Onderwerp: Re: End Of The World - Pirates. vr dec 31, 2010 10:03 pm
'Volgens mij klom ze in de mast, maar ik weet het niet zeker' zei hij, hij liep opnieuw het schip op. Het had ook gekund dat die persoon het schip alweer had verlaten.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: End Of The World - Pirates. vr dec 31, 2010 10:09 pm
"Bedankt" zei Hugo en hij klom ook omhoog. Ja hoor, daar zat ze. "RIVEN!" riep hij naar boven. Riven keek om en zag Hugo. Ze vloekte binnensmonds en klom naar beneden. "Wat?!" "Wat? Ik kom je halen, je kan het niet maken om mij en mama alleen te laten." zei Hugo. "Dus we laten Jim stikken?" beet Riven hem toe. "Nee tuurlijk niet, maar je weet niet eens of- of hij wel leeft" zei Hugo. "Hij leeft nog" zei Riven kalm. "Je kan niet alleen de zee op, het is te gevaarlijk" zei Hugo. "Ik ben ook niet alleen, er is bemanning genoeg." antwoordde Riven.
Onderwerp: Re: End Of The World - Pirates. vr dec 31, 2010 11:19 pm
Gabe haalde zijn schouders op. 'Zolang jullie het maar eens zijn, we vertrekken zo'
Arianna stond op en keek naar het water.
Anniek
Aantal berichten : 5006 Registratiedatum : 08-07-10 Leeftijd : 31 Woonplaats : Het Theater<3
Onderwerp: Re: End Of The World - Pirates. vr dec 31, 2010 11:25 pm
Hugo knikte. Riven wierp een vuile blik naar Hugo en liep weg. Ze kon zijn aanstellerige bescherm gedrag niet uitstaan op het moment, mocht ze dan nooit iets alleen doen?
Onderwerp: Re: End Of The World - Pirates. za jan 01, 2011 7:13 pm
'Dat snap ik' zei Gabe terwijl hij een touw vast knoopte. 'Ik ben zelf opgegroeid in een groot gezin, en ik maakte me ook continu zorgen om mijn broertjes en zusjes.'
Arianna glimlachte en maakte schoon. "Zijn de vrouwen toch weer aan het schoonmaken' mompelde ze nors, ze kon hartstikke goed vechten.
Anniek
Onderwerp: Re: End Of The World - Pirates. za jan 01, 2011 7:46 pm
"Dat doen we zelf en ik durf te wedden dat als we het niet doen niemand de moeite neemt." zei Riven lachend.
Hugo zuchtte, "Ik heb haar liever niet aan een schip, wie weet wat er allemaal kan gebeuren.." zei hij en hij keek naar zijn zusje.
Onderwerp: Re: End Of The World - Pirates. za jan 01, 2011 8:14 pm
Gabe knikte. Hij wist hoe hard het leven kon zijn. 'Ik hoop het voor jullie' zei hij.
Arianna lachte. 'Zeker, in elk geval beter dan de jongens' zei ze, en ze wees naar Gabe en Hugo. 'Een van hun is jou broer toch?'
Anniek
Onderwerp: Re: End Of The World - Pirates. za jan 01, 2011 8:19 pm
"Jup dat is Hugo, en volgens mij heb ik honing aan me kont want hij komt ongevraagd achter me aan" mompelde Riven. Ze vond het echt niet fijn dat hij altijd overal zich mee moest bemoeien.
"Riven is naïef." mompelde Hugo. "Ze is net een kind met kerstmis in deze situatie."