gSmRPG
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Voor mensen die van GSM komen, en nu hier met een bepaalde groep willen RPGen.
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 10:51 pm

'Ik heb me er bij neergelegd dat ik toch niet van je kan winnen,' zei Cassie lachend.

'James, gaat het goed met je?' vroeg Sirius.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 10:53 pm

James glimlachte. 'Jawel, beetje in de war, maar verder oke. ' hij keek hem aan, hij vroeg zich af of de vriendschap nog het zelfde was. Zeker nadat hij Winter eigenlijk haatte, en dat zou hun vriendschap zeker in de weg staan. Hij zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:00 pm

Keith zette haar op de grond bij de rand van het meer. "Dat valt me van je tegen" zei hij grijnzend en hij hield haar armen om haar middel geslagen. "Gelukkig voor jou dat ik het ook een beetje zielig vind om je in dat meer te gooien."

Lily keek Winter fel aan. "Ik denk dat je je schuldig voelde en verantwoordelijk bent voor het vergif" siste ze kil.

"Lily, alsjeblief doe nou niet zo, laat ons vrienden zijn" protesteerde Winter en ze keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:03 pm

Sirius leunde tegen de muur aan en keek naar James. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen. 'Je... haat haar, of niet soms?' vroeg hij daarom maar op aarzelende toon.

Cassie glimlachte. 'Hmm,'mompelde ze. 'En wat nou als ik jou in het water gooi?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:05 pm

James keek haar aan. 'Ik zal haar nooit vergeven voor wat ze heeft gedaan, ongeacht jou gevoelens voor haar' zei James langzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:11 pm

"Dat doe je niet" zei Keith grijnzend. "En als je wel zo brutaal weet je waar je eindigt."

"Nee ik kan geen vrienden met je zijn, Sirius vertrouwd je maar ik niet. Je hebt James bijna vermoord." zei Lily zacht. "Je hebt geprobeerd mij af te nemen wat me lief is."

"Ik heb hem toch gered?" zei Winter. "Ik had ook niks kunnen doen, dan had je niet eens aan mij gedacht, het slaat nergens op dat je zo doet"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:19 pm

Cassie lachte. Ze boog zich voorover en zoende Keith.

'Je bent mijn beste vriend James, maar je kunt niet van me verwachten om te kiezen,' zei Sirius.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:21 pm

James keek hem aan. 'Dat zal ik ook nooit van je vragen' zei hij. Misschien zou hij zelf moeten kiezen voor Sirius, en het gewoon zo laten. Hun vriendschap zou niet meer het zelfde worden, maar Sirius zou gelukkig zijn met Winter, en hij met Lily.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:24 pm

Keith trok haar wat dichter tegen zich aan en zoende haar terug.

Lily keek fel naar Winter. "Hou op met jezelf verdedigen!" riep ze uit. "Ik weet dat je het gedaan hebt, ontken het nou niet!"

"OKE!" riep Winter uit. "Nou blij?! Ik wist niet wat ik deed oke? Je wilt niet weten wat ik allemaal hem moeten doen om te zorgen dat hij het tegengif gaf aangezien niet iedereen wou dat hij leefde. Ik heb moeten vechten om bij de ziekenzaal te komen! Ik zag hoeveel pijn jij had en besefte hoe erg het was geweest, hoe egoistisch, dus ik heb alles gedaan om mijn fout recht te zetten." de hele leerlingenkamer kon meegenieten. Ze was door alles het al bijna weer vergeten, ze voelde zich er zo rot over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:29 pm

Cassie zoende Keith vurig, maar gaf hem plotseling een duw richting het water.
Sirius knikte langzaam. 'Ik ben blij dat je oke bent man. Lily en ik waren er echt kapot van,' mompelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:29 pm

James hoorde het geschreeuw uit de leerlingen kamer luid en duidelijk. Zijn ogen werden groot, had hij het goed gehoord? Winter had hem gered ja, maar ook gedood. Nu wist hij het zeker, ze was een slecht mens, hij keek Sirius kort aan, het was afgelopen, hij zou voor haar kiezen, en hun vriendschap zou eindigen, hij draaide zich om en liep weg. Weg van alle mensen in de leerlingen kamer, weg van Winter en weg van Sirius, hij wist zeker dat Lily hem wel weer zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:33 pm

"Zie je nou wel!" schreeuwde Lily woedent. "Je bent gewoon door en door slecht!" ze trok haar toverstok en richtte die op Winter. Ze had niet eens geluisterd naar het deel waarin Winter had gezegt dat ze alles had gedaan om haar fout te herstellen, het ging erom dat ze de fout gemaakt had voor Lily.

Winter keek wanhopig naar Lily. "Alsjeblieft, ik ben fout geweest dat weet ik, maar ik heb het goed gemaakt" smeekte Winter. "Misschien was jou hele leven een pretje maar dat van mij zeker niet, ik heb nooit een goed voorbeeld van goed en fout gehad, maar ik doe alles om het toch voor elkaar te krijgen"

Keith had een degelijke actie wel verwacht en hij hield haar stevig vast en trok haar mee het water in. Met een harde plons kwamen ze in het meer teregt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:38 pm

Sirius had alles ook luid en duidelijk gehoord en beende achter James aan. 'Je kunt mensen niet beoordelen op hun fouten!' zei hij luid.

Cassie ging kopje onder en kwam toen snakkend naar lucht boven. 'Ik kan niet geloven dat je me mee het water in getrokken hebt,' zei ze lachend terwijl ze water naar Keith spatte. Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:40 pm

James draaide zich om. 'Onee? Nou dat doe ik wel!' riep hij. 'Hoe geweldig, en lief ze wel niet mag zijn. Ik kon haar niet vergeven wat ze jou heeft aangedaan, maar ik zal haar werkelijk nooit vergeven dat ze geprobeerd heeft mij te doden.' Hij keek Sirius kil aan. 'Dacht je serieus dat ik het kon zien als een fout? Ik had dood kunnen zijn Sirius, en het kan je allemaal geen reet schelen, zolang ze maar om je nek hangt, nou weetje, je hoeft ook niet te kiezen. Ik kies wel, ga lekker naar haar toe, en laat mij met rust oke? Ik hoef je niet meer te zien, en haar al helemaal niet. Hoeveel goede dingen ze ook zal doen. Ze heeft me geprobeerd te vermoorden, en ik zal haar altijd haten voor dat'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:43 pm

"Ik had je toevallig nog vast" zei Keith lachend en hij spatte wat water terug (brr moet er niet aan denken om in een sloot te liggen nuxD). "Het was je eigen schuld"

Lily was woedent, ze luisterde niet naar wat Winter zei en ze wist dat de hele leerlingen kamer haar kant had gekozen aangezien iedereen achter haar was gaan staan. Ze hield haar stok op Winter gericht.
"Wat zal ik eens met je doen? Weet Sirius eigenlijk al wel van je daad?" zei Lily scherp.

Winter zweeg, dat leek haar het beste, ze was niet van plan terug te vechten, dat zou alles alleen maar erger maken. Ze had niet van Lily verwacht dat ze zo gemeen kon zijn. Ze leek totaal niet op de Lily die ze al die tijd gezien had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:46 pm

Arianna keek Lily aan. 'Lily laat je stok zakken' zei ze rustig. 'Verlaag je niet tot haar niveau, ze doet niks terug, en anders heb je heel Griffoendor achter je staan, maar doe haar niks. Je bent geen slecht mens' Ze was tussen Lily en Winter in gaan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:49 pm

Cassie lachte. Ze zwom een rondje om Keith heen.
'Wat ben je een eikel om dat te zeggen. Om te zeggen dat het me geen reet kan schelen, terwijl ik daar aan je bed heb gezeten en gehuild heb omdat mijn beste vriend dood was. Ik wed dat je me niet eens kon herinneren toen je weer wakker was, of wel soms?' riep hij. Hij voelde zich zo kwaad, en ondanks dat hij wist dat alles nu door zijn vingers zou doorglippen kon hij zich niet meer inhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:51 pm

James draaide zich in een ruk om. 'Hoe durf je dat te zeggen!' riep hij op zijn beurt. 'Ik wist helemaal niemand meer te herinneren, en dat weet je heel goed. Jou niet, Lily niet, zelfs mijn eigen ouders niet, mezelf niet eens!' Hij keek hem aan. 'Oja, kan het je wat schelen? Waarom vergeef je haar dan voor het vermoorden van je zogezegde beste vriend?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:54 pm

Lily beet op haar lip en keek Arianne aan,langzaam liet ze haar stuk vallen. "Sorry, ik verloor mezelf een beetje." zei ze zacht. Ze was gewoon zo kwaad omdat Winter haar lieve James pijn had gedaan.

Er stroomde een traan over Winters wang ze zag hoe iedereen naar haar keek. Even bleven ze zitten en toen rende ze de leerlingenkamer uit op zoek naar een plekje waar ze alleen kon zijn.

Keith zwom naar haar toe en sloeg zijn armen stevig om haar heen en keek haar grijnzend aan. "Dit kunnen we dan ook weer van ons to do lijstje afstrepen" zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:56 pm

'Ik vergeef haar voor niets, maar ik probeer er mee te leven omdat ik van haar hou. Als de rollen omgedraaid waren, en Lily mij had gedood, zou jij dan niet hetzelfde doen?' zei Sirius. Hij probeerde verwoed om zichzelf wat te kalmeren.
'Check,' zei Cassie lachend en zoende Keith.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptyma dec 20, 2010 11:56 pm

Arianna sloeg haar arm om Lily heen. 'Het geeft niet.' zei ze. 'Je hebt het recht, zeker na wat ze James, en ons allen heeft aangedaan'

James keek hem aan. 'Ik zou beslist niet het zelfde doen, omdat bij mij de vrienden voor gaan.' hij haalde zijn schouders op. 'Lijk je misschien toch meer op je familie dan ik dacht' zei hij, en zijn ogen vernauwde zich. 'Je kan niet eens voor je vrienden opkomen, dus ben je kennelijk geen echte vriend'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptydi dec 21, 2010 12:04 am

Winter rende naar de astromonietoren het was haar favoriete plekje en ging er vaker heen als ze alleen wilde zijn. Daar kroop ze in een hoekje en huilde ze. Lily had gelijk, ze was niet goed geweest. Ze was slecht net als haar vader. Waarom had ze naar Sneep geluisterd? Ze had Lily kunnen zeggen dat het Sneeps idee was geweest. Maar dat voelde niet goed. Ze had zich ingehouden.

Lily voelde een traan over haar wang rollen. "Ik wou haar doden." fluisterde ze. Ze was overweldigd door het gevoel wat ze gehad had toen ze tegen Winter schreeuwde.

Keith glimlachte en zoende haar terug. Ze was in een woord geweldig. Hij streek met zijn hand door haar natte haar en de andere liet hij om haar middel rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sifra

Sifra


Aantal berichten : 2653
Registratiedatum : 09-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Wonderland

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptydi dec 21, 2010 12:07 am

Door James opmerking over zijn familie knapte er iets in Sirius, en met en woedend gezicht haalde hij met zijn vuist uit naar James' gezicht.
Cassie had haar armen om Keith's hals geslagen en zoende hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maaike
Admin
Maaike


Aantal berichten : 3406
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 30
Woonplaats : Broadway

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptydi dec 21, 2010 12:07 am

Arianna glimlachte. 'Maar dat heb je niet gedaan, en niet alleen omdat ik het zei, maar ook omdat je een lief meisje bent. Het zit niet in je aard, je bent een goed mens, en heel anders dan zij! Het gevoel wat je net had kwam voort uit liefde voor James'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gsmrpg.lovelyforum.net
Anniek

Anniek


Aantal berichten : 5006
Registratiedatum : 08-07-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : Het Theater<3

 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Emptydi dec 21, 2010 12:12 am

Lily schudde haar hoofd. "Ik had het echt gedaan als je me niet had tegengehouden." fluisterde ze en ze keek Arianne met grote ogen aan. Ze voelde dat haar lichaam trilde.

Winter kwam langzaam weer overeind en keek naar beneden. Een simpele sprong zou alles in 1 klap oplossen. Ze had Sirius beloofd hem niet meer te verlaten, maar als hij dit wist zou het vast over zijn. Ze bezorgde hem niet meer dan ellende.

Keith glimlachte en streelde haar rug. Alles wat hij met haar deelde was perfect. Langzaam stopte hij met het zoenen en hij duwde haar lachend kopje onder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





 - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re:     - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug naar boven 
Pagina 4 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
gSmRPG :: Harry Potter RPG's. :: Harry Potter RPG's.-
Ga naar: