gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 voor ruuz en steff

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 5:44 pm

De demoon had niet verwacht dat de wolf door zijn schild kon, en werd gebeten in zijn arm. Hij gromde boos en richtte zijn hand op de wolf. Hij stuurde een paarse straal op de wolf af, om hem uit elkaar te laten knallen. Op hetzelfde moment maakte hij een kloon van zichzelf, die op Lj afrende en hem aanviel met een pikzwart zwaard.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 7:40 pm

de wolf viel een stukje uit een maar niet veel later kreeg hij weer vorm en beet weer richting de demoon.
Lj keek naar de kloon en het zwaard dat zwaard had hij in een van zijn dromen gezien en hij ontweek het en trok luca mee, en duwt hem in een hoek en hij maakt een schild rond hem een dubbel schild, probeer met je geest hulp te roepen van het school hoofd, heletijd aan hem denken en sos denken dan weet hij het"roept hij naar hem en maakt dan een schild tegen het zwaard al was hij bang tot het er door ging
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 7:56 pm

Luka werd in een hoek van de kamer geduwd en keek naar Lj toen hij een schild maakte, en hem vertelde dat hij het schoolhoofd moest waarschuwen. Hij knikte en sloot zijn ogen. Hij dacht heel sterk aan het schoolhoofd, en zei dat ze hulp nodig hadden. Hij hoopte dat het schoolhoofd het had gehoord. De kloon trok zijn zwaard terug en stuurde een krachtige straal op het schild af, die door het schild zou breken, en viel daarna gelijk met zijn zwaard aan. Luka was bang dat Lj geraakt zou worden. Hij sprong voor Lj, en hield zijn handen voor zich. Het zwaard knalde op een schild, dat Luka had gemaakt. Luka keek verbaasd, en het haar voor zijn rode linkeroog waaide weg en begon te gloeien. Hij wist niet hoe hij het schild intact moest houden maar hield zijn handen voor zich. De kloon probeerde door het schild heen te komen. 'Lj, dood hem!' riep Luka.
De echte demoon was nog steeds aan het worstelen met de wolf, en ontweek zijn aanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 8:04 pm

Lj was even helemaal verbaast maar was blij met de hulp van luca en knikte dan en ademde diep in en uit en hij begon bewegingen te maken en je zag langzaam bliksem rond zijn handen komen en dan stuurt hij een gietzwarte bliksemstaal op het hart van de demoon af dat zou die niet kunnen overleven, en hij zakt eigent op zijn knieen terwijl de wolf op lost, dankje luca zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 8:27 pm

Schoolhoofd Crosszeria verscheen in de kamer, net op het moment dat de demoon werd geraakt in zijn hart, en op de grond viel. De demoon schreeuwde het uit, en in zijn huid verschenen barsten, steeds meer, tot hij uiteindelijk uit elkaar viel, en er een hoopje as over bleef. Luka viel op zijn knieën en zuchte opgelucht. 'Het spijt me dat ik laat ben. Ik moest door het schild breken.' zei het schoolhoofd en knielde naast Lj en Luka neer. 'Alles goed?' vroeg hij. Luka knikte, al ging zijn hart als een razende tekeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 8:36 pm

Lj knikte, hij had geen kracht om nu wat te zeggen hij was op en zeker omdat hij de wolf had gebruikt, en hij keek luca aan en glimlachte naar hem voor hij uitgeput ineen zakte en nu zag je eigelijk pas aan hem tot hij echt slaap te kort kwam door de dromen van hem

sue komt ook de kamer binnen en keek met grote ogen toe, ik hoorde iets en kwam kijken, maar wat is hier gebeurt...vraagt ze aan het schoolhoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 8:48 pm

'Een demoon viel deze twee aan.' antwoorde het schoolhoofd kort. Hij stond op en keek even naar de plaats waar het as lag. 'Jullie hebben wel zeer goed werk verricht. Jij ook, Luka. Precies wat ik verwachtte van jou.' zei hij. 'B-Bedankt...' zei Luka, nog steeds half in shock. Hij schrok toen Lj ineen zakte maar zuchte weer opgelucht toen hij zijn borstkas op en neer zag gaan. Hij pakte Lj's arm en tilde hem moeizaam op zijn rug, maar toen hielp het schoolhoofd hem door Lj's andere arm te pakken. Ze legden hem samen op zijn bed. 'Het was niet niks, Luka. Jullie hebben tegen een level 2 gevochten, en ook nog verslagen.' Het schoolhoofd klopte Luka op zijn schouder, en verdween toen weer. Luka keek droevig naar Lj. 'Arme Lj... Nu snap ik wat hij bedoelde...' zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 8:56 pm

sue keek even toe el liet toen naar het bed van Lj en ging naast luca staan, dat is niet niks neen wat jullie 2 hebben gedaan en ze keek naar het raam dat weer heel was..., en ze pakt wat water en stuurt het naar Lj en begint hem zo goed als wat energie te geven door het verkoeling op zijn hoofd te brengen en ook de energie zo door te sturen, ik geen je een tip probeer hem niet wakker te maken daar roep je alleen maar meer schade mee op, je moet tegen het geschreeuw kunnen denk ik. zegt ze dan eerlijk en haalt het water dan weg, ben jij ook gewond als dat zo is kan ik je verzorgen stelt ze hem gerust, en keek luca vragent aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 9:02 pm

Luka schudde zijn hoofd en schoof zijn haar weer voor zijn oog. 'Ik heb niks. Alleen een blauwe plek...' zei hij, en legde zijn vingers op zijn wang. 'Maar het is niet erg. Ik... ga denk ik slapen.' Hij legde de dekens over Lj heen, en verliet zijn kamer. Hij liep door de woonkamer naar zijn eigen slaapkamer en keek om naar Sue. 'Bedankt, en welterusten...' zei hij zacht, en sloot de deur van zijn kamer. Hij ging onder de dekens in zijn bed liggen, en kon nauwelijks in slaap komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 9:06 pm

sue knikte en liep de kamer uit en sloot de deur vn Lj's kamer en ging terug naar haar kamer
Lj sliep nu gewoon door

volgende morgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 9:13 pm

Jep ;3
---

Luka werd de volgende ochtend moe wakker. De spieren in zijn armen deden pijn, waarschijnlijk omdat hij in één keer zijn magie had gebruikt. Hij ging rechtop zitten en gaapte uitgebreid. Daarna stond hij op en ging snel onder de douche. Hij poetste vlug zijn tanden toen hij weg stapte van onder de douche en deed onhandig zijn schooluniform aan. Vermoeid liep hij de woonkamer in en liet zich languit op de bank ploffen met een diepe zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 9:21 pm

Lj werd wakker en keek even om zich een zijn kamer was weer helemaal zo als hij gister was en hij voelde zich wel nog wat moe maar verderest voelde hij zich wel oke en hij stond op trok zijn shooluniform aan en ging de badkamer op waste zijn gezicht en ging dan de woon kamer in,"hey..zegt hij dan zachtjes en ging ook zitten en hij zag de blauwe plek wetent tot hij van hem af kwam want demoon had hem niet aan geraakt, sorry zegt hij en gebaard na zijn wang
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 9:29 pm

'Goedemorgen... Nou ja, goed?' Luka gaapte weer luid en hield een hand voor zijn mond. Hij keek op toen Lj zich verontschuldigde en naar zijn wang gebaarde. 'Het geeft niet. Het was mijn eigen schuld. Zullen we ontbijten? Onze privélessen beginnen over...' Luka keek even naar de klok. 'Een half uur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 11:20 pm

wil je nog mijn parkner blijven na vanacht...ik kan je zeggen dit was nog een lichte van de nacht merrie's zegt Lj en hij keek luca aan hij was best verbaast door dat hij over de lessen begon de andere begonen altijd voorzichtig over tot ze een andere parkner wilde
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 11:28 pm

Luka keek Lj aan toen hij daarover begon. Hij had er niet eens over na gedacht, maar hij had zijn antwoord al klaar. 'Ja, dat wil ik. Het maakt me niet uit hoe erg je nachtmerrie's zijn. Je bent mijn partner, en mijn vriend. Je hebt me gisteren beschermd tegen die demoon. Ik kan niet zeggen hoe dankbaar ik je daarvoor ben.' Hij glimlachte naar Lj.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 11:33 pm

Lj kon het niet laten te glimlachen, dankje, echt waar zegt hij en hij staat op, en geen dank daar voor, zegt hij en hij staat op, kom op we gaan ontbijten zegt hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 11:46 pm

Luka knikte glimlachend en stond op. Hij liep rustig hun kamer uit richting de kantine, maar botste onderweg tegen Niche op. Hij snapte niet waarom hij de hele tijd sorry moest zeggen tegen haar, maar Niche wist beter. Ze deed het expres, omdat ze geïnteresseerd was in de twee jongens.
'Sorry, ik keek niet uit!' verontschuldige Luka zich.
'Dus je hebt het vol gehouden?' vroeg Niche rustig, haar blauwe ogen bijna penetrerend.
'Ehh... Eh, ja! En ik zie niet in waarom-'
'En je hebt een level 2 demoon verslagen?' vroeg Niche weer, alsof het een kruisverhoor was.
'Eh, nou nee. Dat heeft Lj gedaan.' stamelde Luka. Niche keek nu naar Lj. 'Z-Zeg, wie ben jij eigenlijk?' vroeg Luka toen.
'Niche.' antwoorde Niche kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptydi dec 28, 2010 11:53 pm

Lj keek niche aan hij had het niet zo op haar hij wist alleen niet waarom, ben je klaar met je stommen vragen niche dan kunnen we gaan eten zo als iedere andere hier, en nog wat neuze in iemand anders zijn zaken is vragen om problemen, sist hij met een lichte dreiging er in, en dan keer hij haar de rug toe en loopt richting een tafel en hij voelde de magie in zich zelf warm worden door haar, misshien moest hij haar eens in de gaten houden
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptywo dec 29, 2010 12:01 am

'Ik vraag niet om problemen. Ik ben gewoon nieuwsgierig... Jullie interesseren me.' bekende Niche en ging achter de twee jongens aan. Ze deed misschien erg kattig tegen anderen, maar ze kon ook aardig zijn.
Luka ging aan een tafel zitten en keek van Lj naar Niche, en weer terug. Hij merkte iets tussen hun, maar hij wist niet wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptywo dec 29, 2010 12:06 am

niche ik wil tot je weg gaat nu en mij metrust laat wat lka wilt moet hij zelf weten maar ik wil je niet in mijn buurt hebben, sist Lj nu wat ongeduldiger en je merkte aan hem tot hij zijn geduld was aant verliezen, hij wilde niet tot iemand alleen om zijn kraht met hem om zou gaan zoals niche leek te doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptywo dec 29, 2010 12:14 am

Niche draaide zich om en zuchte diep maar geërgerd. 'Hoe irritant.' mompelde ze en liep bij ze weg.
Luka zuchte diep, maar deed het expres. 'Ik snap meiden echt niet.' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptywo dec 29, 2010 12:20 am

anders ik niet zucht Lj en hij begon te eten hij maakte zih zorgen dat zwaard van gistere had hij in een van zijn vele dromen gezien...en hij dronk wat, vandaag de eerste prive les grinnikt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptywo dec 29, 2010 12:29 am

Luka begon te eten en dacht net aan de privelessen tot Lj erover begon. 'Ja, ik ben benieuwd wie onze leraar is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptywo dec 29, 2010 12:33 am

ander ik wel, zegt Lj en keek luka aan en hij eete vlink door
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Emptywo dec 29, 2010 11:49 am

Oke, deze twee gaan les geven: http://static.minitokyo.net/downloads/28/41/407078.jpg?1277257134,Minitokyo.Uragiri.wa.Boku.no.Namae.wo.Shitteiru.Scans_407078.jpg
Het meisje in witte magie, en de jongen in zwarte magie :3 Het meisje heet Ayanami, en de jongen heet Natsuno Razz Speel jij Ayanami? Want dan kun je Luka witte magie leren, dan speel ik wel Natsuno zodat hij zwarte magie aan Lj leert(ookal kan hij het al).
Ik wou eerst een heel strenge leraar doen, maar ik kon geen goede vinden xD
---

Luka at ook flink door. Hij had honger gekregen, omdat hij gisteren niks had gegeten. Uit zijn ooghoeken zag hij meer mensen de kantine in komen en ook twee mensen die hij nog nooit had gezien. Er was een meisje bij, met lange rode haren, en nog een jongen met witte haren. 'Wie zijn dat?' vroeg Luka nieuwsgierig aan Lj.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voor ruuz en steff
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» Weer Ruuz & Steff
» ORPG RUUZ & steff
» Curse those demons! (Steff & Ruuz)
» hp voor anniek en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: