gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ruuz + Olivier

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:20 pm

Is al besproken :3

Onderwerp: nog niets xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:21 pm

Hmmm... wat gaan we doen? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:23 pm

Idunno xD
Wat wil je doen? Waar heb je zin in?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:27 pm

Jemig, ik krijg het druk zeg xD

Uhm... iets met magie in ieder geval ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:29 pm

Als ik denk aan magie dan denk ik aan Harry Potter [a]
Maar we kunnen ook iets anders magisch doen; uhhh... zo'n soort van Lord Of The Rings wereldje ofzo alleen dan zonder het LotR verhaal? Want dat verhaal vind ik best wel slecht [a]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:36 pm

How dare you!? xD
Maar ik vind het goed Wink we hebben alleen een verhaaltje nodig :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:38 pm

Uh oke.
Of we kunnen gewoon zeggen dat we 2 magiers zijn en dat er dan wat op ons pad komt ofzo. Improvisatie <3
[a]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:41 pm

Ish goed :3 ik speel een jongen, alsjehetnietergvindt? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:48 pm

Oke [a]
Maar ik ben ook een jongen!
Wacht: Karakter kaarten ;o

Naam: Felix de Grijze
Leeftijd: 63
Wezen/rang: Magiër
Extra: Hij is een Magier dus, maar is goed bevriend met de Elven. De Elven zien hem als een soort van Helper/leider; hij zal ze dan ook in alle tijden beschermen. Hij heeft een cool zwart paard.
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 12:58 pm

Naam: Luthien Ornias Asmodeus Sliver
Leeftijd: 31
Wezen/rang: Magiër
Extra: Luthien is de jongste Magiër, en is sterk, maar er kan natuurlijk altijd meer kennis bij. Hij kan vele dingen doen met magie, maar soms loopt het uit de hand, omdat er iets bij hem niet goed is. In al de magie die hij heeft, zit ook een stuk slechte magie, die echt niemand eruit heeft kunnen halen. Soms kan er dus een spreuk verkeerd gaan, de andere keer gaat Luthien over zijn toeren, en de andere keer werkt de slechte magie toch mee.
Spoiler:
(zonder de vleugels en dat metaal is een tatoeage ;D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 3:14 pm

We zitten nu op 2 paarden in het bos. We zijn op weg naar de opper magiër ofzo? xD Zullen we dat doen? [a]
Jij mag beginnen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 3:22 pm

Okay ;3
---

Een jongen keek rond met zijn gouden ogen terwijl hij een kaart omhoog hield. Hij leek een beetje verward, en liet toen de kaart zakken. 'Ik kan niet kaart lezen.' zei hij en drukte de kaart in de hand van een oudere man. Hij keek weer naar het pad voor hun en hoopte niet dat ze verdwaald waren. De jongen was beroerd in het lezen van kaarten, en liet het liever aan anderen over, omdat hij altijd verdwaald raakte.
Hij zag zijn weerspiegeling in een van de plassen op de grond. Een jongen keek terug naar hem van de weerspiegeling. Hij had goud-gekleurde ogen, zijn haar was een mengsel van nachtblauw en zwart, met een paar witte plukken, en hij had een tatoeage op zijn wang. Hij had een zwart gewaad aan en een merkwaardige ring. Hij was in de vorm van een draak, die twee blauwe saffieren als ogen had. Op de draak zijn staart stond gegrift; Luthien Ornias Asmodeus Sliver. Zijn naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 3:29 pm

"Ach jongen..." Hij nam de kaart aan. "Het word dan tijd dat je dat gaat leren." Hij keek om zich heen, zoekend naar het juiste pad. "De Witte Magiër, onze leider, zal daar niet blij mee zijn. Ik kan me nog herinneren, zo lang geleden was dat nog, dat hij een jongen zijn krachten had afgepakt omdat hij enkel zijn staf had gebroken in een Duel. Hij is gruw, alles behalve sociaal, maar ach... misschien omdat hij nu 108 jaar oud is kan dat verandert zijn. Ik heb al zoveel vreemde dingen meegemaakt, dit kan er nog wel bij." Hij lachte even maar die uitdrukking was al snel weer weg. Hij voelde zich zwak en oud, hij hoopte dat zijn wijsheid eventueel wat respect voor hem opbracht, maar dat viel nog te zien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 3:37 pm

Luthien grinnikte zacht. 'Ik denk niet dat mensen kunnen veranderen... Ookal is hij nu heel aardig, hij kan altijd wel terugvallen.' zei hij en hield zijn staf iets steviger vast. Hopelijk brak hij de zijne niet, anders was het bye bye voor hem. Hij wierp even een blik op zijn staf. Het was een lange nachtblauwe staf met een blauwe bol op de punt, waarin hij soms de toekomst kon zien en waaruit al zijn spreuken kwamen. Hij kon ook zonder staf vechten, maar dat was moeizamer.
Luthien keek weer naar Felix, wachtend tot hij de weg zou aanwijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 3:59 pm

"Je hebt een goede staf jongen." Felix keek naar de staf van Luthien. "De mijne is al brak en oud, net zoals ik." Hij lachte. "Ik moet maar weer eens een nieuwe krijgen. Ja, een nieuwe die koop je niet. Die verdien je. Water en vuur moet je doorgaan, om de lucht van het grijze uit je te krijgen. Jij moet nog naar grijs komen, toch? Achja, het komt nog wel jongen. En geloof dat jij er heel snel komt." Hij lachte vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 4:06 pm

Luthien glimlachte, en keek weer naar het bospad. 'U verdient de beste staf die er is. Ik zelf heb nog een lange weg te gaan... ik weet nog lang niet alles en kan nog niet alles.' zei hij toen. Hij hield de teugels van zijn paard goed vast en keek naar Felix. 'Zullen we gaan? Ik denk niet dat de Witte Magiër het op prijs stelt als we te laat komen...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 4:25 pm

Off; Jij zat op een draak ofzo toch? Of was je een draak xD

On: "Goed idee." Hij gaf zijn paard een sein dat hij in galop kon gaan rennen. Hij hield wel van de open lucht en de wind die dan door zijn lange haren zo strijken. Daardoor voelde hij zich weer jong. "Zeg, je hebt bij 'hét' bij je? Ja toch? Daarvoor gaan we naar de witte magiër. De klok, de klok van het oog!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyvr okt 29, 2010 4:37 pm

Nee, hij had een ring om zijn vinger, en dat was een drakenring xD
---

Luthien's paard ging ook in galop na een sein. Hij hield de teugels goed vast en hield zijn ogen op het bospad gericht. 'Ja, natuurlijk.' zei hij en klopte op de borstzak van zijn vest. Het zat er gelukkig nog steeds in. Hij kon zich niet indenken hoe de Magiër zou zijn als ze hem kwijt waren. Het was een belangrijk ding. De klok van het Oog hield de wereld draaiende, en zorgde voor de tijdsverandering. Zonder de klok van het Oog, zou de tijd doordraaien of stil staan. Luthien wist niet wat er dan zou gebeuren, maar het was vast niet veel goeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivier

Olivier


Aantal berichten : 230
Registratiedatum : 24-10-10
Leeftijd : 26

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyzo okt 31, 2010 9:27 pm

"Het is grappig, want de naam komt vanwege de vorm en de grote. Het heeft de vorm van een oog, en is ook net zo groot. Bijzonder, dat dingetje." Hij galoppeerde snel door. Hij wilde niet te laat zijn, zeker niet in het verband met zijn relatie tussen de witte magier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Emptyzo okt 31, 2010 9:34 pm

Luthien grinnikte zacht en galoppeerde stevig door richting het kasteel. Zijn mantel en haar werden achteruit geworpen door de wind. Zijn staf was stevig vast geklemd in zijn hand, en zijn gouden ogen zochten het gebied af naar iets. Hij voelde iets naderen,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ruuz + Olivier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz + Olivier   Ruuz + Olivier Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruuz + Olivier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Olivier en Sanne
» Anniek + Olivier.
» Ruuz wil je rs? XD
» ~ Steff and Ruuz ~
» Sifra & Ruuz

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: