gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Olivier en Sanne

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptywo okt 27, 2010 5:50 pm

oke we weten waarover.

hier mijn rol:


Naam: Sherapine Ross
Leeftijd: 19
Slaaf/Rijk: Slaaf
Innerlijk: Sherapine is een rustig persoon. Ze laat negen van de tien dingen dan ook zonder marren over haar heen gaan. Ze is behulpzaam en vriendelijk. Maar als je haar dan ineens boos hebt dan kan ze een behoorlijk kreng zijn. Ze gaat tegen alles in wat je van haar vraagt. Ze heeft overal een weerwoord op en vertikt alles te doen. Dit komt omdat ze gewoon niet weet hoe ze op mensen moet reageren. Ze is onzeker geworden door haar vorige eigenaar.
Geschienenis: Sherapine is vanaf haar 15de gevangen genomen en tot slaaf ''gedoopt'' Ze had een relatie met een jongen die een slavenhandelaar bleek te zijn. Hij had haar een jaar lang in de gaten gehouden en uitgetest. Ze werd ontvoerd en geketend op een markt geplaatst. Ze is nog niet verkocht geweest maar heeft als het waren voor die jongen als slaaf gediend al liet hij het niet zo merken.
Speciaale Dingen: op het feit dat ze nog geen eigenaar heeft gehad. Heeft ze wel een klein brandmerk op haar enkel,de initialen van de jongen die haar getest heeft. Ze heeft het merk gekregen voordat ze aan de slavenhandelaar verkocht werd.
Overige: zodra ze de jongen tegenkomt die haar dit alles heeft aangedaan is ze van plan van zijn leven z'n hel te maken als hij met haar leven heeft gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 2:06 pm

Naam: Felix Contravi
Leeftijd: Weet ik veel xD Niet jong, in elk geval :3
Slaaf/Rijk: Rijk
Innerlijk: Hij is vriendelijk, aardig, en behulpzaam naar (in zijn ogen) "zijn soort". Slaven zal hij nooit als mee de mensen behandelen. Hij was net als ieder ander in die tijd met slaven, maar hij was net iets erger naar ze, wat ook compleet normaal was toen. Rijken behandelt hij als vrienden en hij zou nooit echt iemand uit die groep vernederen of als minder behandelen. Hij begint zelf nooit ruzie's, maar als je hem boos maakt of ruzie met hem maakt, dan ben je nog niet jarig. :3
Geschiedenis: ~
Speciaale Dingen: ~
Overige: Het leuke aan deze rol vind ik niet echt zijn speciale geschiedenis ofzo maar meer zijn innerlijk. Dan kan je een hoop leuks mee ;D
Gespeeld door: Olivier.

:W
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 2:15 pm

oke beginnen dan maar? waar? op de slaven markt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 2:43 pm

Is goed. =)

Hij keek om zich heen naar al de slaven die zo maar werden verkocht op kraampjes en kleine podia's waar ze toonden wat ze allemaal wel niet konden. Het kon hem eerlijk gezegd niks schelen wat er allemaal wel niet oor ze heen ging, hij moest enkel en alleen een slaaf hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 3:54 pm

Sherapine werd naar een paal geduwd en daar vast gebonden. 'En dit keer gedraag je je.' siste de man die haar met haar polsen vastbond aan een ijzeren ketting. Hij gaf haar een zachte tik tegen haar wang en liep toen weg om andere slaven vast te maken. Sherapine sloot haar ogen. Haar handen ontspande zich maar haar benen trilde. Ze had dagen geen eten gehad en van dat kleine beetje water kon ze gewoon niet leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 4:20 pm

Hij liep naar het meisje toe dat vast gebonden werd. Hij greep haar bij haar kin en hief het omhoog, en zwiepte het eenmaal van links naar recht en andersom. "Wat kost ze? Wat doet ze? Wat kan ze? Kan ze koken?" Hij keek het meisje in ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 4:35 pm

Sherapine keek de jongen aan die haar bij haar kin vast had. Je kon zien dat ze het niet fijn vond, maar er was weinig wat ze kon doen dus liet ze het toe. Een keuze had ze toch niet. De slavenhandelaar liep terug naar Sherapine en de geïnteresseerde. 'Ze is een prima huishoudster. Ze kan koken, wassen, schoonmaken, de tuin bij houden, u verwennen en noem maar op. En dat alles voor een kleine prijs van 200 goudstukken. En daarbij komt dat ze nog eens luistert als de beste.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 4:43 pm

"200?" Hij keek de man aan. "Ik mag misschien veel geld hebben, maar dat betekent niet dat ik het over de balk smijt! 150 max."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 4:45 pm

'160, lager ga ik niet.' De slavenhandelaar stak zijn hand op. 'Het is een prima meid, jong en zonder gebreken.' zei hij kalm. Sherapine keek angstig naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 5:50 pm

"Dan koop ik hem niet..." Hij draaide zich om en zette drie stappen en richte zich weer op de koopman. "Maar als ik jou was zou ik toch maar de prijs verlagen, aangezien het hier zo druk is" Er was helemaal niemand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptydo okt 28, 2010 5:53 pm

De slavenhandelaar snoof diep. 'Oke je krijgt haar mee voor 150 goudstukken, maar alleen omdat ik haar kwijt moet. Er zijn andere slaven die naar de markt moeten maar daar is gewoon weg geen plaats voor.' Hij liep weg en kwam even later terug met de sleutels van de ketenen. Sherapine keek naar de jongen. Ze vertrouwde hem niet, maar dat deed ze met geen enkele man of jongen die een slavin kocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptyvr okt 29, 2010 11:46 am

"De dame lijkt nogal gespannen." Hij trok een chagrijnige blik. "Kom mee, stribbel niet tegen, orders krijg je later wel." Hij liep met de dame (hoe? Met een touwtje ofzo xD) nonchalant weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptyvr okt 29, 2010 12:22 pm

ketting om haar nek denk ik. touwtje is niet echt sterk Razz

Sherapine knikte. Ze liep met gebogen hoofd achter haar nieuwe meester aan. Haar blik stond bang maar ze probeerde het niet te laten merken. Ze wist dat ze geen teken van zwakte mocht laten zien. Dat zou haar leven alleen maar ellendiger maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptyvr okt 29, 2010 12:26 pm

Haha idd. xD

Na een tijdje lopen kwamen ze aan bij zijn huis. Zijn villa, om eerlijk te zijn. Het was geweldig groot met een mooie tuin met alles dr op en dr aan, en van binnen was de villa nog mooier. Alles leek geweldig in zijn leven te zijn, behalve... Je hoorde al snel een gil uit de kamer. "Scháááát? War bleef je al die tijd! Ik wil niet veel zeggen hoor, maar nog een keer zo lang wegblijven en je vind me niet meer terug als je thuis komt. En ík regel de financien dus tot die tijd doe jij precies wat ik zeg!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptyvr okt 29, 2010 12:32 pm

Sherapine kom het niet laten om zachtjes te grinnikten bij het horen van de stem. Een man die aan het lijntje werd gehouden door een vrouw vond ze geweldig. Maar al snel besefte ze dat ze het beter niet had kunnen doen. Je nieuwe eigenaar uitlachen was nou niet bepaalt een goed begin.


ben even eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptyvr okt 29, 2010 12:37 pm

Hij hoorde het gegrinnik. Hij negeerde het. "Ja ja, zo weten we het wel weer. Ik heb een slaaf meegenomen!" Hij sleurde haar mee naar binnen. "Je kan alvast de keuken gaan schrobben, en daarna de afwas doen."

Oke =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptyvr okt 29, 2010 12:52 pm

Sherapine keek naar haar meester. Ze knikte maar trok zachtjes aan de ketting als teken dat ze niet veel kon terwijl hij haar vast hielt. Ze was vanplan voorlopig nog niets te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptyvr okt 29, 2010 12:58 pm

Hij liet haar los. "Schaaaaat? Waarom hoorde ik van Klaartje die hoorde van Siem die dat weer hoorde van de zus van Saartjes beste vriendin dat jij gister avond dronken was? Waarom zeg je niks? Kom hier, Felix!" Hij zuchtte, "Ik kom al, honnepon" -.-"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sanne

Sanne


Aantal berichten : 1285
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Fantasia

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptyvr okt 29, 2010 1:10 pm

Sherapine grinnikte. Ze liep naar een van de kastjes en ging opzoek naar schoonmaakmiddel, een emmer en een doekje. Eenmaal gevonden maakte ze wat sop en begon met opruimen en schoonmaken. Ze had het totaal niet gemist toen ze op de slavenmarkt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Emptyvr okt 29, 2010 3:22 pm

Off: Jij bent de derde slaaf in huis, en mijn inspiratie voor posten is op :O Misschien is het leuk als je een complot verzint of een manier bedenkt waarmee jij kan ontsnappen ofzo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Olivier en Sanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: Olivier en Sanne   Olivier en Sanne Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Olivier en Sanne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ruuz + Olivier
» Anniek + Olivier.
» Sanne en Isa
» Sanne & ??
» Sanne & Steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: