gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyzo dec 05, 2010 3:51 pm

"Morgennacht, als we van 2 kanten werken zijn we snelle klaar" zei Julia vastbesloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyzo dec 05, 2010 4:15 pm

is goed zegt try dan, bedankt totje me wilt helpen. zegt hij naar waar heid
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyzo dec 05, 2010 4:50 pm

"Geen dank, ik zou graag alle slavernij verbieden.. Maargoed ik heb die macht niet.." zei Julia zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:15 pm

ik zou alles willen geven om dat waar te makenn"glimlacht try dan en keek julia aan,"doe wel voorzichtig"zegt hij dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:17 pm

Julia keek hem aan. "Maak je maar geen zorgen om mij, ik ben mijn vaders oogappel, hij zal blind zijn voor wat ik doe" fluisterde Julia zacht. Ze stak een kopie van de sleutel van de cel door de cel heen. "Hier voor het geval dat, verberg het goed."
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:27 pm

try keek met groten ogen na de sleutel en neemt het dankbaar aan,b..bedankt. zegt hij dan adem loos en hij stopt hem goed weg, ik ga nu nog wat slapen ik ga mijn krachten nodig hebben morgen denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:31 pm

Julia knikte. "Ga maar snel slapen dan, morgen zal de laatste dag zijn. Geef mijn vader alsjeblieft geen aanleiding om de bewaking aan te scherpen." fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:33 pm

dat is veel heel veel wat je van me vraagt dan moet ik over me heen laten lopen en dat kan ik niet. zegt try eerlijk tegen julie terwijl hij ging zitten, en bewakers slapen snel julia, zegt hij nog voor hij zijn ogen sluit
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:37 pm

"Slaap lekker." zei Julia zacht en ze sloopt terug naar haar kamer en ging slapen.

Next day?

De vader liep met knallende pannen door het cellenblok. Vervolgens pakte hij een emmer ijskoud water en gooide het over Try heen. "Wakker!" schreeuwde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:42 pm

try lag te slapen en wilde net zijn ogen open doen omdat hij lawaai hoorde maar krijgt dan ijskoud water over zich heen en hij springt op en zijn adem bleef even achter en hij habte naar adem en keek dan naar de vader, nu wel. snauwt hij naar hem en zijn houding werd meteen rebels en koppig en hij ging weg bij de tralies
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:44 pm

"Vandaag ga ik met jou aan de slag" zei de vader kil en hij opende de kooi en greep Try ruw bij zijn bovenarm en trok hem naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:50 pm

try zijn handen waren los en tot de vader hem zo mee nam was een zeer grote fout, en hij haalde met een vuist uit naar zijn gezicht en probeerde zich los te trekken en hem dan te trappen in zijn knei holten,
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:54 pm

De vader ving de vuist en slaagd erin Try neer te halen en ging bovenop hem zitten. "Luister goed naar me, ik ben een stuk sterker en behendiger dan de andere, dus haal je niks in je hoofd" zei hij kil
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:57 pm

Ă«n ik kan wat meer hebben dan de andere slaven"zegt try en spuugt hem in het gezicht en probeert onder hem uit te komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 10:59 pm

"Eindelijk een uitdaging" ze de vader kil en hij bond Try's handen vast. Hij draaide zich over Try heen en bond vervolgens zijn benen samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:12 pm

try probeerde zich te verzetten maar hij kon niet voor komen tot ze werden vast gebonden en hij keek de vader aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:15 pm

Nu Try goed vast zat greep de vader hem bij zijn haren en sleurde hem verder en gooide hem de koeienstront in. Hij haalde zijn zweep tevoorschijn en begon te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:18 pm

try voelde het en toen hij in de strond viel hoeste hij even maar toen hij begon te slaan gaf hij geen kik

sue die water was aant halen zag het maar zei niks en haalde de emmer water op
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:23 pm

Julia hoorde zweepslagen en haastte zich naar het raam. Ze zag haar vader en Try. Ze moest snel iets doen voor de vader Try alle huid van de rug had geslagen. "PAPA!" riep ze vanuit het raam.
De vader keek op. "Wat?!" schreeuwde hij.
"Je moet een jurk voor me halen! De edelman van de staat wil een afspraak!" verzon ze snel.
"Dat is geweldig nieuws liefje" zei de vader. Hij keek vervolgens naar Try en verkocht hem nog een rake zweepslag in zijn gezicht. "Je hebt geluk" siste hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:26 pm

try liet nu een schreeuw horen omdat het de wond van gistere open haalde en keek hem dan spottent aan, maar hij kon niks doen en daar baalde hij zo ontzettend van.

sue keek even naar julia en de vader dan en toen ze het water had liep ze snel naar het huis toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:28 pm

De vader liep naar het rijtuig en reed weg. Zodra hij uit het zicht was ging Julia naar Try toe en maakte hem los. "Gaat het?" vroeg ze bezorgt. "Kom mee, dan kun je douchen en verzorg ik je.." zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:32 pm

laat me met rust, zegt try zachtjes terwijl het bloed over zijn gezicht liep en in een reflex sloeg hij met zijn hand naar julia, en je zag tot hij schrok er van, blijf uit mijn buurt julia zeker als ik net straf heb gehad zegt hij zachtjes en beschaamt en staat op en strompelt terug naar zijn cel
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:35 pm

Julia keek Try na. Het was niet eerlijk dat hij zoveel moest leiden. Ze liep naar de keuken en vulde een kom met warme soep en bracht die naar de cellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
feniks vlame

feniks vlame


Aantal berichten : 4585
Registratiedatum : 09-07-10
Woonplaats : de 2e ster aan de rand recht door tot nooit gedacht land

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:38 pm

try lag in een hoekje van de cel en neuriede een leid en bleef liggen toen hij voetstappen hoorde omdat hij wist tot het julia was

Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Emptyma dec 06, 2010 11:40 pm

Julia opende de cel en zette de kom met warme soep voor hem neer en ging vervolgens zwijgent in een hoekje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was   de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
de gene die vrij is en de gene die wilde tot hij vrij was
Terug naar boven 
Pagina 6 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: