gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Counter Terrorist Unit

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 12:29 pm

try keek devlin koppig aan, ik hoef ook niet door de voordeur antwoord hij kortweg en je zag hem na denken, maar we kunnen niet zolang wachten tot allen iets weet, ik wil doorgaan met het rest van het plan, zegt hij en hij begon dan zijn been te verbinden, en je zag hem snel na denken en hij grijnst dan, misschien hoef ik ctu helemaal niet in zegt hij en maakte het verband vast en hij keek devlin aan, zei moet gewoon naar mij toe komen, zegt hij meer tegen zich zelf, en hij stond op hij had jesse nodig die kon goed met computers over weg.

dan mag je je gelukkig prijzen daar, en het klopt die almeda is gevaarlijk het verbaast me tot hij jullie niet gedood heeft...zegt sue eerlijk en ze ging bij sherapina zitten, maar je leeft nog dankzei allen..ik had hem gestuurt er heen te gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 12:40 pm

Devlin keek Try vragend aan. 'Haar naar jou laten komen? Hoe wil je dat gaan doen...??' Hij schudde afkeurend haar hoofd. 'Je weet niet eens wat ze doet binnen het CTU... Of wel soms?' Devlin keek try vragend aan. Hij wist dat hij Try niet tegen kon spreken. Hij moest er nu alleen voor gaan zorgen dat hij niet te veel op ging vallen. Dat was zijn eerste punt om aan te werken. Het kwam met Sherapine wel allemaal goed dat wist hij zeker. Het kon niet anders.

Sherapine keek naar Sue. 'Die Try stond op het punt me dood te schieten. Op het moment dat Allen binnen kwam was zijn magazijn leeg. Hij kon het niet hervullen omdat Allen zijn geweer op hem gericht had. Hoe kan het dan toch zo zijn dat Try ontsnapt is en Allen zo weinig lichte verwondingen heeft... Het kan niet anders dan dat Allen hem heeft laten gaan.' Sherapine naar haar haar handen. 'Het moet wel, het kan niet anders.' herhaalde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 12:46 pm

hij had een verwondeing ja, geeft sue toe en keek sherapina aan, we houden die jonge gewoon goed in de gaten, en die try heeft denk ik wel een zwakte al weet ik nog niet wat, ik ga oude beelden eens na kijken en laat je meer weten als ik iets meer weet, zegt sue tegen sherapina en ze stond op, rust wat uit zegt ze nog voor ze weg liep richting haar kantoor

try keek devlin aan, daar kom ik zo achter ,grijst hij en hij klopte en ging de kamer van jesse op die op zijn pc zat en je zag hem even op kijken hij was net wakker dat kon je aan hem zien. zoek alle medewerkers van ctu op en laat me de foto's zien alleen de vrouwlijke, zegt hij
jesse knikte en begon te zoeken al snel gaf hij hem de foto's prijs die try opserveerde
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 12:52 pm

Devlin trok een wenkbrauw op en keek Try vragend na. Wat was hij nu weer van plan te gaan doen? Hoe wilde hij Sherapine in vredes naam uit het CTU lokken zodat ze een makkelijke prooi zou zijn voor Try. Sherapine trapte niet zomaar ergens in en daarbij kwam dat ze nu gewond was en niet snel uit het gebouw van het CTU zou mogen, het was te gevaarlijk voor haar en voor het CTU zelf.

Sherapine knikte. 'Zou ik de informatie over hem kunnen krijgen die het CTU heeft. Ik weet het niet maar ik vertrouw hem gewoon niet.' Al deed Sherapine dat bij bijna niemand die net nieuw was bi het CTU. Ze was te op haar hoede dat ze Devlin op een of andere manier zou verraden, dat mensen er achter zouden komen dat hij haar broer is...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 1:02 pm

tuurlijk ik stuur het je zo door, antwoorde sue voor ze weg gign en ze was op haar kantoor zocht de gegevens op en stuurde ze door naar sherapina, terwijl zei door ging naar beelden te bekijken die ze ooit van try gemaakt haden het waren er niet veel.

try keek alles na en dan wees hij sherapina aan, dat is haar, zegt hij tegen jesse, en die bekeek het even en tikte wat dingen in en er kwamen wat gegevens binnen, try las het wat door maar zag niet echt iets bruikbaars was, hij zag haar telefoon nummer er wel staan en schreef die op, ik pak het wel anderster aan, zegt hij en hij komt recht, devlin kun jij hier blijven en wachten op mijn telefoontje over wie de mol is...ik ga zorgen tot ze praat zegt hij koppig en hij liep naar zijn kamer en deed een nieuw shirt aan en een pet op.
jesse keek devlin aan en haalde zijn schouders op
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 1:19 pm

Devlin zuchtte en schudde afkeurend zijn hoofd. 'Eigenlijk zouden ze hem ergens een keer aan vast moeten binden en pas laten gaan wanneer hij gekalmeerd en genezen is.' zei hij afkeurend terwijl hij naar zijn kamer liep. Hij begon dingen op te schrijven en te bestuderen. Try begon zich op glad ijs te bevinden, net als Sherapine en hij... Nog even en het zou breken... Dan kwam alles boven water en dat moest hij zien te ver komen.. De vraag was allen hoe en wanneer.

Sherapine kreeg de informatie binnen. Ze opende het bestand en begon het door te lezen. Er moest toch iets in staan dat niet klopte, dat verkeerd was of dat opviel... Sherapine zuchtte verslagen toen ze het hele bestand had door gespit maar niks kon vinden. 'Dit kan niet, er moet toch iets in staan...' zei ze langzaam. Ze keek op haar mobiel. 22.00 uur. De tijd was gevlogen vandaag. Maar een ding wist ze wel. Ze moest voorzichtiger zijn. Ze mocht niet nog een keer in zo een val trappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 1:27 pm

try kwam uit zijn kamer en zijn ogen waren kopig en rebels en hij keek even naar devlin die zijn kamer in ging en hij ging naar beneden en pakte een telefon en liep naar buiten en hij begon op een drufje te rennen weg van hun basis, en als hij ver genoeg is belt hij het nummer van sherapina op....hij zou haar uit de tent lokken hoe dan ook hij moest die mol vinden want hun gehele operatie stond op het punt in duigen te vallen als ze hem niet snel deden vinden

ben zo weg rij lessen maar ben achter een uurtje ongeveer er weer:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 1:36 pm

Sherapine hoorde haar mobiel rinkelen. Ze keek op het display maar zag geen bekent nummer. Ze pakte haar mobiel en drukte op de groene knop. 'Sherapine.' zei ze rustig. Ondertussen was ze druk bezig op haar computer informatie te zoeken over Allen. Ze kon niet veel vinden, daar baalde ze van.

Devlin had nog een keer zijn schouders op gehaald toen hij Try voorbij zag komen. 'Het zal ook allemaal wel.' had hij gemompeld. Hij had bedacht even geen aandacht meer aan Try te schenken. Je kon toch niet met die vent praten of overleggen.


oke is goed hoor. Ik ga zo toch even nl maken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 1:45 pm

hey sherapina..zo heet je toch, hoe is het met je schot wonden...maar daar wou ik het eigelijk niet over hebben zegt try die sherapina nu aan de lijn had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 1:47 pm

Sherapine keek op. 'Wat wil je van me?' vroeg Sherapine langzaam. Ze had de stem herkend en wist ook wie het was. 'Hoe kom je trouwens aan mijn nummer?' Haar stom klonk vel. Ze had niets aardigs of rustig meer in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 1:52 pm

ik heb ook mensen die met pc kunnen omgaan sherapina, zegt hij rustig maar doordringent terug, en wat ik van je wil ga ik niet door de telefoon zeggen, wat ik je wel vertel is tot ik na dadelijk een kind neem en als gijzelnemer neem tot dat jij na me toe komt ik bel je dadelijk het adares door, en geen spelletjes anders dood ik het kind, antwoord hij en hij hing dan meteen weer op en hij liep door de straten. zoekent naar een slacht offer
--

ben nu weg doei tot over een uurtje:p
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 1:58 pm

Sherapine vloekte. Ze legde haar laptop aan de kant en probeerde uit het bed te komen maar viel accuut op de grond toen ze probeerde te staan. Ze was te zwak. Hoe kon ze nu ooit doen wat Try van haar verwachtte. En daarbij kwam hoezo zou zij iets weten wat hij wilde weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 2:30 pm

try liep rustig door en zag toen bij een jonger meisje en hij liep er op af, sorry maar kun je even met mij mee komen, vraagt hij rustig en ongezien duwt hij een pistool op haar zij, luister loop rustig mee dan doe ik je niks, je moet alleen even meekomen zegt try rustig en hij loopt met het jonge meisje weg die bleek was geworden van angst.w..wat wil je, vroeg ze met een trillende stem
je moet dadelijk iemand voor me bellen zegt hij en hij liep door tot ze ergens bij een afgelegen terein stonden daar liet hij haar los en gaf haar de bobile, duw maar op het groene knopje, en dan zeg je die gene aan de lijn tot ze moet komen en snel naar,(naam bedrijf) zegt hij
het meisje keek naar het pistool en belde sherapina op
-----

die rijinstrektuur is niet komen op dagen:O
heb hem net gebeld zegt die tot hij nu onder weg is pas, zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 4:36 pm

Nog geen minuut nadat het meisje haar gebeld had hing Sherapine op. Ze keek op een klok en zuchtte. Ze lag nog niet zo heel lang op de ziekenboeg en nu dit al. Ze vloekte zachtjes maar wist dat ze geen andere keuze had. Ze liep naar de telefoon en belde de balie. 'Zeg tegen Allen dat hij naar de ziekenboeg moet komen, ik heb hem nodig.'

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 5:03 pm

Allen werd opgeroepen door een agent. Hij had net een schets van een of andere crimineel af. Hij liep naar de ziekenzaal toe en zag Sherapine op de grond liggen. Hij snelde zich naar haar toe. 'Wat is er? Ik werd geroepen omdat je hulp nodig hebt. En wat doe je op de grond?' Hij nam haar arm en tilde haar op haar voeten. Hij ondersteunde haar en keek haar aan, wachtend op antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 5:24 pm

'Je moet me ergens naar toe brengen. Zie het als een soort van vertrouwen winnen want ik vertrouw je niet.' zei ze met een lichte blik van amusement in haar ogen maar ook de serieusheid was af te lezen in haar blik. 'En het moet snel gebeuren.' Sherapine probeerde zachtjes op haar been te leunen. Ze negeerde de pijn volledig. Ze liet Allen los en hinkte naar een medicijn kastje waar ze pijnstillers vandaan haalde. Ze nam ze in. Dat moest het wel reden totdat ze terug waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 5:34 pm

try pakte de mobile terug en deed het terug in zijn broekzak, dit doet even pijn maar als je straks bij komt is er niks meer aan de hand zet hij tegen het jonge meisje en hij gaf haar een slag tegen een bepaald deel van haar nek en ze zakte ineen en hij knielde bij haar neer en tilde haar op en legde haar op de bank die er lag, en hij zelf ging op de tafel zitten en wachte rustig

Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 5:36 pm

en toen waren we er alle 3 en toen ging sanne eten XD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 13, 2011 5:45 pm

XD

wilt iemad famielie van try spellen of vriendin als het maar zijn zwakke punt is

ben er pas rond 10 uur weer ga nu zo harry potter kijkenXD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptydo apr 14, 2011 10:15 pm

aaaaaaaaaaaaah ik verveel me DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptydo apr 14, 2011 11:07 pm

ik wacht tot ruuz reageerd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptyvr apr 15, 2011 7:30 am

snap ik wel Wink

we kunnen wel verder gaan met sue devlin en jesse XD
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptywo apr 20, 2011 10:03 pm

ik ga eens heel hard ruuz roepen wie weet komt ze dan zodat we weer verder kunnen een dees dagen XD

RUUUUUUUUUUUUUUZZZZ....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptyvr apr 22, 2011 11:13 pm

Allen knikte alleen maar. 'Kun je lopen, of moet ik je ondersteunen?' vroeg hij maar voor de zekerheid en wist dat hij weer in een soort situatie zoals daarnet zou komen. Het was niet makkelijk om de mol te zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Emptyvr apr 22, 2011 11:19 pm

ik vraag jou om te komen maar nu besef ik tot we niet verder kunnen want sannen is er nu niet DX

try zat op de tafel en hij keek naar het meisje die op de bank lag, somige momenten vond hij het erg om bepaalde dingen te doen, maar hij moest het doen, en hij hoopte tot het allen goed af ging..hij had hem toenstraks laten gaan, hij wilde niet tot ze er achte kwamen tot hij de mol was
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Counter Terrorist Unit
Terug naar boven 
Pagina 5 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Real life. :: Real life.-
Ga naar: