gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Maaike & Sifra

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 10:55 pm

Will lachte en spetterde haar ook nat. 'Ben je er dan juist niet blij mee? Met wat verkoelling'

Emma knikte. 'Ok dan breng ik het terug' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 10:58 pm

Aurora lachte. 'Ik weet niet, ik denk dat ik het liever warm heb,' zei ze en ging op haar rug op het water drijven.
Nate keek Emma aan. 'Dat boek is niet van hem. Ik zag alleen maar dat je moet oppassen. Hij is niet zo'n gezellige kerel,' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:08 pm

Emma keek hem aan. 'Dat idee kreeg ikal, gezien het volk\ zei ze, ze stond op en liep terug naar de geheime gang.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:13 pm

Nate zweeg even. 'Ja dat effect heeft hij op mensen. En dieren,' zei hij. 'Het is nogal oneerlijk tegenover Will, hij is degene die het gevecht aan moet gaan.'
Aurora sloot haar ogen. 'Waarom heb je geen prinses bij je zijde?' vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:18 pm

Will dacht even na. 'Mijn oom heeft liever niet dat ik koning wordt, vandaar.. Maar zodra dat gebeurd zal ik ook wel verloofd worden denk ik.. Maar of ik het daar mee eens ben.. '

Emma deed de deur open en liep de gang in. 'Maar hij is te bang? Of het kan hem niks schelen?\
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:24 pm

Aurora opende haar ogen en zwom een rondje. 'Dan doe je het niet. Zodra je koning wordt heb je het zelf voor het zeggen of niet soms?' zei ze.
'Hij is gewoon een luie zak,' mompelde Nate.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:26 pm

Emma opende de deur van de kamer, die nu anders was. 'HUh' momelde ze. Was ze een verkeerde gang in gegaan?

Will keek naar haar. 'Het is een familie traditie, die kan i niet opeens breken. '
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:28 pm

Aurora haalde haar schouders op. 'Je kunt toch wel zelf beslissen met wie je trouwt?' zei ze.
Nate keek op toen hij 'Huh' hoorde. 'Wat?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:30 pm

'Dit is niet de kamer waar ik net was' zei Emma twijfelend.
Will schudde zijn hoofd. 'Waarschijnlijk niet, omdat ik jong ben zal ik een heel team van raadsmannen om me heen hebben. Dan worden er een aantal geschikte meisjes uitgekozen.. en ik geloof dat ik dan opzich wel kan kiezen'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:34 pm

Aurora snoof. 'Hoe kun je in godsnaam de rest van je leven met iemand samenbrengen waar je niet van houd? Dat is onmogelijk,' zei ze en zwom naar de kant toe.
Nate fronste zijn wenkbrauwen en liep naar Emma toe. 'Niet?' zei hij verbaasd. Hij had geen idee hoe de kamer eruit hoorde te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:36 pm

Emma schudde har hoofd. 'Nee hij was rond, en er was alleen deze deur, er stond een stoel en een boekenkast' zei ze. 'En een gordijn, met een raam erachter denk ik.'

Will keek haar aan. 'Dat is gebruikelijk, je leert vanzelf van elkaar te houden'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:40 pm

Aurora klom op de kant en sloeg haar armen om zich heen omdat de onderjurk doorscheen omdat hij nat was. 'Dat is anders als dat je eerst verliefd op iemand wordt en er dan mee trouwt. Dat is toch duidelijk? Alleen een dwaas zou zoiets niet begrijpen,' zei ze geirriteerd.
Nate keek Emma fronsend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:42 pm

'Natuurlijk is dat anders, maar ik kan niet kiezen!!' zei hij. kwaad.
Emma keek hem aan. 'Hoe kan dat'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:45 pm

Aurora draaide haar rug naar Will toe. 'Ja dat kun je wel, alleen je bent bang om het te doen,' zei ze terwijl ze haar baljurk van de grond opraapte.
Nate fronste. 'Ik weet niet. Ik ken deze kamer zowieso niet,' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:48 pm

Will hees zichuit het water en keek haar kwaad aan. 'Je denkt dat je alles weet , omdat et in jou wereld anders is. Maar je hebt geen flauw ideee waar ik allemaal aan moet denken straks, mocht ik ooit koning worden.. Ik ben zo geboren en ik heb geen keuze, als je dat niet begrijpt, prima. Wees maar blij, jij kan lekker weer naar je huis, en dan verliefd worden of wie je wilt' hij greep zijn kleding bij elkaar en trok het over zijn kletsnatte kleding aan, hij liep weg.

Emma wees naar een nieuwe deur, ze deed hem open en liep een gang door.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:52 pm

Aurora keek kwaad op. 'Ik kan niet naar huis, weet je nog? Omdat jij dingen in je eentje niet kunt oplossen,' riep ze hem na.
Nate liep zwijgend achter Emma aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:55 pm

Wll draaide zich om en keek haar woedend aan. 'Hoe durf je zoiet te zeggen?'schreeuwde hij. 'Fijn, als je het zelfzo goed weet' hi liep naar haar toe en wees richting het bos., 'Ga je gang, als het je niet aanstaat he het hier is, dan verdwijn je maar'hij keek haar diep gekwetst en woedend aan.

Emma deed een andere deur open en ze kwamen in een enorme ruimte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptydo jun 02, 2011 11:57 pm

Aurora staarde Will aan. Toen duwde ze de baljurk in zijn handen, draaide ze zich om en begon richting het bos te lopen.
Nate keek om zich heen. 'Dit is best wel raar..' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptyvr jun 03, 2011 12:37 am

Emma knikte "maar moet je zien hoe prachtig het hier is" zei ze zacht.
Will keek haar na. "misschien dat je daar je ware liefde vind" riep hij.


Heeft ze nou alleen een doorschijnend jurkje aan?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptyvr jun 03, 2011 10:13 am

ja zo ongeveer xd

Aurora negeerde Will's opmerking en liep kwaad het bos in. Zodra haar voeten contact maakten met mos en blaadjes liep er een rilling over haar rug. Ze wilde hier helemaal niet heen, voor het zelfde geld werd ze aangevallen, maar ze het ook geen zin om Will gelijk te geven. Dus liep ze verder.
Nate knikte. 'Ik wist helemaal niet dat dit er was.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptyvr jun 03, 2011 11:37 am

"weten anderen dat wel?" vroeg Emma.
Will liep kwaad naar binnen, hoe durfde ze zoiets tegen hem te zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptyvr jun 03, 2011 11:40 am

'Will misschien,' zei Nate peinzend.
Aurora liep met een bonsend hart verder. Het bos was donker en overal om haar heen hoorde ze geluiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptyvr jun 03, 2011 11:56 am

Will wist dat het niet goed was om haar het bos in te sturen, maar hij was kwaad hij twijfelde of hij haar moest gaan zoeken.
Emma liep de grote ruimte in.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptyvr jun 03, 2011 12:00 pm

Aurora draaide zich met een ruk om toen ze geritsel in de bosjes hoorde. Ze hapte naar adem en zette het op een rennen.
Nate liep achter Emma aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Emptyvr jun 03, 2011 4:12 pm

Will liep naar zijn paard, hij dumpte daar de jurk en steeg ip. Hij reed het bos in.

Emma keek rond en liep door weer een deur, het was gigantisch en ze was nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Gesponsorde inhoud





Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Maaike & Sifra   Maaike & Sifra - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maaike & Sifra
Terug naar boven 
Pagina 14 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» sifra en feniks
» Sifra en steff
» Sifra & Ruuz
» Anniek & Sifra
» Hogwarts [Sifra & Ruuz]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: