gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 The wikhans

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: The wikhans   The wikhans Emptywo mei 11, 2011 9:45 pm

doe rustig aan met het maken van een karakter, en probeer alles eerst te snappen...sorry als dit niet lukt ('tongue')

Het is 100 jaar nadat de rest van de wereld ontdekt heeft dat de mythische wezen daadwerkelijk nog bestaan, en rond europa is een magische barrière opgetrokken om deze buiten te houden. Binnen deze muren hebben de wikhans de leiding. De gevaarlijke wezens worden door de wikhans opgejaagd, waaronder vampieren, weerwolven en elven (zij worden opgejaagd vanwege hun magie, die sterker is dan die van de wikhans). De weerwolf en vampier zijn echter in wezen gewone mensen, maar ze zijn vervloekt, maar nog steeds worden ze opgejaagd door de wikhans. Hierdoor zijn er ook veel verzetstrijders van deze soorten. De regering van wikhans zijn namelijk niet zo vriendelijk…zij onderdrukken gewone mensen en wezens, met het excuus dat het voor hun eigen veiligheid is. En iedereen geloofd het maar.

belangrijke info: (eventueel brijd ik dit nog uit, als er mensen met meer ideeen komen)

Wikhans: zijn magiërs. Hun magie bestaat al eeuwen lang en werd overal op de wereld beoefent. In Amerika door medicijnmannen, in europa door druïden, in Afrika door priesters en stamhoofden etc. binnen hun magie zijn er een paar aparte takken, 7 in totaal. Iedere wikhan begint met het meesteren van één tak en kunnen later in het leven ervoor kiezen er 1 of 2 bij te leren:

1. Elementair: de meest simpele en meest gebruikte tak van magie. Het besturen van de elementen werd al millennia lang gebruikt in zo goed als alle werelddelen.
2. Druïdische-magie: een sterke, ingewikkelde tak van magie. Deze gebruikt de krachten van de natuur. Binnen het arsenaal van een druïdische magiër vallen: vormverandering, spreken met dieren, laten groeien van planten en uiteindelijk het oproepen van de natuurkrachten zelf (denk aan grote orkanen, aardbevingen en vloedgolven).
3. Necro-magie: een simpele maar gevaarlijke tak van magie. Hoewel een necromagiër niet veel kan, behalve het reanimeren van lijken, onsterfelijk worden en het verspreiden van de vampier ziekte, zijn het erg gevaarlijke wikhans.
4. Luxa-magie: ofwel light magie. Kan zich in meerdere vormen manifesteren. Van simpelweg lightstralen afschieten, tot genezing en verbannen van demonen en andere kwaadwillige magische wezens.
5. Nigra-magie: ofwel duistere magie. Hoewel deze tak nog veel argwaan opwekt is deze niet per definitie slecht. Deze tak beschikt over krachten als onzichtbaar worden in het donker, oproepen van demonen, vervloekingen en illusies. In deze tak vind men de oorsprong van de weerwolven ziekte.
6. Tele-magie: een zeer ingewikkelde tak van magie, slechts een paar grote meesters zijn bekend deze tak ooit totaal onder de knie gekregen. Dit beslaat alles van telekinese en telephatie tot teleporteren.
7. Rune-magie: een simpele vorm van magie die heel makkelijk te combineren is met andere vormen. Dit berust op de magische kracht in bepaalde tekens, en de zogenaamde “ware namen” van dingen. Rune-magie word meestal toegepast in het maken van magische voorwerpen, door runen ergens in te graveren.

vampieren zijn onsterfelijke mensen die zijn vervloekt door een necro-magier of gebeten door een andere vampier. zij zijn in staat wikhan krachten te hebben. wat betreft de zon. geen glinsterende huid maar ook geen verbranding. de zon irriteert de vampier alleen. hij ziet slecht, zijn huid voeldt verbrand aan en deze word aannemelijk zwakker. een vampier is in staat op dieren bloed te leven. na een paar weken lang geen bloed te hebben gehad zal een vampier wild worden en in een soort vleermuis beest veranderen.

Weerwolven zijn in staat ook wikhan krachten te hebben. Een weerwolf kan deze met de druÏdische tak, grote wilskracht en veel focus, zijn maandelijkse transformatie in toom houden. Als een weerwolf 5 jaar lang niet in een wolf is veranderd, is deze genezen. Er zijn echter niet veel bekende succesvolle exeplaren hiervan. een weerwolf ontstaat door een vloek van een luxa-magier, of door een beet van een andere weerwolf.

elfen: zijn een soort natuurgeesten. hun magie is gebaseerd op de natuur en voornamelijk erg vriendelijk gezind..., met hier en daar wat telemagische eigenschappen. hun magie kan door vrijwel alles heen breken dat door wikhans gemaakt is, waaronder dus de grote barrière. elfen kunnen geen wikhans zijn.

Nou…wat een verhaal betreft weet ik nog niks, maar dat komt hoop ik in de loop der tijd nog wel. Dit is de eerste keer dat ik zoiets verzin dus ik hoop dat het niet al te ingewikkeld is. Als je een karakter maakt, geef dan eventuele krachten en soort wezen aan. (in geval van vampier, niet alleen de huidige leeftijd maar ook de leeftijd waarop deze is gebeten...aangezien vampieren niet verouderen).

ik hoop dat dit goed is Razz

Naam: David Marley
leeftijd: nu; 103. gebeten; 17
wezen: vampier
uiterlijk: halflang donkerblond haar, bleke huid (typisch voor een vampier) en smaragd groene ogen (als hij net gevoed heeft is deze helderder dan wanneer hij een tijdje niet heeft gejaagd)
krachten; wikhan, Druïdische-magie en elementaire-magie.
verhaal: op zijn 14de werd geconstateerd dat hij wikhan krachten bezat en was direct in de leer gegaan als pupil voor de elementaire-magie. op zijn 17de werd hij echter gebeten door een vampier die op de vlucht was voor de (toen nog geheime) wikhan-regering. na een jaar te hebben geprobeerd met de vloek te leven heeft hij in overleg met zijn familie alle contact met hen verbroken, uit angst voor de pijn hen te zien sterven terwijl hij door bleef leven. hij heeft ongeveer twee jaar rondgezworven en is toen in een Noorwegen terecht gekomen. daar heeft hij intrek genomen in een verlaten landhuis in een bos. daar heeft hij zich verder op zijn wikhan krachten geconcentreerd. hij voed zich met dieren bloed.
karakter: hij heeft zich neergelegd bij zijn lot als vampier en heeft een sterke liefde voor alles wat mythisch is.
gespeeld door: klaas land


Laatst aangepast door klaasheid op ma mei 23, 2011 12:34 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptywo mei 11, 2011 10:23 pm

Hoi Very Happy

Naam: Darragh Sylcus Mortres
leeftijd: 340 gebeten: 16
wezen: Neko. :3 katmensje
krachten; wikhan, Druïdische-magie en Nigra-Magie
verhaal: Darragh werd al toen hij jong was opgejaagd. Hij werd geboren terwijl de jacht al bezig was, maar hij trok zich er niks van an. Hij was er niet in betrokken. Op Darragh 12e jaar werd ondekt dat Darragh de Druïdische krachten bezat. Hij bestuderde de kracht aandachtig en leerde kracht zelf , op zijn 16e, te beheersen. Een paar maanden hier na werd hij door een vamier gebeten. Later bleek dat hij ook aanleg had voor de Nigra-magie. Hij besloot verder te leren en ook deze tak te leren beheersen. Op zijn 20e kon hij beide takken beheersen. Darragh besloot om voor de Vampiers te strijden en sloot zich aan bij verschillende groepen. Hij bleef echter nooit lang bij een groep.
karakter: Dat komt in het verhaal xD (Anders kan ik me er toch niet aan houden xD)
gespeeld door: De demonenkoningin des Duivelsheid Demona. Emma. Alice. Undertaker. Druppel 7 en Loopeend 2


Laatst aangepast door Emma op za mei 14, 2011 2:41 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptywo mei 11, 2011 10:27 pm

ik maak mijn rol morgen en anders over morgen
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptywo mei 11, 2011 10:28 pm

ik durf er eigenlijk niks van te zeggen...maar elfen hebben van zichzelf magie, en kunne geen wikhans zijn, en volgensmij had ik dat aangegeven Neutral ...sorry...verder wel een heel; goed idee...en sorry dat het zo ingewikkeld is
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptywo mei 11, 2011 10:29 pm

klaasheid schreef:
ik durf er eigenlijk niks van te zeggen...maar elfen hebben van zichzelf magie, en kunne geen wikhans zijn, en volgensmij had ik dat aangegeven Neutral ...sorry...verder wel een heel; goed idee...en sorry dat het zo ingewikkeld is
Ow haha xD
Dat had ik niet eruit opgemaakt xD
Dan word Darragh........
*denkt hard na*
ook Vampier Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptywo mei 11, 2011 10:35 pm

mijne word een weerwolf <3
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptywo mei 11, 2011 10:37 pm

yay...ik was eerlijk gezecht bang dat er heel veel vampieren zouden komen Razz ...dus erg bedankt....je kunt ook gewoon een mens...of een ander wezen zijn...alles is nog mogelijk...hoewel je dan wel rekening moet houden met de speciale vaardigheden van dat bepaalde wezen...jullie zijn overigens ook nog vrij om met ideeën te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyvr mei 13, 2011 1:08 pm

Vraagje mag ik ook een demoon spelen?
of een Neko?
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyvr mei 13, 2011 10:23 pm

natuurlijk...maar wats een neko??...je bent dan wel gebonden aan de eigenschappen van dit wezen...en het moet natuurlijk een beetje in de wereld passen...heb je iets meer info over deze wezens?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyvr mei 13, 2011 10:34 pm

naam: rabb
leeftijd:19
uiterlijk komt
wezen: weerwolf.
magie: nigra
innerlijk: roekeloos, koppig, rebels, is wat afstandelijk tegenover anderen omdat hij ooit eens veraden is door een paar vrienden sindsdien wantrouwt hij mensen en moeten ze zijn vertrouwen winnen maar als ze die winnen is hij aardiger, ook heeft hij een kort lontje
door steff
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyvr mei 13, 2011 10:56 pm

oja uiterlijk....XD even aanpassen
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyza mei 14, 2011 2:34 pm

Hihi xD
een bekijken is een katmens. Dus zegmaar een weerwolf maar dan met katten trekjes.
Die zou ik t liefst willen doen: 3
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyza mei 14, 2011 2:37 pm

lol...een soort weerkat bedoel je? is een uitstekend idee XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyza mei 14, 2011 2:40 pm

Ja zoiets xD
Mag ikke die doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyza mei 14, 2011 3:31 pm

ik maak denk ik ook nog wel een dubbel rol
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyza mei 14, 2011 4:22 pm

mhm...maaike komt ook nog...en ik zal ook wel een dubbelrol doen...we hebben ook vijanden nodig nietwaar? XD

naam: Damiën Noir
leeftijd: zo oud, hij weet het zelf niet eens meer XD
wezen: in theorie is hij een mens, maar zijn ziel is gefuseerd met een demon, waardoor hij onsterfelijk is geworden. dit weet echter niemand.
uiterlijk: zie plaatje
kracht: heeft in zijn lange leven in vele vormen van magie onderwezen geweest, en kan dus alle bekende vormen gebruiken(mits zij hem nuttig leken). dit is echter niet bekend aan de buitenwereld. hij heeft hen gezegd dat hij tele-magie, necro-magie en nigra-magie beheerst.
verhaal: nog voor de jaartelling leefde hij al en bestudeerde hij nigra-magie in het geheim. toen hij op een dag een uiterst sterke demon had opgeroepen, onderdrukte Damiën hem en fuseerde ermee zodat hij machtiger zou worden....dit lukte. hij heeft in de loop der tijd veel rondgezworven, en is 20 jaar voor het oprichten bij de wikhans aangesloten. daar heeft hij zich omhoog gewerkt tot hij de hoge kardinaal was en dus leider van de wikhan regering.
karakter: de demon heeft zijn sporen achtergelaten in zijn karakter maar damiën was al voor zijn komst door en door machtszuchtig, sluw, en wreed. hij weet echter veel te verbergen voor de mensen om hem heen. hij heeft een koestert een ongelofelijke afkeer jegens iedereen die zwakker is dan hij.
gespeeld door: klaas

ja hij lijkt erg overpowerd maar hij heeft zijn zwakheden...wacht maar XD


Laatst aangepast door klaasheid op zo mei 15, 2011 10:32 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyza mei 14, 2011 4:51 pm

aah wil beginnen lijkt me echt een leuk rs
ik maak nu dadelijk een slechte meisjes rol (een half zus van rabb)
trouwens rabb ziet er uit als mijn plaatje weer
en ik verander wat bij hem

naam: rabb
leeftijd:19
uiterlijk: plaatje <-- maar dan met een litteken bij zijn slaap en over zijn lichaam
wezen: weerwolf.hij weet tot hij met vrienden op stap ging en tot ze een vuurtje stookte en een gehuil hoorde en het dier na deden...maar daarna werd alles wazig
magie: nigra
innerlijk: roekeloos, koppig, rebels, is wat afstandelijk tegenover anderen omdat hij ooit eens veraden is door een paar vrienden die wisten tot hij een weer wolf is sindsdien wantrouwt hij mensen en moeten ze zijn vertrouwen winnen maar als ze die winnen is hij aardiger, ook heeft hij een kort lontje, je merkt ook aan zijn gedrag tot hij ken merken heeft van een wolf, die gaan ook niet recht op alles af en zijn nieuwschierig en zwerven veel rond
extra:hij heeft een half zus hij weet tot ze vroeger veel ruizie hadden om dingen maar zsinds hij weg liep van huis omdat hij een weer wolf was geworden heeft hij haar niet meer gezien
door steff

naam:gabi (gabriela)
leeftijd: 20
magie: even denken
uiterlijk:komt
innerlijk: ze heeft altijd haar mannentje moeten staan toen ze klein was, niemand nam het voor haar op ook haar moeder niet die had alleen aandacht voor haar vriend of voor rabb, waarom snapte ze niet...nog steeds niet maar daardoor doet ze net of ze niks om liefde en houden van houd, maar stiekem verlangd ze er naar, van buiten af lijkt ze bitter, recht voor de raab en auchter dochtig, wat ze allenmaal ook wel is, maar er zit ook een kleine kant een moederlijk instinkt
extra: ondanks tot rabb allen aandacht kreeg is ze hem niet gaan haten ze waren dikken vrienden vroeger maar ze heeft hem nooit meer gezien op een dag was hij weg, en ze hoort bij de slechten
door steff
Terug naar boven Ga naar beneden
Emma

Emma


Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 16-03-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : OP Zweinstein :3

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyza mei 14, 2011 6:22 pm

Ik maak er ook nog wel een slechte rol bij >Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyza mei 14, 2011 7:20 pm

jouw slechte rollen zijn eng X3

en die van jou klaas die weet ik eigelijk nog niet;D
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyzo mei 15, 2011 12:23 am

haha...im the big boss van de wikhans...en nog bezeten ook...als dat niet eng is weet ik het niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyzo mei 15, 2011 1:59 pm

haha XD

moeten we maar snel beginnen ik wil het weten of ik die eng vind
moet je mijn rol rabb tegen komen >:3 dan barst de hel los tussen die 2
Terug naar boven Ga naar beneden
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyzo mei 15, 2011 10:12 pm

zal denk ik even duren voordat die elkaar tegenkomen...en dan nog...damien veegt de vloer met hem aan op het moment Twisted Evil ...mischien kan daar verandering in komen in de loop van het verhaal
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyzo mei 15, 2011 10:14 pm

maakt niks uit, alleen mijn rol is net onkruid hj blijft terug komenXD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyma mei 16, 2011 12:22 pm

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH *zoekt supervet rondrennend popetje die hier natuurlijk weer niet is, rotsite* Shocked Shocked Shocked Shocked


Whut the hell moet ik voor een rol maken, er is té veel keus en ik snap het niet. :X
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
klaasheid

klaasheid


Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : somewhere....

The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Emptyma mei 16, 2011 5:18 pm

use your imagination...we did it too...we believe in you maaike!!!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The wikhans Empty
BerichtOnderwerp: Re: The wikhans   The wikhans Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The wikhans
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Fantasy. :: Fantasy.-
Ga naar: