gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anniek & Sifra

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 10:35 pm

Arme Chris:(

Julia keek op de klok. Het was al 11 uur 's morgens. Rachelle lag nog lekker te slapen en ze was niet van plan haar wakker te maken. Het was een ontzettend lange nacht geweest. Stilletjes sloop Julia haar kamer uit richting de badkamer. Ze bekeek zichzelf in de spiegel. Ondanks de wallen en uitgelopen make-up zag ze eruit als een normaal meisje waar niks mis mee was. Ze pakte een was hand en begon haar gezicht schoon te maken.

James deed kaas op brood en deed het brood in het tosti-ijzer. Hij at 's morgens altijd iets warms. Zijn moeder vond het een gruwelijke gewoonte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 10:37 pm

ja he Sad ah jammie, warm brood <3

Christopher zuchte. Alchohol and slaapgebrek gingen slecht samen. Hij stond op en ging een warme douche nemen, in de hoop dat dat hem wat zou opfrissen.
Rachelle werd na een tijdje wakker en kwam slaperig overeind. Ze gaapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 10:43 pm

Krijg er honger van:P En van een koude douche word je pas nuchter!Smile

Julia had zich opgefrist en bond haar lang haar in een hoge staart. Ze kon nog steeds niet geloven dat haar dagen geteld waren. Ze moest er maar het beste van maken, nam ze zichzelf voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 10:49 pm

ja maar dat is koud XD

Rachelle stond op en keek Julia verbaasd aan. 'Jij bent vroeg op,' zei ze terwijl ze zich aan begon te kleden.
Christopher stapte na en tijdje onder de douche vandaan en kleedde zich aan. Hij liep met tegenzin de trap af en de keuken in. Hij negeerde zijn ruziemakende ouders, propte een boterham in zijn mond, en hees zijn tas over zijn schouder. Hij liep naar buiten toe en haalde diep adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 10:58 pm

"Ma smste, dat ik me ritme niet moest verpesten. En toen was ik klaarwakker" zei Julia glimlachend en ze spoot wat van haar parfum op. "Wat zullen we zo eens gaan eten? Pannekoeken?"

James at zijn tosti's op en keek naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:03 pm

'Ik denk niet dat ik pannekoeken wil.. mijn maag kan dat vast niet aan,' zei Rachelle lachend.
Christopher begon richting het park te lopen wat vlakbij zijn huis lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:13 pm

"Daar heb je een punt" zei Julia en ze ging naar de keuken. "Krackers dan maar?"

James dacht na. Zou hij Rachelle smsen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:14 pm

Rachelle liep achter Julia aan en ging zitten. 'Doe maar,' zei ze met een grijns.
Christopher liep in gedachten verzonken verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:17 pm

James zuchtte, misschien kon hij beter nog even wachten.

Julia glimlachte en zette krackers, jam, kaas en chocopasta op tafel en gaf Rachelle en zichzelf een bord en een mes. "Zo, aanvallen dan maar" zei ze/
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:23 pm

Rachelle pakte een cracker en smeerde er een dikke laag jam op. 'Dus, wat staat er op het programma voor vandaag?' vroeg ze terwijl ze een hap nam.
Christopher liep het park in en plofte ergens neer in het gras. De zon scheen dan wel, maar hij voelde zich toch brak. Hij liet zich achterover zakken totdat hij lag en keek naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:26 pm

"Misschien kunnen we straks in het park gaan zitten ofzo." zei Julia nadenkend terwijl ze aan haar kracker knabbelde. "Het is volgens mij wel lekker weer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:30 pm

Rachelle knikte. 'Klinkt als een plan,' zei ze met een glimlach.
Christopher werd slaperig van de zon op zijn gezicht en hij viel in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:33 pm

Julia glimlachte en nam nog een kracker. "We kunnen wat lekkers meenemen om te eten" zei ze grijnzend. Toen ze de kracker opstond rommelde ze in de kast en haalde ze een zak chips, chocola en snoepjes tevoorschijn. "Zo dat lijkt me wel genoegxD"

James had behoorlijke koppijn en hij slikte een paracetamol. Hij had echt nergens zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:35 pm

Rachelle lachte. 'Snoepkont,' zei ze terwijl ze opstond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:38 pm

"Ik zeg niet dat het op moet, maar dan hebben we wat keuze" zei Julia schouderophalend en ze propte alles in een tas samen met een pak icetea. "Zullen we dan gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:39 pm

Rachelle knikte. Ze pakte snel nog een cracker en liep achter Julia aan.
Christopher sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:41 pm

"Balen, onze fietsen staan nog bij de kroeg." besefte Julia toen ze buiten kwamen. "Maarja, we lopen wel, dan halen we de fietsen op de terugweg op" en ze liep richting het park. Deze was vlakbij haar huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:42 pm

'Je bent zo'n geluksvogel dat je zo dichbij het park woont!' zei Rachelle terwijl ze het park in liep. Plotseling viel haar iets op. 'He, is dat niet Chris?' vroeg ze en wees naar een persoon die in het gras lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:44 pm

Julia keek de kant op die ze wees. "Ja volgens mij wel." zei ze langzaam. "Ligt hij daar nou te slapen?!" ze deed een paar stappen zijn kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:46 pm

Rachelle fronste haar wenkbrauwen. 'Volgens mij wel,' zei ze verbaasd en liep op hem af.
Christopher sliep, en zag er dan ook niet op zijn charmantse uit, met dikke wallen onder zijn ogen en zijn haar door de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptydi jan 11, 2011 11:47 pm

"Hij ziet er belabberd uit." zei Julia zacht, enigzins bezorgd. "Zelfs ik zag er minder belabberd uit toen ik opstond vanochtend."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptywo jan 12, 2011 11:46 am

'Misschien moeten we hem wakker maken,' zei Rachelle bedachtzaam.
Christopher werd wakker van stemmen. Hij opende langzaam zijn ogen en keek omhoog naar Julia en Rachelle, zich niet helemaal bewust van zijn omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptywo jan 12, 2011 5:51 pm

"Dat is niet nodig." zei Julia toen ze hem zag wakker worden. Ze ging voor het gemak even naast hem in het gras zitten. "Waarom slaap je in het park?" vroeg ze zacht.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptywo jan 12, 2011 6:00 pm

Chris ging overeind zitten en wreef over zijn haar. 'Dat was niet de bedoeling, ik denk dat ik slaperig werd van de zon,' zei hij en grijnsde half.
Rachelle keek peinzend naar Julia en Chris. 'Ik ga even naar de wc verderop, ik ben zo terug,' zei ze en liep weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Emptywo jan 12, 2011 6:21 pm

"oke" zei Julia en ze keek weer naar Chris. "Je ziet er moe uit, slecht geslapen?" vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anniek & Sifra   Anniek & Sifra - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anniek & Sifra
Terug naar boven 
Pagina 8 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sifra en Anniek redden de wereld:)
» sifra en feniks
» Sifra en steff
» Sifra & Ruuz
» Maaike & Sifra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: ORPG. :: ORPG.-
Ga naar: