gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 voor ruuz en steff

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 12:05 pm

oke maar reageer traag moet opruimen tussendoor;p
---

Lj at rustig door en keek op toen luka dat zei en zag de 2 mensen, nee eerlijk gezegt ik ken ze niet, zegt hij en zijn houding word vijandig
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 12:10 pm

'Zouden dat onze privéleraren zijn?' vroeg Luka zich hardop af, terwijl hij zijn sap op dronk. Hij merkte hoe vijandig Lj werd bij mensen die hij niet kende. 'Relax, Lj. Het is niet alsof schoolhoofd Crosszeria demonen op deze school aan neemt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 12:16 pm

nou onder een magiesh contrakt zie ik dat nog wel eens gebeuren luca, zegt lj terug maar hij bleef nu wel rustig zitten maar heild de 2 goed in de gaten, volgens hem waren het ook de prive leerkrahten

Ayanami liep rustig op de jongens af, en ze zag luka die had duidelijk witte magie,'dan zullen we maar eens kennis maken, zegt ze tegen de jongens als ze bij hun staat, ik ben Ayanami een van jullie prive leerkrahten en ze glimlacht vriendelijk
----

plaatje doet het niet:(
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 12:26 pm

Luka luisterde even naar Lj, maar was best verbaasd. Kon dat echt? Zou schoolhoofd Crosszeria dat niet aanvoelen? Hij keek terug naar de jongen en het meisje, die nu naar hun toe kwamen. De jongen liep met zijn handen in zijn zakken naar de twee toe, en liet het meisje het woord houden. 'En ik ben Natsuno, ook jullie privéleraar.' zei hij vriendelijk.

---
Nu wel ;3
https://2img.net/h/i251.photobucket.com/albums/gg314/xRuuzje/407078.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 12:40 pm

Lj keek van Ayanami naar natsuno, aangenaamd mijn naam is Lj zegt hij en shoof zijn eten maar weg wetent tot ze zo met hun les gingen beginnen,
Ayanami knikte naar Lj en keek dan met een vriendelijke glimlah naar luka
----

jah gezienX3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 12:46 pm

'Ik ben Luka. Leuk om jullie te ontmoeten.' zei Luka met een glimlach. Natsuno knikte en keek even op de klok. 'Zullen we gaan? De les gaat zo beginnen.' zei hij. Luka knikte opgewonden en stond op.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 12:54 pm

Lj knikte en stond op en hij keek natsuno aan met toh wel enige rebelsheid hij stond nu niet bepaalt te springen tot hij en luka prive les kregen, maar liep toh mee
Ayanami bleef glimlachen ze vond het leuk om te zien hoeveel zin luka er in had en ze liep door rihting hun prive zaal waar ze les zouden krijgen en na even lopen waren ze er en ze doet de deur open, dit is jullie les lokaal als trainingzaal samen zegt ze, en je zag een kant waar een paar tafels en boeken en alles stond en da anderekant was echt een trainings zaal.
Lj keek de zaal rond en vond het er wel oke uit zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 1:53 pm

Luka liep met hun mee naar het lokaal, en keek even rond toen ze er kwamen. Het was fijn dat ze er tafels hadden neer gezet, al stond Luka niet te springen om het theorie-gedeelte. Hij wou eerder praktijk gaan doen. Hij knikte en keek naar de twee leraren, wachtend op wat ze moesten doen.
Natsuno keek even naar Ayanami. 'Zullen we eerst eens kijken wat ze al kunnen met hun magie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 2:02 pm

Ayanami keek natsuno aan en knikte, jah goed idee, oke luka laat jij mij maar eens zien wat je met je magie al kan, en Lj doe jij dat bij natsuno, dan kunnen we kijken waar we moeten beginnen of verder moeten gaan.
met alle genoegen zegt Lj en hij doet zijn schoenen uit en zijn blouce uit zodat hij alleen nog een shirt aan heeft zo vehte hij het makelijkste zeker als hij met magie moest werken en hij keek naar luka en knikte bemoedigent en hij wachte af
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 2:16 pm

Luka keek naar Ayanami. 'Ehh... oke.' mompelde hij een beetje verlegen. Hij had gisteren dat schild op geroepen. Misschien lukte het ook nu. Hij hield zijn handen voor zich, en sloot zijn ogen om zich goed te concentreren. Hij moest het schild zien op te roepen op één of andere manier, maar hoe? Hij dacht heel sterk aan het schild, en tot zijn verbazing, verscheen er een wit schild om hem heen.
Natsuno keek naar Lj. 'Laat maar zien wat je kan.' zei hij toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 2:21 pm

Lj glimlachte om luka maar keek dan natsuno aan, en hij knikt en hij maakt een beweging en er komt een zwarte straal uit zijn hand die hij net naast natsuno laat neer komen en dan de kleine zwarten bolletjes stuurt hij er op af maar laat ze natsuno niet raken.
mooi, zegt Ayanami en keek naar luka ze wist tot hij er pas van gistere was dus ze vond het goed tot hij dat al uit zich zelf kon, en ze bekeek hem goed hoe hij de bewegingen maakte
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptywo dec 29, 2010 10:13 pm

Natsuno stond kalm op zijn plaats en keek toe hoe Lj de aanvallen deed. 'Je bent behoorlijk goed voor iemand die er nooit les in heeft gehad.' zei hij onder de indruk.
Luka knipperde even verbaasd. 'Eh... veel kan ik niet. Behalve...' Hij dacht even aan de tijd dat hij zo boos was geweest en uit woede iets had geschreeuwt, waardoor de ramen barstten. Misschien kon hij dat nu ook. Hij haalde even diep adem en voelde zijn magie oprijzen, tot er een schreeuw uit zijn mond kwam, waardoor de ramen en de lampen van het lokaal kapot gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 11:54 am

dat is nog niet alles. zegt Lj met een tefreden klank in zijn stem en wilt bliksem gaan aan maken als hij de schreeuw hoort en hij grijpt naar zijn oren die er pijn van deden en hij keek naar luka.
Ayanami keek even wat verbaast en legde een hand tegen haar oren en vond het knap tot luka daar op was gekomen en dan laat ze de ramen snel weer heel worden ze wilde geen demoon binnen hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 12:09 pm

Luka stopte er mee en kuchte even, tot hij Ayanami weer aan keek met beide ogen, de ene gloeiend. 'Als ik boos was gebeurde dit altijd. De dorpsmensen waren daarom altijd bang voor me.' zei hij kort. Hij keek even naar Natsuno en Lj. 'Ehh... sorry voor dat, trouwens.'
Natsuno grinnikte. 'Het is niet erg.' zei hij, en keek weer naar Lj.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 12:19 pm

dat waren gewone mensen luka dat kun je ze niet kwalik nemen zegt Ayanami, maar het is een goede kracht, heb je nog iets, vraagt ze dan en keek luka aan.
Lj keek luka aan, daar ga ik niet dood van hoor, zegt hij wat plagerich maar hij bedoelt het goed, en dan consentreert hij zich weer en begint bewegingen met zijn armen te maken en dan richt hij een stuk voor zich op de grond en hij stuurt er een straal zwarte bliksem op af, nu de kroon op mijn kracht, zegt hij en hij legt een hand op zijn bort en haalt die weg en de zwarte wolf komt er uit en hij gromt lichtjes en loopt door de zaal en keek natsuno aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 12:38 pm

Luka schudde zijn hoofd schamend. Hij kon verder niets doen. Hij keek even naar Lj, en was zeer onder de indruk van zijn krachten. Zo sterk wou hij ook worden, al wist hij dat het heel moeilijk zou worden.
Natsuno keek goedkeurend naar Lj en de dingen die hij deed. 'Je beseft je wel dat het risicovol is, toch?' vroeg hij. 'Als je wolf word verslagen, ben jij ook verslagen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 12:44 pm

Ayanami keek luka aan en ging met een hand door zijn haren, je hoeft je niet te schamen het is al heel knap tot je dat kunt zonder les gehad te hebben want je wist niks van je krachten, Lj daar in tegen weet het al lang, zegt ze gerustellent, maar ikm zal je helpen met leren, zegt ze dan
dat weet ik, maar als ik het niet gebruik of gebruik had vanacht zaten we nu bij de demonen en wie weet wat die vanplan zijn, ze liggen toch niet voor niets op de loer, zegt lj dan en keek natsuno aan hij wilde antwoorden dat was duidelijk hij wilde weten waarom ze hun wilde hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 12:57 pm

Luka keek op naar Ayanami en knikte toen glimlachend. 'Oke!' zei hij opgewonden. Hij wou heel graag meer leren over zijn krachten, zodat hij Lj ook kon beschermen.
'Ja, dat klopt. Ze willen jullie. Ik weet niet op schoolhoofd Crosszeria het heeft verteld, maar we gaan door een zware tijd heen. Het hoofd van de demonen, Cadenza, wilt jullie om de macht te krijgen over de wereld. Zonder licht is er geen duisternis, en zonder duisternis is er geen licht. Dat is waarom jullie verantwoordelijk zijn van elkaar. Als de ene weg is, kan de andere onmogelijk de wereld nog redden van de ondergang. Daarom wil Cadenza jullie. Het is een complot om schoolhoofd Crosszeria te vernietigen, en te heersen over alles wat leeft. En als dat gebeurt...' Natsuno stopte met praten, want Luka en Lj zouden zelf wel weten wat er dan zou gebeuren. Luka had geluisterd en keek nu geschokt naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 1:10 pm

Lj knikte en keek natsuno aan en dacht na over wat hij vertelt had maar hij zei maar niks over de dromen waar van hij stukjes had gezien zoals het zwaard van gister avond, en dan kijkt hij snel naar zijn wofl die in het zwaard veranderde en Lj maakr snel een beweging en het werd weer een wolf en hij ging terug in hem, en hij keek luca even aan en dan natsuno en dan loopt hij weg
Ayanami keek van natsuno naar lj die nu weg loopt, en ze legt een hand op luka schouders,weet jij wat voorn zwaart dat was, vraagt ze aan hem, en haar blik gen even naar natsuno terug
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 1:20 pm

Natsuno zag dat de wolf was veranderd in het zwaard, maar Lj veranderde het snel weer terug in een wolf, en liet het in zich verdwijnen. Daarna liep hij weg. Natsuno ging achter hem aan. 'Hey, wat is er?' vroeg hij.
Luka keek naar Lj, dan naar Natsuno, en als laatste naar Ayanami. 'Nou... dat zwaard had de demoon van gisteren in zijn handen...' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 1:28 pm

Lj bleef door lopen hij wist het gewoon even niet wat gistere gebeurt was had hem van de kaart gebracht maar waarom wist hij niet,dan hoort hij natsuno, bemoei je er niet mee sist hij dan en keek even achterom, maar liep stug door.
hmm, zegt Ayanami en je zag haar denken ze wist niet goed wat ze er mee moest en ze keek luka aan, ik denk tot jij natsuno moet helpen nu, jij bent de tegen pool van lj ik denk tot hij eerder na jou luistert dan naar hem. zegt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 1:33 pm

Natsuno bleef staan en zuchtte diep. Hij liep weer terug de zaal in. 'Hij wilt het niet zeggen.' zei hij.
Luka keek naar Ayanami en knikte. 'Ik probeer het.' zei hij, en ging achter Lj aan. Hij haalde Lj in toen ze beiden uit de zaal waren. 'Lj, wat... wat betekent dat zwaard?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 1:38 pm

http://gsmrpg.lovelyforum.net/t83-pirats-legend#11519

de link
---

Ayanami keek natsuno aan, laat die jonge het maar proberen
Lj liep door en keek luka aan, dat is het hem nou juist dat weet ik zelf niet, maar ik moet het weten...want....het kwam in een van mijn dromen voor maar toen raakte het mij...en toen stote de droom ook, bast lj los en je hoort de angst in zijn stem
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 1:52 pm

Luka keek hem aan terwijl hij praatte, en pakte toen zijn pols. 'Dan gaan we het toch uitvinden?' En voor Lj nog wat kon zeggen, trok Luka hem mee. 'Waar is de bibliotheek? Er moeten wel boeken zijn die het zwaard beschrijven, en misschien helpt het je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Emptydo dec 30, 2010 2:17 pm

luka toen dat waard al in mijn dromen kwam heb ik het op gezocht het enige wat er bij staat tot het een demoon toebehoort meer niet...zegt Lj terwijl hij zich door luka laat mee trekken. ik heb soms liggen denken om het aan een demoon te vragen...maar tja dat gaat niet, zucht hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: voor ruuz en steff   voor ruuz en steff - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
voor ruuz en steff
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~ Steff and Ruuz ~
» Weer Ruuz & Steff
» ORPG RUUZ & steff
» Curse those demons! (Steff & Ruuz)
» hp voor anniek en steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: