gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 voor ruuz en steff

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptyma dec 27, 2010 9:05 pm

even kopieren en plakken:p

Over een school waar alleen speciale kinderen op zitten, en mijn persoontje en de jouwe zijn dan nieuw, en in die school werken mensen in paren, dus worden onze twee persoontjes een paar, en die van mij is nogal onhandig, dus dat kan grappig worden xD En dan hebben onze persoontjes bijvoorbeeld zwarte en witte magie, de magie die niemand anders heeft. Zij moeten dan de balans in de wereld goed houden, maar helaas pindakaas zijn er demonen die hun willen doden/ontvoeren/krachten afpakken/blablabla. xD

en klaar:p

vul in

naam:
achternaam:
leeftijd:
uiterlijk:
innerlijk:
kracht:
extra:
door:

de rollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptyma dec 27, 2010 10:11 pm

Hahaha xD
Oh, en als je liever niet hebt dat mijn persoontje een kind is, zeg het xD Ik maak trouwens ook een dubbelrol ;P

naam: Lucas Christopher, maar wilt Luka genoemd worden.
achternaam: Suede
leeftijd: 13 xD
uiterlijk: Zilverkleurig, bijna wit haar, een magenta gekleurd oog, en de andere felrood, zelfs het oogwit en de pupil. Het felrode oog gaat verborgen onder zijn haar. >> Klik Hier <<
innerlijk: Aardig, betrouwbaar, dapper, een huilebalk, soms onzeker, veel te koppig om waar te zijn, en klunzig.
kracht: Witte magie
extra: Luka is al zijn herrineringen over zijn ouders kwijt, maar hoopt ze te kunnen ophalen.
door: Ruuz


Laatst aangepast door Ruuz op di dec 28, 2010 11:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptyma dec 27, 2010 10:28 pm

naam: Niche(spreek uit: Nie-tjie)
achternaam: Zess
leeftijd: 15
uiterlijk: >> Klik Hier << Ze heeft alleen wel een zwart shirt aan onder het vest, geen bikinitopje xD
innerlijk: Aardig, fel, nogal dominant(xD), dapper, soms heel kattig, geen verstand van romantiek, genadeloos.
kracht: Telekinese.
extra: -
door: Ruuz


Laatst aangepast door Ruuz op di dec 28, 2010 10:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptyma dec 27, 2010 10:52 pm

RUUZ JE BENT BACK<3 Sorry zal jullie rpg niet verder sporen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptyma dec 27, 2010 11:48 pm

naam:linkcon ( Lj )
achternaam:skywalker junior
leeftijd:15
uiterlijk:komt
innerlijk:koppig, rebels, roekeloos,nieuwschierig,moedig en heeft best snel dingen door en vertrouwt niet snel iemand als hij je meteen vertrouw zeg dat wat, kort lontje maar is wel trouw
kracht:zwarte magie
extra:hij kent zijn ouders niet en heeftt altijd in een weeshuis gewoon waar hij moest vechten voor een plaats hij heeft er veel bij geleert, en hij heeft iets geleert met zijn kracht iets apparts:p
door:steff



Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 10:46 am

YAY, beginnen ;D Wie begint?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 10:53 am

ikke:p

---

Lj zat aan een tafel helemaal alleen maar hij was er ondertussen wel aan gewend de meesten bleven het lieft bij hem uit de buurt, en hij nam een hap van zijn eten hij zou vandaag een nieuwe kamer genoot krijgen iets waar bij hij eigelijk niet zo blij was hij wilde niet tot iemand wist hoe hij sliep want hij had meestal droomen, en hij keek de zaal rond
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 11:03 am

Een meisje kwam de zaal rustig in lopen. Ze keek met haar verbluffend blauwe ogen de zaal rond, en zag een nieuweling alleen aan een tafel zitten. Toch gaf ze niet veel aandacht aan hem en liep verder naar een andere tafel, waar iemand alleen zat. Degene keek angstig naar het meisje en pakte snel zijn spullen en ging weg. Het meisje ging rustig op zijn plek zitten, en staarde verveeld voor zich uit. Ze was niet geliefd bij de schoolkinderen, alleen bij haar partner. Niet alleen doordat ze erg kattig was, maar ook door haar kracht. Haar naam was Niche.

De andere nieuweling die zou komen, liep nu door de gangen, op zoek naar de kantine. Hij wist hier de weg totaal niet, maar hoopte wel dat hij vrienden zou maken. Hij zou ook een nieuwe kamergenoot krijgen, want hij had gehoord dat de mensen in paren werkten. Zijn ene magenta-gekleurde oog richten zich op de mensen, die hem wat vreemd na keken, maar hij liep snel door. Uiteindelijk vond hij de kantine en liep naar binnen. Hij zag veel mensen in de kantine zitten, en wist zo niet wie zijn nieuwe partner was. Hij zag wel een zwartharig meisje alleen zitten, die er niet erg aardig uit zag. Een beetje aarzelend liep hij op haar af.
'Eh... ben jij mijn nieuwe partner?' vroeg hij stilletjes. Niche schudde haar hoofd en wees naar een andere jongen, zonder ook maar iets te zeggen. De jongen keek in de richting naar waar haar vinger wees. 'Bedankt?' zei hij, en liep op de jongen af.
'Eh, hai. Ben jij mijn nieuwe partner?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 11:11 am

Lj hoorde een stem en de vraag die er bij hoorde en hij keek op en zag een jonge staan die duidelijk jonger was dan hem,"jah ik kreeg een nieuwe dus dan zal jij het wel zijn, ga maar zitten als je wilt"zegt hij dan zacht en hij keek de zaal rond en zag mensen naar hun kijken maar die keken snel weg als hij naar ze keek,"ik hoop tot je aan starende blikken gewend bent want dat krijg je de eerste paar dagen zeker, iedereen vraagt zich af hoelang iemand het met me val houd, de meesten geel 2e dag,"zegt hij eerlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 11:21 am

De jongen ging rustig zitten en keek naar de rest van de mensen in de zaal, die naar hem staarden. Hij keek weer terug naar de jongen naast hem, en haalde zijn schouders op. 'Het maakt me niks uit. Ik word altijd wel na gestaard.' zei hij. En dat was vooral in zijn woonplaats. Degene met rode ogen werd in hun religie gezien als terreur. De jongen had Ă©Ă©n felrood oog. Daardoor waren de mensen altijd bang voor hem. Maar hier was dat anders. Hij was in ieder geval blij dat hij niet werd na gestaard voor hoe hij eruit zag. Het rode oog ging nu ook verborgen onder zijn zilverwitte haar.
Hij keek de jongen even verbaasd aan. 'Hoe zo? Je lijkt me best aardig.' zei hij. 'Oh, ik heb me nog niet voorgesteld.' Hij stak een hand uit naar Lj. 'Ik ben Luka. Luka Suede.'

Niche keek even naar de twee nieuwe partners, en vroeg zich af hoe lang Luka het zou volhouden met Lj. Zelfs zij was ooit een partner van hem geweest, maar ze kreeg nauwelijks slaap, dus daarom kreeg ze een andere. Ze keek even rond, maar haar partner was nergens. Waarschijnlijk was hij weer naar de directeur voor het uitschelden van een leraar.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 11:28 am

Lj keek naar luka en hij glimlachte kort en hij nam zijn hand aan,"ik ben Lj alleen dat oke"zegt hij en dan keek hij weer even de zaal rond en dan naar zijn eten hij had geen trek meer en schoof het weg."ik kan aardig zijn, alleen snachts niet, dat merk je vanacht wel als je oordopjes hebt doe die dan maar in"waarschuwt hij hem al, "wat voorn kracht heb jij omdat je hier na toe bent gekomen"vraagt hi dan maar

mijn dubbelrol komt nog
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 11:35 am

Otay ;3
---

Luka glimlachte naar hem toen hij zijn hand aan nam. Daarna keek hij hem ietwat nieuwsgierig aan, maar zei verder niks. 'Oke, dat zal ik van je aan nemen.' zei hij en keek weer naar de mensen. Hij kon merken dat ze speciale krachten hadden. Ze zagen er misschien normaal uit, maar hij kon hun krachten aan voelen. Hij keek weer terug naar Lj toen hij over zijn kracht vroeg. 'Ik weet het niet precies. Toen ik nog in mijn dorp was, gebeurden er rare dingen, zoals ramen die barstten of borden en glazen die kapot gingen, zonder dat iemand er aan zat. Ze zeiden dat ik degene was die voor de onrust zorgde, en toen werd ik hierheen gestuurd. De directeur zei dat ik mogelijk witte magie heb, maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen...'

Niche's ogen schoten weer naar Luka toen hij zei dat hij mogelijk witte magie had. Dat was onmogelijk. Er was jaren, nee, eeuwen geen witte magiër meer geweest. Ook voor de zwarte magiër gold dat, maar nu was Lj er. Toch kon Niche zich niet voorstellen dat Luka witte magie had. Het zou wel logisch zijn, sinds witte magie en zwarte magie gepaard ging, maar dat betekende ook dat er weer onrust in de wereld zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 11:42 am

Lj keek luka aan"die dingen gebeurde bij mij ook"zegt hij "en geloof me als de diricteur dat zegt dan heb je dat hij kan krachten aan voelen alleen aan voelen meer niet daarom is hij de diricteur"zegt hij en hij wist tot witte magie zijn tegen pool was,"je leert er wel mee om gaan maar het zal wel wat moeilijker worden voor bijna alles hebben ze een leerkracht bijhalve voor jou kracht en zwarte magie" zegt hij en hij staat op"wil je wat eten of ga je mee naar onze kamer dan kan je je spullen er in zetten al raad ik aan ze in de koffer te laten voor de eerste nacht" stelt hij voor
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 11:51 am

mijn dubbel rol

naam:sue amore
achternaam:elanor
leeftijd:14
uiterlijk:donker rood haar groene ogen ze is niet heel erg groot voor haar leeftijd maar ook niet te klein ze is best slank
innerlijk:aardig,verlegen geduldig nieuwschierig slim,
kracht:water
extra:eehm
door:steff

Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 11:52 am

Luka knikte. 'Ik heb er wel vertrouwen in... Het is voor mij ook beter dat ik hier ben.' zei hij. Hij schudde zijn hoofd toen Lj hem over eten vroeg. 'Ik ga mijn spullen in onze kamer zetten. Eh, een kleine waarschuwing. Schrik niet als je toevallig mijn linkeroog ziet.' zei hij en legde er verder niks over uit. Hij pakte zijn koffer, waar zijn spullen in zaten, en stond op van het bankje.


---
Zo ziet zijn rode oog er dan uit: Klik
Hij gloeit alleen niet op. Dat doet hij alleen in een gevecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 12:00 pm

oke
---

try knikte,öke"zegt hij en hij staat ook op en loopt luka de weg voor hij wist goed de weg hier hij woonde hier ook al best lang en dan komen ze uit bij hun kamer er was een gewoon woonkamer en dan 2 deuren aan diedere kant waar een slaapkamer zat met badkamer,"de linkerkant is mijn kamer"zegt hij en hij doet de deur open en laat de kamer zijn er stonden weinig spullen op maar je kan wel zien tot hij pas had op geruimt"ik heb mijn schoolspullen en nog een paar dingen hier in de kast staan inverband met snachts, de rechter is jou kamer en hij maakt hem de deur open, maak het je gemakkelijk zegt hij en hij zelf gaat dan op de bank zitten

sue kwam de eetzaal binnen met een boek vast en ging aan een tafel zitten en ze begon met eten en lezen tegelijkertijd

---
ps ik heb het rs gemaakt van division
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 12:27 pm

Luka liep samen met Lj mee naar zijn nieuwe kamer. Hij keek de gang rond en vond het een hele mooie school. Het was in de bergen gebouwd en het was van witte steen. Het leek net een kasteel van buiten, al was de binnenkant heel wat moderner. Hij kwam samen met Lj de kamer in en keek even rond. Hij kreeg ook Lj's kamer te zien voordat Lj Luka's kamer aan wees. Hij glimlachte naar hem. 'Bedankt.' zei hij en zette zijn koffer in zijn slaapkamer. Hij deed snel zijn schooluniform aan, sinds hij in zijn normale kleding was aan gekomen, en propte zijn eigen kleding terug in zijn koffer. Hij keek daarna even op zijn rooster naar de vakken; Sterrenkunde, Mystieke Wezens, Training, *Spiritumentie, History, *Futurentie, *Evolutie en als laatste Krachtontwikkeling. Hij was benieuwd naar de vakken, en pakte de boeken in zijn tas die nodig waren voor vandaag. Hij hing zijn heuptas aan zijn schouder, en liep terug naar de kamer.

---

*
Spiritumentie: Geest. Denk aan Occlumentie, wat Sneep Harry leerde.
Futurentie: Waarzeggerij
Evolutie: Veranderen. Het valt samen met Gedaanteverwisseling.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 12:33 pm

try staarde na denkent voor zich uit en hij onderdrukte een gaap hij was dood op maar dat ging niemand wat aan ook de leerkrachten niet die hem wel eens hadden proberen te helpen met zijn dromen, maar dat was geen goed idee geweest en nu sprak hij bijna met geen een leerkracht meer dat weigerde hij dan keek hij op als hij lukas de kamer ziet in komen,"en klaar"vraagt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 12:44 pm

Luka knikte en keek op de klok. 'Hoe laat beginnen de lessen?' vroeg hij, terwijl hij ging zitten op een stoel. Hij moest hier nog heel erg aan wennen, maar hij wist dat het goed zou komen, ookal zei Lj nog dat hij het geen twee dagen zou volhouden met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 12:50 pm

" om half negen, maar het is nu middag pauze en om half een dus achter zoon 5 min begint de volgende les,"zegt Lj tegen lucas en hij staat op "dus we kunnen beter gaan voor ze me dadelijk weer straf kunnen geven"zegt hij dan zuur en hij pakt zijn tas en begint te lopen hij vond het niet fijn hij was al moe en ze hadden nog 3 uur les te gaan en hij keek of lucas hem volgde"oja ga na 6 uur nooit alleen naar buiten demonen komen tegen de avond graar een kijkje nemen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 1:08 pm

Luka knikte en stond op. Hij ging snel achter Lj aan en keek even op zijn rooster. 'We hebben nu... Krachtontwikkeling, en daarna Training...' zei hij. Hij luisterde naar Lj. 'Demonen?' Hij keek hem met grote ogen aan. 'Zijn er ook demonen hier?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 1:14 pm

ze zitten hier niet op school en de school is er beveiligt tegen daarom mag je savonds niet weg,demonen zijn gevaarlijk zeggen ze"grinnikt Lj, we houden ons nu maar bezig met de lessen over de demonen krijg je nog wel meer te horen oke, zegt hij tegen luca hij wilde hem niet meteen angst aan jagen en hij liep door tot het lokaal,kies jij maar waar we gaan zitten, stelt hij voor
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 1:25 pm

Luka zuchte opgelucht en knikte 'Oke.' zei hij en liep het lokaal in. Hij negeerde de ogen die op hem gericht werden en liep naar een plek achterin, maar struikelde over iemands tas en viel op de grond. Hij was ook zo'n kluns. 'Au...' Hij stond op en wreef over zijn knie. Hij keek op naar de eigenaar van de tas, en zag dat het het zelfde meisje was als in de pauze. Niche keek hem even vaagjes aan, en schoof haar tas onder haar tafel.
'E-Ehh... sorry.' stamelde Luka en ging vlug op een plek zitten. 'Wie is dat?' vroeg hij stilletjes aan Try.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 1:32 pm

Lj heild nog net zijn lag in te houden en hij ging naast hem zitten,"dat is Niche ook een parkner van me geweest"fluistert hij en hij leg zijn boek op de tafel en hij ging gemakkelijk zitten. de lessen intreseerde hem zogoed als niks meer"let jij maar op mij vragen ze bijna niks meer,"zegt hij nog

sue kwam ook het lokaal in en ging zitten en legde allles vlug klaar en ze wachte op de leerkracht
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Emptydi dec 28, 2010 1:49 pm

Luka knikte en pakte zijn boeken. Hij wou vragen waarom ze hem niks meer vroegen, maar toen kwam de leerkracht binnen. Hij keek om naar de leerkracht, die alles behalve aardig leek. Nadat de leerkracht binnen kwam, kwam ook het schoolhoofd binnen. Hij had lang blond haar, en droeg ronde brillenglazen. Hij ging voor de klas staan, en glimlachte vriendelijk. 'Ik wil jullie graag voorstellen aan een nieuwe leerling op onze school. Lucas Suede.' zei hij. Luka's wangen werden rood, en hij stond langzaam op. 'Ehh... leuk om jullie te ontmoeten.' stotterde hij. 'En noem me maar Luka.' Hij ging weer snel zitten. Het schoolhoofd glimlachte nog steeds. 'Wees aardig voor hem alsjeblieft. En Lj, ik wil jou na de lessen op mijn kantoor zien, samen met Luka.' zei hij, en verliet toen het lokaal. Luka keek hem na, en zuchte diep toen de leerkracht begon met de les.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voor ruuz en steff Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voor ruuz en steff
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: