gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anniek & Sifra

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydo dec 30, 2010 7:04 pm

Christopher stapte in naast James. Hij leunde met zijn kin op zijn hand en keek uit het raam.
Rachelle zat naast Julia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydo dec 30, 2010 7:09 pm

Julia keek naar Rachelle. "Wil je bij mij logeren?" vroeg ze zacht. Ze wilde niet alleen zijn nu. Ze had behoefte aan afleiding.

James reed aan door de straten richting Julia's huis. Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar Christopher. Waarom was hij zo stil? Hij besloot het pas te vragen als hij Julia en Rachelle had afgezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyza jan 01, 2011 11:58 pm

Rachelle knikte. 'Is goed,' zei ze met een bemoedigende glimlach.
Christopher was in gedachten verzonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 02, 2011 12:11 am

James stopte voor Julia's huis. "Sterkte" zei hij ongemakkelijk. "En slaap lekker dames"

"Bedankt voor alles" zei Julia en ze glimlachte naar de jongens en stapte uit. Ze had geen zin om moeilijk te doen. Ze zou haar noodlot zo lang mogelijk negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 2:20 pm

Christopher keek op. 'Hou je taai,' mompelde hij.
Rachelle stapte uit. Ze knikte dankbaar naar James, en richtte dan haar aandacht op Julia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 2:30 pm

Julia beet op haar lip en knikte. Ze ging de auto uit en opende de zwijgend de deur van haar huis en ging naar binnen. Ze kon het nog steeds niet echt geloven. Ze voelde zich prima, hoe kon het dan in werkelijkheid zo slecht zijn?

James reed weer verder. Hij keek naar Chris. "Waarom ben je zo stil man?" vroeg hij terwijl hij door de straten reed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 2:39 pm

Chris haalde zijn schouders op. 'Ik vind het gewoon rot voor haar,' zei hij.
Rachelle liep achter Julia aan. 'Gaat het?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 2:42 pm

Julia knikte. "Nu nog wel." zei ze zacht. "Maar ik ben echt bang voor wat er gaat komen.."

James keek naar Chris en hij knikte. "Dat is het ook, maar waarom zei je niks tegen haar dan? Dat had haar waarschijnlijk meer geholpen dan een eindeloze stilte."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 2:45 pm

'Je staat er niet alleen voor, onthou dat, oke?' zei Rachelle en glimlachte gerustellend naar Julia.

'Weet ik veel, kunnen we het alsjeblieft ergens anders over hebben?' zei Chris geirriteerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 2:48 pm

"Dat weet ik" zei Julia glimlachend en ze gaf Rachelle een knuffel. "Laten we maar snel een bed voor je opmaken."

James knikte. "Oke, sorry." zei hij en hij reed verder. "Naar huis of wil je nog wat doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 2:53 pm

Rachelle knikte. 'Het liefste niet op de grond,' zei ze lachend.

Chris zuchte. 'Naar huis lijkt me beter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 2:55 pm

"Ik laat je toch nooit op de grond slapen?" vroeg Julia glimlachend en ze liep naar de slaapkamer en klapte de slaapbank uit en haalde wat lakens uit de kast.

James knikte en hij reed richting Christophers huis. Hij stopte voor de deur. "Dan zie ik je morgen wel weer." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 3:02 pm

Christopher stapte uit en stak zijn hand op naar James. 'Tot morgen, bedankt voor de lift,' zei hij en viste zijn sleutels uit zijn broekzak.

Rachelle aarzelde even. 'Hoe denk je dat je ouders gaan reageren?' vroeg ze voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptyzo jan 09, 2011 3:06 pm

"Ik wil het niet eens weten.. Hoe kan ik ze in vredesnaam zulk kutnieuws vertellen?" vroeg Julia zacht. Ze slikte. Het liefst wilde ze het in de doofpot stoppen. Maar dat zou niet eerlijk zijn. Ze zouden er toch wel achter komen als het slechter ging.

James reed weg naar zijn eigen huis. Hij was in gedachten verzonken over wat hij nu verder ging doen. Hij had het echt leuk gevonden met Rachelle. Moest hij wat vaker met haar spreken of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 9:21 pm

Rachelle legde een hand op Julia's schouder. 'Het komt vast wel goed. Als je het alleen niet aankunt, dan ben ik er altijd nog,' zei ze met een glimlach.
Chris liep zijn huis binnen en sloot de deur achter zich. Gelijk liep hij door naar zijn kamer en plofte neer op bed. Vanuit de kamer ernaast kon hij het gescheld van zijn ouders horen, maar hij wist het te negeren door zijn muziek keihard te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 9:33 pm

Hoezo schelden zijn ouders snachts?:O superzielig!

Julia keek Rachelle aan en gaf haar een knuffel. "Dankje" zei ze zacht. "Ik zal je bed opmaken" zei ze en ze deed de lakens op de slaapbank.

James reed naar zijn eigen huis waar hij naar zijn slaapkamer ging en in bed kroop. Hij was behoorlijk moe merkte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 9:39 pm

Rachelle hielp Julia mee.
Christopher zette zijn ipod nog wat harder en sloot zijn ogen. De geluiden waren nu niet meer hoorbaar voor hem, hij kon echter niet slapen omdat zijn gedachten overuren maakten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 9:42 pm

Julia glimlachte. "Zo, wedden dat je heerlijk slaapt hierin! Geloof me, dit is het beste wat mijn ouders ooit gekocht hebben." zei ze. Ze wilde het niet meer over haar noodlot hebben. Ze wilde gewoon gezelligheid.

James was al snel in diepe slaap. Het was trouwens een wonder dat ze met die auto zo goed waren aangekomen aangezien hij veel gedronken had. Blijkbaar maken rampen je nuchter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 9:46 pm

hahaha XD

Rachelle plofte lachend neer op de slaapbank en sloot haar ogen. 'Ligt goed,' zei ze terwijl ze haar ogen opende en weer overeind ging zitten. 'Weetje, die jongens vallen misschien wel mee,' vervolgde ze peinzend.
Chris viel na een tijdje in een rusteloze slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 9:49 pm

Julia kroop onder haar eigen dekens en deed het licht uit. "Dat zei ik toch." zei ze glimlachend. "Ze waren best aardig toch? Vind je James leuks?"

James sliep. Hij had allemaal vreemde dromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 9:52 pm

Rachelle lachte. 'Dat zeg ik niet, misschien blijkt hij toch wel een eikel te zijn, maar hij deed in ieder geval zijn best. En Chris dan?'

Christopher sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 9:55 pm

"Dat zeg ik ook niet." zei Julia zacht. "Zelfs als ik hem leuk zou vinden zou ik er toch niks mee doen. Dat kan ik hem niet aandoen" ze sloot haar ogen. "Laten we maar gaan slapen, ik wil niet eens weten hoe laat het is."

James sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 10:11 pm

Rachelle sloot haar ogen. 'Welterusten,' zei ze zacht.

volgende dag dan maar? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 10:16 pm

Jaa uiteraard:)

--
James werd wakker met een ellendig gevoel. Het duurde even voor hij weer wist wat er gebeurt was. Met tegenzin ging hij uit bed en hij sjokte de trap af naar de keuken.

Julia werd wakker van een muziekje. Ze zocht tastend naar haar telefoon en keek op het beeldscherm. Het was een smsje van haar moeder. Er stond in dat ze uit bed moest komen omdat ze anders haar ritme zou verleggen. Ze legde haar mobiel weer weg. Wat kon haar dat klote ritme nou schelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Emptydi jan 11, 2011 10:29 pm

Rachelle sliep opgerold in de dekens met een kussen over haar hoofd.
Christopher werd wakker omdat zijn ouders weer aan het ruziemaken waren en blijkbaar met dingen aan het gooien waren. Hij hees zichzelf met een kreun overeind en wreef over zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek & Sifra
Terug naar boven 
Pagina 7 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 15 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra en Anniek redden de wereld:)
» sifra en feniks
» Sifra en steff
» Sifra & Ruuz
» Maaike & Sifra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: