gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Counter Terrorist Unit

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:16 pm

try hoorde de stem dit was het allerslechtste moment die allen kon kiezen en hij bleef op sherapina richten, laat je pistool zakken of ik schiet haar dood, dreigt, try maar hij wist tot het een kwestie van tijd was voor allen op hem moest schieten.

jesse at rustig doorXD

sue keek allen na en dan belde ze naar sue op....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:19 pm

Allen liep dichter naar Try toe en richtte het pistool op zijn schouder. 'Wat denk je ermee te bereiken? Je zult alleen maar meer herrie krijgen, dus laat je pistool zakken!' zei hij op een harde toon, maar vloekte in zijn gedachten. Hij wou weg rennen toen hij Try had gezien, maar als iemand van de ctu het ook maar zag zouden ze hem als verdachte zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:23 pm

try grijnsde,dat heb ik er wel voor over zecht hij en hij aalt de trekker over maar er kwam niks anderster uit dan een klik,...normaal kon hij gewoon herlade maar nu alleen een pistool op zijn schouder richte kon hij dat niet en hij keek sherapina dodelijk aan, van jou tijd komt nog, ik denk tot ik niet veel keus heb, zegt hij dan bitter en hij laat het pistool vallen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:25 pm

Sherapine begon, door het bloedverlies, haar bewustzijn te verliezen. Ze zag alleen nog 2 schimmen voor zich en raakte even later het bewustzijn kwijt. Ze had nog licht gegrijnsd toen ze Try hoorde praten. Ze viel op de grond en bleef daar in een plas bloed liggen. Ze had de persoon die haar kwam ''redden'' niet gezien, alleen maar stemmen gehoord.

Devlin wachtte geduldig af. Hij haatte het om te wachten maar het moest wel. Hij kon niet anders. Het zou hem verraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:27 pm

mensen ik ben nu weg en pas na 10 uur denk ik weer on, hopelijk tot dan dooei<333
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:28 pm

ik ga nergens heen, ben dan nog wel online Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:33 pm

Allen keek even naar Sherapine en toen ze flauwviel, leunde hij naar voren en fluisterde heel zachtjes. 'Sorry voor dit, ren nu weg voordat ze komen.' zei hij en mepte zichzelf in zijn gezicht om te laten zien dat hij had gevochten. Hij liet zijn pistool op de grond vallen en ging naar Sherapine toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:42 pm

Sherapine lag op de grond. Ze had behoorlijk wat bloed verloren. Haar geweer lag op 3 meter van haar vandaan. Allen mocht van geluk spreken dat ze hun niet gehoord kon hebben anders zat hij in behoorlijke problemen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:49 pm

Haha xD
---

Allen knielde naast Sherapine neer en schudde zachtjes aan haar schouder. Hij wist haar naam niet. 'Hey, word wakker.' zei hij, nep-bezorgd, en keek om zich heen. Hij gaf Try een snel knipoogje en tilde haar toen op in bruidshouding. Hij liep de steeg uit en zag de agenten nu pas aankomen. Pff, nutteloos. Ze zouden echt wat sneller moeten worden als ze goede agenten wouden zijn. 'Ze moet naar het ziekenhuis.' zei hij en legde Sherapine in een auto. Hij ging op de passagiersstoel zitten en de chauffeur, een agent, reed snel richting het ziekenhuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 5:57 pm

Sherapine lag achter in de auto. Ze bewoog niet maar ademde nog wel lichtjes. Ze was niet dood en zou ook niet dood gaan. Maar ze had wel behoorlijk wat letsel op gelopen. En veel bloed verloren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 10:17 pm

try had zijn wond goed verbonden eer hij weg ging, en na een heletijd gelopen te hebben liep hij hun basis binnen hij was moe, en hij had geluk gehad maar hij kon het hebben dat scheelde veel, en hij ging de deur in en keek even rond en zag niemand daarna liep hij door naar een kleine kamer die hij had en hij liet zich op bed neet ploffen en bleef liggen, iedereen wist tot ze hem dan metrust moesten laten.

jesse lag al te slapen toen try terug ge komen was.

suezorgden tot een medisch team klaar zou staan bij ctu voor als sherapina terug kwam want iemand had haar gebeld tot ze gewond was
(ze worden bij ctu zelf behandelt, ze hebben er bijna alles, zieken boeg, verhoor kamers kantoren en zo voort)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 10:20 pm

Devlin was op zijn kamer. Het was laat dus hij ging naar bed.

Sherapine was nog altijd buiten bewustzijn.


kort maar ik ga zo weg XD Mijn bed roept.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 10:25 pm

oke, hoelaat ben je morge weer onXD
----

try bestede geen aandacht aan zijn wonden zoals gewoonlijk, hij zou eerst ruste en morgen er naar verder kijken. en hij dacht aan dat meisje, hij moest alle laten weten haar goed in de gaten te houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 10:33 pm

geen idee.. ben morgen weer vrij dus Razz

Sherapine begon langzaam bij te komen. Ze kreunde zachtjes en opende haar ogen. Ze knipperde een aantal keer voordat haar beeld weer een beetje scherp werd. Ze merkte op dat ze in een auto lag en ook dat er iemand bij haar was die ze niet kende. Ze schoot overeind maar ging meteen weer liggen toen een misselijkheid op kwam zetten. 'Waar ben ik? Waar word ik heen gebracht?' vroeg Sherapine zachtjes aan Allen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptydi apr 12, 2011 10:37 pm

try duizelde langzaam weg en hij had het pistool onderzijn kussen vast, hij bleef altijd zeer waakzaam waar dan ook daarom was hij ook bijna nooit gepakt,

sue zat op ctu en wachte tot de rest terug kwam, maar intussen keek ze naar beelden en nieuws uit het ramp gebeid

jesse sliep en hij droomdeX3
----
okeXD ikke ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 7:33 am

Allen keek achterom naar Sherapine toen ze wakker werd. 'Rustig maar, we brengen je naar de CTU. Eh, ik ben trouwens een nieuwe agent. Allen Inoue.' Hij glimlachte lichtjes naar haar, maar toen werd zijn gezicht weer serieus. 'Ik werd geroepen omdat je aan het vechten was, maar ik heb de jongen niet kunnen pakken, helaas.' Hij had een rode afdruk op zijn wang en zijn kleding was vies geworden, dat had hij zelf even genept.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 8:32 am

Sherapine bestudeerde Allen lichtjes. Toen dacht ze na. Ontsnapt?? Hij die jongen naar haar niet geroepen dat hij geen patroon meer had maar dat hij haar nog wel zou krijgen? Ze keek bedenkelijk maar hielt dat wat ze dacht voor zich. Het kan ook zijn dat ze het zich verbeeld had. Mensen gaan wel eens hallucineren als ze bloed verliezen. Het zou zomaar dat geweest kunnen zijn. Ze liet het voor wat het was en zou er later nog wel even over beginnen. Op dit moment sloot ze haar ogen en ruste ze uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 8:41 am

sue zag een auto aan komen op de camera en ze stond op en rende naar onder toe en zag tot de artsen al klaar stonden,

try sliep een tijdje maar werd na een tijdje wakker en hij keek rond. hij dacht even tot hij gepakt was maar dat was gelukkig niet zo, hij ging langzaam recht zitten en bleef even zitten maar niet veel later stond hij op en liep wat mank naar beneden toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 9:45 am

Devlin zat al weer beneden met ja je raad het al een kop koffie. Hij keek op toen Try naar beneden komt. 'Ik zie dat je succesvol ontsnapt bent.' zei hij rustig. Hij nam een slok maar bleef zijn ogen op Try gericht houden. 'Hoe ging het?' vroeg hij rustig.

Sherapine lag in de auto te slapen en werd er voorzichtig uit getild. Ze werd op een brancard gelegd en het gebouw in gereden, meteen door naar de ziekenboeg. Hier werden haar wonden verzorgd en werd ze aan het infuus gelegd. Niemand mocht nog bij haar komen, pas zodra ze weer bij gekomen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 10:15 am

try kwam naar beneden en leunde tegen de deur opening en hij keek naar devlin, het ging wel antwoord hij en hij keek dan naar zijn hand, er was een meisje ze viel me lastig maar toen ik op het punt stond haar te doden kwam allen om de hoek lopen, ze dacht zeker tot ik niet meer durfde maar ik haalde toch de trekker over, jammer genoeg was mijn pistool leeg, ze raakte bewusteloos en allen liet me gaan hij maakte het wel geloofwaardig verhaal van, maar...zegt hij en je zag hem denken, we hebben een mol zegt hij bitter hij vertrouwde dit devlin toe hij had zich al bewezen hier.

sue praate met een dokter over sherapina en toen ze hoorde tot het goed met haar ging zei ze tot ze haar moesten roepen als ze bij was, en ze ging zelf naar haar kantoor en weer aan het werk en ze belde met mensen die nu bij de plaats van de bomaanslag waren
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 10:44 am

'Een mol? Je bedoelt iemand van het CTU die hier onder ons is als een van ons?' Devlin kwam langzaam overeind. Hij keek bedenkelijk. 'Hoezo denk je dat of hoezo weet je dat?' Zijn ogen stonden vragend. 'En als het echt zo is, wat moeten we dan doen? Als het elke keer zo loopt hebben we geen idee wat het CTU van plan is, zelfs niet met Allen daar... Ik bedoel ze gaan hem echt niet meteen alles vertellen...' Hij keek naar het raam, naar de blauwe lucht achter het glas en dacht diep na. 'Wie kan het zijn....' vroeg hij zich langzaam af.

Sherapine opende na een half uur langzaam haar ogen. Ze knipperde opnieuw een paar keer en kwam toen langzaam overeind. Ze keek rond. Een ziekenhuisbed? Waar was ze nu weer beland? Toen herkende ze het. Ze was terug op het CTU. Met een zucht van opluchting liet ze zich weer in de kussen vallen. Een van de verplegers liep weg om Sue te vertellen dat Sherapine weer bij gekomen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 10:53 am

tuurlijk iemand van ctu, zegt try en hij liep naar devlin toe en ging naast hem staan, het meisje wist waar de bomaanslag gepleegt werd iets wat nog totaal strikt geheim was en alleen de mensen hier binnen konden weten, zegt hij en hij leunde tegen de muur aan, ik ben nog aant denken hoe ik het ga op lossen ik weet namelijk nog niet wie het gedaan heeft...zucht hij gevrustreerd en je zag hem denken

sue was aant bellen en vertelde even door maardaarna hangde ze op en gig ze meteen naar onder toe richting de zieken boeg bij hun en ze gig naar binnen, god zei dank je leefd nog...je hebt geluk gehad zegt ze als ze bij sherapina komt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 10:58 am

Devlin leunde tegen het raamkozijn aan met een arm en keek naar buiten. 'Wie was ze? Misschien is zij de enige manier om erachter te komen wie de echte mol hier binnen is...' zei Devlin langzaam. Er niet bij nadenkend dat Sherapine wel eens de persoon kon zijn. Kijk als Sue het was, oke hij mocht haar en was ook bezorg maar het zou voor hem niet moeilijk worden om zijn positie in het CTU geheim te houden voor de andere. Trouwens er waren zoveel vrouwen die bij het CTU werken. Hoe groot was de kans dat Sherapine het was??

Sherapine keek op naar Sue. 'Je komt niet zo makkelijk van me af Sue, dat weet je toch.' Ze grijnsde maar verging wel van de pijn in haar arm en been. 'Heeft iemand je verteld hoelang ik hier nog ongeveer lig? En als het lang is, kan je dan alsjeblieft regelen dat ik mijn laptop hier krijg zodat ik nog wel dingen kan doen...??' Ze keek naar Sue. Sherapine hielt er niet van om niks te doen, dat kon ze gewoon weg niet. Hoe hard ze ook probeerde om rustig aan te doen. Niks doen was gewoonweg niks voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 11:37 am

reageer trager internet doet nogal raar bij mij
en ik moet nu even naar de stad binnen een uur ben ik weer terug
-----

try keek devlin aan en beschreef het uiterlijk van sherapina kort en bondig. hij had gelijk als hij haar kreeg kon hij meer te weten komen over de mol, en hij was goed in krijgen wat hij wilde hij kon mensen heel ver krijgen dingen te doen, ik ga naar ctu en zorg wel tot ik haar krijg zegt hij ineens vast besloten en hij liep naar de keuken en pakte de verband doos en hij begon zijn hand te verbinden, er waren maar weinige die hem tot bedaring konden brengen als hij iets in zijn hoofd had

sue keek naar sherapina en glimlachte je moet hier minstens een uur liggen en je leptop heb ik al bij zegt ze en ze zette hem op een tafel die ze boven het bed van sherapina kon zetten, wat is er gebeurt...vraagt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Emptywo apr 13, 2011 11:45 am

Devlin vloekte binnensmonds toen het bleek dat het om zijn zusje ging. 'Ben je helemaal gek geworden?' siste hij naar Try. 'Denk je echt dat je nu zomaar het CTU binnen kan komen en dan haar ophalen?' Hij schudde afkeurend zijn hoofd. 'In deze staat kom je niet eens door de voordeur. Je word meteen gedood of gevangen.' Devlin dacht even na. 'Je kan beter via Allen proberen om haar informatie los te maken. Hij is daar nu toch al. Hem binnen krijgen is dus geen probleem meer.

Sherapine dacht even na. Ze zag de hele gebeurtenis voor haar ogen voorbij komen en dacht na. 'Ik ben hem gevolgd tot in een huis.. Het was verlaten. Ik dacht eerst dat hij regelrecht naar zijn schuilplaats zou gaan maar zo dom was hij jammer genoeg niet. Het liep uit op een gevecht en ik raakte gewond toen ik niet oplette. En toen kwam die Allen ofzoiets... Gelukkig maar anders was ik er niet meer geweest....' Ze hielt voor zich dat ze haar twijfels had bij Allen.. Hoe kon hij zonder echte verwondingen daar weg zijn gekomen en Try niet gepakt hebben? Die vraag zat haar nog steeds dwars.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Counter Terrorist Unit   Counter Terrorist Unit - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Counter Terrorist Unit
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Real life. :: Real life.-
Ga naar: