan MP iets te vragen wat haar op zou peppen, toen zag ze Sirius op de grond, en James met zijn toverstok een stuk verder, haar ogen werden groot en ze stond stil.
James keek hem aan. 'Je hoeft niet te kiezen, en ik zal ook niet kiezen. Maar je begrijpt toch dat dit bij ons ook zal botsen. Jij bent verliefd op iemand die ik haat.'
byee <3!
Laatst aangepast door Maaike op di dec 21, 2010 12:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Anniek
Onderwerp: Re: di dec 21, 2010 12:32 am
Lily keek naar James en Sirius. Ze beet op haar lip, ze besefte meteen dat ze elk woord van haar en Winter hadden kunnen horen en daar ruzie over hadden gehad. Als ze niks gezegt dat tegen Winter was er ook niks gebeurt. Ze had alles verpest. Alles draaide en ze wankelde even voor het weer helder werd.
Winter had zich klein gemaakt op de grond en huilde zacht.
James zag Lily en liep naar haar toe, hij sloeg zijn armen om haar heen aangezien ze een beetje wankel was. "Je zal altijd mijn beste vriend zijn Sirius' zei hij. "Maar dit wordt wel een stuk lastiger' hij zuchtte en hield Lily stevig vast, ze was zijn steun.
Arianna keek van Sirius naar James, naar Lily en vroeg zich af waar Remus was. X]
Anniek
Onderwerp: Re: di dec 21, 2010 12:38 am
Lily klamde zich ook aan James vast. Ze voelde zich gruwelijk het was allemaal haar fout. "Het spijt me" fluisterde ze tegen James.
James keek haar verbijsterd aan en streelde over haar haar. "Waarvoor?' fluisterde hij zacht, terwijl hij een kus op haar haar drukte.
Anniek
Onderwerp: Re: di dec 21, 2010 12:47 am
"Ik had me mond moeten houden tegen Winter.. Jullie hadden het niet mogen horen" fluisterde ze met trillende stem. Ze was echt in de war. Eerst door de haat die bezit van haar had genomen, en nu door James die ruzie maakte met Sirius. Dit had ze niet gewild.
James hield haar een beetje van zich af en tilde haar gezicht met zijn hand op, heel zachtjes. 'Het geeft niet Lily, als jij het niet had gezegd had ik het gedaan, of misschien een ander. Het getuigd van ware liefde, en ik ben je dankbaar. Ik snap wat je hebt gedaan, en ik neem je niks kwalijk. Ik wil geen ruzie met Sirius, hij is mijn beste vriend, wat er net gebeurd is zal sowieso wel gebeurd zijn, en het is niet jou schuld. Oke? Het is niet jou schuld' Hij drukte een kus op haar wang/
Anniek
Onderwerp: Re: di dec 21, 2010 12:51 am
Lily luisterde maar half want alles om haar heen was een grote was. Toen was alles zwart, ze was flauwgevallen.
James liep met haar naar de zz, en legde haar op het bed.
Anniek
Onderwerp: Re: di dec 21, 2010 1:05 am
Lily kwam weer langzaam bij en ze keek naar James. Het duurde even voor tot haar doordrong dat ze helemaal gek geworden was en flauwgevallen maar toen schoot ze overeind.
Onderwerp: Re: di dec 21, 2010 1:20 am
"Je hebt me net niet gezien.. ik flipte hem helemaal" zei Lily en ze keek hem aan. "Als Arianne er niet tussen was gekomen had ik haar afgemaakt.." ze voelde zich nog steeds gruwelijk vanwege haar evil thoughts.