gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Ruuz wil je rs? XD

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:01 pm

Ofcourse :3
---

Jake knikte en ging met Try mee. Toen hij in zijn kamer kwam keek hij eerst even rond en zijn blik bleef hangen op de foto's. 'Wow, wat was ik klein.' zei hij met een glimlach. Zijn glimlach stierf weer weg. 'Alleen jammer dat ik me die tijden niet kan herrineren...' Hij plofte neer op het bed naast Try, en merkte nu pas hoe vreselijk het was om geen herrineringen te hebben.

'Wat moet je nou weer?' gromde Raven van de bovenverdieping en kwam naar beneden gelopen, zijn roodbruine haren nog nat van de douche.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:06 pm

je hebt de kracht van illusie kijk in mijn geest dan vind je herinneringen en misschien helpt het je ook dingen herinneren zegt try en gaat met een hand door zijn haren net als op die foto

jake is weg, met die leider van de moons mee eerst was ik blij hij okt hem mee en dan keert hij tegen ons, en ik wil hem terug, zegt dacota en keek raven aan,
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:17 pm

Jake knikte en keek naar Try. 'Het kan een beetje pijn doen... Je mag in mijn hand knijpen als je wilt...' zei hij en pakte Try's hand. Toen sloot hij zijn ogen en drong hij Try's geest binnen. Het leek alsof hij door een soort poort heen ging, wat het schild van zijn geest was, en dreef langs zijn herrineringen, op zoek naar diepere en oudere herrineringen. Hij vond ze, en bekeek ze één voor één. Try en Jake toen ze klein waren en met elkaar speelden... Try en Jake, samen met hun ouders... Try en Jake samen op de basisschool, waar Try Jake beschermde voor de pestkoppen... Jake trok zich terug toen hij genoeg had gezien. Hij wou Try niet teveel pijnigen, en wou de rest van zijn herrineringen zelf ophalen.

'Die etterbak...' mompelde Raven en keek Dacota aan. 'We krijgen hem wel terug. Als we die twee nou uit elkaar halen, moet het wel lukken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:22 pm

try hijgde het was raar iemand zo voelen te binnen zijn geest hij was het niet gewent, dan kijkt hij jake aan, ik hoop tot je er iets aan hebt gehad, zegt hij dan, en je mag in deze kamer slapen ik leg me straks wel op de bank zegt hij, en hij glimlacht hij was zo blij tot hij hem weer bij zich had.

hoe ga je dat doen, een nieuweling laat hij niet snel alleen lopen in het begin...tenzij, zegt dacota ineens en grijnst, die jolan jongen komt altijd op dagen als we met iemand van zijn bende vechten,....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:39 pm

Jake opende zijn ogen weer en keek Try aan. Hij glimlachte. 'Ik heb er zeker iets aan gehad. Nu weet ik het echt zeker. Je bent echt mijn broer...' zei hij en keek toen naar de grond. 'Toch heb ik je een hoop te vertellen... Toen jij op straat werd gezet, lag ik dus in coma, en er was een grote kans dat ik dood zou gaan. Mijn longen zaten helemaal vol met het rook van de auto toen die in brand vloog. Gelukkig had ik niks verbrand, maar mijn longen moesten vervangen worden. Ze waren heel egr beschadigd, en ze konden niks doen om ze beter te maken. Dus werd ik op de wachtlijst voor donorlongen gezet. Gelukkig kreeg ik die, maar ze moesten wachten tot ik uit coma zou komen. Ze waren bang dat ik dood zou gaan. Ik kwam uiteindelijk uit mijn coma, en ze hebben me gelijk geopereert. Ik heb nog zo'n 6 weken in het ziekenhuis gelegen, en toen werd ik uit het ziekenhuis ontslagen. Ik had geen idee waar ik heen moest, en toen vond een jongen mij op straat. Hij zei dat hij een plek wist waar ik kon wonen, en nam me mee naar de Roses. Ze lieten me allerlei klussen doen, en eerst vond ik het vreselijk, maar later werd het min of meer mijn werk.'

Raven pakte een sigaret uit een doosje en stak die aan. 'Klopt... als hij komt opdagen, samen met Jake, grijpen we Jake en sturen we versterking om die jongen te pakken.' zei hij en blies de rook uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:44 pm

try knikt, zei plukken mensen van de straad om voor hun te werken, ik pluk mensen van de straat om ze een 2e kans te geven, legt try uit, iedereen die hier bij mij komt studeert ik help ze om een betere toekomst te krijgen de roses zijn er niet blij mee toen eentje een keer overstapte naar ons legt hij uit,

dacota knikt, nu nog het aas, en ik neem jake wel als jij jolan boy neemt zegt dacota en ze grijnst vals en loopt richting de deur
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 10:57 pm

'Oh, dat weet ik nog. Emmett, de jongen die me van de straat had geplukt, had toen een vaas gebroken, een theekopje en een glazen tafel, en toen was hij naar zijn kamer gegaan om te bidden op een bliksemschicht dat het gebouw van de Moons zou treffen.' Jake lachte. 'Geweldig, die woedeaanvallen van hem...'

Raven knikte kalm en liep achter haar aan, met de sigaret in zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 11:04 pm

vond je die geweldig, ik ben niet zo kapot van woede aanvallen, omdat ik ze namelijk ook heb erger dan die van emmet, zucht try, maarja iedereen heeft plus en min punten en daar moeten we mee leven, maar wil je wat drinken...vraagt hij dan

docata liep door en dacht diep na en keek rond of ze eentje zag, ik weet tot ze ook een jong meisje in hun bende hebben die heb ik vaker zien rond zwerven in het park, laten we daar eerst kijken stelt ze voor en ze loopt al richting het park
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 11:09 pm

'Maar die van Emmett zijn gewoon een giller... en ja, graag.' zei Jake en glimlachte. 'Sorry, ik praat teveel... ik ben gewoon blij...'

Raven knikte en ging met Dacota mee. Zijn ogen gingen ongeïnteresseerd rond de buurt en hij bleef zijn sigaret inhaleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 11:13 pm

try grijnst, je hebt een punt zegt hij dan en loopt naar beneden en in de keuken schud hij drinken in en geeft dan jake ook een glas en neemt zelf een slok van zijne

dacota keek rond en zag in eerste instansie niks maar dan blijft haar blik hangen op een meisje bij de vijver met eendjes en ze wijster na als ze raven heeft aangetikt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 11:16 pm

Jake liep achter Try aan en pakte zijn glas toen Try hem die voor hield. 'Dankje.' Hij nam een slok, en het was best raar dat hij zo goed opgevoed was door een stelletje bende-leden. Hij had ook gewoon een ongemanierde bullebak kunnen worden, maar dat was hij niet. Jake had zelf ook wel een kijk op dingen die wel en niet konden, en had daarbij geen hulp nodig van anderen.

Raven was het meisje niet eens opgevallen, maar voelde dat Dacota hem aantikte en keek in de richting waarna haar vinger wees. Hij knikte naar haar en gooide zijn sigaret op de grond, die hij eerst vertrapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo okt 31, 2010 11:24 pm

https://2img.net/h/i262.photobucket.com/albums/ii114/lttlegurl/littlegirl.jpg
dat meisje maar nog wat jonger en schattiger denken

try ging zitten op de bank de rest was weg waarschijnlijk naar hun kamer.
en hij zuchte, maar hij voelt iets zijn jolan brandt in hem, en hij komt recht,

het meisje zit op haar knieen en voert de eentjes wat oud droodt
dacota loopt rustig op het meisje af en keek even naar raven
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyma nov 01, 2010 8:31 pm

http://quizilla.teennick.com/user_images/F/FU/FUR/FURUBA.TWILIGHT.LOVE/1239669470_5753_full.jpeg
Raven Razz
---

Raven liep rustig met haar mee en stak zijn handen in zijn jaszakken; een teken dat hij zijn pistool pakte.

Jake keek naar Try toen hij recht kwam en legde zijn glas op tafel. Hij stond ook op. 'Wat is er?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyma nov 01, 2010 8:48 pm

try keek jake aan, een van mijn leden is in gevaar zegt hij en hij rent het huis uit richting zijn gevoel waar het is

het meisje geeft de eendjes het laatste stukje brood als dacota bij haar neer knielt, hey, zegt ze en het meisje staat snel op. en kijkt wantrouwig
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo nov 07, 2010 4:27 pm

Jake keek hem even na, maar ging toen ook met hem mee. Hij haalde hem in en ging naast hem rennen.

Raven wachtte af op wat het meisje zou doen.

---
IK WIL JOUW PLAATJE! Kun je misschien de linnk ervan sturen?
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptyzo nov 07, 2010 8:08 pm

try rende door en keek jake aan, en hij gaf hem een pistool, hier zegt hij.en rent door.

jullie zijn van the roos, zegt ze wat bang en ze loopt wat achteruit
------------------

ik wil het je ook doorsturen vai msn want he de link niet meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptydi nov 09, 2010 6:41 pm

Jake knikte als een bedankje en rende met hem mee. Hij hield zijn pistool vast met twee handen en keek rond. 'Waar gaan we heen?' vroeg hij.

'Klopt.' zei Raven simpel en haalde zijn pistool tevoorschijn. 'En ik zou me niet verroeren als ik jou was.'
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptydi nov 09, 2010 6:50 pm

op mijn gevoel af, zegt try en rent een bog om en ziet het park en ziet sky het meisje bij 2 roses staan. doe voorzichtig zegt try tegen jake hij wilde hem niet weer kwijt

het meisje oftewel sky keek met grote ogen naar het pistool dat raven op haar richte en keek wanhopig na dacota maar die grijnsde enkel vals dus dan kijkt ze na de grond en ademde wat sneller

LAAT HAAR, schreeuwt try als hij dichter bij is
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptydi nov 09, 2010 6:58 pm

Jake knikte en ging met hem mee. Hij zag Raven staan en stopte met rennen toen hij dichterbij stond. ''Raven, ga je nou serieus een kind gebruiken?'' vroeg hij kil.

Raven grinnikte zacht en sloeg een arm om het meisje haar hals heen. Hij drukte zijn pistool tegen haar slaap. ''Tja, Jake... Het was jouw grote fout om naar de Moons te gaan.''
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptydi nov 09, 2010 7:02 pm

sky habte verschrikt naar adem en kneep angstig haar ogen dicht
laat haar los zei ik snauwt try verhit.
tututu jolan boy, zegt dacota speels, wij stellen de ijsen als je wilt tot haar niks gebeurt moet je goed luistere
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptydo nov 11, 2010 4:05 pm

Raven grijnsde en hield het pistool op zijn plek. 'Op een voorwaarde laat ik haar gaan. Jake komt terug naar de Roses.' zei hij kil.
Jake keek Try even aan met een serieuze blik en keek weer naar Raven. Hij rolde met zijn ogen. 'Wat jij wilt.' zei hij kort en liet zijn pistool zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptydo nov 11, 2010 4:07 pm

dacota grijnst tevreden.
maar try was het er niet mee eens hij wilde niet weer zijn broetje kwijtzijn en hij dacht koorts achtig na
sue opende voorzichtig en bang haar ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptydo nov 11, 2010 4:13 pm

Jake liep naar Raven toe, die het meisje los liet en haar naar Try duwde. Raven greep Jake's arm, en bewoog zijn mond naar zijn oor. 'Ik wil dat jij hem uit de weg ruimt.' fluisterde hij zachtjes. Jake schrok door die woorden en probeerde weg te glippen, maar voelde een rustige roes over zich heen, en zijn ogen verloren de pupillen. Val hem aan... klonk in zijn hoofd. Hij probeerde zich te verzetten, maar het lukte van geen kant. Hij richtte zijn pistool en schoot op Try.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptydo nov 11, 2010 4:19 pm

krijg er kippenvel van
nog even en dan komt harry potter uit XDmoets even
-------------------------

try nam sky, ga naar huis snel, sist hij dringent, en sky knikt en rend zosnel ze kan er vandoor.
try woordt dan een schot en ontweek het nog net en als hij opkijkt wie hed deed ziet hij tot jake het was, maar hem kon hij toch niks doen.
jake waar ben je mee bezig, roept hij verbaast
dacota staat bij raven en bekeek jake en try met een schuin hoofd
valt jou ook niet iets op vraagt ze dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruuz

Ruuz


Aantal berichten : 1268
Registratiedatum : 08-07-10
Woonplaats : GEHENNA >;3

Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Emptydo nov 11, 2010 4:22 pm

YAYAAYAYAYAYAYAYAYAYGDYSGFSDHCVHJDHR784YFRHEFRI8!!!
Sorry, ik ben zo opgewonden Very Happy
---

Raven knikte. 'Er is iets tussen die twee...' zei hij en commandeerde Jake om weer aan te vallen. Jake probeerde tegen het bevel te vechten, maar weer lukte het niet. Hij rende op Try af en schoot tijdens het rennen op hem. Toen hij dichtbij genoeg was, probeerde hij hem te slaan, en over zich heen te gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ruuz wil je rs? XD   Ruuz wil je rs? XD - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ruuz wil je rs? XD
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ruuz + Olivier
» ~ Steff and Ruuz ~
» Sifra & Ruuz
» ~Ruuz en Anniek~
» ORPG RUUZ & steff

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: