gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 division rs

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 7:55 pm

Katherina wende haar blik af. Ze voelde hoe tranen haar overnamen, maar ze moest sterk blijven. "Luister, door die kus gister is er iets gebeurt.. Daarom moet ik weg, ik had het niet overzien.. Het spijt me."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:00 pm

Lj voelde een steek van pijn op zijn borst maar probeerde sterk te blijven. je weet zelf denk ik wat het beste is....zegt hij en hij beet op zijn lip om zich groot te houden. maar van binnen voelde hij zich al totaal gebroken hij had eindelijk iemand in vertrouwen genomen waarvan hij heild en ze ging weg. en hij keek na de grond.
---

begint al bij de neus te kriebelen:O
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:04 pm

Katherina keek naar hem en er rolde een traan over haar wang. Ze wilde hem geen pijn doen. "Ik hou van je" zei ze toen zacht. "Ik wil je geen pijn doen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:06 pm

waarom ga je dan weg..daar doe je me al pijn mee. zegt Lj tegen katherina en hij keek haar aan je zag onbegrib in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:10 pm

"Geloof me, ik doe je veel meer pijn door te blijven" fluisterde Katherina. "Ik ben niet wie je denkt dat ik ben.. Maak het alsjeblieft niet zo moeilijk voor me.. Ik wil niet dat je iets overkomt"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:13 pm

Lj luisterde naar haar woorden en beet op zijn lip. verdwijn nu dan...je wilt het niet moeilijk maken voor jou goed dan moet je nu gaan. dan is het voor ons bijde beter. zegt hij schor maar wel wat luider en hij keek haar aan je zag de pijn in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:24 pm

Katherina slikte. "Ik ga je echt missen Lj, ik wou echt dat het anders was. Blijf waakzaam" ze drukte zacht een kus op zijn lippen en liep langzaam weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:27 pm

ik ook van jij. zegt hij en Lj voelde de kus op zijn lippen voor het laats en hij keek haar na toen ze weg liep en op dat moment voelde hij zich zelf breken en er liepen tranen over zijn wangen en er gebeurde iets wat hij heel lang niet gedaan was en hij huilde en hij ging sitten en keek naar de fles wiskey en schudde zijn glas weer vol...ze was weg dacht hij...voor altijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:31 pm

Katherina liep over straat niet wetend wat te doen. Moest ze terug gaan naar de dd;s of weglopen?

Lily kwam de keuken in en trof Lj aan. "Wat is er gebeurt?!" zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:34 pm

Lj dronk de glas wiskey in een keer leeg en keek lily aan.je zal me niet geloven als ik niks zeg dus ik hoe het simpel. een gebroken hart, zegt hij en hij schude weer een glas wiskey in en hij stond op.

een dd heild katherina in de gaten en vroeg zich af wat ze was aant doen. maar hij zou nog af wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:40 pm

Katherina sloeg haar armen om elkaar heen en liep huilend door de straten. Niet wetend wat ze nu moest doen. Waarschijnlijk was ze ten dode opgeschreven, maar ze had het over voor Lj.

Lily keek hem bezorgt aan. "Wat is er gebeurt? Wat heeft Kath gedaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:44 pm

de man bleef katherina volgen maar toen hij door kreeg tot ze was aant huilen, verscheen hij voor haar en pakte haar vast bij haar haren, wat heb je gedaan. vraagt hij vel want hij wist tot ze normaal nooit snel huuilde.

Lj keek haar aan, we zijn uit geweest en hebben gekust...en vandaag is ze vertrokken, zegt hij schor en hij keek naar het glas en nam er een slok van, ik ga mijn werk doen dan heb ik afleiding zegt hij dan botweg meer tegen zichzelf en hij dronk de rest op en zette het glas weg
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:53 pm

"Waarom vertrok ze dan?" vroeg Lily niet begrijpend.

Katherina keek de man geschrokken aan. Ze vermande zich en maakte zichzelf sterk. "Ik stop met deze klus, hij vraagt teveel van me"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 8:59 pm

dat zei ze niet recht streeks, antwoord Lj en keek lily aan en hij stond al bij de deur. het was voor mijn eigen bestwil, sneuft hij dan. ik ga maar aan de slag ik ben pas laat thuis, zegt hij en hij ging door de deur hij wilde alleen zijn en zich afreageren, dus hij ging maar op dd jacht (wil jij dadelijk een dd spelen)

en dat moet ik geloven...waaron huil je dan wie een meisje die haar hart heeft gebroken. vraagt de man kil weg. en hij bleef haar vast houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 9:04 pm

"Doe geen domme dingen" zei Lily bezorgt.

Een willekeurige DD liep rond.

Katherina keek hem fel aan. "Ik wil er niet voor niks mee stoppen, het word te persoonlijk"
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 9:09 pm

Lj hoorde al niet meer wat lily zei en hij was buiten waar hij op een stevig tempo begon te lopen gewoon de bekende weg die hij wel vaker deed af leggen, en hij dacht aan katherina die nu weg was...maar waarom.en hij keek even rond hinj kon mischien beter in de wegisweg kijken daar hangde veel gespuis rond

de man grinnikte. dus je begon echt van die jonge tehouden. glimlacht hij en je zag aan zijn blik tot hij een plan kreeg. maar dat betekent tot hij ook van jou houd, zegt hij en hij bleef haar aan kijken, we gaan een bezoekje brengen aan de heer, zegt hij dan en hij verdwijnt met katherina naar de villa
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 9:20 pm

"Hij houd niet van mij, dat is het stomme eraan." zei Katherina kortaf en ze ging met hem mee. Ze moest nu Lj beschermen.


De willekeurige DD liep rond
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 9:25 pm

de man liet katherina daar pas los en keek haar aan. dat zullen we nog wel zien, zegt hij en hij begon te lopen na de zaal van de heer. hij zou alles vertellen aan de heer ook tot ze gehuild had en die zou dat ook wel vreemd vinden maar ze moesten die Lj ook pakken om te kijken of het waar was wat katherina zei

Lj liep maar door en door tot hij eigelijk niet meer goed wist waar hij was maar dat vergat hij snel toen hij iemand in het vezier kreeg die nogal wat schuchter liep met een lange zwarte mantel dat moest een dd zijn en hij begon hem te volgen terwijl hij zijn toverstok al pakte
----
even pudding eten met met de hond uit daarna kom ik nog heel even on doei<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 9:37 pm

"Jullie moeten hem met rust laten!" riep Katherina woedend.

De dd liep nietsvermoedend door.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 9:54 pm

de man keek katherina aan en grinnikte, je bent dus inder daat voor hem gevallen en nu doe je je missie niet af maken erg dom weetje, sist de man en hij duwt katerina voor zicht de zaal in waar de heer was, en hij boog en begon zijn verhaal te doen wat hij wist tot nu toe.

Lj richte zijn staf en zij nonverbaal een spreuk en dan hangt de dd op zijn kop aan een enkel omhoog. ik moet je wat vragen...wat hebben jullie katherina aan gedaan. vraagt hij kil aan de dd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 10:01 pm

De dd bungelde wat in de lucht en keek verbaast naar Lj, die had hij niet zien aankomen. "Ik heb geen idee waar je het over hebt" mompelde hij.

Katherina probeerde haar tranen tegen te houden, dit ging niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 10:06 pm

de heer had rustig geluisterde en knikte naar de man, zorg tot je die jonge vind, sist hij en stuurde hem dan weg en hij keek katherina aan. ik had meer van je verwacht dame. je was eerst zo trouw en loyaal en dan komt die jonge een paar maanden in beeld en al die jaren hier ben je vergeten, sist hij kwaad

lieg niet, ik weet tot jullie haar lastig hebben gevallen, ze is weg gegaan omdat ze bang was tot jullie iets zouden doen, snauwt lj vel en richte de toverstok op de man, dus zeg op wat hebben jullie gedaan met haar, zegt hij verhit
---
ben slapen doei
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptywo maa 23, 2011 10:11 pm

"Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, laat me maar weer gaan" zei de DD kortaf.

"Het spijt me heer. Ik heb hem gedumpt zodra ik mijn gevoelens besefte. Vergeet niet al die keren dat het goed ging. spelen met liefde is een gevaarlijk spel want je weet nooit wanneer jij erbij betroffen word." zei Katherina en ze slikte. "Het zal niet weer gebeuren heer."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptydo maa 24, 2011 7:43 am

Lj hefte de spreuk op zodat die gene op de grond viel en dan laat hij hem achter uit vliegen en loopt naar hem toe en pakt hem beet, jij krijgt een reis naar askeban, zegt hij tegen hem.

de heer keek katherina aan, maar waarom kom jij zoiets niet eerst even melden dan hadden we die jonge eerst nog in een val kunnen laten lopen nu loopt hij nog steeds rond en vangt dd, je weet hoeveel deze misie gekost heeft, sist hij vel en met een zwiep van zijn toverstok liet hij de martel vloek op haar los
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Emptydo maa 24, 2011 9:08 am

Katherina knalde tegen de muur en krabbelde overeind. "Met blauwe plekken kan ik niemand verleiden" zei ze kalm. "Dan krijg je van die zijkerds die willen weten wat er aan de hand is. Je snapt toch ook wel dat ik hem niet in de val wil lokken?"

"Goed, ik verteld je alles wat ik weet in ruil voor mijn vrijheid" zei de DD en hij keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





division rs - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: division rs   division rs - Pagina 17 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
division rs
Terug naar boven 
Pagina 17 van 28Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 22 ... 28  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» the division

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: