gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ORPG RUUZ & steff

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 10:14 am

'Eww!' Walgend veegde Florence de spuug van haar gezicht, en keek boos naar Harm. Ze schopte Harm in zijn gezicht met haar Mary Jane schoen. 'Doe dat niet nog eens!' siste ze.
Allen keek haar kil aan. 'Ik hoef niet eens na te denken.' siste hij. 'Ik ga nog liever dood dan dat ik me bij jullie voeg.'
Emily ging op de grond zitten en zuchtte diep. 'Oke, wat nu? Wat zijn jullie van plan om met me te doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 10:20 am

harm kreunde toen de schoen zijn gezicht raakte en hij draaide zijn gezicht weg terwiel zijn lip begon te bloeden, jij ook niet.. stom kind, zegt harm razend tegen haar en halver wegen zijn woorden hoorde je nog lleen maag gesis uit zijn mond komen en hij schelde haar voor alles uit en hij was kwaad.
verkeerde keuzen allen, zegt gabi hoofd schuddent en ging dichter bij staan en streelde met een hand door zijn gezicht, gedraag je als ik weg ben tis toch maar voor even zegt ze en ze gaat de deur uit en maakt hem dicht hij was al beveiligt hier dat scheelde.
geen idee maar de heer van het duister zal nu wel grote plannen met je hebben denk ik, zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 10:27 am

Allen keek weg toen Gabi zijn gezicht streelde en ging op de grond zitten toen Gabi eindelijk weg was. Hij keek een lange tijd nadenkend naar de grond terwijl hij met oplossingen probeerde te komen, maar niks kwam bij hem op. Hij zuchtte diep en ging op de grond liggen, opgerold als een kat terwijl hij verder na dacht.
Florence's ogen werden wijder toen ze dat hoorde, en verstond er weliswaar niks van maar wist dat dit iets betekende. Ze liep weg van Harm met verschillende impressies over hem. 'Ik heb geen zin om nog naar jouw gesis te luisteren. Ik heb nu wel iets beters te doen.' Ze ging de kamer in en beveiligde de kamer met magie. Ze liep de gang op en zag Gabi bij Allen's deur. 'Gabi!' zei ze en liep naar haar toe. Ze keek nog steeds verbijsterd.
'Ugh...' mompelde Emily pissig.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 10:33 am

gabi keek op toen ze florence hoorde en wilde iets grappigs zeggen maar zag haar gezicht en wist tot er iets was en ze liep op haar af, wat is er...vraagt ze dan lichtelijk bezorgt
harm snapte er niks van hij had haar alleen maar ligen uit schelden dat was alles behalve gesiss, en dan wist hij tot er geen tijd te verliezen was en hij ging weer prberen uit de touwen te komen wat niet echt leek te lukken.
glenn hoorde gabi op d gang en keek emily aan, gedraag je zolang ik weg ben, zegt hij en ging dood de deur en beveiligde het goed, nou dsmes een probleem
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 10:39 am

Florence keek ook even naar Glenn toen hij aan kwam lopen, en ze staarde de twee aan op een serieuzere manier. 'De jongen die zo uitviel tegen de heer van het Duister, Harm Almeda, spreekt sisselspraak.' zei ze.
Allen schudde zijn hoofd lichtjes. Hij kon niks doen. Hij had geen staf en ook geen idee. Hij was gewoon helemaal radeloos op het moment, en dat gold ook voor Emily.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 10:43 am

gabi keek wat verbaast, glenn eigelijk niet. laats toen ik mijn wacht ronde deed hoorde ik voldemort met alle´s vader praten...ik ving iets op over tot hij mogelijk een zoon had....maar dit wist hij niet zeker, zegt hij zachtjes,
harm wist de touwen los te krijgen en kwam recht en keek rond...en hij was benieuwt hoe het met de rest was
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 11:37 am

'Zou het kunnen dat...' Florence keek even naar de kamer waar Harm zat. 'Hij zijn zoon is?' Ze keek weer terug en keek naar de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 12:45 pm

Geen idee. Ga naar de heer toe en zeg tothij siselspraak spreekt. Als hij het nog niet zeker weet krijgt hij van jou de bevesteging. Legt glenn dan nog uit
Gabi knikte en keek florence aan. Dat is een grote eer dan weetje dat.zegt ze dan. Maar glenn ik wil dat mmeisje even lenen allen een. Lesje leren.
Ga je gang zegt hij en gabi gaat bij emily naar binnen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 1:04 pm

Florence knikte en liet de twee achter in de gang. Ze liep rustig de gang uit en ging geruisloos de trap af, waarna ze een bepaalde kamerdeur zocht. Toen ze die had gevonden klopte ze erop en wachtte tot ze zou horen dat ze binnen mocht komen. Ze stond te popelen om dit aan de Heer van het Duister te vertellen.
Allen ging rechtop zitten en zuchtte diep. Hij kroop naar een muur toe en leunde met zijn rug ertegen aan, nog steeds diep nadenkend tot hij opeens een idee kreeg. Hij haalde een zakmes uit zijn zak. Hij had het zakmes van zijn vader gestolen omdat het zakmes sloten kon openen en Allen verloor nog wel eens sleutels. Helaas werkte dit mes niet op Goudgrijp, maar op normale deuren werkte hij prima. Hij begon te knoeien met het slot van de deur en hij was blij dat de deur open ging. Eerst keek hij voorzichtig de gang in of iemand er was, maar hij zag niemand dus hij vluchtte snel de kamer uit en verstopte zich in een andere kamer.
Emily keek op toen Gabi naar binnen kwam, en haar ogen begonnen vurig te fonkelen. 'Wat moet je?' siste ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 1:11 pm

harm ging zitten en dacht diep na...
voldemort hoorde geklop en zat in zijn stoel wie stoorde hem op dit vreemd tijd stip maar hij was nieuwsierig er naar,, kom binnen. zegt hij en hij draaide zijn stoel richting de deur.
gabi grinnikte en trok haar stok en richte op haar en pakte haar arm dan stevig vast, we gaan een stuk lopen zeg ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 1:16 pm

Florence kwam de kamer binnen en sloot de deur achter haar. Ze liep op Voldemort af en boog eerst even voor hem. 'Ik heb nieuws voor u, heer. De jongen die zo brutaal tegen u deed kan sisselspraak praten. Hij was het zelf niet eens bewust.' zei ze.
Allen glipte toen weer de lege kamer uit en ging vlug naar de kamer waar Harm zat. Gelukkig was Allen oplettend en wist hij waar Harm zat. Hij knielde neer bij de deur en begon met het slot te prutsen tot het open was. Snel vluchtte hij naar binnen en sloot geruisloos de deur achter hem. 'Harm.' fluisterde hij zachtjes.
Emily rukte haar arm los. 'Ik kan zelf ook lopen.' zei ze en liep de kamer uit, geïrriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 1:25 pm

voldemort keek florence aan en hij glimlachte langzaam maar kil, dat is heel goed nieuws florence, heel goed zegt hij en hij keek haar aan. er waren geruchten over een jngen die mijn zoon kon zijn aangezien ik met 3 vrouwen ooit het bed heb gedeelt, ik wilde graag een erfgenaam, en blijk zijn de geruchten waar, zegt hij. ik wil tot jij heel goed op die jonge let zorg tot hij zich hier thuis voelt, vertel hem dingen zorg tot hij aan onze kant wilt horen, zou je dat voor me willen doen...zo jah, wie weet draag jij dan ooit de achternaam vilijn, zegt hij, hij wist tot florece een pure dooddoener was
harm keek op en zag allen. allen zegt hij blij en opgelucht en hij loopt naar hem toe
gabi zuchte ergeren loop door, dan sist ze en prikte met de stok in haar rug
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 2:27 pm

Florence glimlachte en boog weer voor Voldemort. 'Dat doe ik met plezier, mijn heer.' zei ze en ging weer recht staan. 'Ik heb ook een idee voor Allen, want ik weet wel zeker dat hij niet zal luisteren, vooral niet naar Nocte. We kunnen dat modderbloedje gebruiken om hem te chanteren. Hij schijnt erg trouw te zijn aan vrienden, en hij zou niet willen dat ze pijn lijden door hem, nietwaar Nocte?' Nocte, die iets achter Voldemort stond, knikte enkel met een ijzige gezichtsuitdrukking.
Allen grijnsde naar hem en hield zijn zakmes omhoog. 'Zeer handig in noodgevallen.' zei hij en leunde tegen de deur. 'Oke, we moeten enkel Emily nog bevrijden...'
Emily liep door en siste een scheldwoord wat er onverstaanbaar uit kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyvr jul 22, 2011 6:04 pm

dat had ik al op gemaak uit zijn gedrag. en als we willen tot iemand luisteren moet je er zo veel mogelijk voor over hebben. zegt voldemort ijzig, ook met mijn zoon je hoef geen genade te tonen voor hem omdat hij mijn zoon is, ik wil tot hij ook leert luisteren. en dat meisje gebruiken we even als een soort aas zeg maar, trouwens nagidi heeft iets intresants ondekt gan naar hun toe en snel...sist hij dan kil en lichtelijk kwaad.
gabi kwam bij de kamer van allen en zag de deur op een kier staan en ze vloekte lichtelijk en keek emily aan. eens zien hoe hard je kan gillen, zegt ze. crucio zegt ze en richt haar staf op haar.
nagidi heild de jongens in de gaten
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 1:04 pm

Florence knikte lichtjes, haar haar met haar beweging mee verend. Ze draaide zich gracieus om en liep de kamer uit, richting de kamer van Allen en Harm. Allen kon haar horen aankomen en hij ging vlug naast de deur staan met een plan in zijn hoofd. Florence trok haar staf en deed de deur open. Gelijk stormde Allen van zijn plek en griste haar staf uit haar handen die hij vervolgens op haar richtte. 'Harm, ga naar Emily toe!' zei hij toen hij haar hoorde gillen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 1:09 pm

Harm knikte en begon meteen op het geschreeuw af te rennen. Eenmaal in de buurt zag hij gabi die emily onder de vloek heild. dan rent hij er stilletjes op af en beukt der om ver maar gabi trekt hem mee naar de grond toe en ze rollen over de grond. Waag het niet nog eens bij haar te doen feeks. Snauwt harm kwaad


Weetje wat har betekent: man van het leger
Even eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 2:15 pm

Emily keek op toen de pijn opeens ophield en zag Gabi met Harm over de grond rollen. Ze sprong overeind en rende naar de twee toe. Ze probeerde Gabi's staf uit haar hand te rukken.
Allen keek Florence even serieus aan en rende toen de kamer uit. Hij schopte de deur dicht en deed die op slot met een simpele spreuk, zodat Florence er niet uit kon. Hij rende vlug op zijn twee vrienden af. Dat was totdat Allen iets zich om zijn benen voelde wikkelen. Hij viel naar de grond, recht op zijn gezicht en het volgende wat hij voelde was een glibberige huid langs zijn enkel strijken. Allen realiseerde zich toen dat het Nagini was die hem vast had.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 3:54 pm

Gabi voelde hoehaar stok uit haar hand werd getrokken en ze vloekte kwaad en ze krabte harmm in zijn gezicht zodat die los liet en toen doe los liet verschijnselde ze weg om nocte te waarschuwen, de vader van allen. Harm kwam recht en glimlachte naar emily gelukkig ze leek in orde en hij hoorde een stem die hebbes zei. Allen fluistert hij en hij paktte emily.s hand en hij rende terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 4:30 pm

'Laat los!' riep Allen en probeerde de slang te vervloeken zodat hij los zou laten, maar de slang liet niet los. Als een strak vastgedraaide bankschroef hield Nagini Allen's benen vast, maar ze viel niet aan. Nóg niet.
Precies op het moment toen Gabi verdween, verscheen Nocte in een zwarte wolk van magie voor Emily en Harm. Emily stopte met rennen en vuurde een vloek op de man af. Nocte riep een schildspreuk op en hield de vloek moeiteloos tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 5:34 pm

harm keek notce dodelijk aan, en hij keek langs hem heen en zag verder op allen liggen...met die vervloekte slang. hij moest hem helpen. emily leid hem af ik help allen, zegt hij dan en dan rent hij snel langs notce heen richting allen.

gabi had een rezerve toverstok gehaald en was bij de kamer waar florence zat op gesloten verschenen en ze maakte de deur open, snel. zegt ze tegen haar en ze rent teurg
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 5:43 pm

Emily knikte en vuurde nog een vloek op Nocte af terwijl Harm langs hem heen rende. Met een simpele zwaai hield Nocte de spreuk weer tegen en viel Emily aan met een serie lamstralen. Emily dook weg voor de lamstralen en wou net een vloek afvuren, tot ze weer een lamstraal naar haar toe geschoten kreeg. Ze sprong weg van haar plek en ging door met vechten. Nocte was een erg lastige tegenstander voor haar.
Florence hoorde de deur open gaan en keek om naar Gabi. Ze knikte dankbaar en rende achter haar aan.
In de tussentijd lag Allen nog altijd op de grond, proberend om de slang te vervloeken, maar het beest leek wel van beton. Geen enkele vervloeking deed het dier wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 5:47 pm

harm rende door en toen kwam hij bij allen. laat hem los nu. zegt hij waarschuwend in sisselspraak tegen nagidi en hij kwam dreigent op haar af, hij was zo kwaad tot hij nog niet door had tot hij geen wapen af niks vast had hij wilde alleen maar zijn vriend helpen, hij en emily waren de enige...

gabi kwam aan bij notce...en stuurde een lam straal op emily af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 5:55 pm

Toen Gabi erbij kwam dacht Emily dat het niet erger kon. Twee klootzakken die haar van twee kanten aanvielen. Ze sprong weg voor beide aanvallen en vuurde een spreuk af waardoor ze verwikkeld in touwen zouden worden. Nocte weerde dit echter met gemak af.
'Harm!' riep Allen toen hij Harm zag en probeerde Nagini nu van zijn benen af te rukken. Nagini hield koppig vast maar keek op toen Harm tegen haar sprak. Ze bleef even stil, en liet toen Allen's benen los. Allen keek echter verbaasd en geschokt naar Harm.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyzo jul 24, 2011 6:00 pm

harm had alles verwacht behalve tot die slang echt allen los liet en hij liep dichter bij, wat...vraagt hij terwijl hij zijn vriend overeind helpt al keek hij zelf wat verbaast naar de slang, en hij wist het gewoon niet...

gabi weerde hat ook af en stuurde nu een crucio vleok op emily af. ze had genoeg van het meisje, ze vond het jammer tot ze haar niet mochten doden...
-------

ik moet even met ma naar de winkel aangezien ik rijbewijs heb nu, dus ben achter een uurtje weer on, hoop tot je ook on bent want heb hele erge zin in te rpgen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Emptyma jul 25, 2011 9:14 am

Allen kwam overeind dankzij Harm, maar was nog steeds verbijsterd. 'Je spreekt sisselspraak...' sprak hij geschrokken. Op dat moment duwde hij Harm weg voor een lamstraal van Florence, die aan kwam rennen met een staf die ze van een Dooddoener had gejat - nee, met Allen's staf die door een dooddoener was gejat. 'Juig niet te vroeg jullie.' zei ze met een glimlach, en vuurde weer stralen af. Allen maakte een schild tegen de stralen en trok Harm met zich mee. 'We moeten Emily vinden en hier weg verdwijnselen!'
Emily sprong weg voor Gabi's vloek en maakte een schild tegen de hele serie lamstralen van Nocte. 'Tch, je bent best sterk voor een modderbloedje.' zei Nocte ijzig. Emily grijnsde alleen maar. 'Weet ik.' zei ze triomfantelijk en viel nu Gabi en Nocte aan met lamstralen, die per drie uit haar staf schoten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG RUUZ & steff   ORPG RUUZ & steff - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG RUUZ & steff
Terug naar boven 
Pagina 6 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» Weer Ruuz & Steff
» voor ruuz en steff
» ORPG - Maaike en Ruuz
» orpg anniek en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: